No niin mies,mitä tehdään

Anonyymi

ihan ensimmäisiksi?

59

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisimmeko halata ensin.

      • Anonyymi

        Onhan se jo nähty, että ei onnistu. Keksipä parempi ehdotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se jo nähty, että ei onnistu. Keksipä parempi ehdotus.

        Jos vaikka soitan sinun numeroon.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka soitan sinun numeroon.?

        Soita heti ja nyt. Soita milloin vaan haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka soitan sinun numeroon.?

        Soita odotan…


    • Anonyymi

      Pitääkö nainen sinunkin mielestäsi miehen olla aina kanssasi?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään pidä olla. Minä viihdyn todella hyvin yksin. Olen vähän riippuvainen yksinolosta. Ahdistun, jos en saa olla välillä yksin. Miehen pitää olla rakkaani aina, ei minun seurassani aina. Voidaan asua erillään, jos se on jollain tapaa helpompi hänelle. Voi olla että toivoo niin.. (en ole ap, mutta vastailen kun tämä kiusaaja olettaa tämän olevan taas minulta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään pidä olla. Minä viihdyn todella hyvin yksin. Olen vähän riippuvainen yksinolosta. Ahdistun, jos en saa olla välillä yksin. Miehen pitää olla rakkaani aina, ei minun seurassani aina. Voidaan asua erillään, jos se on jollain tapaa helpompi hänelle. Voi olla että toivoo niin.. (en ole ap, mutta vastailen kun tämä kiusaaja olettaa tämän olevan taas minulta)

        Itse olen semmoinen takertuja etten voisi elää hänen kanssaan ollenkaan jos ei asuttaisi yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen semmoinen takertuja etten voisi elää hänen kanssaan ollenkaan jos ei asuttaisi yhdessä.

        Kyllä kai sitä toivoo että niin menisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai sitä toivoo että niin menisi

        Minä toivon että takerrutaan ja ollaan aina yhdessä.


    • Anonyymi

      112 ;).

      • Anonyymi

        Tästä voi päätellä jotain susta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voi päätellä jotain susta

        Älä muuta sano, on kyllä turha ja katkera ihminen


    • Anonyymi

      Pitää tehdä turhia aloituksia lisää...

      • Anonyymi

        Tämä on eri tyypiltä, minä vaan varastin tämän häneltä.
        Kaikki tekee mulle niin joten kokeilen sitä itsekin.
        Kirjoitan joka viestiketjuun kuin olisin aloittaja. Niin kaikki muutkin tekee täällä.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä, että tämäkin aloitus on provo? Jos, niin vihjailusi osui hyvinkin oikeaan, mutta maailma ei tunnu olevan vielä valmis siihen, että oikeastaan ns mitään ei jää jäljelle kun päättää avata silmänsä. Jos aloituksiin ilmestyy esim kaavamaisia feikkikeskusteluja joihin ei osallistu juuri kukaan ulkopuolinen, niin kyllä kyseessä on trollaavan miehen aloitus.


    • Anonyymi

      Mä haluaisin sitä 40 miestä ensin ja sit vähän pus pus :) Ollaan joskus istuttu vähän " sylikkäin" mutta ei siitä enempää...
      En ole ap

      • Anonyymi

        Halaisin


      • Anonyymi

        Miksi sinä kirjoitat tuon toisen naisen aloitukseen sille naiselle etkä tee siitä omaa aloitusta? Oletko vähän mustasukkainen muille naisille täällä? Tuntuuko, että harmittaa kun miehet vastailee toiselle? En ole aloittaja vaan utelias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kirjoitat tuon toisen naisen aloitukseen sille naiselle etkä tee siitä omaa aloitusta? Oletko vähän mustasukkainen muille naisille täällä? Tuntuuko, että harmittaa kun miehet vastailee toiselle? En ole aloittaja vaan utelias.

        Minä en näkisi vaivaa pohdiskella joitain anonyymeja kommentteja, jotka on selvästi niinikään provoja sitä kautta, että ketään oikeasti kiinnostaisi jotkut reviirikiistat suomi24lla. Mutta toisilla tuntuu olevan tarve hakemalla hakea naisvihalleen perustetta


    • Anonyymi

      No niin tehdään.

    • Anonyymi

      Ensin otan sinut rajusti, sitten riisun sukset ja otan uudestaan.

      • Anonyymi

        Onko sul ongelmia ton seksuaalisuutes kaa, huomaa näistä aina samaa asiaa koskevista kirjoituksistas. Jatkahan sillä omalla kädelläs! Taitaa sul olla ongelmia koko itses kaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sul ongelmia ton seksuaalisuutes kaa, huomaa näistä aina samaa asiaa koskevista kirjoituksistas. Jatkahan sillä omalla kädelläs! Taitaa sul olla ongelmia koko itses kaa!

        Senkin pösilö tuohan on ikivanha vitsi. Vähän samaa sarjaa kuin se kuka saa vaimonsa huutamaan pisimpään.
        P.S. suomalainen mies voitti.


    • Anonyymi

      No halaan varmaan sua.

    • Anonyymi

      Pannaan

    • Anonyymi

      Otatetaan yhteyttä ja jutellaan. Taikka törmätään jossain vahingossa ja jutellaan.

      • Anonyymi

        Hyvä idea, mutta miten sitä yhteyttä otetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea, mutta miten sitä yhteyttä otetaan?

        Hyvä kysymys... Kyllä siihen keinot löytyy, jos sitä ihan oikeasti haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea, mutta miten sitä yhteyttä otetaan?

        Jos edes joskus näet häntä, anna pieni lappu (jossa etunimesi ja puh. numero) hänen käteensä ja poistu.Ottaa yhteyttä kyllä jos on kiinnostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos edes joskus näet häntä, anna pieni lappu (jossa etunimesi ja puh. numero) hänen käteensä ja poistu.Ottaa yhteyttä kyllä jos on kiinnostusta.

        Tuo on hyvä keino, osoittaa että yhteydenottaminen on toivottua.

        10:10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys... Kyllä siihen keinot löytyy, jos sitä ihan oikeasti haluaa.

        Nyt on kyseessä vähän haastavampi tapaus. Yhteystiedot on kyllä, mutta en voi ottaa yhteyttä koska en tiedä onko se toivottua. En halua ahdistella ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyseessä vähän haastavampi tapaus. Yhteystiedot on kyllä, mutta en voi ottaa yhteyttä koska en tiedä onko se toivottua. En halua ahdistella ketään.

        Niin, silloi kannattaa ottaa ensin selvää siitä. Sekin jollain tavalla onnistunee. Mulla on sama juttu, en aio ahdistella enää ketään koskaan missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, silloi kannattaa ottaa ensin selvää siitä. Sekin jollain tavalla onnistunee. Mulla on sama juttu, en aio ahdistella enää ketään koskaan missään.

        Olen yrittänyt ottaa asiasta selvää, mutta kun ei se selviä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt ottaa asiasta selvää, mutta kun ei se selviä!

        Mitä keinoja olet koittanut? Miksi ei selviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt ottaa asiasta selvää, mutta kun ei se selviä!

        Ota vain rohkeasti yhteyttä. Tavataan jossain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä keinoja olet koittanut? Miksi ei selviä?

        Olen yrittänyt aloittaa keskustelun muutaman kerran, mutta koska mies on niin ujo, siitä ei tule mitään. Olen itsekin ujo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota vain rohkeasti yhteyttä. Tavataan jossain...

        Se on helppo sanoa toiselle että ota rohkeasti yhteyttä. Miksi et itse ota? En voi nolata itseäni enää yhtään enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on helppo sanoa toiselle että ota rohkeasti yhteyttä. Miksi et itse ota? En voi nolata itseäni enää yhtään enempää.

        Niin on... ymmärrän hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt aloittaa keskustelun muutaman kerran, mutta koska mies on niin ujo, siitä ei tule mitään. Olen itsekin ujo.

        Olet sen takia täällä palstalla? Onhan tuo ilkeä pattitilanne. Jää pitäisi rikkoa jotenkin. Auttaisiko siinä kaverit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on helppo sanoa toiselle että ota rohkeasti yhteyttä. Miksi et itse ota? En voi nolata itseäni enää yhtään enempää.

        Otan yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sen takia täällä palstalla? Onhan tuo ilkeä pattitilanne. Jää pitäisi rikkoa jotenkin. Auttaisiko siinä kaverit?

        No sen takia olen täällä. En ole täällä huvikseni. Minua kiinnostaa vain tuo yksi mies. Haluaisin niin jutella hänen kanssaan. Ei tässä nyt mitkään kaverit auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan yhteyttä.

        Olisin maailman onnellisin jos hän ottaisi minuun yhteyttä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen takia olen täällä. En ole täällä huvikseni. Minua kiinnostaa vain tuo yksi mies. Haluaisin niin jutella hänen kanssaan. Ei tässä nyt mitkään kaverit auta.

        Minäkin tulin tänne vain yhden kivan naisen takia. Viime syksynä kerroin sinkut palstalla miten olin ihastunut, ja sen jälkeen kävi hullusti. Sitten oli joku joka väitti olleensa jutun toinen osapuoli. Siitä se sitten lähti, palstalle kirjoittelu. Eikä ole edennyt sen kummemmaksi kertaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin maailman onnellisin jos hän ottaisi minuun yhteyttä. :)

        Teen sen tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen sen tänään.

        Voi kun olisitkin hän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tulin tänne vain yhden kivan naisen takia. Viime syksynä kerroin sinkut palstalla miten olin ihastunut, ja sen jälkeen kävi hullusti. Sitten oli joku joka väitti olleensa jutun toinen osapuoli. Siitä se sitten lähti, palstalle kirjoittelu. Eikä ole edennyt sen kummemmaksi kertaakaan.

        Viime syksystä asti minäkin olen täällä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisitkin hän...

        Soitin sinulle. Kuulostit niin itkuiselta, että meinasin itsekkin melkein itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisitkin hän...

        Toni soitti äsken sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime syksystä asti minäkin olen täällä ollut.

        Mitä syksyllä tapahtui sellaista, että sai sut tulemaan tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin sinulle. Kuulostit niin itkuiselta, että meinasin itsekkin melkein itkeä.

        Et kyllä mulle soittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toni soitti äsken sinulle.

        Ei soittanut, enkä kaipaa ketään Tonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä syksyllä tapahtui sellaista, että sai sut tulemaan tänne?

        Rakastuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei soittanut, enkä kaipaa ketään Tonia.

        Sanoit olevasi espoosta kotoisin, tunnistin sinut äänestä. Et ole sieltä kotoisin.
        Tiedän että olet satakunnasta kotoisin, niinkuin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei soittanut, enkä kaipaa ketään Tonia.

        Haluaisin soittaa uudestaan. En tykkää että olet surullinen ):


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit olevasi espoosta kotoisin, tunnistin sinut äänestä. Et ole sieltä kotoisin.
        Tiedän että olet satakunnasta kotoisin, niinkuin minäkin.

        En ole puhunut sun kanssa puhelimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole puhunut sun kanssa puhelimessa.

        Puhuin, sanoit että sinulla on keuhkoputkentulehdus, ja ääni maassa. Olisin puhunut
        kanssasi enemmänkin.


    • Anonyymi

      Ei tehdä mitään. Mä nukun kun väsyttää.

      • Anonyymi

        Ok. Kauniita unia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe