Kuka tietää voinko hyväksyä seuraavan ja mitä se merkitsee:
Ymmärrän, että tarvitsen Yhdysvalloissa annetun oikeuden määräyksen, jos kuolleen henkilön tiliin liittyvä tietopyyntöni hyväksytään. Ymmärrän myös, että saan oikeuden määräykseen tarvittavan lakitekstin Googlelta. *
Tuleeko lisäkuluja tai mitä aiheutuu pyynnön ja tuon hyväksymisen myötä.
Tässä linkki sivulle jossa tuo kohta näkyy:
https://support.google.com/accounts/troubleshooter/6357590?hl=fi#ts=6357650
Google/ kuolleen henkilön tilille pääsy
10
130
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005112720.html
Vaatii enkkukieliset todistukset sun muut kuolleesta ja tämä tuo kuluja ellei ole englannissa ammattilainen.- Anonyymi
Tuo on aika vanha artikkeli eikä siinä mainita mitään oikeuden määräyksestä, eli voi olla ettei tuossa mainitut paperit enää riitä nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aika vanha artikkeli eikä siinä mainita mitään oikeuden määräyksestä, eli voi olla ettei tuossa mainitut paperit enää riitä nykyään.
Kyllä riittävät.
- Anonyymi
Emme hyväksy noin turhaa aloitusta !
- Anonyymi
Ei kai kukaan halua pääsyä kuolleen henkilön tilille muutoin kuin rikollisessa mielessä. Kuollut on kuollut eikä kukaan muu ole enää sen tilin tiedoista kiinnostunut.
- Anonyymi
Omaiset haluaa päästä
- Anonyymi
Monet haluaa varmasti poistaakin kuolleen tilit ja voi olla kuolleen omakin tahto. Voi olla jotain tärkeääkin, vaikka ei kuukkelia mihinkään tärkeään pitäisi käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet haluaa varmasti poistaakin kuolleen tilit ja voi olla kuolleen omakin tahto. Voi olla jotain tärkeääkin, vaikka ei kuukkelia mihinkään tärkeään pitäisi käyttää.
Nimenomaan pitää:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan pitää:)
Sinullahan ei ole mitään tärkeää mitä kuukkeli vakoilisi, olet vaan tyytyväinen jos kiinnostat edes kuukkelia ja mainostajia, normaalit ihmiset haluaa säilyttää yksityisyyden eivätkä halua pyytämättä mainoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan ei ole mitään tärkeää mitä kuukkeli vakoilisi, olet vaan tyytyväinen jos kiinnostat edes kuukkelia ja mainostajia, normaalit ihmiset haluaa säilyttää yksityisyyden eivätkä halua pyytämättä mainoksia.
Eipä sillä vakoilulla ole merkitystä niin kauan kun asutaan sivistyksen parissa:D Siltä kun ei täällä pääse piiloon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772