Eipä ole näkynyt lippua tangossa virallisellakaan liputus päivänä.talonmiehet on niin kiireellisiä.....onhan siellä 4 miestä kahvistelemassa.voihan 1 per liputuspäivä laittamassa lipun salkoon.hävetkää... ne kuuluu laittaa virallisena liputuspäivä salkoon.vai onko poistettu työtehtävistä.kilpailuttakaa lipun laitto salkoon.
Lipputango
Anonyymi
1
528
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä ei se johdu huoltomiehistä ettei lipua ole tangossa. Tässä Helsingin kaupungin vuokratalot joita useampi Heka-Itä: Ei ole piha piirissä LIPPU TANKOA! Vähän vaikea silloin huoltomiesten lippua laitaa Tankoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671