Usko pois! ..nyt pitäää mennä->>
Se menee ohi...
29
369
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin paha olo menee sadepilven lailla pois ja aurinko alkaa paistamaan! :)
- Anonyymi
Mikä menee? Se tunneko et rakastan sua💕🍀
- Anonyymi
Ei mene. Älä viitsi manipuloida mua. Minä rakastan sinua mies kunnes kuolen.
- Anonyymi
Nyt menee itserakkausmiehellä oikein kunnolla överiksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee itserakkausmiehellä oikein kunnolla överiksi :D
Olen nainen kylläkin. Rakastunut nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen kylläkin. Rakastunut nainen.
Netissä voi olla mitä vain :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi sun olisi parempi pitää jo suusi kiinni. Olet vastemielinen kyttääjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, irl onkin sit asia erikseen.
- Anonyymi
Olet siis varattu nainen, sormus sormessa?
- Anonyymi
Ei liity edellisiin tämä, mutta kyllä häpeän tunne aikanaan laantuu. Pakko uskoa niin.
- Anonyymi
Mitä häpeät?
- Anonyymi
Haista vttu. Lopeta tuollainen tai minä alan vihata sinua. Sitäkö toivot?
- Anonyymi
Kiitos, ei haukku haavaa tee, ellei vihainen koira purra saa, eli saa vihata.
- Anonyymi
Niin mikä?
Vanhuusko?- Anonyymi
Vanhuusko? :D:D:D Eiköhän se ole nuoruus kun ohi menee ja pian meneekin. -sivusta
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? 🤔
- Anonyymi
Älä sie taas höpöjä sielä ihan puuta heinää 😘🤭
- Anonyymi
Kaikki menee, ajallaan.
- Anonyymi
Vihaan noita :D hymiöitä käyttäviä. Vttu mitä muIkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Ei aloituksessa mutta kommenteissa tuolla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloituksessa mutta kommenteissa tuolla on.
Nii ..miten liittyi tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ..miten liittyi tähän?
Sanoin vaan että vihaan niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin vaan että vihaan niitä.
Ok, sananvapaus on olemassa.
- Anonyymi
Tiedän että tämä voisi olla sulta. Alan oikeasti vihata sinua, jos kirjoitat tällaisia tänne. Ne loukkaa. Mieti vielä.
- Anonyymi
En todellakaan kirjoittaisi sinusta koskaan tuolla tavalla. Ei kävisi mielessäkään.
En halua loukata sinua.
- Anonyymi
Minne sun pitää mennä?
Miehelle - Anonyymi
Ei mene. Nämä tunteet ei katoa. Harmi jos sinulle kävi niin.
- Anonyymi
Ajan kans menee ohi, ennenkin mennyt, eikä ole mieleenkään tullut ruveta uudelleen tekemisiin henkilön kans, joka itse on heittänyt mut pois. En rupea uusiks henkisesti turpiin kerjäämään, opiks vaan ottanut. Onneks ei törmää missään kyseiseen henkilöön, asuu kauempana. Taas tuli todettua ettei mulle ollut tässä elämässä ystäviä olemassa ja se siitä.
- Anonyymi
Et kai sinä mies ole se psykö joka kiusaa täällä naisia? Olen olettanut naiseksi tähän asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1343194Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1572927Martina oli sarjassaan tänään 32.
Mutta eikö pyöräily ja uinti ole vahvempia hänellä kuin juoksu? Aikaa on vielä harjoitella ennen Frankfurtin kisoja.2322068Sofia oli ainoastaan rahan takia suhteessa Stefanin ja Nikon kanssa.
Järkyttävää miten Sofia on käyttänyt hyväksi näitä molempia miehiä ja rahat loppu niin vain haukkumiset tullut kiitokseksi heille.3121790Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7071711Voi kun menisi nyt Stefan katsoo tyttären uutta ponia, viettäisi aikaa hänen kanssa.
Aika parantaa kaiken ja meillä kaikilla on elämässä vastoinkäymisiä ja yli kyllä pääsee ainakin ajan kanssa.1341515Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.651295Uskomatonta miten "kassatyttö Sannasta" tuli hetkessä kuoleman kauppias.
Demarit on kautta historian olleet "takinkääntäjien"mestariluokkaa kokoomuksen hihassa kiinni. Sannan arviointikyky petti täysin Naton suhteen, Brysse3711191Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato801073Onpas Martina valinnut sopivan laulun
Storyssa kun Isben poni tulee, " älä vie lapsuuttani pois." Äiti se lähtee mieluummin panopuuksi hotelliin, kuin viettäisi senkin ajan lastensa kanssa1161049