Otin ostoskoriin viimesen Leipis-pussin. N.tsi- akka rupesi kommentoimaan, että kyllä siinä on iso pussi leipiä. Mä sanoin sille, että laitan osan leivistä pakastimeen. Hänellä itsellään oli kärry täynnä tuotteita sekä leipiä. En kommentoinut mitenkään siinä vaiheessa. Vasta kassojen jälkeen kysyin siltä akalta, josko hän haluaisi ostaa sen Leipis-pussin minulta. Että onko niin nälissään. . Akka siitä loukkaantui. Mitäs tuli minulle aukomaan päätänsä !
Kyylä-mamma kaupassa
12
106
Vastaukset
- Anonyymi
Rantakylään tarvitaan kyylä-pride.
- Anonyymi
Jaa. Noniin..
- Anonyymi
No mutta jops jotakin.
- Anonyymi
Ihan tuttu juttu. Muutama harkitsematon sana voi olla toiselle se "viimenen pisara" . Sen jälkeen keittää yli . Minuakin ärsyttää tietynlaiset mammat kaupoissa , kun niillä näyttää olevan oikeus kommentoida toisten ostoksia. Ne akat on yleensä vähintään 60-vuotiaita. Nälvimisen kohde on aina joku heitä nuorempi , lapseton sinkkunainen. Kuulostaako tutulta ? Et ole yksin !
- Anonyymi
Eipä leimta iän perusteella tahi muutenkaan. Olen 63v.enkä koskaan "kyylää tai arvostele" muiden ostoksia. Ihan sama minulle mitä muut ostaa!
- Anonyymi
Kaikki keinot on sallittuja, kun on kyseessä ilta-ale !
- Anonyymi
Miksi aina näin reagoidaan? En tiedä juuri tätä kertaa mutta monestikin voi olla vain kepeä kommentti tai vain haluais sanasen sanoa jollekin niin se on vaan vittuilua aina johon vedetään herneet.
- Anonyymi
Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.
Urpola koulu apu luoka .
- Anonyymi
Mikkeli on kyylien paratiisi. Täällä vaan kyylätään toisten tekemisiä-
- Anonyymi
punaisten lappujen soturit.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017426428in
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997