Kyylä-mamma kaupassa

Anonyymi

Otin ostoskoriin viimesen Leipis-pussin. N.tsi- akka rupesi kommentoimaan, että kyllä siinä on iso pussi leipiä. Mä sanoin sille, että laitan osan leivistä pakastimeen. Hänellä itsellään oli kärry täynnä tuotteita sekä leipiä. En kommentoinut mitenkään siinä vaiheessa. Vasta kassojen jälkeen kysyin siltä akalta, josko hän haluaisi ostaa sen Leipis-pussin minulta. Että onko niin nälissään. . Akka siitä loukkaantui. Mitäs tuli minulle aukomaan päätänsä !

11

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rantakylään tarvitaan kyylä-pride.

• Anonyymi

Jaa. Noniin..

• Anonyymi

No mutta jops jotakin.

• Anonyymi

Ihan tuttu juttu. Muutama harkitsematon sana voi olla toiselle se "viimenen pisara" . Sen jälkeen keittää yli . Minuakin ärsyttää tietynlaiset mammat kaupoissa , kun niillä näyttää olevan oikeus kommentoida toisten ostoksia. Ne akat on yleensä vähintään 60-vuotiaita. Nälvimisen kohde on aina joku heitä nuorempi , lapseton sinkkunainen. Kuulostaako tutulta ? Et ole yksin !

• Anonyymi

Eipä leimta iän perusteella tahi muutenkaan. Olen 63v.enkä koskaan "kyylää tai arvostele" muiden ostoksia. Ihan sama minulle mitä muut ostaa!

• Anonyymi

Kaikki keinot on sallittuja, kun on kyseessä ilta-ale !

• Anonyymi

Miksi aina näin reagoidaan? En tiedä juuri tätä kertaa mutta monestikin voi olla vain kepeä kommentti tai vain haluais sanasen sanoa jollekin niin se on vaan vittuilua aina johon vedetään herneet.

• Anonyymi

Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.

Urpola koulu apu luoka .

• Anonyymi

Mikkeli on kyylien paratiisi. Täällä vaan kyylätään toisten tekemisiä-

• Anonyymi

punaisten lappujen soturit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      101
      10983
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      145
      10254
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      25
      8001
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      178
      6458
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      45
      5446
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5031
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      141
      4312
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      19
      4183
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      49
      3958
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      131
      3564
    Aihe