Kyylä-mamma kaupassa

Anonyymi

Otin ostoskoriin viimesen Leipis-pussin. N.tsi- akka rupesi kommentoimaan, että kyllä siinä on iso pussi leipiä. Mä sanoin sille, että laitan osan leivistä pakastimeen. Hänellä itsellään oli kärry täynnä tuotteita sekä leipiä. En kommentoinut mitenkään siinä vaiheessa. Vasta kassojen jälkeen kysyin siltä akalta, josko hän haluaisi ostaa sen Leipis-pussin minulta. Että onko niin nälissään. . Akka siitä loukkaantui. Mitäs tuli minulle aukomaan päätänsä !

11

202

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rantakylään tarvitaan kyylä-pride.

• Anonyymi

Jaa. Noniin..

• Anonyymi

No mutta jops jotakin.

• Anonyymi

Ihan tuttu juttu. Muutama harkitsematon sana voi olla toiselle se "viimenen pisara" . Sen jälkeen keittää yli . Minuakin ärsyttää tietynlaiset mammat kaupoissa , kun niillä näyttää olevan oikeus kommentoida toisten ostoksia. Ne akat on yleensä vähintään 60-vuotiaita. Nälvimisen kohde on aina joku heitä nuorempi , lapseton sinkkunainen. Kuulostaako tutulta ? Et ole yksin !

• Anonyymi

Eipä leimta iän perusteella tahi muutenkaan. Olen 63v.enkä koskaan "kyylää tai arvostele" muiden ostoksia. Ihan sama minulle mitä muut ostaa!

• Anonyymi

Kaikki keinot on sallittuja, kun on kyseessä ilta-ale !

• Anonyymi

Miksi aina näin reagoidaan? En tiedä juuri tätä kertaa mutta monestikin voi olla vain kepeä kommentti tai vain haluais sanasen sanoa jollekin niin se on vaan vittuilua aina johon vedetään herneet.

• Anonyymi

Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.

Urpola koulu apu luoka .

• Anonyymi

Mikkeli on kyylien paratiisi. Täällä vaan kyylätään toisten tekemisiä-

• Anonyymi

punaisten lappujen soturit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      229
      1733
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      191
      859
    3. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      53
      843
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      61
      824
    5. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      37
      754
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      391
      730
    7. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      605
    8. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      20
      556
    9. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      31
      554
    10. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      536
    Aihe