Kyylä-mamma kaupassa

Anonyymi

Otin ostoskoriin viimesen Leipis-pussin. N.tsi- akka rupesi kommentoimaan, että kyllä siinä on iso pussi leipiä. Mä sanoin sille, että laitan osan leivistä pakastimeen. Hänellä itsellään oli kärry täynnä tuotteita sekä leipiä. En kommentoinut mitenkään siinä vaiheessa. Vasta kassojen jälkeen kysyin siltä akalta, josko hän haluaisi ostaa sen Leipis-pussin minulta. Että onko niin nälissään. . Akka siitä loukkaantui. Mitäs tuli minulle aukomaan päätänsä !

11

201

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rantakylään tarvitaan kyylä-pride.

• Anonyymi

Jaa. Noniin..

• Anonyymi

No mutta jops jotakin.

• Anonyymi

Ihan tuttu juttu. Muutama harkitsematon sana voi olla toiselle se "viimenen pisara" . Sen jälkeen keittää yli . Minuakin ärsyttää tietynlaiset mammat kaupoissa , kun niillä näyttää olevan oikeus kommentoida toisten ostoksia. Ne akat on yleensä vähintään 60-vuotiaita. Nälvimisen kohde on aina joku heitä nuorempi , lapseton sinkkunainen. Kuulostaako tutulta ? Et ole yksin !

• Anonyymi

Eipä leimta iän perusteella tahi muutenkaan. Olen 63v.enkä koskaan "kyylää tai arvostele" muiden ostoksia. Ihan sama minulle mitä muut ostaa!

• Anonyymi

Kaikki keinot on sallittuja, kun on kyseessä ilta-ale !

• Anonyymi

Miksi aina näin reagoidaan? En tiedä juuri tätä kertaa mutta monestikin voi olla vain kepeä kommentti tai vain haluais sanasen sanoa jollekin niin se on vaan vittuilua aina johon vedetään herneet.

• Anonyymi

Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.

Urpola koulu apu luoka .

• Anonyymi

Mikkeli on kyylien paratiisi. Täällä vaan kyylätään toisten tekemisiä-

• Anonyymi

punaisten lappujen soturit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      443
      1946
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      814
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      31
      773
    5. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      440
      737
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      731
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      665
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      39
      595
    9. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      586
    10. Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut

Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 3
      Salaliittoteoria
      1
      576
    Aihe