Otin ostoskoriin viimesen Leipis-pussin. N.tsi- akka rupesi kommentoimaan, että kyllä siinä on iso pussi leipiä. Mä sanoin sille, että laitan osan leivistä pakastimeen. Hänellä itsellään oli kärry täynnä tuotteita sekä leipiä. En kommentoinut mitenkään siinä vaiheessa. Vasta kassojen jälkeen kysyin siltä akalta, josko hän haluaisi ostaa sen Leipis-pussin minulta. Että onko niin nälissään. . Akka siitä loukkaantui. Mitäs tuli minulle aukomaan päätänsä !
Kyylä-mamma kaupassa
11
134
Vastaukset
- Anonyymi
Rantakylään tarvitaan kyylä-pride.
- Anonyymi
Jaa. Noniin..
- Anonyymi
No mutta jops jotakin.
- Anonyymi
Ihan tuttu juttu. Muutama harkitsematon sana voi olla toiselle se "viimenen pisara" . Sen jälkeen keittää yli . Minuakin ärsyttää tietynlaiset mammat kaupoissa , kun niillä näyttää olevan oikeus kommentoida toisten ostoksia. Ne akat on yleensä vähintään 60-vuotiaita. Nälvimisen kohde on aina joku heitä nuorempi , lapseton sinkkunainen. Kuulostaako tutulta ? Et ole yksin !
- Anonyymi
Eipä leimta iän perusteella tahi muutenkaan. Olen 63v.enkä koskaan "kyylää tai arvostele" muiden ostoksia. Ihan sama minulle mitä muut ostaa!
- Anonyymi
Kaikki keinot on sallittuja, kun on kyseessä ilta-ale !
- Anonyymi
Miksi aina näin reagoidaan? En tiedä juuri tätä kertaa mutta monestikin voi olla vain kepeä kommentti tai vain haluais sanasen sanoa jollekin niin se on vaan vittuilua aina johon vedetään herneet.
- Anonyymi
Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset haluaa tehdä ostokset rauhassa. Jos kommentoit , niin omalla vastuulla. Mikä ihme siinä on, että joidenkin ihmisten olemus ikäänkuin kehottaa toisia mollaamaan tai kommentoimaan esim. kävelytyyliä. On monesti tullut mieleen, että missä umpiossa nuo on eläneet ja minkä paikkakunnan apukoulussa opiskelleet, kun ei ole mitään käytöstapoja. Millä valtuudella joku tuntematon tulee kysymään esim. mun kävelyvaivasta taikka kommentoi mun ostoksia ? Yleensä se kysyjä on joku vanhempi ja iso, autollinen ihminen.
Urpola koulu apu luoka .
- Anonyymi
Mikkeli on kyylien paratiisi. Täällä vaan kyylätään toisten tekemisiä-
- Anonyymi
punaisten lappujen soturit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1774017Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki263115Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma252801Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne592701PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist552620Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902575Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest112320Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862035- 1471929
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021847