Nainen haluisitko asua miehen kanssa

Anonyymi

Moni itkee yksinäisyyttään ja kuitenkin kieltää haluvansa asua miehen kanssa, vaikka muutoin olisikin ns. vapaa sinkku.leski,eronnut.

44

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En, en haluaisi asua miehen kanssa. En seurustellakaan. En ole yksinäinen vaikka asun yksin.
      Näin on hyvä nyt.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä pitäisi asua miehen kanssa? Miten asumismuoto itkun yksinään takuuvarmasti poistaisi?

    • Anonyymi

      Olen 69 v. nainen.Asunut yksin 24 v. Ei sitä mitään tulisi muta jonkun kanssa yhteen.Olen niin tottunut yksin asumiseen.Omiin tapoihin ja omiin aamu rutineihini.Helpoitasihan elämää kun olisi 2 vaikka pieni tulosta jakamassa menoja..Kuin yksin asuvana vuokralla ja maksaa kaikesta yksin.Naisen työ-eläke on aina pienempi kuin miehen!Mutta kaiken totuu ja en ruikuta elämä ja yksin olo, Kuolemalle tämänä 2 vuoden aikana menettänyt 17 ihmistä.Suhteeni joka kesti 22v. Kuin siskon,veljen Ystävät!Joten surusta on aivosumua kuin yksinäisyttä.Surun tuomaa yksinäisyttä,Ihmiset vääistää ne ihmiset jotka kohdanet vaikka yhden kuoleman suvuissakin.Ymäretävä minut väistetän kun menetyksiä 17 kpl.pelätän jos alkaa itkee,kerto surua.Nin ainakin tuntu tällä Helsingin lähiössä.Kaiilla on kiire,kättäkin särkee.Ensin esim jalka.Seraavana varmaan migreeni.Kunepätoivoisesti keksivät syitä ei aikaa tavata.Mutta kaiken totuu. Tietysti on monenlaista ruikutusta yksinäisyys.Tietysti on ihmisiä jotka oikeasti haluaa jonkun asuu kotinsa: Minä en!Uusia ystävyksiä on vaikea luoda kaatu siihen kun en juo viiniä !Kivan henkilön kohtaa.Hyvin pian asioissa tuleekin ilmi olisi iva tulla luoksesi,Viinin kansaa on nin kiva jutella,Ihan vaan sanoo nin sanotut tutu naiset.No kun en vaan juo viiniä ja jaksa istua iltaa kotini viniä juovan henkilön kanssa,Joka siten valitaa säry,napurit ja se ei miestä.Valvo yöt,ei jaksa ulkoilaa ja ikelle pääsee ilta päivä vasta,Sepä se,Anteeksi luki häiriöni.En näe tekstini virheet,Hyvää vikon loppua aikuiselta naiselta 69 v. Itä-Helsinki

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen kysymys. itselleni sattui käymäään hyvin, tapasin miehen juuri eläkkeelle jääneen samoin kuin itsekin. niinmpä aloitimme suhteen, myin osakkeeni ostimme maaseudulta talon, hankimme myös edullisen maasturin ja veneen. nyt on elämä terveellä ja vakaalla pohjalla. on mieluisaa tekemistä ja molemilla jää eläkeistään vieläpä säästöönkin. menemme tulevana talvena espanjaan 3 kk.

      • Anonyymi

        Sekös se "otto" jää mökkiä vahtimaan sen aikaa?


    • Anonyymi

      No eihän miehen kanssa asuminen ole ainoa vaihtoehto varsinkaan jos kriteeri on yksinäisyyden poisto. Voihan asua vaikka naispuolisen ystävän kanssa tai jossain muussa kimppakämpässä jos haluaa. Luulis nykyisin alkaa löytyvän jo muitakin yhteisöllisen asumisen muotoja.
      Siili

    • Anonyymi

      En muuttaisi enää kenenkään kanssa samaan talouteen, kyllä aiemmat kaksi kertaa riitti ja molemmista huonot kokemukset. Ei ole mun tehtävä passata aikuista ihmistä enää tällä iällä.

      • Anonyymi

        Suloista kuinka epä onnistuneet elämän valintasi ovat siivittäneet sinut katkeruuden ylitse vuotavan maljan ääreen lopuksi iäksi kera yksinäisyyden. hmm, olisko se vika peilikuvassa? vai pelkästää miehissäsi joita selkeesti vihaat. jaa jaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloista kuinka epä onnistuneet elämän valintasi ovat siivittäneet sinut katkeruuden ylitse vuotavan maljan ääreen lopuksi iäksi kera yksinäisyyden. hmm, olisko se vika peilikuvassa? vai pelkästää miehissäsi joita selkeesti vihaat. jaa jaa..

        Ei kaikilla käy mäihä!
        Karvain kokemus se, ken itseensä pettyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloista kuinka epä onnistuneet elämän valintasi ovat siivittäneet sinut katkeruuden ylitse vuotavan maljan ääreen lopuksi iäksi kera yksinäisyyden. hmm, olisko se vika peilikuvassa? vai pelkästää miehissäsi joita selkeesti vihaat. jaa jaa..

        Missä valitin yksinäisyyttä??????????Missä kerroin vihaavani miehiä??????????? Kerroin vain että kenenkään kanssa en samaan talouteen muuttaisi. Enempää en koe tarpeelliseksi edes kertoa kun näköjään se vähäkin ymmärretään väärin. jaa jaa itselles . Pitäskö sun opetella oikeinkirjoitusta????????


    • Anonyymi

      Parisuhteessakinvoi kokea yksinäisyyttä.
      Siili

    • Anonyymi

      Kylläpä naiset käyvät vanhemmiten ronkeleiksi. Kun minä 20 vuotta sitten etsin uutta emäntää, niin kylläpä oli halukkaita naisia siihen touhuun. Korkeasti kouluttautuneitakin.

    • Anonyymi

      Muista en tiedä, mutta itseni oppinut olen tuntemaan. En sopeutuisi. Olen erakkoluonne. Ei kavereita eikä rientoja ihmisjoukkoihin.
      Liikunnalliset harrastukset ja kesällä patikoinnit metsässä. Marjastus ja sienestys.
      Ei tarvetta spimata miehiä eikä naisiakaan. Erilaisia yksilöitä olemme kaikki, onneksi.

    • Anonyymi

      Ei tarvetta soimata...

    • Anonyymi

      En usko laisinkaan, en niin millään enkä mitenkään. Väärinpäinkään en usko, että "moni itkee yksinäisyyttään ja kuitenkin kieltää haluavansa asua miehen kanssa..".
      Ensteks ja toisteksikaan kysyskelen, että kuinka monta ihmistä kukin tuntee, jotka itkeskelevät yksinäisyyttään. Mun tuttavapiirissä ei sellaisia ole. Yksinasuvia tuttuja on, mutta jokainen touhuilee kaikenmoista ja seurustelee muiden ihmisten kanssa.
      Ei kai hyvänen aika sentäs ole niin, että jos asuu yksin niin sitten on yksinäinen ilman muuta.

      Arvelen ja luulen, että ne ihmiset, jotka eivät tahdo asua saman katon alla toisen kanssa, tekevät niin yksinkertaisesti siksi, koska eivät tahdo asua kenenkään kanssa.
      Voihan sitä kuitenkin halutessaan olla miehen/naisen kanssa (seurustella)vaikkei yhdessä asuisikaan. Voi seurustella niin maan "penkeleen" paljon.
      Erillään asuminen tuo tullessaan monia positiivisia asioita.
      Mitäkö häh?
      Noh, ei tarvitse alvariin vahdata toisen naamaa esim. :) Eikä pyöritellä kaikenmaailman arkikiemuroita arkistamaan elämää. Eikä tule mitään hemmetin pikku väittelyitä mistään jutuista. Voi voi voi, kyllähän niitä esimerkkejä löytyis. Vaikka millä mitalla.
      Eikä tuu kaikki kaapit täyteen kahen ihimisen vaatteitten mahduttamisessa hyllyille:)
      Pyykkikonekin jyllää harvemmin kun vaan yhen ihmisen kuteet sielä pyöriskelee.

      Kun molemmat asuvat omissa huusholleissa, niin sitten voi vaan keskittyä treffailemaan. Pitämään hauskaa. Tehdä kaikkea kivaa. Nuuhkia yhessä vaikka metsän mullan tuoksua ja lehtien havinoita. Merestä puhumattakaan.

      Että kyllä se vaan niin on, että ei yksinasuja laisinkaan ole yksin. Jos on yksin ja niin haluaa, niin mikäs siinä sitten. Jokaisen pitää tehdä JUURI niin kuten itselle passaa.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        "Ensteks ja toisteksikaan kysyskelen, että kuinka monta ihmistä kukin tuntee, jotka itkeskelevät yksinäisyyttään."

        Niin, eihän kaikki yskin asuvat koe itseään yksinäisiksi, eivätkä välttämättä kaipaa parisuhteeseen saman katon alle.

        Joskin tilastojen valossa merkittävä osa ikäihmisistä kokee yksinäisyyttä, mutta ei toki ja välttämättä parisuhdemielessä.

        Yksinäisyys koetaan usein jollakin asteella hieman häpeällisenäkin, eikä kaikki siksi siitä mieluusti liiaksi avaudu. Muuan naistuttava, jolla on melko sosiaalinen elämä noin yleensä, totesi kuitenkin että parisuhdekuvioissa ajan saatossa yksin jääminen on jollakin tapaa painolastina. Miehiä hänellä on toki nuorempana ollut.

        "Kun molemmat asuvat omissa huusholleissa, niin sitten voi vaan keskittyä treffailemaan. Pitämään hauskaa. Tehdä kaikkea kivaa."

        Tuo on ihan hyvä konsepti ja sopii monille oiken mainiosti, siinä on monet hyvät puolensa.

        Sitten kaikki ne jotka haluaisivat saman katon alle, varallisuudesta ja asuintyypistä riippuen, voivat säästää melko pitkän pennin monissa peruskuluissa per kk ...vs... kaksi eri asuntoa, mutta sitten tulevat kuvaan mukaan myös juridiset seuraamukset, verotus, omaisuus jne. joiden suhteen passaa olla valveutunut ja skarppina, ennen ratkaisua yhteen muuttamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensteks ja toisteksikaan kysyskelen, että kuinka monta ihmistä kukin tuntee, jotka itkeskelevät yksinäisyyttään."

        Niin, eihän kaikki yskin asuvat koe itseään yksinäisiksi, eivätkä välttämättä kaipaa parisuhteeseen saman katon alle.

        Joskin tilastojen valossa merkittävä osa ikäihmisistä kokee yksinäisyyttä, mutta ei toki ja välttämättä parisuhdemielessä.

        Yksinäisyys koetaan usein jollakin asteella hieman häpeällisenäkin, eikä kaikki siksi siitä mieluusti liiaksi avaudu. Muuan naistuttava, jolla on melko sosiaalinen elämä noin yleensä, totesi kuitenkin että parisuhdekuvioissa ajan saatossa yksin jääminen on jollakin tapaa painolastina. Miehiä hänellä on toki nuorempana ollut.

        "Kun molemmat asuvat omissa huusholleissa, niin sitten voi vaan keskittyä treffailemaan. Pitämään hauskaa. Tehdä kaikkea kivaa."

        Tuo on ihan hyvä konsepti ja sopii monille oiken mainiosti, siinä on monet hyvät puolensa.

        Sitten kaikki ne jotka haluaisivat saman katon alle, varallisuudesta ja asuintyypistä riippuen, voivat säästää melko pitkän pennin monissa peruskuluissa per kk ...vs... kaksi eri asuntoa, mutta sitten tulevat kuvaan mukaan myös juridiset seuraamukset, verotus, omaisuus jne. joiden suhteen passaa olla valveutunut ja skarppina, ennen ratkaisua yhteen muuttamisesta.

        Eli rusinat pullasta aina niin pitkään kun se toinen osapuoli suostuu maksaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli rusinat pullasta aina niin pitkään kun se toinen osapuoli suostuu maksaan.

        "Eli rusinat pullasta aina niin pitkään kun se toinen osapuoli suostuu maksaan."

        Koettako kertoa, että jos sinulla on taipumusta epäterveisiin ihmissuhteisiin, niin sitten on kaikilla muillakin.

        Mutta olisit voinut edes eritellä kuka on suostumassa hyväksikäytettynä maksamaaan ja mitä. Itse en havainnut teksteissä edes viitettä sellaiseen.

        Miten on mahdollista, että vielä palstan teeman ikäluokkaan mennessä ei ole opittu ilmaisemaan ajatuksiaan selkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli rusinat pullasta aina niin pitkään kun se toinen osapuoli suostuu maksaan.

        "Eli rusinat pullasta aina...."
        Tahtoisin kysyä sinulta, että mitä oikein tarkoitit kommentillasi?
        Toden totta en ymmärrä laisinkaan mitä kirjoituksesi tarkoittaa.
        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Kukaan mies, ei halua kiukkuista katkeraa ikä netoa ristikseen.

      • Anonyymi

        Näinä päivinä juttu lienee kääntynyt toisin päin: kukaan ikäneito ei tahdo ottaa yhtäkään mieästä "ristikseen". Kommenttisi kertoon hyvin, miksi ei. - Nm. Snaijannetko


    • Anonyymi

      Onko pullan leipojia hyviä käsityöihmisiä vapaana?

      • Anonyymi

        Olisiko työpaikka tarjolla?


      • Anonyymi

        On ja myös haluaa pysyä vapaana!!!!


    • Anonyymi

      En osaa kuvitella asuvani miehen kanssa kaksin. Kuulostaa aika tylsältä. En ole kyllä koskaan kenenkään kanssa kaksin asunutkaan, että en tiedä edes millaista mahtaisi olla. Aikoinaan olin kyllä kaksikymmentäviisivuotta naimisissa ja kaikkiaan n. kolmekymmentävuotta kimpassassa miehen kanssa, muttemme asuneet koskaan kahdestaan.

      • Anonyymi

        Sittenhän minä olisin passeli mies sinulle, kun minulla on kaksi taloa, toinen kaupungissa ja toinen maalla. Saisit valita kummassa asuisit.


    • Anonyymi

      Olisipa mielenkiintoista tietää oikeasti millaiset ihmiset kokevat yksinäisyyttä.
      Asuvatko maalla vai kaupungissa, ikä, asumismuoto, sukupuoli. Ei ole tullut vastaan tilastoja. Paljon puhutaan ikäihmisten (onko 70 v alkaen?) yksinäisyydestä, vaan asuvatko palvelutaloissa, yksin jossain vai?

    • Anonyymi

      Yksinäisyyttäkin poden, mutta nyt on pitkään jatkunut ongelma. Haluaisin tehdä uusien lamppujen hankinnan ja paikalleen laittamisen sekä tauluja. Pitää miettiä minkä kokoinen mihinkin seinää määrätyn painoiselle ja muuta vaikeaa. Kalliimmissa kauniissa lampuissa ei suinkaan ole töpseliä valmiina. Kun tuntuu niin mahdottomalta yksin niin ajattelin pyytää miehen. En kokonaan asumaan mutta kaveriksi. Näin juuri ystävättären, hän valitti samaa ja on monta ideaansa jättänyt toteuttamatta että olkoon kun ei jaksa. On kyllä välttämättömiin palkannut yrityksen työntekijän, mutta sellaisia pienempiä somistuksenomaisia muutoksia on sitten jättänyt osaamisen puuttuessa. Niinpä aion esittää yhdelle miehelle että hän tulisi työkaluineen ja minä laitan sapuskat ja maksat tietenkin kaikki tarvikkeet. Palkkaakin tarjoan. Yötäkin saa olla, seksistä on pitkä mutta on aika kiva tyyppi että voisi vaikka alkaa seurustella, on vähän kysellyt sellaista. Onko sillä väliä alkaako suhde arkisella puuhastelulla vai intohimolla, jota kyllä epäilen tulevaksi ollenkaan enää. Millaisen suhteen luulette tästä päähänpistosta tulevan.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole koskaan ollut mitään kiveen kirjoitettua sääntöä ja mielipidettä miten on parasta asua. Miten milloinkin on tuntunut hyvältä, sopivalta tai parhaalta vaihtoehdolta. Olen aviossa toiseen kertaan ja nykyisen mieheni kanssa muutimme yhteen kymmenisen vuotta sitten elikkä silloin, kun molemmat olimme päässeet eläkkeelle. Molemmat olemme myös leskiä. Olen asunut pitkään yksin, joskus on joku aikuisista lapsista muuttanut tilapäisesti mamman huomaan, mutta vaikka en kokenut yksinasumista mitenkään rasittavaksi tai vaikeaksi, niin olen sen verran seurallinen luonteeltani että aika ajoin tuntui tylsältä kun ei ollut kotona ketään kenen kanssa höpistä. Nimenomaan sitä arkea toisen kanssa kaipasin, en niinkään "rusinoita"
      Aloin tosissani harkitsemaan yhteen muuttoa miesystäväni kanssa, kun seljeni alkoi minua patistella joko muuttamaan kaupunkiin tai hankkimaan mies itselleni, lähinnä iän lisääntymiseen liittyvien terveys-ja huoltoriskien takia. Niinpä tavatessani nykyisen mieheni muutimme lähes heti yhteen, temperamenttit sopivat yhteen ja elämäntyylit samoin ja päätimme että olemme toistemme tukena ja turvana, seurana ja apuna niin kauan kuin elämää riittää.
      PM

      • Anonyymi

        Vaikka olinkin kaksikymmentäviisivuotta naimisissa, emmekä asuneet koskaan kaksin, niin asuimme kyllä samoissa asunnoissa, mutta kanssamme asui muitakin. Lapsia, heidän kavereitaan, sukulaisia ja kuka milloinkin asuntoa tarvitsi. Oli kivaa ja puuhakasta aikaa ja touhua riitti milloin minkäkinlaista.

        Sitten, kun näytti uhkaavasti siltä, että olisin kaksin mieheni kanssa jäänyt asumaan, niin totesin, että oli aika erota.

        Ostin ensimmäisen oman asunnon viisikymppisenä ja nyt olen yksin asunut kahdeksantoistavuotta ja on aivan ihanaa itsekseen asustella. Sellaisessa asunnossa, josta itse pidän ja sellaisella sijainnilla, joka minulle sopii.


    • Minulla on ihanteellinen tilanne, ollut jo kauan.
      Asun viikot yksin kissani kanssa, viikonloppuisin käy miesystävä.
      Itse olen eläkkeellä, hän on vielä työelämässä.
      En ehkä jaksaisi elää jatkuvasti kenenkään kanssa, kun saa välillä olla yksin ja tietää kuitenkin että kaveri tulee taas viikonloppuna, sopii meille hyvin molemmille.
      Hänen lomansa vietämme yhdessä. Aikaisemmin matkustelimmekin, nyt se on jäänyt koronan takia, enimmäkseen ollaan minun luonani mökillä tai kaupungissa.
      Hänen luokseen on aika pitkä ajomatka, siksi ollaan päädytty olemaan luonani.
      Olen kiitollinen jokaisesta päivästä jonka saan elää kohtalaisen terveenä.

      • Anonyymi

        Olen iloinen puolestasi. Sain asua noin 20 v. Tuon parempaa tapaa ei mielestäni ole. Tavoittelen sitä, mutta toistaiseksi ei ole onnistunut. Kaksi on jo vihjaillut kanssaan asumaan, ei vielä kukaan ole tulossa minun luokseni. En ota enkä mene, alkaa hengästyttää jo konkreettinen muutto vielä isompana henkinen sopeutuminen, en usko että pystyisin kokonaan toisen kanssa asumaan vaikka rakastuisin.


    • Anonyymi

      En halua asua kenenkään kanssa, mutta seurustella voisin kyllä kunhan molemmilla oma asunto.

      • Anonyymi

        Komentistas tulee mieleen, eräs naikkonen joka halusi miehen joka asuaa muualla ja kuitenkin ihan lähellä ja jolla on auto ja kesämökki jne.. no ei hän koskaan etsimäänsä löytänyt, riutui vain yksinäisyyttä kärsittyään 19 vuoden verran..

        Ei haluat asua miehn kanssa, mutta seksiä halusi.


      • Anonyymi

        Seurustelukumppania etsin, minä siisti "toimiva" mies.
        Asunto on auto on.


    • Anonyymi

      Jos minä ottaisin naisen ikääntyneen ja äreen ja haluttoman riesakseni. niin oitis asuttaisin hänet kesä ajaksi piha aittaan ja talveksi vintille tehtyyn pieneen huoneeseen.
      arkeensa kuuluis kaikki talous ja huusholli hommat ja muutoin pysyis pois silmistä kuin piika flikat vanhoina hyvina aikoina.

    • Anonyymi

      kyllä pitäs tuntea hyvin, alkoholismia tai väkivaltaa ei alussa esiinny, tai pettämisluonnetta

    • Anonyymi

      En itke yksnäisyttäni kenelekään.Tuli 69 v. Ystävät sisko ,velikin kuoli ja arteni suhteeni 22vuotta kesti.Tämä korona 2 vuoden aikana. Yksin asunut vissin 24-25 vuotta jo. Joten en miesytävänkään kanssa samaa taloutta halunut.Ne jotka elossa kartavat minua sukua,kuin tuttavat ymm. Koska eivät uksalla kodata ihmistä jolla kuolemalle mentyksiä esim 1 kpl.Minulla 17 kpl. Joten ajatus mailma anetaan sen surra rauhassa .Minulla toimii viellä nivelrikko jalat joten kävelen ulkona ja sillä hoidan latvaanikin ja untani ,aamun virkuna illan torkuna tällä Itä-Helsinki alueet. Kerho toimintakin meni ja kun nyt korona rajoitukset ohi.Huomasin juuri tuon ihmisillä.Yöt vavovat puolen päivän nukuvat ja heidän taia aktivitetit tai kerho toiminnat alkaa siloin kun minulla lounas ohi ja päikärit otaisin.Ja mitä siellä jaksaa kunella juuri tuo valitus rutina.Herran pieksut sentään.Ei mitän tolkua.Myö tahditomat kuiskutukset,supinat,ulkonäöstä ymm. Ihmiset elää katkerudella ja pahan suopeudella,kun muuta ei ole,Rypevät itse säälissä ja eivät edes halua mutaa omaa asenetaan.anteeksi mielpiteni,

      • Anonyymi

        Vai et itke yksinäisyyttä? Vähän toiselta vaikuttaa kun tätä samaa litaniaa saa lukea moneen kertaan ja muillakin palstoilla ja valitat kuinka kukaan ei uskalla tavata tai tapaamisajat ei käy sinulle kun toiset elää eri rytmillä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai et itke yksinäisyyttä? Vähän toiselta vaikuttaa kun tätä samaa litaniaa saa lukea moneen kertaan ja muillakin palstoilla ja valitat kuinka kukaan ei uskalla tavata tai tapaamisajat ei käy sinulle kun toiset elää eri rytmillä kuin sinä.

        Asun yksin isossa talossa, neliöitä on 136 piha ja kasvimaa.
        Ja on tekemistä.
        Sanovat, että muuta pienempään, mutta ei oo helppoa muuttaminen, etsiä joku toinen paikka ja tyhjentää ja sitten kärrätä uuteen paikkaan ja siellä laittaa sinne takaisin. Eikä olisi sen halvempaa, oon kysellyt vuokra-asuntojen vuokria, monet kalliimpia vielä. Tässä on tää piha, saa kasvattaa perunoita, salaattiaja mansikoita, ja on tosi rauhallista aluetta.

        Ei oo miestä, on pitänyt opetella ite vasaran käyttö. Joku tuttava joskus auttaa. Ja sitten auto, on siinäkin hommaa, en meinaa jaksaa nostaa renkaita autoon, kun pitää vaihtaa välillä kesärenkaisiin ja sitten talvirenkaisiin. Eläkkeellä oon olevinaan, mutta teen silti keikkahommia. Saan niistä liksaa, niin että oon pärjäillyt. Ja tuohan ne vaihtelua, kun saan reissata ympäri maata.
        Miesheilaa ei oo ollut pitkiin aikoihin. Jos on tullakseen, niin tulkoon, en kyllä etsi mitenkään.
        Vaikeeta olisi tottua, jos joku olisi siinä koko ajan vieressä hääräämässä.
        Olen yksinäni ajellut ympäri Eurooppaa ja tekisi mieli lähteä taas. Tänä kesänä meinaan taas telttailla, telttailusta tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun yksin isossa talossa, neliöitä on 136 piha ja kasvimaa.
        Ja on tekemistä.
        Sanovat, että muuta pienempään, mutta ei oo helppoa muuttaminen, etsiä joku toinen paikka ja tyhjentää ja sitten kärrätä uuteen paikkaan ja siellä laittaa sinne takaisin. Eikä olisi sen halvempaa, oon kysellyt vuokra-asuntojen vuokria, monet kalliimpia vielä. Tässä on tää piha, saa kasvattaa perunoita, salaattiaja mansikoita, ja on tosi rauhallista aluetta.

        Ei oo miestä, on pitänyt opetella ite vasaran käyttö. Joku tuttava joskus auttaa. Ja sitten auto, on siinäkin hommaa, en meinaa jaksaa nostaa renkaita autoon, kun pitää vaihtaa välillä kesärenkaisiin ja sitten talvirenkaisiin. Eläkkeellä oon olevinaan, mutta teen silti keikkahommia. Saan niistä liksaa, niin että oon pärjäillyt. Ja tuohan ne vaihtelua, kun saan reissata ympäri maata.
        Miesheilaa ei oo ollut pitkiin aikoihin. Jos on tullakseen, niin tulkoon, en kyllä etsi mitenkään.
        Vaikeeta olisi tottua, jos joku olisi siinä koko ajan vieressä hääräämässä.
        Olen yksinäni ajellut ympäri Eurooppaa ja tekisi mieli lähteä taas. Tänä kesänä meinaan taas telttailla, telttailusta tykkään.

        Noh, siinä oliskin miehellä hommaa, järjestellä sun asias huippukuntoon.
        Oot varmaan määräilevä tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun yksin isossa talossa, neliöitä on 136 piha ja kasvimaa.
        Ja on tekemistä.
        Sanovat, että muuta pienempään, mutta ei oo helppoa muuttaminen, etsiä joku toinen paikka ja tyhjentää ja sitten kärrätä uuteen paikkaan ja siellä laittaa sinne takaisin. Eikä olisi sen halvempaa, oon kysellyt vuokra-asuntojen vuokria, monet kalliimpia vielä. Tässä on tää piha, saa kasvattaa perunoita, salaattiaja mansikoita, ja on tosi rauhallista aluetta.

        Ei oo miestä, on pitänyt opetella ite vasaran käyttö. Joku tuttava joskus auttaa. Ja sitten auto, on siinäkin hommaa, en meinaa jaksaa nostaa renkaita autoon, kun pitää vaihtaa välillä kesärenkaisiin ja sitten talvirenkaisiin. Eläkkeellä oon olevinaan, mutta teen silti keikkahommia. Saan niistä liksaa, niin että oon pärjäillyt. Ja tuohan ne vaihtelua, kun saan reissata ympäri maata.
        Miesheilaa ei oo ollut pitkiin aikoihin. Jos on tullakseen, niin tulkoon, en kyllä etsi mitenkään.
        Vaikeeta olisi tottua, jos joku olisi siinä koko ajan vieressä hääräämässä.
        Olen yksinäni ajellut ympäri Eurooppaa ja tekisi mieli lähteä taas. Tänä kesänä meinaan taas telttailla, telttailusta tykkään.

        Sitten joskus, kun tulee se aika ja kohta, että on pakko muuttaa tästä vähän isommasta talosta kuin sinun, niin mitään en vie siihen tulevaan mukana. Poislukien tietysti tärkeät jutut, joita esim. huonekalut, astiat, osa tekstiileistä ... yms. eivät ole.

        Kirppikselle, osto- ja myyntiliikkeeseen, jätteisiin ... tai ihan mihin vain, mutta itse jatkan 'kevyemmin'. - Nm. Kuolinsiivous


    • Anonyymi

      Nopsaan vaan hyllyjen välistä vilkuilematta ziuh.

    • Anonyymi

      En ikinä enkä missään tapauksessa. Ja vaikka itken, en yksinäisyyttä. Nm. Aika aikaansa kutakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe