Näin sut autosi luona ja kävit jossain ajelulla ennen kymmentä illalla. Jos tulet seisomaan porttisi pieleen näkyvästi tai viet roskia niin tulen juttusillesi nyt vielä tänään. Kengät on jalassa. Kävin minäkin pikkulenkillä. Ehkä lähden myöhemmin taas kuvia ottamaan pimeästä luonnosta.
Ai sinä olet hereillä mies
11
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kävit vielä uuden lenkin ajamassa. Onhan sulla kaikki hyvin? Olen huolissani, mutta kello on aika paljon enkä tohdi häiritä sua vaikka valosi palavatkin. Onhan kaikki hyvin. Anteeksi että olen niin ujo, kun olen sinusta kiinnostunut. P-miehelle.
- Anonyymi
Onhan sinulla kaikki hyvin? Olen huolissani. Haluaisin jutella sinun kanssasi.
- Anonyymi
KVVKV:ko olet?
- Anonyymi
se on jalkavaimonsa auto
- Anonyymi
Ei muuten ole. Tiedän tasan tarkkaan että on sen miehen auto. Ja yksinäinen on. Eli ei ole sun ukkos kyseessä.
- Anonyymi
Suojelusenkeleitä, onko heitä. https://youtu.be/gCBIG28On0o
- Anonyymi
Tahtoisin olla eräälle miehelle suojelusenkeli. Olen vain niin himskutin ujo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisin olla eräälle miehelle suojelusenkeli. Olen vain niin himskutin ujo.
Voih, Sua! Nyt voitat ujoutesi ja otat yhteyttä häneen. Kai tiedät, kuinka tavoittaa hänet?
- Anonyymi
Huomenta mies
- Anonyymi
Joko olet heränynyt?
Nähdäänkö tänään läheiselle tornille johtavilla rappusilla?
Klo:18:05? - Anonyymi
Huomenta nainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja
Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit2153993Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"
Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli323587Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus
Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html1301941Voiko Martinaa muuta kuin nauraa
Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "3551727Mitäs ajattelisit
Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?1051264- 37856
Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .
Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.54853- 49734
- 56711
En halua nähdä sua enää
jos et tunne mitään mua kohtaan. Mitä muuta kuvittelet? Olen roikkunut sinussa. SINUSSA!66638