nainen. Otan selvää vielä kaikesta, koska haluan pois palstavankeudesta. Olen pahasti koukussa tähän paikkaan, eikä se tee minulle enää mitään hyvää. J
Hyvää yötä kuvankaunis
12
84
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutpa kauniisti hänestä. :)
- Anonyymi
Olen yrittänyt olla kiva koko täällä oloni aikana hänelle ja hänestä. En ole paha mies millään tavalla. :)
- Anonyymi
Noin kauniita sanoja ei turhaan vuodateta. Olette ansainneet toisenne kaiken kauniin ympäröiminä. Siksi vaalikaa toisianne, uskokaa yhteiseen hyvyyteen mikä teille on tarkoitettu. Ja ennenkaikkea löytäkää toisenne!
- Anonyymi
Kiitos Janne
- Anonyymi
Otat asiakseni kysyä häneltä asiasta? (Ei palstalla)
- Anonyymi
Saa nyt nähdä.... Tietysti irl. Ei palstalla selviä yhtään mikään, se on tullut jo huomattua tämän 8 kk aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nyt nähdä.... Tietysti irl. Ei palstalla selviä yhtään mikään, se on tullut jo huomattua tämän 8 kk aikana.
Kai se järkikin sanoo että täällä asiat ei selviä.. sekoittaa mielen sitä palsta tekee. Selvität, et selvitä mutta jättät joka tapauksessa palstailematta niin voitto se on sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisit muottiini ajan puolesta. Terveisin se joka lähelläsi majailee. Nainen olen, mutta siitä kuvankauniista en niin tiedä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisit muottiini ajan puolesta. Terveisin se joka lähelläsi majailee. Nainen olen, mutta siitä kuvankauniista en niin tiedä...
Kyllä minulle hän on maailman kaunein nainen. :) Melko lähelläkin majailee kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se järkikin sanoo että täällä asiat ei selviä.. sekoittaa mielen sitä palsta tekee. Selvität, et selvitä mutta jättät joka tapauksessa palstailematta niin voitto se on sekin.
Tämän jättäminen noin vaan onkin haaste. Koukuttavaa, täällä roikkua ja toivoa että jos vaikka nyt osuisi... Tietenkin se mitä tapahtuu irl, pitäisi ratkaista asiat. Aina se järki ei vaan voita näissä tunne asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän jättäminen noin vaan onkin haaste. Koukuttavaa, täällä roikkua ja toivoa että jos vaikka nyt osuisi... Tietenkin se mitä tapahtuu irl, pitäisi ratkaista asiat. Aina se järki ei vaan voita näissä tunne asioissa.
Täällä kun mikään ei ole varmaa, lähinnä ajanhukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kun mikään ei ole varmaa, lähinnä ajanhukkaa.
Tosin on tässä täällä olossa ollut vaiheensa. Todella merkilliset vaiheensa. Nyt vaan osoittaa hyytymisen merkkejä. Eipä mikään tietysti kanna pelkän palstan varassa. Täytyisi tosielämässäkin tapahtua jotain myönteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,734271Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172728Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242477Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152422Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1082280Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102194Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992141Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6091946MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141925Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231683