nainen. Otan selvää vielä kaikesta, koska haluan pois palstavankeudesta. Olen pahasti koukussa tähän paikkaan, eikä se tee minulle enää mitään hyvää. J
Vastaukset 12
- Anonyymi
Puhutpa kauniisti hänestä. :)
- Anonyymi
Olen yrittänyt olla kiva koko täällä oloni aikana hänelle ja hänestä. En ole paha mies millään tavalla. :)
- Anonyymi
Noin kauniita sanoja ei turhaan vuodateta. Olette ansainneet toisenne kaiken kauniin ympäröiminä. Siksi vaalikaa toisianne, uskokaa yhteiseen hyvyyteen mikä teille on tarkoitettu. Ja ennenkaikkea löytäkää toisenne!
- Anonyymi
Kiitos Janne
- Anonyymi
Otat asiakseni kysyä häneltä asiasta? (Ei palstalla)
- Anonyymi
Saa nyt nähdä.... Tietysti irl. Ei palstalla selviä yhtään mikään, se on tullut jo huomattua tämän 8 kk aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nyt nähdä.... Tietysti irl. Ei palstalla selviä yhtään mikään, se on tullut jo huomattua tämän 8 kk aikana.
Kai se järkikin sanoo että täällä asiat ei selviä.. sekoittaa mielen sitä palsta tekee. Selvität, et selvitä mutta jättät joka tapauksessa palstailematta niin voitto se on sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisit muottiini ajan puolesta. Terveisin se joka lähelläsi majailee. Nainen olen, mutta siitä kuvankauniista en niin tiedä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisit muottiini ajan puolesta. Terveisin se joka lähelläsi majailee. Nainen olen, mutta siitä kuvankauniista en niin tiedä...
Kyllä minulle hän on maailman kaunein nainen. :) Melko lähelläkin majailee kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se järkikin sanoo että täällä asiat ei selviä.. sekoittaa mielen sitä palsta tekee. Selvität, et selvitä mutta jättät joka tapauksessa palstailematta niin voitto se on sekin.
Tämän jättäminen noin vaan onkin haaste. Koukuttavaa, täällä roikkua ja toivoa että jos vaikka nyt osuisi... Tietenkin se mitä tapahtuu irl, pitäisi ratkaista asiat. Aina se järki ei vaan voita näissä tunne asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän jättäminen noin vaan onkin haaste. Koukuttavaa, täällä roikkua ja toivoa että jos vaikka nyt osuisi... Tietenkin se mitä tapahtuu irl, pitäisi ratkaista asiat. Aina se järki ei vaan voita näissä tunne asioissa.
Täällä kun mikään ei ole varmaa, lähinnä ajanhukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kun mikään ei ole varmaa, lähinnä ajanhukkaa.
Tosin on tässä täällä olossa ollut vaiheensa. Todella merkilliset vaiheensa. Nyt vaan osoittaa hyytymisen merkkejä. Eipä mikään tietysti kanna pelkän palstan varassa. Täytyisi tosielämässäkin tapahtua jotain myönteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44948
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80688Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20545- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107483Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132470- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7437