Nyt vasta tajusin

Anonyymi

et tykkää enää. Ihmettelin miksi olin niin surullinen, en tajunnut, vaikka tajusin. Tunteet tiesi ennenkuin ajatus. Menetin sut. Tiedän että tykkäsit silloin joskus. Nyt näen kaiken selvästi. Mä menetin sut.

89

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se elämä vielä hymyilee! :)

      • Anonyymi

        Hei heiei en sitä salaa, näillä teillä loppuun palaa. Tinakenkäni on sulaa laaaavaaaa aaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei heiei en sitä salaa, näillä teillä loppuun palaa. Tinakenkäni on sulaa laaaavaaaa aaa!

        Mene pois. en pidä sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pois. en pidä sinusta.

        Kaikista ei tarvitse pitää. :) ystävällinen voi silti olla! Ihmisiä me vain ollaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista ei tarvitse pitää. :) ystävällinen voi silti olla! Ihmisiä me vain ollaan. :)

        Sinä et ole ystävällinen vaan kiusaat tahallasi muita. En ole sellaisille ystävällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole ystävällinen vaan kiusaat tahallasi muita. En ole sellaisille ystävällinen.

        Kommentoin aloitusta niin kuin muutkin. En oikein näe sitä kiusaamisena. :) eihän aloituksessa ole edes tunnisteita kenelle kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista ei tarvitse pitää. :) ystävällinen voi silti olla! Ihmisiä me vain ollaan. :)

        Jotkut ovat toisia parempia ja älykkäämpiä.


    • Anonyymi

      En ymmärrä... Vain sinun vuoksesi olen ollut täällä, olen
      oikeasti itkenyt takiasi, usko tai älä. Et ole missään vaiheessa menettänyt minua,
      Tämä ei voi mennä näin.

      • Anonyymi

        En minä palstasta puhunut vaan oikeasta elämästä.


      • Anonyymi

        Joku troIIaa tuolla samalla tyylillä tuossa ylempänä ja lähes joka viestiketjussa. Älä kirjoita noin, jos et ole sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku troIIaa tuolla samalla tyylillä tuossa ylempänä ja lähes joka viestiketjussa. Älä kirjoita noin, jos et ole sama.

        Sitä tarkoitinkin, oikeita kokemuksia, oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tarkoitinkin, oikeita kokemuksia, oikeassa elämässä.

        No minä pelkään nyt, että häneltä loppui jo tunteet. Mutta selvitän sen tai ainakin yritän siellä oikeassa elämässä. Tänne vaan puran tätä epäilyä, joka saattaa hävitä nukkumalla. Älä ole huolissasi. En jätä tätä palstan varaan. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä palstasta puhunut vaan oikeasta elämästä.

        Euroviisut Italian Torinossa 2022 oli tehty samalla kaavalla. Aina vain kirpaisee, kukaan ei ollut todistettavasti tyytyväinen mihinkään. Se on tilastotieteellisesti kokonaan mahdotonta.


    • Anonyymi

      Aika tekee tehtävänsä, ihastuminen on stressitilakin josta keho ja mieli pyrkii eroon.

      • Anonyymi

        Mutta sinä ole siinä edelleen, joten kaikki hyvin sillä joka sinua kaipaa, eikö niin.


      • Anonyymi

        On stressaavaa jossain tilanteissa, mutta ainakin itselläni erittää myös jotain hormonia, joka antaa erittäin hyvää tunnetta pitkin päivää.. tällaisesta maksettaisiin aika paljon, jos näitä voisi ostaa jostain. Mutta kun ei voi, rakkautta ei saa rahalla, se pitää tuntea itse. En ajattele kuten sinä. Päinvastoin, pelkään jos tämä loppuisi. Onneksi ei tunnu loppuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä ole siinä edelleen, joten kaikki hyvin sillä joka sinua kaipaa, eikö niin.

        Olen ollut epätoivoinen, olen ollut sitä todella, yritän löytää sinut täältä,
        koskaan et saanut tietää mitä ajattelin sinusta, mutta se oli oma syyni.
        Jos en tuntisi sinua kohtaan mitään niin miksi olisin täällä?.
        Ihastuin sinuun, se ei ollut ohimenevä ihastus, kun olet mielessäni vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On stressaavaa jossain tilanteissa, mutta ainakin itselläni erittää myös jotain hormonia, joka antaa erittäin hyvää tunnetta pitkin päivää.. tällaisesta maksettaisiin aika paljon, jos näitä voisi ostaa jostain. Mutta kun ei voi, rakkautta ei saa rahalla, se pitää tuntea itse. En ajattele kuten sinä. Päinvastoin, pelkään jos tämä loppuisi. Onneksi ei tunnu loppuvan.

        Toi mitä kuvaat. Et ole ihastunut. Olet riippuvainen. Se toinen ei saa siitä mitään itselleen. Käytät toista hyväksi omaan mielihyvään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi mitä kuvaat. Et ole ihastunut. Olet riippuvainen. Se toinen ei saa siitä mitään itselleen. Käytät toista hyväksi omaan mielihyvään.

        Älä jauha kakkaa. Olet uskomaton besserwisser ja tyhjän puhuja. Menisit muualle pätemään ja esittämään jotain asiantuntijaa. Minulla on ollut suhteita ennenkin, en ole yhtään tuollainen kuin sinä kuvittelet. Rakkaudessa molemmat tuntee mielihyvää ja sitä tuotetaan toiselle. Sitä pitää saada itse ja antaa myös. Tekisin kaikkeni toisen mielihyvän eteen, en omani.


      • Anonyymi

        Tämä on muuten niin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on muuten niin totta.

        Kuudelta aamulla käyt tukemassa omia mielipiteitäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuudelta aamulla käyt tukemassa omia mielipiteitäsi?

        No en tosiaan. Itse asiassa huomasin kommenttini tulleen vahingossa väärään paikkaan. Piti tulla tuohon, jossa sanottiin ihastuksen aiheuttavan kehoon stressitilan, josta täytyy sitten päästä pois. Ja mistäs tuosta kellonajasta välität. Olen aamuvirkku. Usein lueskelen palstaa varhaisilla aamutunneilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha kakkaa. Olet uskomaton besserwisser ja tyhjän puhuja. Menisit muualle pätemään ja esittämään jotain asiantuntijaa. Minulla on ollut suhteita ennenkin, en ole yhtään tuollainen kuin sinä kuvittelet. Rakkaudessa molemmat tuntee mielihyvää ja sitä tuotetaan toiselle. Sitä pitää saada itse ja antaa myös. Tekisin kaikkeni toisen mielihyvän eteen, en omani.

        Aika herkästä tulistut


      • Anonyymi

        Riippuu keneen ihastuu. Kvasifilosofiat ovat perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On stressaavaa jossain tilanteissa, mutta ainakin itselläni erittää myös jotain hormonia, joka antaa erittäin hyvää tunnetta pitkin päivää.. tällaisesta maksettaisiin aika paljon, jos näitä voisi ostaa jostain. Mutta kun ei voi, rakkautta ei saa rahalla, se pitää tuntea itse. En ajattele kuten sinä. Päinvastoin, pelkään jos tämä loppuisi. Onneksi ei tunnu loppuvan.

        Dopamiini. Koiran hankkiminen tai kissan ottaminen lemmikeiksi kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika herkästä tulistut

        Niin minustakin. Tunne menee harkinnan edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin. Tunne menee harkinnan edelle.

        Et ole minä, älä kirjoita vastausta puolestani. Opettele sosiaaliset elämän perusasiat.


    • Anonyymi

      Miten menetit? Jos ei ole läsnä missään, koskaan ollenkaan niin varmaan se on hänen tahtotila

      • Anonyymi

        En kyllä oikeasti tykännyt olla yksinäinen, kärsin siitä. Pohjimmiltani en olisi halunnut
        olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä oikeasti tykännyt olla yksinäinen, kärsin siitä. Pohjimmiltani en olisi halunnut
        olla yksin.

        Älä vastaa kuin olisit minä. Se on röyhkeäää.


      • Anonyymi

        Ei nyt taida kuitenkaan sopia tähän tilanteeseen sun kommentointi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt taida kuitenkaan sopia tähän tilanteeseen sun kommentointi

        Olet oikeassa. Ei hän osunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä oikeasti tykännyt olla yksinäinen, kärsin siitä. Pohjimmiltani en olisi halunnut
        olla yksin.

        Minä puolestani pohjimmiltani haluan olla aina yksin. Ei rakkaussuhde poliisiylitarkastajaan ole ollut ruusuilla tanssimista. Kuinka joku viaton voi nukkua yöt POLIISIN KANSSA SAMASSA SÄNGYSSÄ? Hän korjaa koiransa jätökset ulkona kakkapussiin, ei pese käsiään sisälle tultuaan!


    • Anonyymi

      En todellakaan tykkää. Olet ruma kuin rupinen peruna!

      • Anonyymi

        Sinä olet pelkästään lapsellinen etkä todellakaan hän :)
        VakitroIIin vakivttuilut joka paikassa.


      • Anonyymi

        Katso ensin itse peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pelkästään lapsellinen etkä todellakaan hän :)
        VakitroIIin vakivttuilut joka paikassa.

        Trollit ovat eksoottisia ja ovelia mutta eivät riittävän älykkäitä.


    • Anonyymi

      mun todella piti viimeks skarpata etten sekoais sun kanssa. Oot erityinen ihminen mun elämässä, mun tunteet vain vahvistuu päivä päivältä, olen rakastunut.

      • Anonyymi

        Mutta kun järki ei ole hyvästä, sekoilua olla pitää. Olisit heittäytynyt.


      • Anonyymi

        Kommentti sulle ei ollut aloittajalta. En huomannut että skarppaisit, tunnuit rennolta. Itse en saanut oikein sanaa suusta. En halunnut vastata kysymykseesi, koska en tiennyt miten paljon tiedät siitä..


    • Anonyymi

      Olen ihan sekaisin...

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Olisi täysosuma, jos oltaisiin toisillemme ne. Kaksi toisistaan seonnutta. Ja sitten vaan rakastettaisiin toisemme puhki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Olisi täysosuma, jos oltaisiin toisillemme ne. Kaksi toisistaan seonnutta. Ja sitten vaan rakastettaisiin toisemme puhki.

        Amorin täysosuma 💘


      • Anonyymi

        Aika moni sekoaa jopa lopullisesti. Eräs serkkuni vatvoo yli 35 vuotta sitten ollutta suhdettaan, yhä nykyisin.


    • Anonyymi

      Ehkä aika vain ei ollut teille oikea. Ehkä liikaa häiriötekijöitä toisella? Monet asiat voivat vaikuttaa loppu tulemaan. Itsellä ainakin paljon epävarmuutta lisääviä tekijöitä. Täytyy saada ensin epäonnistumiset kääntymään onnistumisiksi, ennen kuin voi miettiä jotain vakavammin otettavaa.

      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa laskelmoivalta ja parisuhdehakuiselta. Minä toivon että hän tykkäisi niin paljon, että ei järkeile noin (ei voisi järkeillä noin). Sinä et tykkää kenestäkään tarpeeksi ja sen näkee tekstistäsi. En etsi kivaa kaverisuhdetta, ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuulostaa laskelmoivalta ja parisuhdehakuiselta. Minä toivon että hän tykkäisi niin paljon, että ei järkeile noin (ei voisi järkeillä noin). Sinä et tykkää kenestäkään tarpeeksi ja sen näkee tekstistäsi. En etsi kivaa kaverisuhdetta, ei kiitos.

        Seurustelu vailla parisuhdehakuisuutta on joko kiusaamista tai pelkkää petosta. Miksi ei voi olla ystävä?


    • Anonyymi

      Minä tykkään sellaisesta ihmisestä jonka olen tuntenut yli neljänkymmenen vuoden ajan.

    • Anonyymi

      Et menettänyt. Älä luovuta. Tykkään vieläkin.

      • Anonyymi

        En edes voisi luovuttaa.


    • Anonyymi

      Ja mä vasta jokusen kuukauden

    • Anonyymi

      No ei se kyllä niin ole

      • Anonyymi

        Niin, olenkin vaan ärsyttävä draamaqueen kun sille päälle satun.


    • Anonyymi

      Ei sillä niin väliä vaikka menetin sut M>N

      • Anonyymi

        No hyvä ettei kirpaise. Kevyin kapsäkein kevääseen.


      • Anonyymi

        Et menettänyt. Toinen oli sivusta. Kyllähän sen huomaa asenteestakin.


    • Anonyymi

      Tää vois olla mun kirjoittama. Pahinta, kun itse sydämessään tietää sen että on jo menettänyt toisen, niin toinen ei sitä myönnä.

    • Anonyymi

      Ei tuollaisista voi tietää, kun et ole se toinen

      • Anonyymi

        Ei niin, mutta aavistus voi olla. Ja pelkästään jo se saa sydämen rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, mutta aavistus voi olla. Ja pelkästään jo se saa sydämen rikki.

        Ei kaikista aina voi päälle päin lukea mitään. Kuinka raskasta se joskus olikaan, kun mietin miten hän asennoitui minuun. Sietämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, mutta aavistus voi olla. Ja pelkästään jo se saa sydämen rikki.

        Tämä ei ole ap. Sano se. Et laita noita sanoja mun suuhun. En edes ymmärrä tuon toisen kommenttia, Mikä toinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole ap. Sano se. Et laita noita sanoja mun suuhun. En edes ymmärrä tuon toisen kommenttia, Mikä toinen?

        Kontrollifriikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontrollifriikki

        No vähän kiukkuisena. Mutta vuosi vuodelta vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikista aina voi päälle päin lukea mitään. Kuinka raskasta se joskus olikaan, kun mietin miten hän asennoitui minuun. Sietämätöntä.

        Kävi vakiovieraissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi vakiovieraissa.

        Älä vastaa puolestani noin typeriä. Saat mutkin näyttämään pimeältä.


    • Anonyymi

      Soita ambulanssi

    • Anonyymi

      Oli pakko luovuttaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä luovuttaa, kun huomaa toisella olevan virityksiä muiden kanssa. Kilpailuvietti puuttuu.

      • Anonyymi

        Totta. Helpompaa keskittyä sellaiseen joka ei kilpailuta


      • Anonyymi

        Vai onko viritykset vain oma tulkintasi, hän voi jutella ystävänä muiden miesten kanssa vaikka on susta kiinnostunut.
        Kannattaisi jutella niin saisit tietää totuuden.


      • Anonyymi

        Ei ollut minulla, nuo virittelijät on sivusta kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko viritykset vain oma tulkintasi, hän voi jutella ystävänä muiden miesten kanssa vaikka on susta kiinnostunut.
        Kannattaisi jutella niin saisit tietää totuuden.

        Mistä sinä tuon sukupuolen päättelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tuon sukupuolen päättelit?

        Arvaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Helpompaa keskittyä sellaiseen joka ei kilpailuta

        Parempi olisi keskittyä normaaleihin ihmisiin jotka eivät kilahda ja sekoa!


    • Anonyymi

      Teit niin patskaisesti minulle...
      sanoit haluavasi olla yksin... Petit, otit toisen.... Sitä saa mitä tilaa. Sorry!! Mä jatkan elämää... t:T

      • Anonyymi

        No jatka. Kiinnostaa ku kilo kiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jatka. Kiinnostaa ku kilo kiviä.

        Kyllä sinua ainakin tuntuu kiinnostavan urputtaa ja maalittaa kun joku kirjain osuu tähtikartassasi kohdalleen. Kommentti on luultavasti provoilua ja täytetavaraa, mutta kyllähän se sulle kelpaa erityisesti tuon kirjaimen takia. Olet läpinäkyvä ja latentisti luulosairas


      • Anonyymi

        Niin hän mä tein. anna anteeksi😉älä muistele pahalla. minä jatkan paskassa suhtees elämää....


      • Anonyymi

        Vastaukset on sivusta. Et liity aloitukseen. Miksi minä täällä ruikuttaisin, jos olisin ottanut toisen. Eiköhän se sinun joku ole jo jatkanut omaansa.


    • Anonyymi

      Nerokkaasti ohjasit mut tänne, täst mä tykkään!

      • Anonyymi

        En ole sinua tänne nyt ohjannut. Ei liity sinuun. Ohi.


    • Anonyymi

      Niin menetit. Viis veisasit minusta ja tunteistani. Minulla on nyt toinen. Hassua tässä on se että hän kantaa samaa etunimeä kuin sinäkin. Kaimasi.
      Viimeiseen asti jaksoin odottaa ja toivoa, mutta kun meistä ei tullut mitään edes silloin kun kumpikin olimme vapaina, tiesin on jatkettava eteenpäin ilman sinua. Aloitin pitkän ja raskaan luopumisen meistä.
      M vain

      • Anonyymi

        Tuskinpa vaan :)


    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei hän tykkää, oletko kysynyt?
      On helppo olettaa asioita, mutta kysymättä ne ovat vain oletuksia. Kysymällä irl saat ainoastaan vastauksen.
      Sivusta

      • Anonyymi

        En tiedäkään kunhan panikoin välillä tunneaallokossa.


    • Anonyymi

      Etkä menettänyt. Tykkään susta edelleen ihan älyttömästi.

      • Anonyymi

        Samoin. Jos tietäisit miten paljon susta tykkään, tulisit tänne heti. Mutta ethän sä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Jos tietäisit miten paljon susta tykkään, tulisit tänne heti. Mutta ethän sä tiedä.

        Miksi et kerro hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kerro hänelle?

        Ei sellaisia asioita tuosta vaan kerrota. Paitsi teininä ehkä, meni jo se ikä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe