Tajuatko sinä tätä edes

Anonyymi

Vieläkin tunnen niin vahvasti sua kohtaan, että kyyneleet tulee silmiin helposti.
Pikku ihastus olisi kadonnut jo ajat sitten ja normi ihastuskin vuodessa.
Hyvää yötä nyt. Etköhän sinä jo nukukin ihanuus mies.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä, olenko kenenkään ihastus täällä taikka missään, mutta kerron että samanlaisia tuntemuksia minullakin eräästä naisesta. Ihastuin vuosi sitten, eikä se tunne ole kadonnut sen jälkeen. Ajatukset eivät ole jättäneet rauhaan hetkeksikään. Alan kuitenkin jo uskoa, että ei ollut mitään realismia ajatella meitä yhdessä...

      • Anonyymi

        Ok, en se minä ole ainakaan. Emme nähneet vuosi sitten sen kanssa kenelle aloituksen laitoin. Ennen ja jälkeen on nähty.


      • Anonyymi

        Missä näit naista vuosi sitten? Missä aina kohtailitte? Sivusta kysyn pahoittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit naista vuosi sitten? Missä aina kohtailitte? Sivusta kysyn pahoittelen.

        Nähtiin työpaikalla jossa olin vielä silloin. Ei varsinaisesti kohtailtu, kuin ohimennen. Minä vain ihastuin päättömästi.

        01:18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin työpaikalla jossa olin vielä silloin. Ei varsinaisesti kohtailtu, kuin ohimennen. Minä vain ihastuin päättömästi.

        01:18

        Olitteko saman alan työntekijöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitteko saman alan työntekijöitä?

        Samassa talossa, eri aloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin työpaikalla jossa olin vielä silloin. Ei varsinaisesti kohtailtu, kuin ohimennen. Minä vain ihastuin päättömästi.

        01:18

        Oliko nainen kaupan alalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko nainen kaupan alalla?

        Joo kyllä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin työpaikalla jossa olin vielä silloin. Ei varsinaisesti kohtailtu, kuin ohimennen. Minä vain ihastuin päättömästi.

        01:18

        Saatat sittenkin olla se kaivattuni, aloittajan siis. Tuli mieleen yksi juttu. Mutta minä en ole se sinun kaivattusi. Olen se joka oli ennen tuota ja jonka unohdit kun ihastuit häneen.


      • Anonyymi

        Ihastuin kans vuosi sitten yhteen mieheen. Harmi etten silloin tiennyt hänen nimeään. En saanut yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä oli.

        Okei, varmistin vaan, en ole itse hän. Saatan olla joku muu ihailijasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat sittenkin olla se kaivattuni, aloittajan siis. Tuli mieleen yksi juttu. Mutta minä en ole se sinun kaivattusi. Olen se joka oli ennen tuota ja jonka unohdit kun ihastuit häneen.

        Sepäs hauskaa... Voitko kertoa jotain mistä tunnistan sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs hauskaa... Voitko kertoa jotain mistä tunnistan sinut?

        No en tietenkään halua, että tunnistat minua enää, jos rakastuit jo toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, varmistin vaan, en ole itse hän. Saatan olla joku muu ihailijasi.

        Niin, näin arvelinkin. Hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tietenkään halua, että tunnistat minua enää, jos rakastuit jo toiseen.

        Enhän minä tiedä, onko toinen kiinnostunut minusta yhtään. Vaikuttaa siltä ettei ole. Mikään ei viittaa siihen irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä tiedä, onko toinen kiinnostunut minusta yhtään. Vaikuttaa siltä ettei ole. Mikään ei viittaa siihen irl.

        Mutta tunteesi on hänessä kuten kirjoitit. Muu olisi teeskentelyä. Ei naiset halua miestä, joka tuntee noin toista kohtaan. Naisille ei riitä oma halu, naisen pitää tuntea olevansa ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tunteesi on hänessä kuten kirjoitit. Muu olisi teeskentelyä. Ei naiset halua miestä, joka tuntee noin toista kohtaan. Naisille ei riitä oma halu, naisen pitää tuntea olevansa ykkönen.

        Ymmärrän tuon kyllä. Jää se silti kaivelemaan että kuka olet. Hän on minulle ykkönen edelleenkin, mutta jos selviää että hän ei minua kaipaile, ja että hänellä on jo toinen... Sitten minun on päästettävä hänestä irti. Tämä on kuin jostain saippuasarjasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon kyllä. Jää se silti kaivelemaan että kuka olet. Hän on minulle ykkönen edelleenkin, mutta jos selviää että hän ei minua kaipaile, ja että hänellä on jo toinen... Sitten minun on päästettävä hänestä irti. Tämä on kuin jostain saippuasarjasta.

        No ehkä tuo oli hakuammuntaa. Vaikka tajusin jotain niin eihän se tarkoita, että se olisit juuri sinä. Tiedän vaan hänen käyneen palstalla myös. Mutta en minä hänestä mitään halua, jos tykkää muusta enemmän kuin minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä tuo oli hakuammuntaa. Vaikka tajusin jotain niin eihän se tarkoita, että se olisit juuri sinä. Tiedän vaan hänen käyneen palstalla myös. Mutta en minä hänestä mitään halua, jos tykkää muusta enemmän kuin minusta.

        Tämä voi edelleen olla täynnä väärinkäsityksiä koko kuvio... Oletko saanut siltä mieheltä koskaan viestiä somessa?


    • Anonyymi

      Keväällä on paljon siitepölyä ilmassa. Hyvää yötä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe