Tajuatko sinä tätä edes

Anonyymi

Vieläkin tunnen niin vahvasti sua kohtaan, että kyyneleet tulee silmiin helposti.
Pikku ihastus olisi kadonnut jo ajat sitten ja normi ihastuskin vuodessa.
Hyvää yötä nyt. Etköhän sinä jo nukukin ihanuus mies.

20

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä, olenko kenenkään ihastus täällä taikka missään, mutta kerron että samanlaisia tuntemuksia minullakin eräästä naisesta. Ihastuin vuosi sitten, eikä se tunne ole kadonnut sen jälkeen. Ajatukset eivät ole jättäneet rauhaan hetkeksikään. Alan kuitenkin jo uskoa, että ei ollut mitään realismia ajatella meitä yhdessä...

• Anonyymi

Ok, en se minä ole ainakaan. Emme nähneet vuosi sitten sen kanssa kenelle aloituksen laitoin. Ennen ja jälkeen on nähty.

• Anonyymi

Missä näit naista vuosi sitten? Missä aina kohtailitte? Sivusta kysyn pahoittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näit naista vuosi sitten? Missä aina kohtailitte? Sivusta kysyn pahoittelen.

Nähtiin työpaikalla jossa olin vielä silloin. Ei varsinaisesti kohtailtu, kuin ohimennen. Minä vain ihastuin päättömästi.

01:18

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähtiin työpaikalla jossa olin vielä silloin. Ei varsinaisesti kohtailtu, kuin ohimennen. Minä vain ihastuin päättömästi.

Olitteko saman alan työntekijöitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitteko saman alan työntekijöitä?

Samassa talossa, eri aloilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko nainen kaupan alalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko nainen kaupan alalla?

Joo kyllä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat sittenkin olla se kaivattuni, aloittajan siis. Tuli mieleen yksi juttu. Mutta minä en ole se sinun kaivattusi. Olen se joka oli ennen tuota ja jonka unohdit kun ihastuit häneen.

• Anonyymi

Ihastuin kans vuosi sitten yhteen mieheen. Harmi etten silloin tiennyt hänen nimeään. En saanut yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä oli.

Okei, varmistin vaan, en ole itse hän. Saatan olla joku muu ihailijasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat sittenkin olla se kaivattuni, aloittajan siis. Tuli mieleen yksi juttu. Mutta minä en ole se sinun kaivattusi. Olen se joka oli ennen tuota ja jonka unohdit kun ihastuit häneen.

Sepäs hauskaa... Voitko kertoa jotain mistä tunnistan sinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepäs hauskaa... Voitko kertoa jotain mistä tunnistan sinut?

No en tietenkään halua, että tunnistat minua enää, jos rakastuit jo toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, varmistin vaan, en ole itse hän. Saatan olla joku muu ihailijasi.

Niin, näin arvelinkin. Hyvää yötä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tietenkään halua, että tunnistat minua enää, jos rakastuit jo toiseen.

Enhän minä tiedä, onko toinen kiinnostunut minusta yhtään. Vaikuttaa siltä ettei ole. Mikään ei viittaa siihen irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä tiedä, onko toinen kiinnostunut minusta yhtään. Vaikuttaa siltä ettei ole. Mikään ei viittaa siihen irl.

Mutta tunteesi on hänessä kuten kirjoitit. Muu olisi teeskentelyä. Ei naiset halua miestä, joka tuntee noin toista kohtaan. Naisille ei riitä oma halu, naisen pitää tuntea olevansa ykkönen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tunteesi on hänessä kuten kirjoitit. Muu olisi teeskentelyä. Ei naiset halua miestä, joka tuntee noin toista kohtaan. Naisille ei riitä oma halu, naisen pitää tuntea olevansa ykkönen.

Ymmärrän tuon kyllä. Jää se silti kaivelemaan että kuka olet. Hän on minulle ykkönen edelleenkin, mutta jos selviää että hän ei minua kaipaile, ja että hänellä on jo toinen... Sitten minun on päästettävä hänestä irti. Tämä on kuin jostain saippuasarjasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän tuon kyllä. Jää se silti kaivelemaan että kuka olet. Hän on minulle ykkönen edelleenkin, mutta jos selviää että hän ei minua kaipaile, ja että hänellä on jo toinen... Sitten minun on päästettävä hänestä irti. Tämä on kuin jostain saippuasarjasta.

No ehkä tuo oli hakuammuntaa. Vaikka tajusin jotain niin eihän se tarkoita, että se olisit juuri sinä. Tiedän vaan hänen käyneen palstalla myös. Mutta en minä hänestä mitään halua, jos tykkää muusta enemmän kuin minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä tuo oli hakuammuntaa. Vaikka tajusin jotain niin eihän se tarkoita, että se olisit juuri sinä. Tiedän vaan hänen käyneen palstalla myös. Mutta en minä hänestä mitään halua, jos tykkää muusta enemmän kuin minusta.

Tämä voi edelleen olla täynnä väärinkäsityksiä koko kuvio... Oletko saanut siltä mieheltä koskaan viestiä somessa?

• Anonyymi

Keväällä on paljon siitepölyä ilmassa. Hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      148
      10879
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5190
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2403
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2103
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1514
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1211
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1156
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      925
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      872
    Aihe