Tykkään Rasmuksesta

Anonyymi

Aikanaan en ymmärtänyt koko poikasta, sekavan näköinen, oudosti pukeutuva takkutukka. Nyt tykkään, hän esitti eilen valtavan hyvin numeronsa. Kappale on vetävä. Minusta hän on jo voittaja kun on päässyt finaaliin. Silloin saa esittää viimeisessä skapassa ja on osallisena yhden hyvän ohjelman, loppukilpailun kokonaisuudessa edustamassa Suomea. On ihan samantekevää kuka voittaa, he kaikki ovat jo osaavia. Tykkäsin myös Rasmuksen paidattomuudesta, kaunista eikä siinä ollut mitään liian paljastavaa tai säädytöntä. Kerrassaan loistokas pakkaus.
Mielipiteitä....

43

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta sulkatukan alla on aina ollut miellyttävänoloinen fiksu nuorimies. Eilinen esitys hyvä ja tosiaan ovat jo voittaneet pääsrmällä jatkoon.
      Siili

    • Anonyymi

      Se on pändi.

      Ei yksittäinen artisti. Hyvä pändihän the rasmus on. Mä olin jotenkin olettanut, että laittaneet pillit jo pussiin, olleet monet vuodet telakalla ja jäsenetkin levinneet ympäri maapalloa. Liekö iskenyt tylsistyminen, vaiko rahapula, kun intoutuivat euroviisuihin. Kokatapauksessa hyvä saumahan toi on iyritellä comebackia. VArmaan sukseeta luvassakin, vanha maine on edelleen tallella ja uutta fania kertyy viisuissa. Lisäks nimi varmasti riittävästi esillä, kyllä nyt ainakin euroopankiertue myydään hetkessä.

      Niin, hyvä pändi, hyvää musaakin tehnyt. Mutta aloituksessa tuli esiin just se ongelma, jos ei voi sietää jonkun naamaa, ei voi sietää koko pändiä. Mä en jostain syystä ole ikinä sietänyt katella just ylöstä, mua se jätkä lähinnä oksettaa jostain syystä. Ihan hyvinhän se vokaalit heittää ja tekee piisejäkin, ilman sitä kyse ois jostain toisesta pändistä. Kandee hokata, kitaristi vaihtui ennen viisuja, se toimi, mutta ylöstä ei vois vaihtaa, se sen verran keulakuva. Mutta ylönen ei ole koko pändi.

      Niettä mä ehkä fanitan the rasmusta, mutta ylösen persoonan ja habituksen takia en mitenkään erityisemmin.

      Jaa viisut, en ole seuraillut. eilen katsoin karsintoja toisella silmällä. En ala kummemmin pähkäileen. Hyvää promoa the rasmukselle ja helppo voitto ukrainalle.

      =DW=

    • Anonyymi

      Vieras ajatus että arvioisi ihmistä sen vuoksi että ei tykkää naamasta. Joissain kohden esim. erilainen joukosta erottuva ulkokuori saa kiinnostumaan siitä, mitä siellä kuoren alla on. Mikael Monoe on yksi esimerkki.
      Siili

    • Anonyymi

      Minä en tykkää Rasmus-bändistä yhtään, vielä vähemmän solisti Lauri Ylösestä.

    • Anonyymi

      Pitää lisäämäni.

      En siis sen kummemmin ole seuraillut viisuja, mutta eilen tykästyin äkikseltään serbian piisiin. Se oli piisinä hyvä, omanlaisensa ja kantaaottavakin. Lisäks performance oli tosi hauskis. Sen verran omanlaisensa, ihme kyllä oli päässyt jatkoon, ei ollut normi euroviisuhumppaa,

      Tipitii.

      =DW=

    • Anonyymi

      Olen aina pitänyt The Rasmuksen musiikista.

      Yhtyeen laulusolisti Lauri Ylönen oli Vain elämää ohjelmassa muutama vuosi sitten ja vaikutti mukavalta mieheltä.

      The Rasmus: Sail away

      https://www.youtube.com/watch?v=pL-i4Lcgk2w

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Mainitsemassani ohjelmassa Lauri kertoi olevansa Pepe Willbergin ihailija.

        Laitankin tähän linkin, jossa Pepe ja Lauri esittävät yhdessä The Rasmuksen biisin "In my life".

        https://www.ruutu.fi/video/3292701

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      En tietänyt kuka kyseinen henkilö oli? Kun nyt esillä lehdistö eurovisujen takia. Illan torkuna aamun virkkuna niitä en toosa jää katsomaan.Itse tykään radio Klasikot kaikesta mitä sieltä tulee ulos päivän aikana.Mahtavaa musikia laidasta laitaan ja ihan tunteisin vie kuin jalka nousee 69 v. naisella ihan kepeästi juuri musikin voimasta ja rytmistä.Minusta jotka valitin lööpit eurovisuihn loppu kilpailuun,eli finaalin: OVAT KAIKKI JO VOITTAJIEA. Hyvää viikonloppua kaikille Itä Helsingistä. Nainen.69v.

    • Anonyymi

      Tänään ratkeaa Rasmuksen kohtalo. Saas nähdä voittaako Ukraina?
      Siili

      • Anonyymi

        Ei voita Ukraina, heillä ei ole varaa järjestää euroviisuja ensi vuonna.
        Laulut sen kun tulevat paremmiksi niin on hankala äänestää voittajaa suoralta kädeltä.
        Luulen Norjan voittavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voita Ukraina, heillä ei ole varaa järjestää euroviisuja ensi vuonna.
        Laulut sen kun tulevat paremmiksi niin on hankala äänestää voittajaa suoralta kädeltä.
        Luulen Norjan voittavan.

        Ukraina voitti ja sen heille soi🤗. Olkoon syy sitten vaikka sota mutta ei kappaleessakaan mitään vikaa ollut.
        Siili


    • Anonyymi

      En ole erikoisemmin seurannut The Rasmusta tai muitakaan suomalaisia bändejä, mutta tekivät kyllä hyvää työtä niin karsinnoissa kuin tänäänkin. En tiedä kuka on biisin sävellyksen takana, mutta vanhankin korvaan soi kivasti. Ja kyllä bändi esiintyä osaa, ei tarvitse "seksikästä" keikistelyä, pärjää muutenkin. Toivotaan parasta, vaikka alkupäässä esiintyminen ei ole välttämättä hyväksi.

      • Anonyymi

        Hyvin vetivät, katsotaan mihin se riittää
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin vetivät, katsotaan mihin se riittää
        Siili

        Ei riittänyt mihinkään ja ihan hyvä noin.
        Jos Suomessa olisi sota (mitä en toivo), niin olisi varmaan voittanut.

        Ei ole minun musiikkiani tuo "Rotuhiiri" vaikka likka sanoi minun kuunnelleen sitä aikoinaan paljonkin, koska hänellä oli nuoruudessaan kaikki sen yhtyeen levyt. Ehkä omassa huoneessaan soittanut niitä tai silloin, kun en ole ollut kotona.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei riittänyt mihinkään ja ihan hyvä noin.
        Jos Suomessa olisi sota (mitä en toivo), niin olisi varmaan voittanut.

        Ei ole minun musiikkiani tuo "Rotuhiiri" vaikka likka sanoi minun kuunnelleen sitä aikoinaan paljonkin, koska hänellä oli nuoruudessaan kaikki sen yhtyeen levyt. Ehkä omassa huoneessaan soittanut niitä tai silloin, kun en ole ollut kotona.

        No ei minun suosikkisoittolistaltakaan Rasmusta löydy mut saatan kuunnella ja pärstänsä (kenenkään heistä) ei ärsytä.
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei minun suosikkisoittolistaltakaan Rasmusta löydy mut saatan kuunnella ja pärstänsä (kenenkään heistä) ei ärsytä.
        Siili

        Naamojaan en niin tarkkaan edes ole katsellut.


    • Kympin joukkoon odotin. Vähän kaljaa koneeseen niin nyt odotan sijoitusta jo viiden joukossa. Pitäiskö ottaa lisää?!

      The Rasmuslaiset ovat piin kovia ammattilaisia. Ja tunnetaan suht hyvin myös Euroopassa. Että ääniä kyllä tullee.

      Lets see..

    • Anonyymi

      Suunnitellut ihanat, mustat tasakattokesämökit:

      Kuustosen Mikolle ja Apulannan solistille ja seuraavassa ohjelmassa tulee musta laatikko Kotka Rankin saareen Korpelan Tommille ja sen kaverille,

      • Anonyymi

        Kiva katella noita mökkijuttuja. Tosin ei noissa voi mökistä puhua. Luxuskakkosasuntoja paremminkin.
        Siili


      • Anonyymi

        Mnaah.

        Sehän oli reality-konseptiin tehty mainosohjelma, ylönen oli lähinnä palkattu julkkisjuontaja. Se hommeli oli toki kiva, suosittu tv-formaatti. Ylänen ei ole arkkitehti, ei tavallinen, eikä sisustuskaan sellainen, mutta se on julkkis ja ohjelmassa vähän kuin juontajana. Tarkoitus oli myydä CLT-levyjä.

        Ja kylläpä niitä on alettu myymäänkin. Kyse on lastulevyn tyylisestä puulevystä, milä ei ole vaneria, mutta sellaista isompaa puupalaa laminoituna useampaan kerrokseen. Ihan kai hyvä tuote, sillä just näppärä tehdä tollasia littaanastutun kenkälaatikon näköisiä "moderneja" arkkitehtiluomuksia.

        Noista ton ohjelman taloista muutama meni raastupaan asti talojen kehnon toteutuksen takia. Ylönen pesi siinä vaiheessa kätensä koko ohjelmasta, eihän kundi ite ole rakennuslevytehtailija, vain palkollinen näyttelijä.

        Pitäähän sitä vanhenevan rokkimuusikon jostain hommata levitettä leivän päälle.

        =DW=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mnaah.

        Sehän oli reality-konseptiin tehty mainosohjelma, ylönen oli lähinnä palkattu julkkisjuontaja. Se hommeli oli toki kiva, suosittu tv-formaatti. Ylänen ei ole arkkitehti, ei tavallinen, eikä sisustuskaan sellainen, mutta se on julkkis ja ohjelmassa vähän kuin juontajana. Tarkoitus oli myydä CLT-levyjä.

        Ja kylläpä niitä on alettu myymäänkin. Kyse on lastulevyn tyylisestä puulevystä, milä ei ole vaneria, mutta sellaista isompaa puupalaa laminoituna useampaan kerrokseen. Ihan kai hyvä tuote, sillä just näppärä tehdä tollasia littaanastutun kenkälaatikon näköisiä "moderneja" arkkitehtiluomuksia.

        Noista ton ohjelman taloista muutama meni raastupaan asti talojen kehnon toteutuksen takia. Ylönen pesi siinä vaiheessa kätensä koko ohjelmasta, eihän kundi ite ole rakennuslevytehtailija, vain palkollinen näyttelijä.

        Pitäähän sitä vanhenevan rokkimuusikon jostain hommata levitettä leivän päälle.

        =DW=

        Ohjelma on kuitenkin viihdyttävä. Kiva katella mökkejä ja ratkaisuja joihin itsellä ei ole koskaan mahdollisuuksia. Toki tykkäänkin enemmän mummonmökeistä jos kesämökistä puhutaan. Mut kaikki nää huvilat ja huussit ja kotoisat, tykkään katella.
        Siili


    • Anonyymi

      21 oli sijoitus, ei huono.

    • Anonyymi

      Nyt on ymmärrys koetuksella. Jos finaaliin valittiin 10 ja Rasmus pääsi joukkoon, miten sijoitus voi nyt olla 21s. Nukuin illalla kesken katsomisen.

      • Anonyymi

        Finaalissa oli 25 maata. Miten fanitkaan eivät Rasmusta äänestäneet? Höh!
        Mutta toisaalta eikö tähän ole jo totuttu? Lordi oli poikkeus.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finaalissa oli 25 maata. Miten fanitkaan eivät Rasmusta äänestäneet? Höh!
        Mutta toisaalta eikö tähän ole jo totuttu? Lordi oli poikkeus.
        Siili

        Ohimennen.

        Mä välitän tavallaan piupaut musakipailuista, ei musaa voi määäritellä tolleen, ei mitään muutakaan taidetta. Toki sen verran musasta kiinnostunut, seuraillut kyllä viisujakin, kuulleehan siinä uutta musaa. Ja viisuthan on nykyisin huomattavasti kiinnostavampia, kuin aikoinaan, jolloin oli niin paljon euroiskelmää, että kaikki kuullosti suunalleen eri sovituksilta yhdetä peruspiisistä. Tai jotain tonnepäin.

        Sen vaan halusin kertoa, mä ekan kerran eläissäni osallistuin äänestykseen.Uhrasin euron äänestämällä serbian piisiä. Mä diggasin sitä oikeesti. Sellaist avantgardea, kantaaottavaakin, hieno performance ja piisi, sekä sovitus oli mun mielestä erinomaisia.

        https://www.youtube.com/watch?v=po7HDHTBBE0

        Noin muuten meni kuin oli oletuskin, ukraina tottakai oli ykkönen, kiitos kai venäjälle. Sapi näkee missä maassa viisut järjestetään ens vuonna. Ei varmasti ukrainassa, oletan, jokin näistä isoista viisumaista, jotka rahalla aina finaalissa. Veikkaisin englantia, sill vähän alavirettä ollut brexitin takia euroopassa ja kun iso ja mahtava musamaa, se sopis sen kansakunnan itsetuntoa nostamaan. Tänä vuonnahan niillä oli aika hyvä suksee ja varmasti tietyllä tavalla tämä venäjän pystyyn polkaisema sota harmittaa noitten viisujuttujen takia, ties vaikka ois voittanut ilman ukrainan sotaääniä.

        Jaa rasmus. normi menestys suomelle, ei yllättänyt. Tai oikeestaan puhelinäänien pieni määrä kyllä. Mulla kutina, musafanit ei kovin aktiivisesti fanita viisuja ja rasmuksen vanhat fanit ei sen kummemmin reagoineet, tuskin paljoa seuraavaatkaan niitä Mutta juu hyvää julkisuutta pändille ja varmaankin vähintään euroopan kiertue on saatu markkinoitu. Oletan, koska pisnekset menee hyvin, tekevät uuden levyn ja lisää kiertueita tulee. Kunnes homma taas ryytyy.

        Mä siis diggasin serbian piisiä.

        =DW=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohimennen.

        Mä välitän tavallaan piupaut musakipailuista, ei musaa voi määäritellä tolleen, ei mitään muutakaan taidetta. Toki sen verran musasta kiinnostunut, seuraillut kyllä viisujakin, kuulleehan siinä uutta musaa. Ja viisuthan on nykyisin huomattavasti kiinnostavampia, kuin aikoinaan, jolloin oli niin paljon euroiskelmää, että kaikki kuullosti suunalleen eri sovituksilta yhdetä peruspiisistä. Tai jotain tonnepäin.

        Sen vaan halusin kertoa, mä ekan kerran eläissäni osallistuin äänestykseen.Uhrasin euron äänestämällä serbian piisiä. Mä diggasin sitä oikeesti. Sellaist avantgardea, kantaaottavaakin, hieno performance ja piisi, sekä sovitus oli mun mielestä erinomaisia.

        https://www.youtube.com/watch?v=po7HDHTBBE0

        Noin muuten meni kuin oli oletuskin, ukraina tottakai oli ykkönen, kiitos kai venäjälle. Sapi näkee missä maassa viisut järjestetään ens vuonna. Ei varmasti ukrainassa, oletan, jokin näistä isoista viisumaista, jotka rahalla aina finaalissa. Veikkaisin englantia, sill vähän alavirettä ollut brexitin takia euroopassa ja kun iso ja mahtava musamaa, se sopis sen kansakunnan itsetuntoa nostamaan. Tänä vuonnahan niillä oli aika hyvä suksee ja varmasti tietyllä tavalla tämä venäjän pystyyn polkaisema sota harmittaa noitten viisujuttujen takia, ties vaikka ois voittanut ilman ukrainan sotaääniä.

        Jaa rasmus. normi menestys suomelle, ei yllättänyt. Tai oikeestaan puhelinäänien pieni määrä kyllä. Mulla kutina, musafanit ei kovin aktiivisesti fanita viisuja ja rasmuksen vanhat fanit ei sen kummemmin reagoineet, tuskin paljoa seuraavaatkaan niitä Mutta juu hyvää julkisuutta pändille ja varmaankin vähintään euroopan kiertue on saatu markkinoitu. Oletan, koska pisnekset menee hyvin, tekevät uuden levyn ja lisää kiertueita tulee. Kunnes homma taas ryytyy.

        Mä siis diggasin serbian piisiä.

        =DW=

        Menihän Setbian kipale muiden joukossa virkistävä poikkeus mutta ei mitenkään erityisen ykkönen.

        Olikohan Rasmuksen vanhat fanit jo nukkumassa.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menihän Setbian kipale muiden joukossa virkistävä poikkeus mutta ei mitenkään erityisen ykkönen.

        Olikohan Rasmuksen vanhat fanit jo nukkumassa.
        Siili

        Siis Serbian
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finaalissa oli 25 maata. Miten fanitkaan eivät Rasmusta äänestäneet? Höh!
        Mutta toisaalta eikö tähän ole jo totuttu? Lordi oli poikkeus.
        Siili

        Ai olisiko saanut äänestää. Aänestin aikanaan Saara Aaltoa, tuli viesti, Et voi äänestää omaa maatasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olisiko saanut äänestää. Aänestin aikanaan Saara Aaltoa, tuli viesti, Et voi äänestää omaa maatasi.

        No ilmeisesti kansanäänestyksessä ois voinut,asiantuntijaraadit ei. Näin ymmärsin.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmeisesti kansanäänestyksessä ois voinut,asiantuntijaraadit ei. Näin ymmärsin.
        Siili

        En minä mihinkään raatiin kuulu, ihan tavallista kansaa olin kun Saaraa äänestin. Ja olen edelleen.


    • Anonyymi

      Rasmuksen esitys euroviisuissa oli niin surkea, että ihan hävetti. Kuinka huonoja semifinaalissa muut mahtoivat olla, kun Rasmus pääsi finaaliin. En katsonut semiä.

      Rasmuksen koreografia oli alkeellinen, juoksentelivat vaan pitkin lavaa, ei edes ilottelua, vaatetus ei häävi, eläytyminen pinnallista. Sitä se ylimielinen itseensä tyytyväisyys tekee, ei viitsitä vaivautua kehittymään.

      Se brittimies oli täydellinen vastakohta, täysillä läsnä, veti tunteella. Se oli oikeesti taidetta. Ei ihme, että pisteitä tuli.

      • Anonyymi

        Minä tykkäsin Rasmuksesta enemmän kuin britistä
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkäsin Rasmuksesta enemmän kuin britistä
        Siili

        On toki kunniakasta olla isänmaallinen, ja kannattaa omia. Maailma on kuitenkin kertonut, että maanmiehemme ei ollut häävi. No syytkin siihen nähtiin. Pitäis vähän kehittyä, kuten meidän kaikkien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki kunniakasta olla isänmaallinen, ja kannattaa omia. Maailma on kuitenkin kertonut, että maanmiehemme ei ollut häävi. No syytkin siihen nähtiin. Pitäis vähän kehittyä, kuten meidän kaikkien.

        Minä oikeasti tykkäsin Rasmuksen kipaleesta ei ollut kyse mistää isänmaallisuudesta. Ei I-B mikään huono ollut mut mun makuun Rasmus parempi.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oikeasti tykkäsin Rasmuksen kipaleesta ei ollut kyse mistää isänmaallisuudesta. Ei I-B mikään huono ollut mut mun makuun Rasmus parempi.
        Siili

        Euroviisuissa arvioidaan nykyään kokonaisuutta. Koreografia, musiikki, myös laulu, puvustus ja tietty ilmaisu arvioidaan. Pelkkä hyvä biisi ei riitä, jos sitä ei osata tarjoilla. Eiroviisuesitys voi olla taidetta, jos se on hyvin tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euroviisuissa arvioidaan nykyään kokonaisuutta. Koreografia, musiikki, myös laulu, puvustus ja tietty ilmaisu arvioidaan. Pelkkä hyvä biisi ei riitä, jos sitä ei osata tarjoilla. Eiroviisuesitys voi olla taidetta, jos se on hyvin tehty.

        Niivvai näin maallikko saa sanoa eri kriteerein mistä piti😆
        Siili


    • Anonyymi

      Oikeastaan en kyllä pysynyt kärryillä laulujen teksteistä. Teillä Suomessa taitaa vielä näkyä telkkarissa laulun aikana suomalainen käännös esityksen aikana?
      Torstain toisessa osakilpailussahan on jouduttu hylkäämään 6 valtion äänet äänestysvilpin vuoksi, pisteet on kuitenkin jaettu algoritmien laskelmien mukaan.
      Olis kyllä kiva tietää mitkä maat olivat kyseessä ja miten se algoritmi oikein toimii?
      Miten on mahdollista että Saksan laulu pääsi finaaliin, sehän ei saanut yhtään pistettä keltään tuomarilta finaalissa ja vain muutaman kansan äänestyksessäkin.
      Hytinäx1

      • Anonyymi

        Iso-Britannia, Saksa, Ranska, Italia ja Espanja pääsevät joka vuosi suoraan finaaliin, koska ne rahoittavat viisukisoja eniten.

        Jos olisin äänestänyt, niin ääneni olisi saanut Puola.

        https://www.youtube.com/watch?v=wh47vgUwInU

        Laulajalla on uskomattoman upea ääni.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Ylönen asuu Hawaijilla perheensä kanssa.

      Sinne minäkin lähtisin, en Ylösen takia, mutta jos Putin alkaa enemmän härnätä.
      Hawaijilla voisi olla rauhallisen lokoisaa eikä raappahousuja ja karvalakkia
      tarvitse ottaa mukaan.

      • Anonyymi

        Mitä lokoisaa on Hawaijilla. Siellä on ihan liian lämmin ilmanala. Suomalainen helle uhkaa taas lähikuukausina. Mä en siedä yli 22 asteen lämpötiloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lokoisaa on Hawaijilla. Siellä on ihan liian lämmin ilmanala. Suomalainen helle uhkaa taas lähikuukausina. Mä en siedä yli 22 asteen lämpötiloja.

        Hawaijilla ei näyttäisi olevan pahemmat lämpötilat kuin Suomessakaan hellekesinä.
        https://meteodb.com/fi/usa/hawaii


    • Anonyymi

      Olishan se kiva jos kilpailussa olis musiikkia enemmän.

    • Anonyymi

      Olen pudottautunut/pudonnut euroviisuista jo muutamia vuosia sitten. Toki olen iltapäivälehdistä nähnyt kuka/ketkä ovat valikoituneet edustamaan milloinkin. Median hypetys on vuodesta toiseen samankaltainen. Hehkutetaan millaisessa nosteessa Suomen edustaja on isäntämaassa ja muissakin.
      Pettymys on sitten valtava.

      The Rasmus tuli jossain vaiheessa tutuksi ja varsinkin "In my life" radiosoittona nuorisolta.

      Ihan neutraali on suhtautumiseni bändiin ja solistiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe