Onko muilla kokemuksia aikuisiällä korvatulehduksista.Mulla taas välikorvassa märkää ja kuuri päällä.Naureskelin jo että joutuuko putkituksiin...Kuulo alkaa olla toisesta korvasta jo huonohko,kohta kuulotutkimuksiin,,,Lapsena olin kyllä ainoa meidän perheestä joka korvatulehduksia sairasti,ja meitä sisaruksia sentään 7
korvatulehdus aikuisena
6
16496
Vastaukset
- aikuinen
Moro. Juu, on tottatosiaan kokemusta korvatulehduksista aikuisena. Pahin oli 5 perättäistä tulehdusta. Tuolloin korvani puhkaistiinkin 3 krt. Ja ehdotettiin putkitusta.
Nyt huomaan (tai jo jonkun aikaa) että korvani "soi". Lienee jonkinasteista tinnitystä?
Kuulon heikkenemistä en ole havainnut, mutta enpä ihmettelisi sitäkään.
Muuten, meitäkin on 7 sisarusta )- pipinä vieläkin
Voi ei,minäkun luulin ettei aikuisena korvia putkiteta tai puhkaista.Korva vielä"omituinen",viikon kuuri takana,monesti jo joutuu sanomaan mitä? kun ei oikein kuule..on tuota sullakin korvaruljanssia ollut,jospa tämä tauti tästä kuiteskin taas loppuisi ja pääsisi kunnolla pyöräilyn ja uimisen pariin.Hyvää kevättä ja kiitos vastauksesta..!
- aikuinen
pipinä vieläkin kirjoitti:
Voi ei,minäkun luulin ettei aikuisena korvia putkiteta tai puhkaista.Korva vielä"omituinen",viikon kuuri takana,monesti jo joutuu sanomaan mitä? kun ei oikein kuule..on tuota sullakin korvaruljanssia ollut,jospa tämä tauti tästä kuiteskin taas loppuisi ja pääsisi kunnolla pyöräilyn ja uimisen pariin.Hyvää kevättä ja kiitos vastauksesta..!
siis noin kuukausi....lääkkeiden syömisen jälkeen on minulla mennyt, ennenkuin olo korvissa on "normalisoitunut". Kokoajan sellainen "lukkoinen" olo.
Jos uit tai pyöräilet...suojaa korvat (uidessa tulpat ja pyöräilessä vaikka vain pumpulitupot)....se auttaa mulla, vaikkakin unohan aina ))) Ja viimeksi, kun olin uimassa, meni vettä korvaan ja jo oli tulehdus heti päällänsä...ja eikun lääkekuuria!
- hansuliini
mulla kans 1-12v jatkuvia korvatulehduksia.sit rauhoittui kunnes...25v yhdelle talvea 5 lääkekuuria putkeen kuulo oli alentunut kuukausi tolkulla,luulin jo et kuuroudun kokonaan...
korvat riesana loppu elämän?- 22v
juuri tässä valvon oikean korvan tinnityksen ja vasemman korvan napsumisen takia.. aina menee iltaisin hermot ja sitte saa korvat vaikka minkälaisia käsittelyjä..tuloksena kahta kauheampi möykkä..lapsena oli tulehduskierteitä koko ajan. Nyt kahtena viime kertana oli molemmat korvat tulehtunu. kerran ollu putket ja nyt alan taas olla aika epätoivoinen.. on puhkaistu ja on tehty vaikka mitä. Mikään ei auta ja korvat on lääkärien mukaan todella arpiset. Onneksi parin päivän päästää pääsee taas näyttämään näitä.
- tyttö
Kyl niitä korvavaivoja voi olla vaikka minkä ikäsillä, ite oon 20-vuotias ja mulla on tällä hetkellä muistaakseni 7:net putket korvissa... siis nää 7 putket on kaikki ollu mulla parin vuoden sisään!! Että ei mikään lastentauti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264