Palstan meno on muuttnut

Anonyymi

Täällä ei enää toivotella huomenia. Moni muukin asia on eri tavalla kuin vaikka kk sitten. Laitoin vain merkille. Ei muuta...

30

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä eron vuosi tuottaakaan = what a difference a year makes.

      Palstan pääjehu on mennyt naimisiin. Perhe-elämä vie mehut palstasekoilulta.

      😁

      • Anonyymi

        Kuka on pääjehu palstalla?


      • Anonyymi

        Sellasia tulkinnan varaisia juttuja sitten. Täällä kukaan mikään pääjehu voi olla, eikä kenenkään yläpuolella. Ylimielistä ajatella niin.


    • Anonyymi

      En ole kyllä huomannut eroa

      • Anonyymi

        Riippuu miten asian näkee.


    • Anonyymi

      No hyvää huomenta

      • Anonyymi

        Joo. olipa päälleliimatun oloista. huomenta.


    • Anonyymi

      En odota, että kukaan täällä mulle huomenia toivottelisi. Kunhan huomioisi irl. Ai, että liikoja odotan? No niin kait sitten.

      • Anonyymi

        Samoja toiveita aloittajallakin. On ehkä väärin odottaa mitään. Toivoa voi aina.


    • Anonyymi

      Hyvänmielen lähettiläs ei jaksa toimia enää kansankynttilänä, liekki on sammunut ja pimeys vallannut sielun ja kehon.

      • Anonyymi

        Onnin banaaniauto on ajanut ojaan.


      • Anonyymi

        Siltähän tämä on alkanut näyttämään.


    • Anonyymi

      Mikä estää sinua toivottamasta huomenia ja öitä. Yleensä vastaan vaikkeivat itselle tuskin olekaan, so what!

      • Anonyymi

        No kun kaikki kai pitäs passata valmiiksi, tervehdyksetkin, ettei vaa ite tartteis mitää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kaikki kai pitäs passata valmiiksi, tervehdyksetkin, ettei vaa ite tartteis mitää...

        Ollaan niin eri arvoin varusteltuja tai jos ei saada vastausta, lyödään hanskat tiskiin.


      • Anonyymi

        Ei mikään estäkään. Olen niin tehnytkin, eikä niihin ole enää vastauksia tippunut entiseen malliin. Siitä tämä huomiokin.


    • Anonyymi

      Minusta meno ei ole juuri muuttunut tämän yleisen tunnelman osalta. Samaa trollailua ja niiden lueskelua kuin jo vuosikymmenet. Muitakin tribuutteja kuin työstäjänä ikivihreä palstaveikko toisena esiintymisiin on tehty, yhtä huonolla menestyksellä. Toiset puhuu toisista ihmisistä ylimielisesti kuin jossain yksityisessä sätissä, se tuo ehkä vallantunnetta tai jotain korjaavaa kokemusta. Yleinen tunnelma on siis melko kehno

      • Anonyymi

        On täällä ollut paljon virkeämpi ja rakkaudellisempikin meininki vähän aikaisemmin. Mutta ehkä niillä ei sitten ollut mitään totuuspohjaa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä ollut paljon virkeämpi ja rakkaudellisempikin meininki vähän aikaisemmin. Mutta ehkä niillä ei sitten ollut mitään totuuspohjaa ollenkaan.

        Siihen en ottanut nyt kantaa, että millä on totuuspohjaa ja millä ei, mutta tuolta pohjalta mitä vastasit sanon, että sitä kannattaa miettiä, että miten hyvin tällainen rakkaudellinen tunnelma on löydettävissä näin tunkkaisessa paikassa. Huuhaaketjuja ei lasketa jos sitä totuuspohjaa hakee, kaikki ilmeisesti ei.


    • Anonyymi

      Oma elämä on niin viettelevää välillä.

      • Anonyymi

        No se on hyvä sulle.


    • Anonyymi

      Olisi varmaan palstailu pitänyt lopettaa siihen, kun laitoin viestiä irl ja sain kuulla ettei kanssani haluta jutella. Hölmönä miehenä jatkoin täällä haihattelua kuitenkin.

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta! <3

      • Anonyymi

        Hyvää huomenta. aloittajalta. Nythän on jo päivä pitkällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. aloittajalta. Nythän on jo päivä pitkällä.

        Tai päivää ehkä paremmin niin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai päivää ehkä paremmin niin. :)

        Kirkasta päivää. Nättiä keliä. Oletkos lähdössä illalla liikenteeseen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkasta päivää. Nättiä keliä. Oletkos lähdössä illalla liikenteeseen? :)

        En illalla päivällä enemmänkin. :) entä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En illalla päivällä enemmänkin. :) entä itse?

        En ole lähdössä muualle kuin töihin nyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lähdössä muualle kuin töihin nyt. :)

        Aika myöhään alkaa työsi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika myöhään alkaa työsi. :)

        Niin tekee ja myös loppuu myöhään. :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe