Olet edelleen Sinkku

Anonyymi

Niin kauan kun olet tuo statuksen alla..meillä on toivoa, onhan?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kenelle meni, mutta vastaan että näinhän se yleensä on. Sinkku on vapailla markkinoilla.

    • Anonyymi

      Kaksi viikkoa vielä. Lykkyä.

      • Anonyymi

        Miten niin kaksi viikkoa vielä? Mitä sitten?


    • Anonyymi

      Yksin koko loppuelämä sairauden takia

    • Anonyymi

      Tällä ulkonäöllä ei ole ihme ett olen sinkuksi jäänyt. Kaikki nk.ystävätkin ovat muistaneet sanoa suoraan ett olen ruma ja luontaantyöntävän näköinen, joten ei ole itsellä liikoja kuvitelmia omasta ulkonäöstä ollut missään vaiheessa. Liian rumalla kuorella ei ole ollut mitään saumaa parisuhdemarkkinoilla.

      • Anonyymi

        Sama täällä.


      • Anonyymi

        Kauneus on katsojan silmissä ja Rakkaus kaunistaa. Jota rakastaa, niin hän on toiselle se kaunein tai komein.

        https://www.youtube.com/watch?v=CQtHCeabAR8


    • Anonyymi

      Olen joo, pitänyt jo reilut kymmenisen vuotta. Joku, määrittelemätön "hetki" tässä nyt sitten varmaankin menee ja vuodenajat vaihtuu. Katsotaan. Ja meni nyt mitä meni. Olin tuossa syksystä kuin eksynyt sinkkupolultani, liekkö syysauringonpistos vai mikä, mutta sekaisin se ainakin tän miehen taasen sai. Puolisen vuotta horkempaa vaihetta kesti, kaksi ensimmäistä kuukautta hyvin voimakkaita (varmasti pidempäänkin olisi jos vastakaikua...), nyt kumminkin palautunut "enemmän normaalimmaksi", "pieni jälkitauti" jäi rintaan muistuttamaan.

      Tuli jopa ihan runo kirjoitettua hänelle näin keväällä, pitkästä aikaa. Mutta tuuleenhan se sekin nyt vain menisi, niin kuin ne kirjoituspöydälle jääneet syysrunotkin olisivat menneet. Tilanne kun on ollut ja on nytkin mikä on. Ja vallankin täällä bittiavaruudessa. Joku voisi vaikka kopioida. Ei viitsi eikä kannata tässä vaiheessa. Ei mitään mieltä. No joo, että näin. Toistaiseksi.

      Hyvää kevättä.

      • Anonyymi

        Tarkennan, noin 12 ja 1/2 vuotta.


    • Anonyymi

      Niin se on sanomattakin selvää

    • Anonyymi

      Kirjotusvirhe ja vaihtoehtoja ei ole, talvella sirklasinkin.

    • Anonyymi

      Eihän se nyt noin mee. Toinen voi haluta pysyä sinkkuna tai olla rakastunut johonkin toiseen.

    • Anonyymi

      Olen sinkku, oot sä sinkku?

      • Anonyymi

        Oon kinkku 💕


    • Anonyymi

      Em tiedä sinun ja hänen toivosta, mutta niin kauan on toivoa kun on elämää.

    • Anonyymi

      Olen sinkku, mutta kaipaan minulle hyvin tuttua ihmistä, joten en etsi ketään elämääni.

    • Anonyymi

      Aloitus ei ole minulle, mutta vastaan kuin hänelle koska pelkään että hän ajattelee noin. Pitää minua itsestäänselvyytenä ja köyhänä.

      Toivoa ei ole ollut enää pitkään aikaan! Ansaitsen parempaa kuin sinä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe