Uuusi kantatien silta rakennetaan itäiselle puolelle vanhan sillan vierelle eli vanha silta saa olla kun uusi on valmis paljon muuttuu maisemat ja kaavoitus miten käy kaarisillalle uusi silta olisi kaunis jos rekennetaan ei olla sillata vanha pysyy vieressä
Kantatien uusi silta vanhan viereen
14
669
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs jos rannalta pitää kaataa puita. Menee koko maisema pilalle.
- Anonyymi
Siitä sitä piipitystä riittää jos puita kaadetaan. Tosin piipittäjät itse ovat hamuamassa niitä hakkuuroipeita itselleen🤣
- Anonyymi
Kannattaa rakentaa ylävirran puolelle jos vanha silta aikanaan sortuu niin ei uusi silta vaurioidu vanhasta romusta jota virta työntää pieliselle päin.
- Anonyymi
Parasta olisi, jos ei minkäänlaista siltaa rakennettaisi ja kaikki vanhat sillat hävitettäisiin. Perustettaisiin reservaatti. Ei reissuja Lieksan ulkopuolelle eikä minkäänlaisia vieraita vaikutteita Lieksaan. Oltaisiin omissa oloissa omiemme parissa ja olisi niin lystiä, että muu maailma kuolisi kateudesta.
- Anonyymi
Lieksan lehdessä oli silta-asiasta juttu. On niin kallis projekti,että ely keskuksen on kysyttävä eduskunnalta lupa. Toivottavasti on faktat päättäjien tiedossa. Jos satamaan menevän tien risteys toteutetaan eritaso ratkaisuna kuten nykyisellä tiellä, on alikulku korkeus oltava sellainen, että siitä mahtuu kuorma-autolla.
- Anonyymi
Ei liene tavallisten eläjien huoli. Eiköhän siellä suunnittelussa liene viisaamat pohtijat kuin tällä palstalla oleva pösilö ohjeistajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liene tavallisten eläjien huoli. Eiköhän siellä suunnittelussa liene viisaamat pohtijat kuin tällä palstalla oleva pösilö ohjeistajat.
Tässä olisi kaarisillan purkuun pätevä ryhmä. Tulisi sitä "sielua" siltaan jota niin hehkutetaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Cy3nLCYhXuA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä olisi kaarisillan purkuun pätevä ryhmä. Tulisi sitä "sielua" siltaan jota niin hehkutetaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Cy3nLCYhXuAMoukka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moukka!
Syytön minä olen siihen jos olet taiteellinen sillansuojelija moukka.😁
- Anonyymi
Kyllä nykyiselle väkimäärälle riittää olemassa olevat sillat ja tiet.
- Anonyymi
Entäs ne toiset kulkijat jotka ei ole paikkakuntalaisia, tai läpikulkuliikeneen ja rahtien kuljetus?
Lieksalaisille välttäisi kapulalossi.
- Anonyymi
Onneksi ei olla ainoita, joilla valittajat piikkinä lihassa. Eilen oli juttua miten Oulussa luonnonsuojelijat kampittaa Hailuodon siltaa. Valtion rahatkin oli jo luvattu, mutta yksi valituskierros kestää 22kk. Mieluummin ajetaan vanhoilla lautoilla ja toivotaan, että saadaan aina jäätie.
- Anonyymi
pilluralli siltojen kautta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994