Kantatien uusi silta vanhan viereen

Anonyymi

Uuusi kantatien silta rakennetaan itäiselle puolelle vanhan sillan vierelle eli vanha silta saa olla kun uusi on valmis paljon muuttuu maisemat ja kaavoitus miten käy kaarisillalle uusi silta olisi kaunis jos rekennetaan ei olla sillata vanha pysyy vieressä

14

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs jos rannalta pitää kaataa puita. Menee koko maisema pilalle.

• Anonyymi

Siitä sitä piipitystä riittää jos puita kaadetaan. Tosin piipittäjät itse ovat hamuamassa niitä hakkuuroipeita itselleen🤣

• Anonyymi

Kannattaa rakentaa ylävirran puolelle jos vanha silta aikanaan sortuu niin ei uusi silta vaurioidu vanhasta romusta jota virta työntää pieliselle päin.

• Anonyymi

Parasta olisi, jos ei minkäänlaista siltaa rakennettaisi ja kaikki vanhat sillat hävitettäisiin. Perustettaisiin reservaatti. Ei reissuja Lieksan ulkopuolelle eikä minkäänlaisia vieraita vaikutteita Lieksaan. Oltaisiin omissa oloissa omiemme parissa ja olisi niin lystiä, että muu maailma kuolisi kateudesta.

• Anonyymi

Lieksan lehdessä oli silta-asiasta juttu. On niin kallis projekti,että ely keskuksen on kysyttävä eduskunnalta lupa. Toivottavasti on faktat päättäjien tiedossa. Jos satamaan menevän tien risteys toteutetaan eritaso ratkaisuna kuten nykyisellä tiellä, on alikulku korkeus oltava sellainen, että siitä mahtuu kuorma-autolla.

• Anonyymi

Ei liene tavallisten eläjien huoli. Eiköhän siellä suunnittelussa liene viisaamat pohtijat kuin tällä palstalla oleva pösilö ohjeistajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liene tavallisten eläjien huoli. Eiköhän siellä suunnittelussa liene viisaamat pohtijat kuin tällä palstalla oleva pösilö ohjeistajat.

Tässä olisi kaarisillan purkuun pätevä ryhmä. Tulisi sitä "sielua" siltaan jota niin hehkutetaan.
        https://www.youtube.com/watch?v=Cy3nLCYhXuA

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moukka!

Syytön minä olen siihen jos olet taiteellinen sillansuojelija moukka.😁

• Anonyymi

Kyllä nykyiselle väkimäärälle riittää olemassa olevat sillat ja tiet.

• Anonyymi

Entäs ne toiset kulkijat jotka ei ole paikkakuntalaisia, tai läpikulkuliikeneen ja rahtien kuljetus?
        Lieksalaisille välttäisi kapulalossi.

• Anonyymi

Onneksi ei olla ainoita, joilla valittajat piikkinä lihassa. Eilen oli juttua miten Oulussa luonnonsuojelijat kampittaa Hailuodon siltaa. Valtion rahatkin oli jo luvattu, mutta yksi valituskierros kestää 22kk. Mieluummin ajetaan vanhoilla lautoilla ja toivotaan, että saadaan aina jäätie.

• Anonyymi

pilluralli siltojen kautta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5420
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1422
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      941
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      799
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      784
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe