Maine tiedätään

Anonyymi

Onnea olet hymyn arvoinen.

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen naurun ja pilkan arvoinen. Kiitoksia.

• Anonyymi

On vahvuutta hymyillä autuaan hyväntahtoisesti kun kohtaa pahantahtoista asennetta. Tarkoitan muutenkin kuin piruuttaan siis. Sillä voi myös paljastaa toisen bluffin, sillä toisia vaivaa kovasti jos heidän ylenkatsontansa ei vaivaa. Olen joskus miettinyt, että millainen reaktio olisi tyydyttävä, hartiat kyyryyn, suupielet alaspäin ja katse maahan? Tällaiseen performanssiin en ole kuitenkaan lähtenyt vaikka myötätuntoinen ihminen olen noin muuten. On kuitenkin suhteellisen turhaa sanoa toista ylpeäksi sen takia, ettei hän ota ynseyttä vastaan ja elämän olisi syytä jatkua tästä huolimatta, ettei näin käy.

• Anonyymi

Hyvin sanottu! Mikään reaktio ei kiusaajille ole hyvä, eikä lopeta asiaa vaan innostuu vaan, jos näkee jonkun itkevän tai surullisena. Nauru on paras ja olla välitttämättä kiusaaja-luusereista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu! Mikään reaktio ei kiusaajille ole hyvä, eikä lopeta asiaa vaan innostuu vaan, jos näkee jonkun itkevän tai surullisena. Nauru on paras ja olla välitttämättä kiusaaja-luusereista

Kiusaajaluuserit itseasiassa murtuu aika helposti, kuten kuvasin naama venähtää kun omassa päässä kehitelty hierarkiajärjestys ei menekään niin. No se kertoo ihmisestä kyllä kaiken jos ei pääse yli tuollaisesta tai on tarvetta tuollaiseen. Minusta myös totaalinen ignooraaminen on hyvä kun stronzo eli ei kukaan tulee vastaan

• Anonyymi

Jotkut ne jaksaa haukkua ja mollata muita kertoo vaan sen omasta pahasta olosta.
      Sen sijaan vois keskittyä korjaamaan niitä omia vikojaan kuten muiden negaaminen joka tuntuu olevan suorastaan elinehto olla kiusaaja.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus!

Naisen kirjoitus!

• Anonyymi

Niin, tämmöiset ihmiset on jotenkin jääneet lapsentasolle mieleltään kaikki ratkaisun avaimet olis käsissä, mutta kun ei osaa ei pysty ei halua ei mun tartte

• Anonyymi

Luuseri olet.

• Anonyymi

Nainen on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on...

Ai kaikki naiset vai vain yksi jota epätoivoisesti yrität kiusata näillä aloituksillasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kaikki naiset vai vain yksi jota epätoivoisesti yrität kiusata näillä aloituksillasi?

Niinpä. Huoh. Niin läpinäkyvää

• Anonyymi

Tunnen ihmisen vasta sitten kun hän itse esittelee itsensä, niin miksi pitäisi huomioida ihminen jota ei tunne.

• Anonyymi

Arvostan, kaikilla ei ole tarvetta antaa joidenkin mustamaalaajien ns esitellä ihmistä ennen kuin hän tekee sen itse. Sitä on hyvä itsetunto mitä aikuisemmasta porukasta on kyse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostan, kaikilla ei ole tarvetta antaa joidenkin mustamaalaajien ns esitellä ihmistä ennen kuin hän tekee sen itse. Sitä on hyvä itsetunto mitä aikuisemmasta porukasta on kyse

Arvostan teitä molempia 👍

• Anonyymi

Maailma muuttuu, olet väärässä ajassa.

• Anonyymi

Kerro lisää

• Anonyymi

Ihme rääppiäiset ellei jopa muistotilaisuuusmainen haikea tunnelma täällä menossa kuin jotain yritettäis tiristää viimeiseen pisaraan, vaikka vinssikaivosta on vesi loppunut ja kahvakin irronnut jengaltaan :D

• Anonyymi

T. Ap

• Anonyymi

Takasin ei saa kiusata, koska siitä se ikku, pokku, hätä ja hystereesi tulee.
      Muistakaa se ! Ihan ite tai porukal.

• Anonyymi

Ei tietenkään saa sanua takasin mittään, sosiopaatilla tai sosiopaateilla tullee paha mieli

• Anonyymi

Maine on jenkeistä

• Anonyymi

Saitko pakit ja nyt kostat mustamaalaamalla? Kaltaisiasi ihmisiä paheksutaan ja kartetaan juuri siksi että mustamaalaat ihmisiä. Agendasi tiedetään.
      Ajatteli minusta sitten joku ihan mitä tahansa tai sitten mustaa mainettani vaikka miten, olen minä silti vahva jota et haukkumalla ja mustamaalaamalla saa nujerrettua., Kaikki tekosesi ja mustamaalauksesi tulee kohdistumaan sinuun itseesii.

"Minkä tahdotte toistenne tekevän teille, tehkää se samoin myös heille."

Joskus kyllä totuus tulee ilmi ja kaikki se mitä kukin on minulle tehnyt. Mustamaalannut ja alentanut ylentämällä sillä itsensä minun yläpuolelleni.

"-Joka itsensä ylentää, se alennetaan."

Totuus tulee vielä ilmi. Kaikki joudumme tilille. Kukaan meistä ei ole täysin puhdassieluinen.

"-Väärä todistaja ei jää rankaisematta. Joka valheita puhuu, ser hukkuu."
      "-Itsensä pettää, joka pahoja hautoo, iloita saa, joka hyviä neuvoja antaa."

Katkera pitää olla ihmisen sille toiselle jos siirtää oman pahan olonsa häneen.

"- Joka vihansa salaa, se valheita puhuu, hullu se. joka panettelee ja parjaa."

Niin, minun turvani on Herrassa. Hän tietää minut. Hän ei ole pettänyt. Elämäni on ollut välillä vaikeaa, mutta syystä. Kaikella on tarkoituksensa ja me olemme syntyneet tänne oppimaan. Tosin täälläkin voi jäädä myös ns. "luokalle" ja ei pääse sitten eteenpäin. Voi tippua alemmaksi. Siispä kannattaa katsoa ensin peiliin, ennen kuin alkaa tuomitsemaan muita ja asettumaan niiden tuomitsemiensa yläpuolelle.

"- Joka toisia auttaa, sitä autetaan, öykkäri vahingoittaa itseään."

"- Hyvien toiveista koituu hyvää, pahojen halusta versoo vihaa."

"- Joka etsii hyvää, löytää onnen, joka pahaan pyrkii, sen pahoin käy."

Jumalan siunausta päivääsi.

• Anonyymi

Tämä aloitus taisi olla naiselle osoitettu onneton slurri, mutta kiva tietysti, että sinäkin kiivas ja vanhurskas pääset puhumaan suusi puhtaaksi. Noilla puhelahjoilla pärjää varmaan ihan myös maallisten tuomarien edessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä aloitus taisi olla naiselle osoitettu onneton slurri, mutta kiva tietysti, että sinäkin kiivas ja vanhurskas pääset puhumaan suusi puhtaaksi. Noilla puhelahjoilla pärjää varmaan ihan myös maallisten tuomarien edessä

"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa."

Lyhyesti: Osui ja uppos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa."

Lyhyesti: Osui ja uppos!

Continue;
        Mainittakoon vielä ettei epäselväksi jää..
        Ei muuten ollut sukupuolisesti ketään syrjivä. Koskee kaikki ihmisiä, ihan kaikkia.

• Anonyymi

Hengeltään heikkojen ja järjeltään vähäisten laumasielujen manipulointi ja maalitus psykologisesta perspektiivistä tarkasteltuna sekä historiallisessa että modernissa ajassa.
      On siis tulevan väitöskirjani aihekokelas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe