Taitaa olla aikas

Anonyymi

ikävää kun kukaan ei huoli, voi toista.

56

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietäisit jos sairastuisit itsekin

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Aloittaja ei ole varmaan ikinä ihastunut tai rakastunut epätoivoisesti, sellainen on erittäin raskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Aloittaja ei ole varmaan ikinä ihastunut tai rakastunut epätoivoisesti, sellainen on erittäin raskasta.

        Miten nämä aiheet liittyy toisiinsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nämä aiheet liittyy toisiinsa?

        Sivusta
        Kaikki liittyy kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta
        Kaikki liittyy kaikkeen.

        Älä aliarvioi


    • Anonyymi

      Sinuako sitten huolii kun yrität mitätöidä toisia? Vaikuttaa siltä, että blokkaat itse itseltäsi mahdollisuuksia kun kampittelet toisia ja kuvittelet, että lisäkierrokset katkeruudessasi jotenkin auttaa vajeeseen

      • Anonyymi

        Tämä.

        Kuka tahansa saa suhteen, eri asia, haluaako… naisista siis kyse. Tää sinkkunaiset maalitta jotenkin tympii näillä incel-palstoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä.

        Kuka tahansa saa suhteen, eri asia, haluaako… naisista siis kyse. Tää sinkkunaiset maalitta jotenkin tympii näillä incel-palstoilla

        On kyllä surullinen ilmiö kyllä, kuinka nainen voi alentaa itseään noin


    • Anonyymi

      Naisen.... on töitä

    • Anonyymi

      Sulla se vasta tylsä elämä on. Sut varmaan joku huolii, mutta et sinä ehdi kun pitää vinoilla palstoilla. Melkoinen luuseri olet.

    • Anonyymi

      Olen iät ja ajat puollustanut koulukiusattuja ja nyt taas sanon, et ompa perseestä, kun sanotaan ihmisille noin, en tiiä miltä tollainen tuntuu, mutta en ikinä sanoisi tuollain toisille, voisin sanoa, että kyllä huolii, vaikken ihmistä tunne. Kaikille on joku, jollekkin enemmän, toisille vähemmän, mutta kaikille joku!

      • Anonyymi

        Aika outo kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo kommentti

        Mitä outoa tos on? Kerroppas nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo kommentti

        Ei ole vaan selkärankaisen ihmisen kommentti täällä isoksi kasvaneiden koulukiusaajien nettipalstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan selkärankaisen ihmisen kommentti täällä isoksi kasvaneiden koulukiusaajien nettipalstoilla.

        Toi oli niin niin hyvin sanottu! Kaikki isoiksi kasvaneet koulukiusaajat kiusaavat nettipalstoilla onhan niitä työpaikoillakin🦀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli niin niin hyvin sanottu! Kaikki isoiksi kasvaneet koulukiusaajat kiusaavat nettipalstoilla onhan niitä työpaikoillakin🦀

        Mihin sitä lionteestaan pääsis? Sadistisuus vaatii purkautumistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sitä lionteestaan pääsis? Sadistisuus vaatii purkautumistaan.

        Luonteestaan*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sitä lionteestaan pääsis? Sadistisuus vaatii purkautumistaan.

        Tuo aloittaja vaikuttaa kyllä juttujensa kanssa siltä, ettei tuo toiminta tuo hänelle kerrassaan mitään iloa tai ainakaan hyvää valoa


    • Anonyymi

      Kyllä se elämä sinuakin vielä päähän kunnolla potkii ja jos ei niin toivottavasti joku muu. Aikas säälittävää alentaa netissä kasvottomana jatkuvasti toisia eiks je? Mene haukkumaan ja manipuloimaan ihmisiä tuonne ulos vois olla eri ääni kellossa ;) Halveksun tuollaisia jotka sortaa heikompia...

      • Anonyymi

        Millä tavalla heikompia?


      • Anonyymi

        Olet varmaan sama kuin ap. Sana aikas lie jotain nuorten
        murretta.


    • Anonyymi

      Minä haluan olla vain yhden jo tutun ihmisen kanssa loppuelämäni ajan. Jos hän ei sitä halua, niin olen yksin. En halua olla tekemisissä muiden kuin sellaisten kanssa, jotka olen tuntenut hyvin kauan.

      • Anonyymi

        No luulis, että olet hänen yhden tuttusi kanssa ketä täältä haahuilet sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luulis, että olet hänen yhden tuttusi kanssa ketä täältä haahuilet sitten?

        Tuo on jankannut tuota yhtä ja samaa kuukausia. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on jankannut tuota yhtä ja samaa kuukausia. -sivusta

        Niin, trollaaminen yleensä on aika kaavamaista ja ylitulkinnat tuollaisesta sopii tähän aikuiskiusaajien maailmaan. Saletisi on se sama ukkeli joka täällä horissut toistakymmentä vuotta, mutta koita nyt löytää mihin tarrautua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, trollaaminen yleensä on aika kaavamaista ja ylitulkinnat tuollaisesta sopii tähän aikuiskiusaajien maailmaan. Saletisi on se sama ukkeli joka täällä horissut toistakymmentä vuotta, mutta koita nyt löytää mihin tarrautua

        Ei se ollutkaan ylitunta, vaaan tietoinen väärintulkinta eli mustamaalaus. Tämänhän toiset kokee hyvinkin näppäräksi kun voi väittää (eli rikkoa lakia) joitain epämääräisiä kirjoituksia jonkun ihmisen kirjoittamaksi. Sivistyneinä itseään pitävät ei yleensä huutele suoraa, vaan toimivat passiivisaggressiivisen epäsuorasti ja kierosti samman hengenvetoon julkisesti sanoen, että joo kiusaaminen on aivan kamala juttu kyllä. Mitä tekopyhyyttä


    • Anonyymi

      Olen erinomaisen huono ja paljon huonompi kuin juuri sinä ja juuri valitsemallasi tavalla.
      Ollos huoleton siis.
      No Shit, lupaan.

    • Anonyymi

      Aloitus on kolmannen pyörän harhalausuma.
      Kolmas pyörä, siinä on sulle nimi, lempineiksi nännipää, niin.
      T.meikäläinen sai fudut keskustiedustelupäläväläistä, juuri tuollaisten epäolennaisten asioiden ilmoittamisesta, hakkasin esimiestä, miten naulaa vasaralla. Vai hakkasinko?
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=TV8KzjnVJ00

    • Anonyymi

      Sille ei vaan voi mitään.

      J

      • Anonyymi

        Keksitty kirjain toikin, olisiko jonkun hahmon, vaik jasu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitty kirjain toikin, olisiko jonkun hahmon, vaik jasu?

        Mikä sinun mielestä kirjaimessa on suuri keksintö? Mitä tulee ahaaelämykseesi jasuun, niin se vasta miehen pykäämä feikkihahmo onkin. Aikuisten ihmisten ei kuuluisi uskoa enää joulupukkiin, hammaskeijuun tai palstan huuhaahahmoon. Ontoki selvää, että kyseinen kirjain on ollut jo pidempään saman miehen yksi alter egoista, se jolla aina elämä potkii päähän. Fiksu osaa kyllä ymmärtää ja yhdistää vaikkapa tiettyihin iloisiin ja hyväntuulisiin ketjuihin ja suhtautuu muutenkin kirjaimiin siten, ettei ne varsinaisia tuotemerkkejä ole


    • Anonyymi

      Olen jo tottunut siihen niinkuin myös siihenkin ettei ollut edes ystäviäkään missään vaiheessa. Kaikkeen tottuu, yksinäisyyteenkin, kun on pakko, mun elämä vaan meni näin.

      • Anonyymi

        Mua ensin kans suretti, että ne joita luulin olevan mun tosiystäviä olivatkin takinkääntäjiä selkäänpuukottajia 2 kpl. Sitten kun hammasta purren jätin ne lopullisesti tulikin ikivanhoja ystäviä nuoruudesta takaisin tai elämään kun ei pitkiin aikoihin oltu kuultu tai oltu paljon yhteyksissä. Olen nyt ihan onnellinen, että ne 2 paskaa saikin jäädä. Aina tulee jotain tilalle kun jotain lähtee. Ikävä kokemus silti olin pitkään ihan yksin. Pelottava paniikinomainen kokemus todellakin kun ei ole ollut yksin koskaan 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ensin kans suretti, että ne joita luulin olevan mun tosiystäviä olivatkin takinkääntäjiä selkäänpuukottajia 2 kpl. Sitten kun hammasta purren jätin ne lopullisesti tulikin ikivanhoja ystäviä nuoruudesta takaisin tai elämään kun ei pitkiin aikoihin oltu kuultu tai oltu paljon yhteyksissä. Olen nyt ihan onnellinen, että ne 2 paskaa saikin jäädä. Aina tulee jotain tilalle kun jotain lähtee. Ikävä kokemus silti olin pitkään ihan yksin. Pelottava paniikinomainen kokemus todellakin kun ei ole ollut yksin koskaan 50

        Mä sain vaan opetuksen taas kerran siitä etten kelpaa ulkonäköni takia kenenkään ystäväksi, viimeisinkin nk.ystävä haukkui mut rumaksi hiuksia ja vaatteita myöten, kunpari vuotta sitten viimeksi nähtiin, aiemmin antoi kuvan ettei ole niin ulkonäkökeskeinen henkilö, mutt sitten paljastui hänen todellinen luonteensa ja ei jäänyt epäselväksi etten ollut tarpeeksi täydellinen kelvatakseni hänentasoiselle ylemmänluokan edustajalle seuraksi. Ennenkin törmännyt samanlaiseen rikkaan perheen penikkaan, joka katsoo oikeudekseen alentaa muita vaikka ei itse ole missään tärkeässä asemassa yhtään missään, on vaan kasvatettu kieroon lapsena, kun on lellitty pilalle mokoma hienohelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ensin kans suretti, että ne joita luulin olevan mun tosiystäviä olivatkin takinkääntäjiä selkäänpuukottajia 2 kpl. Sitten kun hammasta purren jätin ne lopullisesti tulikin ikivanhoja ystäviä nuoruudesta takaisin tai elämään kun ei pitkiin aikoihin oltu kuultu tai oltu paljon yhteyksissä. Olen nyt ihan onnellinen, että ne 2 paskaa saikin jäädä. Aina tulee jotain tilalle kun jotain lähtee. Ikävä kokemus silti olin pitkään ihan yksin. Pelottava paniikinomainen kokemus todellakin kun ei ole ollut yksin koskaan 50

        Se puhdistaa aina ilmaa kun pudottaa pari selkäänpuukottajaa, selän takana massojen mielistelijää tai asioiden salaajaa pois. Vain siten saa parempia ihmisiä elämäänsä kun tuulettaa nurkat


    • Anonyymi

      Elämä tuhottiin täysin. Ei voi muuta kuin kiittää kaikkia leikkiin osallistuneita.

      • Anonyymi

        Oli väärin aloittaa ns. leikki lupaa kysymättä. Ne jotka kaiken aikoinaan aloittivat toimivat väärin, koska eivät kysyneet muutamaa tärkeää kysymystä, jolla kaikki olisi heti selvinnyt. Täysin turhaa "esitystä" ollut vuosien ajan ja elämää häiritty monella tapaa. Kaikesta on puuttunut inhimillisyys ja oikeudenmukaisuus! Todella järkyttävää toimintaa, mikä olisi saanut jäädä kokematta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli väärin aloittaa ns. leikki lupaa kysymättä. Ne jotka kaiken aikoinaan aloittivat toimivat väärin, koska eivät kysyneet muutamaa tärkeää kysymystä, jolla kaikki olisi heti selvinnyt. Täysin turhaa "esitystä" ollut vuosien ajan ja elämää häiritty monella tapaa. Kaikesta on puuttunut inhimillisyys ja oikeudenmukaisuus! Todella järkyttävää toimintaa, mikä olisi saanut jäädä kokematta!

        Vois tappaa ittesä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois tappaa ittesä

        Uhkailetko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailetko?

        Koetko jonkun itse itsensä puuhun ajaneen miehen jutut uhkaavana esimerkiksi yleistä turvallisuutta tai sinun turvallisuuttasi kohtaan vai mistä syystä reagoit noin voimakkaasti? Luulen, että olet toiminut väärin jotakin ihmistä kohtaan ja prosessoit sitä kuvittelemalla lapsellisesti, että tämä ihminen käy tätä asiaa läpi. Mikään muu ei nimittäin selitä sitä, että olet ylipäätään koko narratiivin kimpussa toistuvasti. Piinattu sielu parka, koitahan jaksella ja sovittaa asioitasi muuten kuin maalittamalla tai mitä lie tuo käänteinen uhriutuminen sinulle tarkoittaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli väärin aloittaa ns. leikki lupaa kysymättä. Ne jotka kaiken aikoinaan aloittivat toimivat väärin, koska eivät kysyneet muutamaa tärkeää kysymystä, jolla kaikki olisi heti selvinnyt. Täysin turhaa "esitystä" ollut vuosien ajan ja elämää häiritty monella tapaa. Kaikesta on puuttunut inhimillisyys ja oikeudenmukaisuus! Todella järkyttävää toimintaa, mikä olisi saanut jäädä kokematta!

        Kuulostaapa sikamaiselta kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko jonkun itse itsensä puuhun ajaneen miehen jutut uhkaavana esimerkiksi yleistä turvallisuutta tai sinun turvallisuuttasi kohtaan vai mistä syystä reagoit noin voimakkaasti? Luulen, että olet toiminut väärin jotakin ihmistä kohtaan ja prosessoit sitä kuvittelemalla lapsellisesti, että tämä ihminen käy tätä asiaa läpi. Mikään muu ei nimittäin selitä sitä, että olet ylipäätään koko narratiivin kimpussa toistuvasti. Piinattu sielu parka, koitahan jaksella ja sovittaa asioitasi muuten kuin maalittamalla tai mitä lie tuo käänteinen uhriutuminen sinulle tarkoittaakaan

        Mutta tietenkin sitä voi pakottaa vaikka koko orgersterin pukemaan vaaleanpunaisen tutun tai muun hameen päälle ryhdikkääseen tyyliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli väärin aloittaa ns. leikki lupaa kysymättä. Ne jotka kaiken aikoinaan aloittivat toimivat väärin, koska eivät kysyneet muutamaa tärkeää kysymystä, jolla kaikki olisi heti selvinnyt. Täysin turhaa "esitystä" ollut vuosien ajan ja elämää häiritty monella tapaa. Kaikesta on puuttunut inhimillisyys ja oikeudenmukaisuus! Todella järkyttävää toimintaa, mikä olisi saanut jäädä kokematta!

        Näin puhuu elämäntapa rikollinen, omista teoistaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tietenkin sitä voi pakottaa vaikka koko orgersterin pukemaan vaaleanpunaisen tutun tai muun hameen päälle ryhdikkääseen tyyliin

        Aivan pyörryttää kyllä tuollainen sankarillisuus ja ritarillisuus


    • Anonyymi

      Sydämellinen laulu.

    • Anonyymi

      En huoli itse ketään.
      ;)

      • Anonyymi

        Okei. T: S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. T: S

        Ei ole S, vaan tää s on sun kiusaama henkilö monen vuoden ajalta! Olet häntä syytöntä ihmistä kiusannut, tehnyt väkivaltaa, valehdellut hänestä vääriä tietoja! Katsoppa ittees peiliinja kerro ittestäs nää tiedot, älä toisista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole S, vaan tää s on sun kiusaama henkilö monen vuoden ajalta! Olet häntä syytöntä ihmistä kiusannut, tehnyt väkivaltaa, valehdellut hänestä vääriä tietoja! Katsoppa ittees peiliinja kerro ittestäs nää tiedot, älä toisista!

        Onko teesisi siis se, että joku kirjoittaa tätä s-henkilöä esittäen? Tällaista täällä kyllä toki tapahtuu, mutta tämä muu listaus saattaa kirjoittamasi hieman kyseenalaiseen valoon esimerkisi tuo väkivalta- fyysistä vai henkistä? Luulisi, että jos joku joutuu toistuvasti esim mukiloiduksi, niin päätyy tässä asiassa johonkin muuhun ratkaisuun kuin kirjoittaa tai laittaa jonkun kirjoittamaan aiheesta suomi24lla. Kummallinen kommentti


    • Anonyymi

      Mitä sitten? Luuletko että kiinnostaa kun kaikki on nykypäivänä lapsellisia selkäänpuukottajia ja jauhaa paskaa jossain suoli24sella ja ylilaudalla ja missä lie tapan itteni kuiteki niin iha sama syö vaikka paskaa mun puolesta vitun spede

      • Anonyymi

        Millainen on suhteesi mies tähän ylilautaan, oletko ollut ns sisäpiireissä joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on suhteesi mies tähän ylilautaan, oletko ollut ns sisäpiireissä joskus?

        En ole enkä oo ikinä kirjottanut mitään kyseiselle paskasaitille pelkkiä dorkia koko sivu täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enkä oo ikinä kirjottanut mitään kyseiselle paskasaitille pelkkiä dorkia koko sivu täynnä

        Mistä syystä olet sitten ollut siellä tapetilla?


    • Anonyymi

      Moni osaa valikoida tarkemmin ettei lyö kättä .....

    • Anonyymi

      Mitä sitten, onks se jokin ongelma sulle vai???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe