kun on perjantai 13pv?
Kannattaako lähteä mihinkään tänään
12
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei...kannattaa sylkäistä vielä olan yli varsinkin jos musta kissa tulee tiellä vastaan :)
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Jos oot yksi mies niin kannattaa tulla tänne mulle päin.
Tehdään jotain mitä ei voi tänne palstalle laittaa.- Anonyymi
Tuu sä tänne, saunotaan ja otetaan kaljaa ja terassilla vähän lemmiskellään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu sä tänne, saunotaan ja otetaan kaljaa ja terassilla vähän lemmiskellään
Eikö sun terassilta näy suoraan naapuriin? Kartasta vähän näytti siltä kun en ole siellä käynyt :)
- Anonyymi
Olen kyllä nainen ja hetero.
- Anonyymi
Jos on voitonryypystä kyse, vaan onko se jo torilla tavataan tapaus suihkulähteessä keikkuen, että jos tänään se elämän ensimmäinen putkareissu ja sekin vain juoppokopissa ja aamulls voi kysäistä, että onko puuro jo keitetty
- Anonyymi
Menossa jo, mustissa. 🕶
- Anonyymi
Mun epäonnenpäivä oli jo eilen, ensin vedin kamalan vekin sormeen, sitten meinasin polttaa auton. Tänään on hyvä päivä😅
TEE- Anonyymi
Kuis silleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis silleen?
Noh, tomaattia leivälle leikatessa se edellispäivänä terotettu fiskars lipesi, auton meinasin polttaa huonosti ikkunasta ulos sihdatulla natsalla. Aina ei voi onnistua, en edes minä..😂
TEE
- Anonyymi
Tottakai kannattaa ja pitää lähteä, tehdä itselle asioita jotka saavat hyvälle tuulelle. Pitää vaikkei ne aina ihan putkeen menekään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163501
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212522En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322035- 191916
- 861906
- 261602
- 311461
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361447Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111344