Tämä on hirveää haaskausta

Anonyymi

jos molemmille on tunteita. Itseasiassa ne parhaat hetket on jo hukattu silloin alussa kun leijuin ihan toisissa sfääreissä sinusta. Silloin kun oltaisiin kosketettu toisiamme, en uskalla edes ajatella mitä olisi tapahtunut. En tiedä saako sitä hekumaa enää takaisin. Ehkä se on vielä siellä kuoren alla. Tunteita on mutta ne on tasaisempia ja jotenkin surumielisempiä jo. Kai tämä on sitä realismia, mitään ei tapahtunut silloin, tuskin tapahtuu koskaan..

22

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika on tehnyt muutoksen.

      • Anonyymi

        Niin, usko meinaa mennä välillä.


    • Anonyymi

      Aika muuttaa muotoaan niin myös sinun ja minun ajatuksia. :)

      • Anonyymi

        Ethän sinä minun ajatuksista voi noin sanoa. Kerro omistasi vaan ja minä kerron kyllä omistani. En pidä siitä, että mulle kerrotaan täällä aina mitä minä tunnen ja mitä minä en tunne.

        Antaa kaikkien sanoittaa itse tunteensa. Palstalla on vähän samanlainen tunnelma kuin kyylänaapurin vieressä asuessa. Avaat oven varoen ja vahingossa narahtaa ja siinä se taas on heti paikalla, valittamassa miten ovi narisee aina..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä minun ajatuksista voi noin sanoa. Kerro omistasi vaan ja minä kerron kyllä omistani. En pidä siitä, että mulle kerrotaan täällä aina mitä minä tunnen ja mitä minä en tunne.

        Antaa kaikkien sanoittaa itse tunteensa. Palstalla on vähän samanlainen tunnelma kuin kyylänaapurin vieressä asuessa. Avaat oven varoen ja vahingossa narahtaa ja siinä se taas on heti paikalla, valittamassa miten ovi narisee aina..

        Kerroithan aloituksessa ajatuksesi muuttuneen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroithan aloituksessa ajatuksesi muuttuneen. :)

        Joo, mutta älä sinä ala sanoittaa niitä ja tulkita. Kerro omistasi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta älä sinä ala sanoittaa niitä ja tulkita. Kerro omistasi vaan.

        Enhän alkanutkaan. :) sanoin että ovat muuttuneet niin kuin minullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän alkanutkaan. :) sanoin että ovat muuttuneet niin kuin minullakin.

        Kerro omistasi. ei mun sanoja tarvitse toistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä minun ajatuksista voi noin sanoa. Kerro omistasi vaan ja minä kerron kyllä omistani. En pidä siitä, että mulle kerrotaan täällä aina mitä minä tunnen ja mitä minä en tunne.

        Antaa kaikkien sanoittaa itse tunteensa. Palstalla on vähän samanlainen tunnelma kuin kyylänaapurin vieressä asuessa. Avaat oven varoen ja vahingossa narahtaa ja siinä se taas on heti paikalla, valittamassa miten ovi narisee aina..

        Taidat asua minun entisessä asunnossani. Tiedän ja arvasin että et tule tykkäämään hänen kyttäämisestään. Vähän varoittelinkin, mutta halusit itse muodostaa oman kantasi.
        Minullakin oli ennen samanlainen kanta kuin sinulla mutta siellä entisessä asunnossa se kyllä pian muuttui. Kun muutin, niin tuntui kun olisin päässyt vapauteen. Nykyinen asuntonikin on valoisampi ja viihtyisämpi. Paremmat maisemat.


    • Anonyymi

      Kun sulla oli niitä muitakin tai toinen ainakin

      • Anonyymi

        Ei mulla ole ollut ketään eikä tule kun tunteet on siinä kenelle aloitus.


    • Anonyymi

      Veit sanat suustani. Ihan täysin 😄

      • Anonyymi

        En vienyt. Ne oli mun sanoja ihan varmasti.


    • Anonyymi

      Don't say never ever

    • Anonyymi

      Mun tunteet on ja pysyy. Siellä ne on kiven sisässä ja vain odottavat sinua.

      • Anonyymi

        Kävin tuolla jossain ja ajattelin häntä.. katselin ympärilleni samalla, jos vaikka näkisin hänestä vilauksen jossain. Ja tunsin sen tunteen palon. Ei se mihinkään katoa. Jos pääsisin noin 10 sentin päähän hänestä niin kyllä se siellä on vielä.. hekuma on tallessa ihan kuten alussakin :) Aloitus johtuu lähinnä siitä, että oon väsynyt ja surullinen. Peruutetaan aloitus. Ei se ole totta.


    • Anonyymi

      Siellä se kytee mutta kierrellään ja kaarrellaan toisiamme ettemme vahingossa sytytä sitä liekkiä.

      • Anonyymi

        Kyllä se vielä sieltä roihahtaa ja pitää vaan toivoa, että aika ja paikka on sopiva sitten :)


    • Anonyymi

      Aattelin kyteyttää tunteita vielä 30 vuotta, niin antaa vaan muhia rauhassa. Kyllä ne sieltä vielä räjähtää sitten kun on aika ellei ilmastonmuutos tuhoa maapalloa kokonaan.

    • Anonyymi

      Uskoisin ja tuntisin... Että ehkä voidaan vielä saada. En tiedä varmaksi. Emmehän ole tämmöisessä tilanteessa koskaan aiemmin olleet. Ei sitä varmaankaan saa kuin kokeilemalla selville, ja se kait vaatii meidän yhteen tulemisen ja yhdistymisen, liittämisen yhdeksi. Mutta sen tiedän että sinuun tämä koko tunnekokoelma, rakkaus, on kertautunut nyt jo kolmesti elossani. Se on jotenkin samanlainen kuin aiemminkin, mutta elää sisälläni huomattavastikkin voimakkaampana kuin koskaan aiemmin. "Käytökseltään kuin ajattelultaankin" muuttuneena. Jospa "se" ajatteli ettei kannata tuhlata turhaan ja laittoi tunteemme ikäänkuin säästöliekille. Jotain tällaista kuvittelisin tapahtuneen. Tuntemukset ja kokemukset tukevat tuota ajatusta. Kohotakseen uudelleen huippuunsa, se vaatii ilmeisestikkin vain tarpeeksi ärsykkeitä, kun se on nyt näin hassusti ajettu kannattamattomana ja toteutumattomana perusmoodiinsa. Sen valossa, mahdollisuus voi siis hyvinkin olla vielä olemassa. Mutta aivan heti emme sitä nyt kokeile, ehdin jo nimettäin luisua omassa sinkkumoodissani sen verran seesteiseen tilaan, että lähentymisemme tätä tasoa pidemmälle saa nyt "jonkin aikaa" odottaa... Aika ei nyt vain ehkä vielä ollut täysin otollinen, ehkä se on enää vain loppukypsennystä vaille. Näin uskon, luotan, toivon ja tunnen. Eivätkä toisaalta nämä näin suuret tunteet tästä hetkessä ainakaan hiivu mihinkään. Sehän voi olla vaikka koko loppuelo, aina tästä eteenpäin, kuka ties. Siis ainakin jollain tapaahan se on jotenkin niin tähänkin saakka ollut meidän välillämme. Aina niistä läikähdyksistä näihin suurempiin purkauksiin tunteissamme ja tuntemuksissamme. Vielä kun muistellaan miten ihmeellinen koko kokemus on kaikelleen ollut. Ihan uskomaton. Hämmästyttävä. Yllättävä. Pitkä... Mutta emmehän me silti tietenkään tahoillamme oikein täysin vielä tiedä, mitä ja miten toinen on tämän kaiken kokenut. Osin varmasti samoin, osin taasen eri tavoin.

    • Anonyymi

      Sivusta vain, itse olen haaskannut paljon ja tulen varmaan haaskaamaan jatkossakin tilanteita. Mennyt ei unohdu ja siten luottamusta vaikea rakentaa mielikuvien varaan sellaista ihmistä kohtaan, jota ei tunne vaan tiedostaa vain kohtaamisten kautta.

      Aina aika antaa jonkinlaisen kuvan toisesta, onko mielikuva oikea vai väärä, sitä on ennalta vaikea päätellä. Huonot kokemukset aiemmin ei anna toivolle sijaa samalla tavalla kuin huonot. Uskoa hyvään vaikea pitää yllä, jos pelkoa on vähänkään olemassa.

      Paljon puhutaan ensivaikutelmasta, et hyvä antaa enemmän toivoa onnistua, mut jos siinäkin on pahasti pettynyt niin uskoa siihenkään vaikea luoda. Paljon puhutaan hyvän kokeman tuomasta toivosta ja vähemmän pahan tuomasta pettymyksestä.

      Jälkimmäinen jättää aina jälkensä myös tuleviin kohtaamisiin (tunne) ja sillä voi perustella sitä, että asiat harvemmin on yksinkertaisia ja toivoa tuottavia. Onko se haaskausta, jos tunne luo pelkoa ja epävarmuutta onnistumiseen uuden tuttavuuden kanssa.

      Kaikkihan ajattelee asioita omasta näkövinkkelistä ja jos oma elämä on monella tapaa hyvää ja mieleistä, et vain se yksi puuttuu niin uskallus on silloin aivan erilainen kuin, jos elo on vähemmän mieleistä, vastoinkäymiset etäännyttää enemmän kuin rohkaisee epävarmoissa tilanteissa tekemään asioita, jotka voi pahimmassa tapauksessa lisätä epäonnistumisia.

      Epävarmuus lisääntyy vastoinkäymisten myötä. Kuka silloin haluaa sotkea sitä uusilla murheilla. Luottamusta itseen tehdä hyviä päätelmiä heikkenee ja silloin helposti haaskaa ulkopuolisen silmin tilanteita. Sellainen etäännyttää itsensä mielummin muista, kun luottamus hyvään on vähäinen.

    • Anonyymi

      Kai sitä aika monikin jossain vaiheessa tulee tajunneeksi kuunnellessaan maailmaa ja itseään ettei oikeastaan ole mitään kuultavaa. Vain hiljaisuus. Ei enää kuulu siihen todellisuuteen jossa syvin salaisuus kahden ihmisen välillä on se jokin. Se on vain jätettävä, paljon nuoremmille. Se kun heille vielä toimii peittäen sen mitä ei voi itse enää olla näkemättä. Maailma onkin enää kovin vaitonainen, kylmä ja paljas. Ja siinä on sen viiltävän julma kauneus. ‎

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe