Salassapito

Anonyymi

Miten on mahdollista että tänne voi ylipäätänsä joku kirjoitella jonkun henkilön lääkityksestä tai sairaudesta/sairauksista?
Kirjoittajan täytyy olla joko itse terveydenhuollon ammattilainen ja katsoa tiedot tai vastaavasti katsoa tiedot kertoa muille joista joku ne sitten julkaisee täällä.
Kummalisinta on se että ellei tämä terveydenhuollon henkilö ole ollut missään yhteyksissä hoidettavaan potilaaseen eikä ole kontaktia missään muodossa missä henkilö tietoja olisi voinut tarvita.
Tälläiset ovat rikoksia joihin on syytä tarttua heti.

Olkaa tarkkoina ja pyytäkää tiedot siitä ketä on teidän tietojanne katselleet ja missä yhteydessä.
Jokaisella on oikeus saada nämä tiedot terveyskeskuksesta pyytämällä ne kirjallisesti.

11

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Somerolla ihan arkipäivää !
      Juorutaan kaikki ja vähän enemmän.
      Asia josta kuulet ,siitä on totta ehkä promile loppu täyttä sontaa.
      Kaikkein parasta kuolleet kävelee kadulla vastaan.

    • Anonyymi

      Vieläkö Somerolla juorutaan yhtä paljon naapureista sossulle ? Palkkion toivossa.

      • Anonyymi

        ja sossussa kerrotaan erityisesti lasten tapauksissa kuka on ollut ilmoittaja vaikka on salassapitovelvollisuus


    • Anonyymi

      Salassapitovelvollisuuden rikkomiset ilmoitetaan perusturvajohtajalle tai osastonhoitajalle välittömästi.
      Sivistyspuolella oikea osoite on sivistysjohtaja tai kasvatuspäälikkö.
      Kaikissa laitoksissa henkilökunnalla on salassapitovelvollisuus myös työkavereista.
      Jos siitä jää kiinni voi seurata lopputili.

      • Anonyymi

        Tämä kyylille ja juoruilijoille tiedoksi!


    • Anonyymi

      On kovin kummallista että tiedetään henkilön lääkitykset ilman että ollaan oltu missään tekemisissä henkilön kanssa.
      Kun on henkilö joka ei ole missään yhteydessä itse kertonut lääkityksistään.

    • Anonyymi

      Oma lehmä ojassa niin silloin jaetaan kaikkea paskaa muista Somerolla.
      Joku roti paskan puhumisellakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe