Porilaiset Terra Luna sijoittajat - tuliko takkiin?

Anonyymi

Onko palstalla paljon porilaisia kryptovaluutta Lunaan sijoittaneita? Saako kysyä, miltä tuntuu yli 99,99 %:n kurssilaskun jälkeen? Tuollainen lähes 100 %:n menetys on suurehko. Jos kaikki säästöt menivät, kannattanee hakea apua ennen itsemurhaan taipumista. Maailmalla on ylätyksettömästi aika moni menättänyt "kaikki rahansa", joten kannattaa katsoa, mihin sijoittaa.

Omat tappiot jäivät pieniksi. Kuriositeettina voin silti kertoa, että nykyisen Luna-positioni (1.000.000 eli miljoona kpl) markkina-arvo tämän viikon maanantain 9.5. kurssilla (60 euroa) olisi 60 miljoonaa euroa. Mutta kuten tiedämme, Lunan kurssi laski parissa päivässä 60 eurosta 0,00006 euroon, joten maanantaisen 60 miljoonan euron potin arvo on tällä hetkellä 60 euroa. Pienehkö kurssilasku siis takana. Monikohan porilainen menetti asian tiimoilta yöunensa?

10

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt ostohousut jalkaan kun sitä saa halvalla, ensin €>BUSD ja ostaa LUNAa,
      satasella saa jo julman määrän :D

• Anonyymi

LUNA on delistattu jo monesta kryptopörssistä, mutta riemuksesi kerron, että lisäsin juuri omistustani 1,44 miljoonalla Lunalla. Nyt on positioni 2.440.000 kpl LUNAa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LUNA on delistattu jo monesta kryptopörssistä, mutta riemuksesi kerron, että lisäsin juuri omistustani 1,44 miljoonalla Lunalla. Nyt on positioni 2.440.000 kpl LUNAa.

Joo busdilla sitä saa ostettua

• Anonyymi

Bitcoin oli aikanaan 58k dollaria per kolikko, sieltä 40k ja nyt vain 30k. Lasku jatkuu. Tiedän mihin sijoittaa jos haluaa miljonääriksi, se ei ole krypto ja mikä se onkaan en kerro :D

• Anonyymi

oli muuten yli $72 000 etkä muutenkaan mitään tiedä vaan puhelet löysiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sijoittaa kryptoihin, pitää ymmärtää riskit. Laitat sen verran, että kestät sen tappion. En kertonut ketjun avauksessa paljonko minä hävisin.

Vastaus tulee tässä: Minulla on ollut 100 kpl LUNAa eli tämän viikon maanantain kurssilla tasan 6000 euron positio. Sen arvo meni käytännössä nollaan. Eli rehellisyyden nimissä otin takkiin 6000 euroa. Ei paha, mutta ei nyt mikään iloinenkaan juttu.

Tänään olen sitten ostellut LUNAa lisää, kun ei ole muutakaan tekemistä. Tällä hetkellä salkussa 2.440.000 kpl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sijoittaa kryptoihin, pitää ymmärtää riskit. Laitat sen verran, että kestät sen tappion. En kertonut ketjun avauksessa paljonko minä hävisin.

Vastaus tulee tässä: Minulla on ollut 100 kpl LUNAa eli tämän viikon maanantain kurssilla tasan 6000 euron positio. Sen arvo meni käytännössä nollaan. Eli rehellisyyden nimissä otin takkiin 6000 euroa. Ei paha, mutta ei nyt mikään iloinenkaan juttu.

Tänään olen sitten ostellut LUNAa lisää, kun ei ole muutakaan tekemistä. Tällä hetkellä salkussa 2.440.000 kpl.

Luna on muuten ollut elämäni paras sijoitus viimeisen 20 tunnin tuotolla mitattuna. Ällistyttävää. En voi silti suositella ostamaan sitä. Positioni on 2.780.000 kpl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luna on muuten ollut elämäni paras sijoitus viimeisen 20 tunnin tuotolla mitattuna. Ällistyttävää. En voi silti suositella ostamaan sitä. Positioni on 2.780.000 kpl.

Porilaiset LUNA-sijoittajat: uskotteko pelastusyrityksen onnistumiseen? Lunaatikkona uskon ja toivon, että kaikkea todennäköisyyttä vastaan ihmeitä tapahtuu. Miljoonat tavalliset ihmiset ympäri maailmaa, Poria myöten, pystyvät ihmeisiin. (Me hullut lykkäämme vieläkin rahaa sisään romahtaneeseen valuuttaan, jolla ei ole mitään toivoa terveellä maalaisjärjellä mietittynä.)

Toisaalta myös maailman rikkain ihminen on päästään täysin sekaisin. Hän voi tehdä ihan mitä vaan! Twitterin ostamisen sijaan Elon Musk voisi jäädä historiaan pelastamalla historian suurimman kryptoromahduksen kokeneen valuutan.

Maailmassa on tapahtunut sen verran vauhdikkaasti niin hämmentäviä asioita viimeisen kahden vuoden aikana (mm. COVID19, meemiosakkeiden hype, Dogecoin hype, Venäjän sotatoimet, Suomen Nato-jäsenyys, Elon Muskin kaistapäiset hommat), että mitä tahansa voi tapahtua koska tahansa.

Kaikkea hyvää porilaisille Lunaatikoille! Oma positioni on 4 milj. kpl tällä hetkellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porilaiset LUNA-sijoittajat: uskotteko pelastusyrityksen onnistumiseen? Lunaatikkona uskon ja toivon, että kaikkea todennäköisyyttä vastaan ihmeitä tapahtuu. Miljoonat tavalliset ihmiset ympäri maailmaa, Poria myöten, pystyvät ihmeisiin. (Me hullut lykkäämme vieläkin rahaa sisään romahtaneeseen valuuttaan, jolla ei ole mitään toivoa terveellä maalaisjärjellä mietittynä.)

Toisaalta myös maailman rikkain ihminen on päästään täysin sekaisin. Hän voi tehdä ihan mitä vaan! Twitterin ostamisen sijaan Elon Musk voisi jäädä historiaan pelastamalla historian suurimman kryptoromahduksen kokeneen valuutan.

Maailmassa on tapahtunut sen verran vauhdikkaasti niin hämmentäviä asioita viimeisen kahden vuoden aikana (mm. COVID19, meemiosakkeiden hype, Dogecoin hype, Venäjän sotatoimet, Suomen Nato-jäsenyys, Elon Muskin kaistapäiset hommat), että mitä tahansa voi tapahtua koska tahansa.

Kaikkea hyvää porilaisille Lunaatikoille! Oma positioni on 4 milj. kpl tällä hetkellä.

Sun pitää ostaa lehdistä mainostilaa ja markkinoida sitä sun taikakolikkoa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ja oli, laski ja tulee laskemaan edelleen ihan kunnolla romahdukseen asti.Bitcoinpojilta menee rahat.Oma sijoituskohteeni on jonkin verran laskenut mutta saanpahan ostettua sitä halvemmalla lisää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe