Miten sanotaan puolitutulle

Anonyymi

että en halua sun katoavan elämästäni?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanomalla ettet halua hänen katoavan elämästäsi. :)

      • Anonyymi

        Ai se onkin noin yksinkertaista :) Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se onkin noin yksinkertaista :) Kiitos.

        Se on juurikin niin yksinkertaista. Super simple stuff.


      • Anonyymi

        Annan ääneni myös tälle.


      • Anonyymi

        Tai ihan vaan osoittamalla sen


    • Anonyymi

      Ei sanota. Itse kokisin ainakin ahdistavana jos joku semmonen niin tekis.

      Läheisen sanomana ihan eri asia tietty.

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä. Nyt puolituttu voi olla huomenna läheinen. Miten sinä tapaat uusia ihmisiä ja rakastu? Vai sukulaisten kanssako elelet vaan?


    • Anonyymi

      Sanot mulle S, että "J, nähdäänkö pian? Olisi kiva nähdä!!!"

      Minä J vastaan, että "Voih S, odotin kysymystäsi oikein - ilman muuta. Koska Sulle käy?"

    • Anonyymi

      Sanomalla sen vaikka textarilla.

      • Anonyymi

        Se voisi olla järkevää myös.


    • Anonyymi

      Eihän se katoa,jos kysyt sitä vaik jonnekin ? syömään,lenkille,kotiin....

      • Anonyymi

        Niin, jos haluaa lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos haluaa lähteä.

        Miten se selviää? Kysymällä.


    • Anonyymi

      No juuri näin. Suoraan kun sanoo niin ei varmasti jää epäselväksi. Näin itse haluaisin asian kuulla.

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin sen suoraan haluaisin kuulla. Eipä jää tulkinnan varaa sitten.


    • Anonyymi

      Minä kyllä ilahtuisin, jos mun puolituttuni sanois kun ohimennen nähdään, että ”oota hei vähän, haluan jutella sun kanssa. Nyt on niin, että haluan tutustua sinuun paremmin ja haluan, että olet osa mun elämääni.”
      Ei muuten jäisi mikään arvailujen varaan. Perinteinen kirje? Ei se tekstarikaan huono vaihtoehto ole.

      Sinä kerrot sen hänelle, jos et voi olla kertomatta.

      Haluamallasi tavalla.

      • Anonyymi

        Niin kerronkin. Minä haluan sen sanoa hänelle. Sitten se on sanottu eikä tarvitse jossitella, että jospa olisin sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kerronkin. Minä haluan sen sanoa hänelle. Sitten se on sanottu eikä tarvitse jossitella, että jospa olisin sanonut.

        Hyvä, kerro vain. Haluaisin myös itse kuulla tämän, mutta sitä odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kerro vain. Haluaisin myös itse kuulla tämän, mutta sitä odotellessa.

        Mulla ei nyt oikein ole vaihtoehtoja. Se on sanottava vaan vaikka sydän särkyisi.


    • Anonyymi

      No pitäisköhän siihen vaan yrittää tutustua ja sitä kautta ilmaista tuo ikäänkuin teoilla. Että haluaa elämään, kun eihän se oikeastaan puolituttuna siellä vielä ole kuin ehkä ovenraossa. Ihmisillä voi olla paljonkin puolituttuja ja sitä astetta tutumpia tuttuja. Kun tuttavatkaan eivät välttämättä kovin paljon toistensa elämissä vaikuta. Että matkaa on siis kuljettavana vielä. Ja ettei nyt oikein voi tosiaan puolitutulle mennä tuollaista tuosta vaan laukomaan, se pitäisi sua vähän kahjona. Että oiot mutkia.

      • Anonyymi

        Niin jos se on mahdollista niin totta tuo on paras menetelmä. Mutta aina ei ole sitä tilaisuutta. Jos vaikka asutaan kaukana tms. Tässä oletetaan, että toinen on katoamassa.


      • Anonyymi

        Tähän sanottava vielä, että mun mielestä niitä mutkia on oiottu aiemminkin "tässä suhteessa" ja hän oli siinä mukana itse. Kaikki ei ole mennyt ihan kuten sinä tuossa nyt selität ennenkään mulla ja hänellä. Naurahdin tätä kirjoittaessa muuten.. sitä ei tekstistä huomaa.


      • Anonyymi

        Haittaako se muuten, jos toinen pitää vähän kahjona?
        Hänhän on puolituttu ja jo katoamassa :)
        Ei, sun argumentit ei kestä mun luonnetta. Sen verran kahjo pitää uskaltaa olla. Kuka ei sitä ymmärrä on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako se muuten, jos toinen pitää vähän kahjona?
        Hänhän on puolituttu ja jo katoamassa :)
        Ei, sun argumentit ei kestä mun luonnetta. Sen verran kahjo pitää uskaltaa olla. Kuka ei sitä ymmärrä on väärä.

        Pidän tästä asenteesta. Sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako se muuten, jos toinen pitää vähän kahjona?
        Hänhän on puolituttu ja jo katoamassa :)
        Ei, sun argumentit ei kestä mun luonnetta. Sen verran kahjo pitää uskaltaa olla. Kuka ei sitä ymmärrä on väärä.

        Mun mielipide, ei haittaa. Pikkasen kahjot on jees. Uskaltaa olla mitä ovat ja sanoa mitä miettivät.


    • Anonyymi

      Juuri noilla sanoilla🤷‍♀️Tietty.

      • Anonyymi

        Putkahtaisit nyt ekana elämääni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putkahtaisit nyt ekana elämääni

        Tunnetko häntä ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putkahtaisit nyt ekana elämääni

        Tuo ei sitten ollut aloittajan kommentti. Tuohan olisi järjetön aloitukseen peilaten. Sanon vaan sen tähän väliin.


    • Anonyymi

      Pyydä kaveriksi facebookissa tai jos olisit hän, laita edes tapahtumat julkisina, että näen ne. Voin sitten itsekin laittaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe