Onko tietoa hyvästä selvänäkijästä,halvempi kuin NAOMI?

Anonyymi

Olen vähävarainen ja elässä isoja kysymyksiä olisi ,,jos joku tietää pätevän näkijän-mutta paljon halvemman kuin mainostamanne Naomi,ilmoita. KALLIITA OVAT-

60

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hei ja kiitos vastauksesta,onko TERHISTÄ KOKEMUSTA JA NÄKEEKÖ HYVIN? T mietteliäs ihminen joka tarvitsee näköalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ja kiitos vastauksesta,onko TERHISTÄ KOKEMUSTA JA NÄKEEKÖ HYVIN? T mietteliäs ihminen joka tarvitsee näköalaa.

        Kävin tosta linkistä hinnat katsomassa, niin ei ne nyt ainakaan sen halvemmat ole kuin Naomillakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tosta linkistä hinnat katsomassa, niin ei ne nyt ainakaan sen halvemmat ole kuin Naomillakaan.

        Naomi ilmoittaa ottavansa 55€ 30min. Se on 15€ enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi ilmoittaa ottavansa 55€ 30min. Se on 15€ enemmän.

        Siis 25€ kalliimpi puolituntinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 25€ kalliimpi puolituntinen

        koita päättää.... minä en ainakaan niin typerä ole, että halvimman mahdollisen ottaisin. Jos jollain on kovin alhanen hinta niin siihen on varmasti syy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita päättää.... minä en ainakaan niin typerä ole, että halvimman mahdollisen ottaisin. Jos jollain on kovin alhanen hinta niin siihen on varmasti syy!

        Hinnan perusteella yksistään ei kannatakaan valita. Yleensä ne ovat olleet hyviä joilla on pitkä kokemus ja ovat tunnettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi ilmoittaa ottavansa 55€ 30min. Se on 15€ enemmän.

        Tämähän on erikoislääkärin vastaanoton hinta. 110 e tunti. Melkoinen palkkio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi ilmoittaa ottavansa 55€ 30min. Se on 15€ enemmän.

        55€ 30min??? oikeesti??? jo on suolanen hinta,kun moni ottaa tuon saman vuodelta ja moni ottaa 30minuutista 30€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        55€ 30min??? oikeesti??? jo on suolanen hinta,kun moni ottaa tuon saman vuodelta ja moni ottaa 30minuutista 30€

        Minusta ei ole yhtään suolainen, aivan tavanomainen veloitus keltä vaan selvännäkijältä. Yksi takavuosien "nimi" otti puolelta tunnilta 70e, ja Naomi on sentään aito!
        Itse otan aina pidemmän ajan, ja hinta pienenee suhteessa, mitä pidempi aika.

        Selvänäkijällä ei varmaan käydä ihan päivittäin, Minusta on ihan selvää, etä sellaisesta erityislahjasta pitää olla valmis maksamaan, kun sitä kautta saa apuja asioihinsa.

        Oletko koskaan laskenut, paljonko tulee hintaa sille, että soitellaan johki 0700 linjoille, joissa minuuttiveloitus on monia euroja. Ei saa kuule mihinkään 55e hintaan ja se mitä saa on täyttä soopaa.

        Jos pidät kalliina, mitä sitä täällä meuhkaat. Etsi jostain halvempi. Ei kai kukaan pakota sinua Naomilta aika varaamaan. Paljon on "ennustelijoita" mutta itse haluan sellaisen, jolta saan myös apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on erikoislääkärin vastaanoton hinta. 110 e tunti. Melkoinen palkkio.

        Tuntihinta ei ainakaan Naomilla ole missään kohdin ollut tuollainen, jää ihan kirkkaasti ja reilusti alle. Kannattaisiko ottaa vähän asioista selvää ennen kuin tulee tänne päästänsä keksimään ja siunailemaan. Sitä paitsi, vaikka ottaisikin tunnilta tuon verran, menisin hänelle, ja vain hänelle edelleen, olen nyt 12 v ollut vakiasiakkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tosta linkistä hinnat katsomassa, niin ei ne nyt ainakaan sen halvemmat ole kuin Naomillakaan.

        Tekee 25€/15 minuuttia.


    • Anonyymi

      Siis Naomin hinnat kalliit? Mitä selität. Olen viimeisen 6v ollut Naomin asiakas ja sitä ennen kävin jo näkijällä, joka otti melkein puolet enemmän ajoistaan. Koko tämän ajan kuluessa, ei ole hinnat noussut ja on sentään Suomen varmasti tämän hetken tunnetuin ja tunnustetuin aito näkijä.

      Niitä saa kuule jos jonkinlaisia "ennustuksia" ihan ilmankin. Kyselet vaan vastaantulevilta tai menet johonkin netin ryhmään missä ne toisilleen ilman ihmiset kattelee.. Tai laitat kahvikuppiin poroja ja ennustelet ittellesi.

      • Anonyymi

        Työssäkäyvillä varaa olla NAOMIN VAKKAREITA,ei työttömillä ,ei auteta pienituloisia,,,kauhean kallista työttömän tileillä joten älä puutu raha ongelmaisten kysymisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssäkäyvillä varaa olla NAOMIN VAKKAREITA,ei työttömillä ,ei auteta pienituloisia,,,kauhean kallista työttömän tileillä joten älä puutu raha ongelmaisten kysymisiin.

        Olen ollut työttömänä nyt yhtäjaksoisesti kolme vuotta ja olen "Naomin vakkari". Työpaikka-asiani ei ole ollut edes katsomisten aiheena, paljon isompia ongelmia on mihin olen apua hakenut näistä sessioista ja myös saanut :)

        Naomin hinnat on siihen nähden, miten loistava hän työssään on, selkeästi aivan alakanttiin. Hän tekee työtään suurella sydämellä ja on loistava näkijä, ilman apuaan en olisi tästä vaikeasta elämänjaksostani selvinnyt.


      • Anonyymi

        Puolen tunnin ajat ovat yleensä 30-60€. Joskus enemmänkin. Ei ainakaan edulliseksi voi sanoa.


      • Anonyymi

        60€ alkaa kyllä olemaan aika yläkantissa jos vain puoli tuntia on aika. Pitkän kokemuksen perusteella voin sanoa että harvat lopulta mitään kovin ihmeellistä tai erityistä näkevät vaikka olisivat kuinka hyviä. On näissä palveluissa usein ylihintaa.


      • Anonyymi

        "ja täysin samoina pysyneet nyt ainakin sen yli 5 vuotta, mitä olen hänen asiakas ollut."

        Niin on monella muullakin. Toisaalta kun kallista on niin ei ole enää varaa pyytää enemmän ilman että asiakkaat vähenee. Kyllä esim 70€ on tänäkin päivänä paljon vaikka hinta olisi ollut jo pitkään voimassa.


      • Anonyymi

        "Älä sekopää selitä ja valehtele! "

        Mitä sä muija taas meuhkaat. Maksa vaikka tuplahinta jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60€ alkaa kyllä olemaan aika yläkantissa jos vain puoli tuntia on aika. Pitkän kokemuksen perusteella voin sanoa että harvat lopulta mitään kovin ihmeellistä tai erityistä näkevät vaikka olisivat kuinka hyviä. On näissä palveluissa usein ylihintaa.

        En tiedä kenen hintoihin viittaat mutta ei tuo ainakaan Naomin hinta ole. Tai ei ainakaan eilen ollut.


    • Anonyymi

      Tuntuu kun on vakio näkijä,luottonäkijä jollakjulla, että ei enää usko omaan elämäänsä ja tekee varman näkijän näyillä asioista,eli epä varmoja henkilöitä,ei luota omiin tunteiisiinsa ja varaa elämänsä asiat luottonäkijlle,ei intuiitoonsa usko vaan epävarma asenne koukuttaa aina soittamaan varman päälle näkijälle.

    • Anonyymi

      Minulle on tärkeää, etä näkijä on aito selvänäkijä. Halpoja ja kaiken maailman 0700 -linjojen sepustajia tuntu olevan vähän joka puolella, mutta mitä riemua sellaisista on, kun ei niiden tulkinnoissa ole päätä eikä häntää.

    • Anonyymi

      Kuten ketjun alottanut varmaan jo huomannu, kukaan ei tiedä, koska sellasta ei ole! Kukaan ei sen halvempi ole ja jos on, ei taatusti ainakaan aito. Tiedän sanoo kun olen sen verran vuosikymmenten ajan eri näkijöillä käyny ja kun Naomin löysin, loppu hakemine. Oli kaksi ensimmästä asiaa mitä mulle sano kun tiesin että nyt on näkijä jollon lahja!

    • Anonyymi

      Kysyn edelleenkin että kokemuksia TERHISTÄ? Uskon kyllä että NAOMI pelastaa elömönne mutta ei mun rahapussi riitä.työttömiä on eri tilanteissa mm velan lyhennhystä ym. Vastatkaa onko TERHI PÄTEVÄ? onko koukussa NAOMIIN menettäneet itsetuntonsa koska ei tee illman hänen neuvojaan mitään?

      • Anonyymi

        Mene muija muualle meuhkaan. Mikset soita sille Terhillesi ja kysy! Mitä täällä Naomia käyt haukkumassa ja hintojansa setvimässä, minä menen ainakin sellaselle josta saan vastinetta rahoilleni. Katsos, laatu maksaa ja ilman ei saa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene muija muualle meuhkaan. Mikset soita sille Terhillesi ja kysy! Mitä täällä Naomia käyt haukkumassa ja hintojansa setvimässä, minä menen ainakin sellaselle josta saan vastinetta rahoilleni. Katsos, laatu maksaa ja ilman ei saa mitään.

        Samaa mieltä!
        Mitä tänne tulee huutamaan ja vetelemään näkijöitten hinnastoja keskusteluihin. Jokainen voi varmasti itse ottaa haluamaansa näkijään yhteyttä ja sitä kautta hintojaan selvitellä. Aika törkeällä tavalla esiintymistä, jos olisin itse näkijä, en varmaan edes huolisi asiakkaaksi.

        Minulla ei ole ainakaan kympistä eikä kahdesta kiinni, kenet valitsen. Menen sinne, mistä olen avun saanut ja kenet tiedän aidoksi näkijäksi.

        Niitä on tänä päivänä varmasti monia, joilla on talous tiukalla, mutta ei muut tuolla tavoin tule tänne tunnetusta, luotettavasta näkijästä raakkumaan.

        Oma taloudellinen tilanteeni taannoin koheni juuri sillä, että kävin aidon näkijän luona. Se mitä silloin nousi, rohkaisi tekemään siirrot, jotka kannatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene muija muualle meuhkaan. Mikset soita sille Terhillesi ja kysy! Mitä täällä Naomia käyt haukkumassa ja hintojansa setvimässä, minä menen ainakin sellaselle josta saan vastinetta rahoilleni. Katsos, laatu maksaa ja ilman ei saa mitään.

        Mene sinne Naomille jos se on niin ihmeellinen, äläkä puutu näihin keskusteluihin, palsta on sitä varten että voi esittää kokemuksia ja suosituksia.
        Hyviä on useampia, olen käynyt lähemmäs 20 istuntoa viimeisen 5 vuoden aikana joten jotain osaan laadusta sanoakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä!
        Mitä tänne tulee huutamaan ja vetelemään näkijöitten hinnastoja keskusteluihin. Jokainen voi varmasti itse ottaa haluamaansa näkijään yhteyttä ja sitä kautta hintojaan selvitellä. Aika törkeällä tavalla esiintymistä, jos olisin itse näkijä, en varmaan edes huolisi asiakkaaksi.

        Minulla ei ole ainakaan kympistä eikä kahdesta kiinni, kenet valitsen. Menen sinne, mistä olen avun saanut ja kenet tiedän aidoksi näkijäksi.

        Niitä on tänä päivänä varmasti monia, joilla on talous tiukalla, mutta ei muut tuolla tavoin tule tänne tunnetusta, luotettavasta näkijästä raakkumaan.

        Oma taloudellinen tilanteeni taannoin koheni juuri sillä, että kävin aidon näkijän luona. Se mitä silloin nousi, rohkaisi tekemään siirrot, jotka kannatti.

        Mikä sun oikea ongelma on kun puutut ihmisten kysymyksiin eri vaihtoehdoista? KÄY SINÄ Naomillas ja ole hissukseen kun muut vaihtavat mielipiteitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun oikea ongelma on kun puutut ihmisten kysymyksiin eri vaihtoehdoista? KÄY SINÄ Naomillas ja ole hissukseen kun muut vaihtavat mielipiteitään.

        En ymmärrä. Jos ei ole antaa aloittajan toiveisiin sopivia suosituksia niin miksi tulla sitten ketjuun raakkumaan.
        Ei ole kyllä kivaa tuollainen.


      • Anonyymi

        Ootko ihan tervekään?


      • Anonyymi

        Kuka on sanonut että olisin ilman Naomia? Ei mulla ole rahat vähissä. Pääsen asiakkaakseen aina kun haluan. Hanki hyvänen aika itsellesi jotain apua, mitä täällä rahattomuuttasi muille kiukkuat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että olisin ilman Naomia? Ei mulla ole rahat vähissä. Pääsen asiakkaakseen aina kun haluan. Hanki hyvänen aika itsellesi jotain apua, mitä täällä rahattomuuttasi muille kiukkuat.

        Et ainakaan henkistä apua saa naomiltasi-vaikka rahojasi sinne hyysäät alati-käytös kertoo että olet monivaurioinen.


      • Anonyymi

        On osaava ja hyvä.


    • Anonyymi

      Vastattiin jostain TERHISTÄ JA kiinnostui siitäkin mutta hän joka antoi TERHIN tiedot ei ole vastannut kokemuuksiinsa Terhin taidoista,joita peräänkuuluttaa . Ihmisillä on erilaisia taloustilanteita ja ei voi määkiä ja vaatia että joku Naomi olisi ainoa vaihtoehto. Tällaset ovat kapeakatseisia ihmisiä ja ymmärrän työttöämien elämään turhautumisia kun alati tuhlaa rahojansa Naomille odottaen jotain ilouutisa ,asenne kertto turhautuneisuudet elämiinsä. Jos ihminen on epävarma ja huono itsetunnoltaan-etsii sitä sateenkaaren päätä aina selvänäkijöiltä ksoka on hukannut omat avaimet elämiinsä.

      • Anonyymi

        Suosittelen.
        Nopea, asiallinen ja näkee hyvin.


    • Anonyymi

      Mikä naisia vaivaa kun kiukkuaa toisten kyselystä? onko menkat alkamassa vai täysikuuko hermot vieneet? IHME ÄMMIÄ ALKAA INISEMÄÄN ja työntää nokkansa jonkun kyselyyn ,mahtaa elämä pyöriä toisten kontrollia pidellen ja selvänäkijän pakeilla ravaamista.

    • Anonyymi

      Ketjun alottajan viestit käy kaiken aikaa sekavammiksi. Tarvisi varmaan muunlaista apua kun mitä voi selvänäkijöiltä saada.

      • Anonyymi

        He ketkä leikkii keittiöpsylologia,ovat ihan hatusta tempaan tuneet. Lapsellisia ja keskustelu taidottomia. Jostais syystä täällä palstalla on hermoherkkja ivaamassa kysyjien mielipiteitä? Enin osa kellä aina tarvetta hakeutua selvänäkijän pakeille on oma elämä hukassa ja suuria ongelmia joihin ihan terapia voisi auttaa mm meisongelmiinnekin ,Osalla sosiaalisia ongelmia,kirjoittaakin niin kyvyttömästi vähetelle muita.Ei ihme että ihmis suhteet ongelmissa kun ei osata asialliksesti edes kirjoittaa. OLETTE koukkuuntuneet näkijään ja sokeita ilman heidän alituisia neuvojaan,ette varmaan mitään kykene tekemään ilman jatkuvia soittojanne,heihin voi tulla riippuvaisiksi, mm oma elämä vailla suuntaa, itsetunto nolla ja varmuutta ja v altaa annatte ns näkijälle kmoska oman elämän suuntanne on hukassa. Jotain henkisiä ongelmia on jos aina tarve soitta ns näkijöille,eikö kerta riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ketkä leikkii keittiöpsylologia,ovat ihan hatusta tempaan tuneet. Lapsellisia ja keskustelu taidottomia. Jostais syystä täällä palstalla on hermoherkkja ivaamassa kysyjien mielipiteitä? Enin osa kellä aina tarvetta hakeutua selvänäkijän pakeille on oma elämä hukassa ja suuria ongelmia joihin ihan terapia voisi auttaa mm meisongelmiinnekin ,Osalla sosiaalisia ongelmia,kirjoittaakin niin kyvyttömästi vähetelle muita.Ei ihme että ihmis suhteet ongelmissa kun ei osata asialliksesti edes kirjoittaa. OLETTE koukkuuntuneet näkijään ja sokeita ilman heidän alituisia neuvojaan,ette varmaan mitään kykene tekemään ilman jatkuvia soittojanne,heihin voi tulla riippuvaisiksi, mm oma elämä vailla suuntaa, itsetunto nolla ja varmuutta ja v altaa annatte ns näkijälle kmoska oman elämän suuntanne on hukassa. Jotain henkisiä ongelmia on jos aina tarve soitta ns näkijöille,eikö kerta riitä?

        Joku näkijän-palveluiden-käytön-rajoittaja-poliisi? Eiköhän ole jokaisen oma asia miten paljon näkijöiden palveluita käyttelee ja mihin "jää koukkuun tai tulee riippuvaiseksi". Mitä se sinulle kuuluu. Onko kaikki ihan hyvin? Ei taida näkijöistä nyt parantua.


      • Anonyymi

        Hanki apua. Ammattiapua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki apua. Ammattiapua.

        Ennustus riippuvuus on sairaus muiden riippuvuuksien kirjoa-sääliö,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennustus riippuvuus on sairaus muiden riippuvuuksien kirjoa-sääliö,

        Jollakulla taitaa nyt joku paikka riippua ja pahasti!


    • Anonyymi

      Täällä roikkuu jokin negatiivinen ryhmä,kuvottaa lukea vastauksianne joista korkeintaan yksi saattaa olla asiallinen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen kuullut ettei kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut ettei kannata.

        Meediopalvelujen suurkuluttajana olen eri mieltä. Kyllä kannattaa.


    • Anonyymi

      Juhuu marjatta Kaunein.

      • Anonyymi

        Kommenteista päätellen monella epävakaa ja kypsä mielen laatu,ei edes selvänäkijä ole tehnyt mielialaan postiivista asennetta-eli turhaa rahan tuhlaamista koska ei voi kauhalla pyytää kun lusikalla tarjotaan,,,epävakaita naisia-sääliöitä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteista päätellen monella epävakaa ja kypsä mielen laatu,ei edes selvänäkijä ole tehnyt mielialaan postiivista asennetta-eli turhaa rahan tuhlaamista koska ei voi kauhalla pyytää kun lusikalla tarjotaan,,,epävakaita naisia-sääliöitä-

        "Kommenteista päätellen monella epävakaa ja kypsä mielen laatu"
        no sellanen vaikuttais olevan.
        Toivottavasti löytyy apua.


    • Anonyymi

      otas yhteyttä [email protected] ,olen ottanut häneltä monta vuotta ja on todella edullinen,

    • Anonyymi

      Mitä tämä iänikuinen Naomi-höpötys on täällä?? Kenelle tuo on pakkomielle vai Naomiko se höpisee itse omiaan??!!

      Asiasta toiseen. Hinta ei todella ole mikä määrittää näkijän kyvyt. Itse soitan ihmiselle joka on 0700 linjalla ja hinta alle 2e/min. Olen soittanut myös heille joilla voi maksaa lähes 3e min. Eikä ole kummosia olleet..

      • Anonyymi

        Jollain tuntu olevan kova pakkomielle ja harmitus tosta Naomista, on tässä nyt yhden ketjun verran ja varmaan muuallaki, haukkunu niitä ketkä sillä käy ja sen hintoja.

        Jokanenhan voi vapaasti mennä sinne minne tykkää, ihan käsittämätöntä tosissaa että mitä tänne tulee ulisee, jos ei ole varaa mennä nii sitten ei mene. Muutoski kun häne hinnat ei ole ainakaa viimesee kuutee vuotee muuttunu miksikää, sen ajan olen asiakkaana ollu, ja kaikki muu on kuitenki kallistunu.

        Mulla on ittelä tosi huonoja kokemuksia noista 0700 linjoista, en ole sieltä itte kyllä yhtään oikeaa näkijää tavottanu ja monelle eri ennustajalle aikonaan soitin.


    • Anonyymi

      Anna-palstalla oli parempi moderointi kuin täällä. siellä sai klikkauksella nämä naomispämmit pois.

    • Anonyymi

      Minulla on parikin oikein hyvää 0700 näkijää, joille soitan kun tarve. Heillä on ollut palvelut jo yli 10 vuotta molemmilla ja erittäin hyvät kokemukset itselläni.

      Viimeksi soitin ja kysyi yhden kysymyksen - sain vastauksen ja se toteutui. Puhelu kesti 5 min.
      Jos menet näille kiinteillä hinnoilla tekevilleä maksat maksun, näkijä puhuisi puuta heinää sen puolituntia. 0700 numerossa voit itse määrittää hinnan - pistämällä luurin kiinni, jos kovin postakaa kerrotaan.

      • Anonyymi

        Ja sitähän kerrotaan!


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe