Sanoit näin

Anonyymi

"En haluaisi menettää sinua. Olet ystävänä tärkeä".

Kiinnostaisi tietää miten käsität sanan "ystävä". Mitä se sulle merkitsee? Ei ilmeisesti ainakaan luotettavuutta, rehellisyyttä, avoimuutta? En halua edes tietää, miten kohtelet vihamiestäsi, jos ystäväsikin saavat näin kylmää kyytiä.

42

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuon kyllä allekirjoitan.
      Sellainen ei tiedä edes mitä ystävyys merkitsee.

    • Miten itse kohtelit ystävääsi? Voiko syy olla molemmissa?

      • Anonyymi

        Ihastuin, en sen suurempaa rikosta tehnyt. Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin, en sen suurempaa rikosta tehnyt. Ap

        No sellaista joskus tapahtuu. Ehkä hän järkyttyi?


    • Anonyymi

      Sanoiko se sullekkin niin? Mulle sanottiin ihan samanlailla ja samaa olen hänestä miettinyt että kylmää on kyyti hänellä.
      Sivusta n

    • Anonyymi

      Katso peiliin - Niinistö-

      • Anonyymi

        Theer tö änsör juu vill see


      • Anonyymi

        Tuo oli mun mielestä ihan älytön ja kaikin puolin epäammatillinen kommentti, jonka olis voinut jättää sanomatta. Ei näin isoja asioita tällaisilla sanoilla hoideta. Hävetti koko tilanne. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli mun mielestä ihan älytön ja kaikin puolin epäammatillinen kommentti, jonka olis voinut jättää sanomatta. Ei näin isoja asioita tällaisilla sanoilla hoideta. Hävetti koko tilanne. :(

        Niinistön kommenttiin viittaan.


      • Anonyymi

        Kaikkea muuta.
        Helppo syyttää aina toista sen sijaan että katsoisi välillä myös itse sinne peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea muuta.
        Helppo syyttää aina toista sen sijaan että katsoisi välillä myös itse sinne peiliin.

        Suomen on syytä katsoa peiliin kun putleri hyökkää? Jawohl, mein putler.


    • Anonyymi

      No jospa hän rakastaa ja toinen haluaa ystävyyttä?
      Ei siitä kyllä mitään tule.

      • Anonyymi

        Näin se juuri on. Ap


    • Anonyymi

      Minkä hän sille voi, ettei ihastunut sinuun. Ei siitä häntä voi tuomita.

      • Anonyymi

        Ei voikaan, mutta miksi sitten haluta ystävyyttä ja pitää elämässään, jos ei sitä pysty antamaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voikaan, mutta miksi sitten haluta ystävyyttä ja pitää elämässään, jos ei sitä pysty antamaan?

        En tiedä, kun en tunne mutta mutuilen, että voisko kuitenkin olla niin, että sinun tunteet vaikeuttaa ystävyyttä? Ehkä hän luuli kykenevänsä, mutta huomasikin ettei kykenekkään ystävyyteen kanssasi?

        Toki voisi sanoa aina suoraan, että aikoo liueta eikä vain ääneti kadota. Vähän epäystävällinen tapa vaan kadota. Vois edes kertoa, jos on vaikeeta olla ystävä tms.

        Mutta meitä on moneksi. Etkö saa yhteyttä kysyäksesi mikä on homman nimi?


    • Anonyymi

      Ihminen jota kaipaan on rakas minulle ja samalla myös ystävä. Minua ei kiinnosta tutustua itselleni tuntemattomiin ihmisiin!

    • Anonyymi

      Sanoin niin koska halusin olla kohtelias. Tiesin kuitenkin jo sanoessani ettemme voi olla ystäviä minun liian suurien tunteiden vuoksi.

      • Anonyymi

        Voihan sitä totakin käyttää tekosyynä kun haluaa toisesta eroon. Kieroa lieroilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä totakin käyttää tekosyynä kun haluaa toisesta eroon. Kieroa lieroilua.

        Jokaisella on oikeus suojella itseään jos huomaa toisen olevan enimmillään vain kevyesti ihastunut kun samaan aikaan itse on ollut jo hyvän aikaa rakastunut. Pitää uskaltaa siirtyä molempien huomioimisesta itsensä etusijalle asettamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus suojella itseään jos huomaa toisen olevan enimmillään vain kevyesti ihastunut kun samaan aikaan itse on ollut jo hyvän aikaa rakastunut. Pitää uskaltaa siirtyä molempien huomioimisesta itsensä etusijalle asettamiseen.

        Kyllä, jos ne tunteet olisivat todellisia ja aitoja niin juuri noin. Tässä tapauksessa kuitenkin vedotaan omiin tunteisiin tekosyynä, jotta saadaan niisen varjolla jätettyä toinen. On muka niin paljon tunteita ettei pysty mitenkään olevaan kaveri enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jos ne tunteet olisivat todellisia ja aitoja niin juuri noin. Tässä tapauksessa kuitenkin vedotaan omiin tunteisiin tekosyynä, jotta saadaan niisen varjolla jätettyä toinen. On muka niin paljon tunteita ettei pysty mitenkään olevaan kaveri enää.

        Se on sössön sössönsöö. Minä päätän kenen kanssa haluan elämäni jakaa, sitä ei kukaan muu voi puolestani päättää. Suorat sanat sellaiselle joka niin ajattelee.


      • Anonyymi

        Kyse oli siitä, että mulla oli tunteita. Ei hänellä. Hän sanoi pitävänsä mua tärkeänä ja ystävänä, mikä oli pelkkää paskapuhetta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jos ne tunteet olisivat todellisia ja aitoja niin juuri noin. Tässä tapauksessa kuitenkin vedotaan omiin tunteisiin tekosyynä, jotta saadaan niisen varjolla jätettyä toinen. On muka niin paljon tunteita ettei pysty mitenkään olevaan kaveri enää.

        Ne tunteet olivat ja ovat todellisia. Vain heikot jäävät satuttamaan itseään mahdottoman tilanteen kohdatessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tunteet olivat ja ovat todellisia. Vain heikot jäävät satuttamaan itseään mahdottoman tilanteen kohdatessaan.

        Mikä nyt niin 'mahdoton' tilanne on?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllästyin piikittelyysi ja siihen miten rumasti kohtelit. Aikani taistelin kun kuvittelun voivani vastata ilkeyteesi, mutta ei minulla ole voimia. En halua tuhlata aikaani tuollaista edustamaasi pimeyttä vastaan. Pyysinkö minä muka alentavaa kohtelua? En. Löydät varmasti ystäviä noihin tarpeisiisi.

      • Anonyymi

        Mä en kohdellut rumasti. Ainoastaan loukkaannuin siitä kun et ollut sanasi mittainen. Halusit ystävyyttä ja olin valmis siihen, mutta sitten kuitenkin mitätöit, unohdit ja hylkäsit. En kokenut, että meille ystävyys tarkoittaa samaa asiaa. Mulle se on sitä, että jaetaan asioita, vietetään aikaa yhdessä, puhutaan, toiselle voi kertoa mitä vaan ja toiseen voi tukeutua vaikeina hetkinä. Ja sitä että yhteys on molemminpuolista. Mä koin pitkään että yritän yksipuolisesti pitää ystävyyttämme elossa. Ei sen kuuluisi mennä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kohdellut rumasti. Ainoastaan loukkaannuin siitä kun et ollut sanasi mittainen. Halusit ystävyyttä ja olin valmis siihen, mutta sitten kuitenkin mitätöit, unohdit ja hylkäsit. En kokenut, että meille ystävyys tarkoittaa samaa asiaa. Mulle se on sitä, että jaetaan asioita, vietetään aikaa yhdessä, puhutaan, toiselle voi kertoa mitä vaan ja toiseen voi tukeutua vaikeina hetkinä. Ja sitä että yhteys on molemminpuolista. Mä koin pitkään että yritän yksipuolisesti pitää ystävyyttämme elossa. Ei sen kuuluisi mennä niin.

        Se on sinun kokemus, toinen on minun. Kumpi on oikeampi. Mieti sitä. Ei ne tuntemukset tyhjästä tule kuitenkaan. Esität todella raskaita syytöksiä, näkemättä omia tekojasi tai niiden vaikutusta.
        Mutta nythän sinulla on kaikki vapaus suunnata ystävyysenergiasi sinne missä sitä arvostetaan kritiikittä, myös ne piikit ja ilkeilyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun kokemus, toinen on minun. Kumpi on oikeampi. Mieti sitä. Ei ne tuntemukset tyhjästä tule kuitenkaan. Esität todella raskaita syytöksiä, näkemättä omia tekojasi tai niiden vaikutusta.
        Mutta nythän sinulla on kaikki vapaus suunnata ystävyysenergiasi sinne missä sitä arvostetaan kritiikittä, myös ne piikit ja ilkeilyt.

        Et tiedä edes kenen kanssa puhut. Miksi luulet, että juuri sinun ystäväsi piikittelisi täällä sinua? Vai piikitteleekö irl? Voisiko olla että olet erehtynyt henkilöstä?

        Musta tuntuisi ainakin pahalta jos hän luulisi mun haukkuvan häntä. En ole ikinä sanonut pahaa sanaakaan.

        Naiselle tämä


    • Anonyymi

      Keksittyä vuoropuhelua.

      • Anonyymi

        Tuleeko sinulle vielä kovinkin suurena yllätyksenä, että sama trollaaja ja MIES kirjoittelee näitä feikkivuoropuheluita? Käytät usein ilmaisuja keksitty vuoropuhelu, keksitty kirjain, keksitty tarina kuin yrittäisit ajaa jotain omaa tarinaa läpi hieman ulkona todesta


    • Anonyymi

      EN ole sanonut noin!Yhdistelit hatusta.

      • Anonyymi

        Tuolta se löytyy jostain alemmista ketjuista sanasta sanaan. Ketjun nimeä en enää muista.


    • Anonyymi

      Joo, ei tarkoittanut 24/7.
      Kun aika ja tilanteet antaa myöten.
      Kun hyvälle tuntuu itsestä.
      Ei ole suhdetta, ei velvoitetta.
      Vapaaehtoista.

      • Anonyymi

        Jos viime näkemisestä on kuukausia ja yhteydenpito on sen jälkeen ollut pääosin mun varassa, niin miten saat tästä 24/7? Eikö ystävyys ole kokoaikaista eikä vain silloin kun sinulle sopii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viime näkemisestä on kuukausia ja yhteydenpito on sen jälkeen ollut pääosin mun varassa, niin miten saat tästä 24/7? Eikö ystävyys ole kokoaikaista eikä vain silloin kun sinulle sopii?

        Enemmän kuin kuukausia. Olen laittanut ja keskustellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän kuin kuukausia. Olen laittanut ja keskustellut.

        Mikä tuo 24/7 sitten oli?


    • Anonyymi

      Muuttuvat tekijät muuttui.

      • Anonyymi

        Eikö olisi ollut reilua kertoa näistä myös mulle? Eikö ystävyyteen kuulu juurikin se avoimuus?


    • Anonyymi

      Ei tilivelvollisuutta. Nyt kerroin jotain.

    • Anonyymi

      Kuuluu avoimuus siltä osin kuin toinen haluaa kertoa. Riippuu kehityksestäkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe