aivorappeumasairauksia ei oteta tosissaan

Anonyymi

tässä nyt seurannut suvussa kulkevia aivorappeumasairauksia. aivokammiot laajenee porukka vihanneksia jo 60 ikävuoden tienoilla kun aivot hävinneet. Eihän siinä mutta minun molemmilla vanhemmilla aivokammiot laajentunu jo 55 vuotiaina ja muisti pätkii. Itse olen 35 muisti jättää ja järkyttävät pääkivut kiitos pseudolääketiede

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ajatuksen taustalla on se että kun aivot on jo tuhoutuneet mitä noista eläkeläisistä kun ovat pelkkä kuluerä. Julkisella pelleillään eikä selvitetä edes rappeumien syitä . Säästetään sitten eläkekuluissa

    • Anonyymi

      ja helvetti todella monesti taustalla vaan yksinkertainen selkäydinnesteen virtauksen estyminen joka estää aivoja puhdistumasta. paskaiset aivot oireilevat rappeumasairauksin . jos teillä on päänsärkyä/tuntemusta mikä vastaa kuin olisitte valvoneet monta päivää vaikka olisitte nukkuneet hyvin selkäydinnesteen virtaus on estynyt . vaatikaa hoitoa vaikka tiedän että sitä ei saa. miljardeja lähetetään maailmalle mutta suomalaisilla neste syrjäyttää aivot

      • Anonyymi

        Jollakin tihkui selkäydinnestettä ja se aiheutti hirveät pääkivut. Kun hän roikutti päätä sängyn reunan yli, kipu loppui kun pää oli alempana. Kauan kesti että vaivan syy selvisi, monta vuotta. (Ulkomailla tapahtunut)
        Suomessa olisi syytä panostaa oikeaan, hyvinvointia ja terveyttä edistävään terveydenhuoltoon. Nykyisellä lumehoidolla ei tee mitään. Jo ennen korona-aikaa pystyi vain ihmettelemään minne hittoon Suomen talouskasvu aina hävitetään koska siitä huolimatta kaikkea vain huononnetaan. Sitä oli jo kataisen aikaan. Nyt selitetään koronalla ja sodalla säästämisiä mutta aiemminkin oli huononnuksia kansalaisten palveluihin.


    • Anonyymi

      minulla tuli selkäydinnesteet pellolle parin päivän päästä selkäydinpunktiosta. se pääkipu mikä siitä syntyy vastaa kovaa väsymystä kuin olisi valvonut monta yötä ja nukahtaminen lähellä. tälläistä kipua syntyy myös aivopaineen seurauksena.

    • Anonyymi

      aivopaine eroaa siinä että silloin on myös paineentunnetta . aivonesteviemärin ahtautta voi aiheuttaa moni asia. lisäksi chiarin , shyma , syringomelia ja monet muut voivat oireyhtymät voivat aihettaa aivopainetta. Harvoin näitä edes tutkitaan.

    • Anonyymi

      ja monesti kuvista ei havaitse painetta koska samalla esiintyy aivorappeumasairauksia jotka laajentavat poimuja samaan tahtiin paineen noustessa. silloin usein väärindiagnosoidaan normaalipaineinen hydrokefalus vaikka moni olis pelastettavissa . tällöin aivot tuhoutuu nopeasti. Niin surullista että hoita aloitetaan aina vasta kun ihmiset ovat jo vihanneksi. Harvinaiset oireyhtymät huomataan liian myöhään alidiagnosoidaan oikein kunnolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe