Entäs jos rakastun sinuun

Anonyymi

Olisitko uskollinen mies?

21

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En , ja nyt kun joku lähti,menin ja ostin kortonkeja...

    • Anonyymi

      En tiiä kuka ees oot? Yhdelle naiselle olisin uskollinen.

    • Anonyymi

      Hänelle olisin ikuisesti uskollinen.

    • Anonyymi

      Tietysti elämänsä naiselle mies on uskollinen aina!

      Hyviä öitä, unia Sulle työvuorosta... 🤗😘

    • Anonyymi

      Lupaan olla ja rehellinen. Minua parempaa miestä ei ole. Muistappa se!

    • Anonyymi

      Oikea Rakkaus on aina uskollinen, eikä se ole ohi menevä ilmiö joka vaihtuu päivittäin. Silloin jos Rakastat oikeasti olet uskollinen, mikään väärä ei kuulu siihen oikeaan.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, se on juuri näin! Toivottavasti vielä joskus tulisi vastaan mies, jonka kanssa tällainen tunne olisi molemminpuolinen.


      • Anonyymi

        Se on juuri noin. Oikea rakkaus on ehkä maailman hienoin asia. Jota todellakin kannattaa tavoitella. Onnekas on se joka sen omakseen vain saa. Harvemmat sen kumminkaan aidoimmillaan kokevat parina ja yhtä voimakkaina tunteina. Yleensä se on yksipuoleista, tai toinen rakastaa ns. eri tasolla ("enemmän"), ja usein molemmat vasta ihastumisvaiheen jälkeen kun on edetty jo pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, se on juuri näin! Toivottavasti vielä joskus tulisi vastaan mies, jonka kanssa tällainen tunne olisi molemminpuolinen.

        Toivottavasti sinulle tulee vastaan juuri se oikea mies, joka osaa Rakastaa oikeasti. Kaikki väärä paljastuu lopulta, oli se väärä raha tai Rakkaus. Vain oikeat tunteet jää, muu kaikki katoaa. En, tunne sinua mutta hyvää lauantai päivää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sinulle tulee vastaan juuri se oikea mies, joka osaa Rakastaa oikeasti. Kaikki väärä paljastuu lopulta, oli se väärä raha tai Rakkaus. Vain oikeat tunteet jää, muu kaikki katoaa. En, tunne sinua mutta hyvää lauantai päivää sinulle.

        Kiitos, tuntematon. Tästä tuli hyvä mieli. Mukavaa viikonloppua sinulle!


    • Anonyymi

      Nää on niin näitä, uskollisuus lähtee ihmisen arvoista, joillekkin se on itsestään selvyys, mutta kannattaa silti muistaa se miten toisia kohtelee! Jos sä oot perusluonteeltaa itseään täynnä oleva ja kohtelet toista huonosti, miten siinä käy? Ihminen kaipaa hyväksyntää ja läheisyyttä, jos kohtelet huonosti ja kohdalle sattuu ihminen joka kohteleekin hyvin, saattaa sattua ihan mitä vain, vaikka ei olisikaan tarkoitus pettää! Muistakaa siis..niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa!

    • Anonyymi

      En tietenkään ole 100% uskollinen kun mittariksi asetetaan Raamatun mittarit jotka ovat ainoat oikeat, siis että antaa ajatuksissaankin tilaa vain yhdelle. Tuohon haluan päästä. Miestä yritetään kaikin tavoin vietellä katsomaan ja himoitsemaan naisia. Mutta en kajoa muihin naisiin kuin tulevaan vaimooni. Viikonloput viettäisin turvassa hänen luonaan viettelijöiltä ja viettelyksiltä. Uskollisuus ei ainakaan käy helpommaksi jos altistaa itsensä viettelyksille. Rehellisyys maan perii. En ole ollut uskollinen ja ajatuksiltani puhdas. Mutta minussa on voimakas tahto olla puhdas.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti

    • Anonyymi

      Parasta mitä voi rakkaalle olla uskollisuus ja rehellisyys, ei toista voi satuttaa...

    • Anonyymi

      Mä en oikein tiedä voiko mies tällaiseen kysymykseen vastata omasta mielestäni oikein, mitenkään päin. En siis ole aloittaja, mutta aloin miettiin kysymystä.

      Jos mies vakuuttas automaattisesti että tietenkin olisi uskollinen, niin sisälläni miettisin jotenkin näin;

      " Toi tuli nyt niin äkkiä kuin tykin suusta, että sä tuskin edes harkitsit yhtään mitä sanoit, Voiko tollasta luvata kukaan täysin 100% ja vielä sekunttiakaan asiaa enempää miettimättä mitä menee lupaan ja kuinka leveesti ehkä koko elinkaartasi tuo lupaus koskee. Jokaista elämäntilannetta ja mahdollista parisuhdekriisiä myöten kaikkee elämässä.. ja sä lupaat sen sekunnissa. Et edes pitänyt miettimistaukoo. Sanot noin vaan vakuuttaakses mut, mutta et tarkota mitä sanot. Ttai tarkotat sitä nyt tällä hetkellä, Mutta entä huomenna tai kymmenen vuoden päästä taikka 20 v päästä? Helppo sitä on kaikkee lupailla.. vaan voitko pitää ja lunastaa lupaukses?"

      Jos taas mies vastais mulle että "en"

      Niin siitä vasta riemu repeis. Mä näyttäsin ovea. Et "eip siin sit mit. Mitäs vttua sä siinä sit seisoskelet. Lähes sit jakaan sitä persettäs pitkin kyliä heti. älä älä hukkaa aikaa siinä mun edessä seisoskellen. Sulla on iloinen reikien kyntäminen kesken joten hus sika metsään ja melaa eri mekkoihin. Me emme ole koskaan me.Hei hei! "(ja osotan sormellani ovea et antaapa kuule panomies heitttää siittä)


      Eli mies ei voi mulle vastata tähän kysymykseen oikein ollenkaan.

      Ja näin ei hommat etene!

      • Anonyymi

        Jokaisella on omat mielipiteet. ihmiset ovat erilaisii


    • Anonyymi

      Miehet eivät pysty olemaan uskollisia. Enempi on aina parempi miehille! Eivät pysty tyydyttämään yhtä naista, vaan "antavat" pari minuuttia useammalle naiselle 🙄

      • Anonyymi

        Itse uskon just päinvastoin, kohdannut naisia jotka elävät oma hyöty maksimoiden. Miehet heille vain pelivälineitä.


    • Anonyymi

      Erehtyväisenä ihmisenä haluaisin olla, mut kaikki riippuu aina toisesta, onko toinen uskollisuuden arvoinen?

      • Anonyymi

        Eli et ole uskollinen, mutta omavastuunpakoilijana onnistut syyttämään omista ominaisuuksistasi muita ihmisiä. Hienoa, teitä riittää.


    • Anonyymi

      Olisin kuten oot nähnyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe