Eli vaihtas suoraan puhtaa öljyt ja 1laatikon käyttäs sen 15min tyhjäkäyntii sit loput pullosta laittas ja ajais sitten normi huolto välin esim 20000km,, eikä ensiksi likasiin öljyihin lisäis ekaa satsii ja sit taas uudet öljyt ja taas uus käsittely eli 2 kertaa tulis tehtyy. tavallan rvs ei ole pesevä aine moottorin pesuaineet sisäisesti on eriksen sitten.
Mitäs jos vaan tekee 1 RVS käsittelyn
12
2231
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä ensin sitä moottorin sisäpesuainetta. Sitten vasta RVS:t.
- Anonyymi
Resurs 100 mg parempi mutta mikähän on saatavuus näinä kamalina aikoina
- Anonyymi
Iltalehti teki jonkun rvs käsittelyn autolle. Miten siinä kävi?
- Anonyymi
Laltoin BMW 520i:hin 2004 viime syksynä 2x G6 RVS:t , vaihdoin myös öljyt.
Ja vielä Gip3 -käsittely tankkiin.
Nyt pitäisi seuraavaksi ohjaustehostimeen kaataa RVS P2-sekoitus.- Anonyymi
Huomasitko eroa muualla kuin lompakossasi?
- Anonyymi
minä olen laittanut Liqui Moly Hydraulic Valve Lifter Additive öljynvaihdon yhteydessä. Sekin pitää koneen puhtaana
- Anonyymi
Minä en käytä moottoria ollenkaan. Säilyy puhtaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en käytä moottoria ollenkaan. Säilyy puhtaana.
Mitenhän tuon saisi puhtaaksi? On öljyä ja rapaa ulkopuolella 33 v käytön jälkeen kohtuupaljon. Minulla ei edes vesiletkua käytettävissä. Ja jos moottorinpesuun vien, tuskin enää käy ollenkaan kun vesi mennyt joka sähköliittimeen, joka tiivisteen läpi öljyjen joukkoon yms muksvaa. Tuskin autta lisäaineet.
- Anonyymi
Entä X-1R lisäaine onko toimiva ?
- Anonyymi
Miksi kokeilla jotain muuta kun voi käyttää hyväksi todettua RVS ainetta? Just tilasin tyttären autoon g6 satsin ja alkaa tarkka testi.
- Anonyymi
Jollain footumilla mainittiin aineesta mm:
"X-1R Concentrate Engine Treatmentin vaikuttava aine on kloorattu parafiini. Se sisältää myös joitain estereitä, joitakin difenyyliamiineja ja bariumsulfonaattia." "Klooriparrifiinia käytetään leikkausöljyissä vähentämään työkalujen kertymistä. Ne toimivat erittäin hyvin AW/EP-lisäaineena ja niitä on käytetty rasvoissa sekä suurissa EMD-sähkömoottoridieselvetureissa. Huono puoli on se, että ne muodostavat kloorivetyhappoa kuumennettaessa noin 250/300 F lämpötilaan tämän torjumiseksi, käärmeöljyt lisäävät suuren määrän korkeaemäksistä kalsiumsulfonaattia reagoidakseen happojen kanssa niiden muodostuessa. Useimmilla käärmeöljyillä on TBN noin 10-15. Ongelmana on happomuotojen täydellinen reaktio, koska kuumassa moottorissa on hyvä määrä sekä öljyä että höyryä. hapot Aiheuttavat ruostetta/korroosiota ja viime kädessä laakereiden kulumista, jopa neutraloidut suolat syöpyvät lyijy-/babit-laakereihin. Jos käytetty ja öljy vaihdetaan hyvin lyhyin väliajoin, ongelma ei ole suuri ongelma, MUTTA on aikapommi EI kannata käyttää, siksi MITÄÄN suuria käyttäjiä ei ole API PCMO: t
- Anonyymi
Entä bilteman keraaminen moottorilisäaine? Se taitaa olla nanokoon sinkkioksidia selosteen mukaan. Nano partikkelien tribologisia testejä näkyy löytyvän kuuklella joten ei ne taida olla humpuukia kokonaan mutta onko aineilla käytännössä merkitystä jos kone kestää 300-500t ja silti menee paaliin ruostumisen johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀804326BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983564- 2022941
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692780Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main492678- 781220
- 571196
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381032MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120943- 58939