Eli vaihtas suoraan puhtaa öljyt ja 1laatikon käyttäs sen 15min tyhjäkäyntii sit loput pullosta laittas ja ajais sitten normi huolto välin esim 20000km,, eikä ensiksi likasiin öljyihin lisäis ekaa satsii ja sit taas uudet öljyt ja taas uus käsittely eli 2 kertaa tulis tehtyy. tavallan rvs ei ole pesevä aine moottorin pesuaineet sisäisesti on eriksen sitten.
Mitäs jos vaan tekee 1 RVS käsittelyn
12
1843
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä ensin sitä moottorin sisäpesuainetta. Sitten vasta RVS:t.
- Anonyymi
Resurs 100 mg parempi mutta mikähän on saatavuus näinä kamalina aikoina
- Anonyymi
Iltalehti teki jonkun rvs käsittelyn autolle. Miten siinä kävi?
- Anonyymi
Laltoin BMW 520i:hin 2004 viime syksynä 2x G6 RVS:t , vaihdoin myös öljyt.
Ja vielä Gip3 -käsittely tankkiin.
Nyt pitäisi seuraavaksi ohjaustehostimeen kaataa RVS P2-sekoitus.- Anonyymi
Huomasitko eroa muualla kuin lompakossasi?
- Anonyymi
minä olen laittanut Liqui Moly Hydraulic Valve Lifter Additive öljynvaihdon yhteydessä. Sekin pitää koneen puhtaana
- Anonyymi
Minä en käytä moottoria ollenkaan. Säilyy puhtaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en käytä moottoria ollenkaan. Säilyy puhtaana.
Mitenhän tuon saisi puhtaaksi? On öljyä ja rapaa ulkopuolella 33 v käytön jälkeen kohtuupaljon. Minulla ei edes vesiletkua käytettävissä. Ja jos moottorinpesuun vien, tuskin enää käy ollenkaan kun vesi mennyt joka sähköliittimeen, joka tiivisteen läpi öljyjen joukkoon yms muksvaa. Tuskin autta lisäaineet.
- Anonyymi
Entä X-1R lisäaine onko toimiva ?
- Anonyymi
Miksi kokeilla jotain muuta kun voi käyttää hyväksi todettua RVS ainetta? Just tilasin tyttären autoon g6 satsin ja alkaa tarkka testi.
- Anonyymi
Jollain footumilla mainittiin aineesta mm:
"X-1R Concentrate Engine Treatmentin vaikuttava aine on kloorattu parafiini. Se sisältää myös joitain estereitä, joitakin difenyyliamiineja ja bariumsulfonaattia." "Klooriparrifiinia käytetään leikkausöljyissä vähentämään työkalujen kertymistä. Ne toimivat erittäin hyvin AW/EP-lisäaineena ja niitä on käytetty rasvoissa sekä suurissa EMD-sähkömoottoridieselvetureissa. Huono puoli on se, että ne muodostavat kloorivetyhappoa kuumennettaessa noin 250/300 F lämpötilaan tämän torjumiseksi, käärmeöljyt lisäävät suuren määrän korkeaemäksistä kalsiumsulfonaattia reagoidakseen happojen kanssa niiden muodostuessa. Useimmilla käärmeöljyillä on TBN noin 10-15. Ongelmana on happomuotojen täydellinen reaktio, koska kuumassa moottorissa on hyvä määrä sekä öljyä että höyryä. hapot Aiheuttavat ruostetta/korroosiota ja viime kädessä laakereiden kulumista, jopa neutraloidut suolat syöpyvät lyijy-/babit-laakereihin. Jos käytetty ja öljy vaihdetaan hyvin lyhyin väliajoin, ongelma ei ole suuri ongelma, MUTTA on aikapommi EI kannata käyttää, siksi MITÄÄN suuria käyttäjiä ei ole API PCMO: t
- Anonyymi
Entä bilteman keraaminen moottorilisäaine? Se taitaa olla nanokoon sinkkioksidia selosteen mukaan. Nano partikkelien tribologisia testejä näkyy löytyvän kuuklella joten ei ne taida olla humpuukia kokonaan mutta onko aineilla käytännössä merkitystä jos kone kestää 300-500t ja silti menee paaliin ruostumisen johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849