Kun ei enää kiinnosta

Anonyymi

"Tässä iässä ei enää kiinnosta se muutaman sentin putkenpätkä naisessa"
-totesi Hua Hinissa asustellut nuoriso-majuri.

"Yli 55 vuotiailla ei enää ole asiaa kävelemään kansallispuistoon"
-totesi samainen Havukka-ahon ajattelija.

"Nykypäivänä mies ei enää tarvitse lihaksia, koska meillä on kaivinkoneet"
-kertoi sama mies ja mainitsi olevansa erittäin kovassa kunnossa, jopa ylikunnossa.

"Lenkkeily ja lenkkikenkien osto on narsismia ja pois lasten läheiskasvatuksesta"
-sutkautti Hua Hinin miehen vannoutunut ihailija Pohjois-Thaimaasta.

– Minulla on 90-vuotiaita potilaita, joilla on täydellinen erektio. He ovat pitäneet huolta itsestään sekä elintavoistaan, sanoi puolestaan urologi Brian Steixner Men’s Health -lehden jutussa.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/069e4b01-ec27-4a51-a4dd-bca17564570c

8

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pattayan rakkaan elämä ...... Mitä muut on sanonut.

      • Anonyymi

        Palsta-asukin elämä.... Mitä muut TEKEE.


    • Ihmiskuntaa ei olisi enää olemassa, jos kaikki olisivat niinkuin numeromies.

      • Anonyymi

        Ottamatta kantaa Numballin kirjoituksiin, eivät nämä Pattayaan rakastuneet juurikaan lisää ihmiskuntaa vuokrahenkilöstöillään, maksetulla sellaisella. Hauskoja nämä kommentit, tämä Hellakoukku teki itsestään pellen kertalaakilla, ehkä ufoista on apua.
        Laskihan Onankin siemenensä maahan ja herra antoi hänelle tuomion, eikä kyse ollut soloseksistä, vaan coitus interruptus. josta sai tuomionsa. Vaviskaa pelosta pojat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottamatta kantaa Numballin kirjoituksiin, eivät nämä Pattayaan rakastuneet juurikaan lisää ihmiskuntaa vuokrahenkilöstöillään, maksetulla sellaisella. Hauskoja nämä kommentit, tämä Hellakoukku teki itsestään pellen kertalaakilla, ehkä ufoista on apua.
        Laskihan Onankin siemenensä maahan ja herra antoi hänelle tuomion, eikä kyse ollut soloseksistä, vaan coitus interruptus. josta sai tuomionsa. Vaviskaa pelosta pojat.

        Onhan olemassa lapsien internetimurointi, joka lisää ihmiskuntaa rakkaiden haaveilluusiopopulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottamatta kantaa Numballin kirjoituksiin, eivät nämä Pattayaan rakastuneet juurikaan lisää ihmiskuntaa vuokrahenkilöstöillään, maksetulla sellaisella. Hauskoja nämä kommentit, tämä Hellakoukku teki itsestään pellen kertalaakilla, ehkä ufoista on apua.
        Laskihan Onankin siemenensä maahan ja herra antoi hänelle tuomion, eikä kyse ollut soloseksistä, vaan coitus interruptus. josta sai tuomionsa. Vaviskaa pelosta pojat.

        Päivitä senssu kuksan sijainti?


    • resupetteri.. olen hyvinkin liikunnaillinen. Kun oli puolustus voimaen reservaatin henrikki, niin meidät laitettiin sellaiseen jossa piti edetä ilman honda wavea puru radalla mahdollisimman pitkään tietyssä ajan kulussa. Etsintä partio löysi minut aamuyöllä värjöttelemästä muurahais keon vierestä kylmissään.... Yli kenraali sanoi minulle että tein uuden ennätyksen, sillä kukaan ei ollut vielä eksynyt aidatulle kasarmi alueelle aiemmin. Varuskunta sairaalassa totesivat minun olevan jo aamulla kovassa kunnossa ja palauttivat viesti pataljoonan polku pyörä korjaamolle rasvaamaan kedjuja.

      Sen jälkeen ei ole tarvinnu treenada enää kun huomasivat että sota poika on luonnostaan kovassa kunnossa muutenkin. Varus mies palvelukseni kesti yhteensä melkein neljä viikkoa. Sanoivat sitten että olen valmis kuin melperi sotaan ja siirryin siviiliin. Isä ukko kyseli mitä teen kotona jo nyt ni sanoin että lahjattomat sinne vielä jäi. Siinä oli sitten 13 vuoden työttömyys jakso sen jälkeen ennen kuin pääsin sairas eläkkeellee.... oli kovia aikoja välillä kun eivät uskoneet sairaalassa että olen välillä veikeä orava ja välillä hilpeä kani.... sitten uskoivat kun olin yöllä järsinyt sairaalan puiston istutuksista varret...

      S

    • Anonyymi

      Lupasin tuossa poistuneessa vietissä ottaa jorman kuvan otsaani ja lahjoittaa numerosenseille miljoona bahtia käteisenä, mikäli hän todistaa Pasasen tuottaneen Loirin Eino Leinon levyjä.

      Ei muuta kuin ota raha pois! Laitan kuvan sitten siitä uudesta tarrastani samalla vaikkapa altaan ääressä tai missä nyt haluatkin.

      T 2010

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe