Kun ei enää kiinnosta

Anonyymi

"Tässä iässä ei enää kiinnosta se muutaman sentin putkenpätkä naisessa"
-totesi Hua Hinissa asustellut nuoriso-majuri.

"Yli 55 vuotiailla ei enää ole asiaa kävelemään kansallispuistoon"
-totesi samainen Havukka-ahon ajattelija.

"Nykypäivänä mies ei enää tarvitse lihaksia, koska meillä on kaivinkoneet"
-kertoi sama mies ja mainitsi olevansa erittäin kovassa kunnossa, jopa ylikunnossa.

"Lenkkeily ja lenkkikenkien osto on narsismia ja pois lasten läheiskasvatuksesta"
-sutkautti Hua Hinin miehen vannoutunut ihailija Pohjois-Thaimaasta.

– Minulla on 90-vuotiaita potilaita, joilla on täydellinen erektio. He ovat pitäneet huolta itsestään sekä elintavoistaan, sanoi puolestaan urologi Brian Steixner Men’s Health -lehden jutussa.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/069e4b01-ec27-4a51-a4dd-bca17564570c

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pattayan rakkaan elämä ...... Mitä muut on sanonut.

      • Anonyymi

        Palsta-asukin elämä.... Mitä muut TEKEE.


    • Ihmiskuntaa ei olisi enää olemassa, jos kaikki olisivat niinkuin numeromies.

      • Anonyymi

        Ottamatta kantaa Numballin kirjoituksiin, eivät nämä Pattayaan rakastuneet juurikaan lisää ihmiskuntaa vuokrahenkilöstöillään, maksetulla sellaisella. Hauskoja nämä kommentit, tämä Hellakoukku teki itsestään pellen kertalaakilla, ehkä ufoista on apua.
        Laskihan Onankin siemenensä maahan ja herra antoi hänelle tuomion, eikä kyse ollut soloseksistä, vaan coitus interruptus. josta sai tuomionsa. Vaviskaa pelosta pojat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottamatta kantaa Numballin kirjoituksiin, eivät nämä Pattayaan rakastuneet juurikaan lisää ihmiskuntaa vuokrahenkilöstöillään, maksetulla sellaisella. Hauskoja nämä kommentit, tämä Hellakoukku teki itsestään pellen kertalaakilla, ehkä ufoista on apua.
        Laskihan Onankin siemenensä maahan ja herra antoi hänelle tuomion, eikä kyse ollut soloseksistä, vaan coitus interruptus. josta sai tuomionsa. Vaviskaa pelosta pojat.

        Onhan olemassa lapsien internetimurointi, joka lisää ihmiskuntaa rakkaiden haaveilluusiopopulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottamatta kantaa Numballin kirjoituksiin, eivät nämä Pattayaan rakastuneet juurikaan lisää ihmiskuntaa vuokrahenkilöstöillään, maksetulla sellaisella. Hauskoja nämä kommentit, tämä Hellakoukku teki itsestään pellen kertalaakilla, ehkä ufoista on apua.
        Laskihan Onankin siemenensä maahan ja herra antoi hänelle tuomion, eikä kyse ollut soloseksistä, vaan coitus interruptus. josta sai tuomionsa. Vaviskaa pelosta pojat.

        Päivitä senssu kuksan sijainti?


    • resupetteri.. olen hyvinkin liikunnaillinen. Kun oli puolustus voimaen reservaatin henrikki, niin meidät laitettiin sellaiseen jossa piti edetä ilman honda wavea puru radalla mahdollisimman pitkään tietyssä ajan kulussa. Etsintä partio löysi minut aamuyöllä värjöttelemästä muurahais keon vierestä kylmissään.... Yli kenraali sanoi minulle että tein uuden ennätyksen, sillä kukaan ei ollut vielä eksynyt aidatulle kasarmi alueelle aiemmin. Varuskunta sairaalassa totesivat minun olevan jo aamulla kovassa kunnossa ja palauttivat viesti pataljoonan polku pyörä korjaamolle rasvaamaan kedjuja.

      Sen jälkeen ei ole tarvinnu treenada enää kun huomasivat että sota poika on luonnostaan kovassa kunnossa muutenkin. Varus mies palvelukseni kesti yhteensä melkein neljä viikkoa. Sanoivat sitten että olen valmis kuin melperi sotaan ja siirryin siviiliin. Isä ukko kyseli mitä teen kotona jo nyt ni sanoin että lahjattomat sinne vielä jäi. Siinä oli sitten 13 vuoden työttömyys jakso sen jälkeen ennen kuin pääsin sairas eläkkeellee.... oli kovia aikoja välillä kun eivät uskoneet sairaalassa että olen välillä veikeä orava ja välillä hilpeä kani.... sitten uskoivat kun olin yöllä järsinyt sairaalan puiston istutuksista varret...

      S

    • Anonyymi

      Lupasin tuossa poistuneessa vietissä ottaa jorman kuvan otsaani ja lahjoittaa numerosenseille miljoona bahtia käteisenä, mikäli hän todistaa Pasasen tuottaneen Loirin Eino Leinon levyjä.

      Ei muuta kuin ota raha pois! Laitan kuvan sitten siitä uudesta tarrastani samalla vaikkapa altaan ääressä tai missä nyt haluatkin.

      T 2010

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe