upea permium Corolla koeajoon, ihan kädet tärisee ja ja jalat väpättää kun olen niin innostunut. Hieno päivä tulossa ja lisäksi kahvia, pullaa ja keksejäkin.
Tänään koeajolle
18
122
Vastaukset
- Anonyymi
On se kiva, että joku on tyytyväinen vähäänkin.
- Anonyymi
Premiun ja cirolla samassa lauseessa.
🤣🤣 Mikä vutsu😜🤪😂🤣😅 - Anonyymi
Corolla muka premium , HAHAHAHAHAHHAH🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nyky-corollat on huonoja !
- Anonyymi
Premium autoissa ei tarvitse pitää korvatulppia eikä ohjastaa suoralla tiellä.hiiiiiiiiiii toyota premiom.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUSI PASKA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Premium autoissa ei tarvitse pitää korvatulppia eikä ohjastaa suoralla tiellä.hiiiiiiiiiii toyota premiom.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUSI PASKA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mutta niissä reemiumeissa täytyy pitää huoli moottoriöljyn riittävyydestä, ja jakopään kettingin tiukkuudesta, DSG laatikon huolloista, ja kestävyydestä puhumattakaan. 😁
- Anonyymi
Jaa menet sitten Uralille Toyotan koeajamaan.
https://cumaps.net/en/RU/toyota-center-perm-p53896 - Anonyymi
Hyvä huumori kyllä näillä Toyotan palvojilla. Mikäs siinä jos vähään tyytyy.
- Anonyymi
Permium Corolla😂
- Anonyymi
mahtava peli ite koe ajoin korollan kans, oli ihan 2 litran iso lohko ralli hypriidillä ja 18 tuuman erikois vanteilla ja kaikilla herkuilla! oli sevaan niin äkänen ja näyttävä peli että audi ja pemari jullet oli ihmeissään kun minä poika vähän polkasin!
- Anonyymi
Ei tojolla ole isolohkoa.
- Anonyymi
Voi elämän kevät, onneksi vain koeajo suoritetaan automaatio kuran kera!🦍🦍
- Anonyymi
Corollassa ei ole muuta premiumia kuin hinta. Ruostuvat käsiin ja onneton suorituskyky puhumattakaan melusta. Niin ja kulutuslukemat tällä ”isolohkolla” järkyttävät!
- Anonyymi
mitä sä oikeen selität häh!? tojota kestää ja 2 litran ralli hypriidi on vikkelä peli eikä vie paljon mitän ajo tietokone näytti 3 alkavia luku arvoja koko matkan eli vähällä menee! käy kuule koe ajolla nii tiiät mistä puhut! niih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sä oikeen selität häh!? tojota kestää ja 2 litran ralli hypriidi on vikkelä peli eikä vie paljon mitän ajo tietokone näytti 3 alkavia luku arvoja koko matkan eli vähällä menee! käy kuule koe ajolla nii tiiät mistä puhut! niih!
Tiedän kun olen ajanut yli 2 vuotta ja kulutuslukemat ei todellakaan ole kolmosella alkavia.. onneksi kaupat tehty ja uutta odotan ja se ei ole Tuhnu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kun olen ajanut yli 2 vuotta ja kulutuslukemat ei todellakaan ole kolmosella alkavia.. onneksi kaupat tehty ja uutta odotan ja se ei ole Tuhnu!
Tuhnu on housussas!
https://www.youtube.com/watch?v=bwCDeF-daGY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisia riittää. Ne vaan haaveilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhnu on housussas!
https://www.youtube.com/watch?v=bwCDeF-daGYVoi olla sielläkin mutta se ei poista tosiasiaa Toyotan onnettomasta suorituskyvystä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772