Olo kuin venäläisellä avaruuskoiralla

Anonyymi

joka pyydystettiin Moskovan kaduilta ja ammuttiin avaruuteen tieteen nimissä, jotta kosmonauttien matka olisi myöhemmin turvallisempi ja ylipäätään mahdollinen. Niin paljon kaikkea kuraa tullut niskaan tässä elämässä. Välillä sitä toivoo, että ei olisi edes koskaan tänne syntynyt. Mutta aina joku alitajunnan vaimea ääni sanoo, että pakko tähänkin elämään on osua jotain hyvää.

Monta kertaa jo luulin kohdanneeni sen elämäni hyvän tällä matkalla, mutta ehkä söin jotain sopimatonta ja sensorit olivat epäkunnossa.

Kuka tietää mikä tarkoitus tällä kaikella hulluudella lopulta on.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet syntynyt tänne, kokemaan ja oppimaan asioita ihmisenä. Toisille opit ja kokemukset ovat rankempia, kuin toisille.

      • Anonyymi

        Jotkut ovat tarkoituksella täällä rakentamassa uutta ja se se vasta rankkaa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ovat tarkoituksella täällä rakentamassa uutta ja se se vasta rankkaa onkin.

        Totta tuokin. Ei kumoa sitä mitä kerroin. Kokemus se on uuden rakentaminenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Ei kumoa sitä mitä kerroin. Kokemus se on uuden rakentaminenkin.

        Joidenkin se on tehtävä, jotkut taasen pääsevät helpommalla. Mutta he eivät olekkaan yhtä vahvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin se on tehtävä, jotkut taasen pääsevät helpommalla. Mutta he eivät olekkaan yhtä vahvoja.

        Jokaisella on omat tehtävänsä ja oppinsa.


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu että synnyin vain työkoneeksi ja koeläimeksi toiset nappaavat sitten isoimman hyödyn.

      • Anonyymi

        Ja kaiken kukkuraksi, et saa edes mitään palkintoa siitä.


    • Anonyymi

      Minä synnyin kokemaan loputonta yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta.

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Nim, vanha rakki.


    • Anonyymi

      Ihmiskoekin olisi ihan mielenkiintoinen kokemus varmasti jos tietäisi saavansa itsensä tasoisia tehtäviä eikä sellaisia joiden ratkaiseminen vaatisi reilusti enemmän kuin mihin oma älyllinen kapasiteetti riittää.

      Näin kerran unta, että olin ollut pari vuotta häkissä ohikulkijoiden pilkattavana, ja seurailtiin milloin murrun kun suu oli ommeltu kiinni ja silmät teipattu teipillä auki. Joku imitaattori huuteli kätketyn mikin välityksellä herjoja puolestani ja syytettiin milloin mistäkin asioista jotka eivät pitäneet paikkaansa. Koin egon kuoleman ollessani täysin avuton ja heikko. Olin täynnä rakkautta ja elämän halua sen jälkeen eli annoin anteeksi kokemani, ja näin vaivoin jonkun hyvän idean kokemuksessa. Ego vaan ei suostu ihan pienestä kuolemaan lopullisesti ja matka taisi jatkua vähän erilailsessa ympäristössä/maailmassa sen jälkeen, mutta lähinnä kärsien kasvukipuja päivästä toiseen kokien jotain lyhyitä hyviä jaksoja tiedostaen ihmismielen voivan vielä selvitä. Kunnes en jaksanut enää sadannetta kertaa nousta pystyyn ja päätin päättää päiväni kun murtumispisteeni saavutettiin. Taisin jotenkin selvitä siitä, mutta uni jäi johonkin sellaiseen kohtaan jossa olin hylännyt kaikki unelmani ja viimeiset rippeet oli enää jäljellä joista pidin kiinni kivusta huolimatta vaikka itseni ja kokemukseni unohtamalla olisin saanut rauhan, ja olisin tietoisuudeltani kohonnut korkeammalle. Jäänyt hyvin mieleen kun olen miettinyt tuota unta kymmeniä kertoja. :O

      • Anonyymi

        Se ei ollutkaan mikään tavallinen uni. Tuolla unella oli merkitys. Sellaiset unet muistaa joilla on suurempi merkitys ja viesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe