Bi mies ja miehet kiinnostaa enemmän

Anonyymi

Olen bissemies jolla on ollut naisten kanssa suhteita. Nykyään kiinnostaa vaan seksuaalisesti enemmän miehet. Seksi ei onnistu naisen kanssa kuin ajattelemalla samalla miehiin liittyviä fantasioita. Muita en olekaan enää ajatellut yli 8 vuoteen. Kun hyväksyin pitäväni miehistä seksuaalisesti on tämä puoli minussa kukoistanut koko ajan entistä vahvemmin. Homo en ole kun olen rakastanutkin naista. Enkä usko pystyväni kokemaan mitään sellaista miehen kanssa.

Pystyn varmasti vieläkin rakastumaan naiseen. Mutta seksin suhteen tämä toinen puoli on ongelma. On ruvennut pelottamaan etten seksuaalisesti enää innostukaan tarpeeksi naisesta. En pysty oikein kuvittelemaan romanttisita suhdetta miehen kanssa mutta tuntuu kun olisin etääntynyt naisistakin. Olen kyllä pari kertaa nähnyt miehenkin jonka kasvot ja olemus koskettivat jotain sisälläni että olisin voinut vaikka ihastuakin. Onko tämä vain bisseille tyypillisät heiluntaa puolelta toiselle.

3

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa kyllä ihan puhtaasti, että olet nykyään homo. Tuo on kaukana biseksuaalisuudesta, kun naiset eivät kiinnosta. Olet myöhäisheränmäinen homo, vastaavia löytyy lesboista paljon.

• Anonyymi

Minulla sama homma. Naisia kohtaan vain on romanttisia tunteita ja muutamaan naiseen olen kunnolla rakastunut. Sellaista rakastumista ei voisi miehen kanssa syntyä.
      Mutta seksuaalinen himo ei tunnu riittävän naisen suhteen. Ei meinaa seisoa. Paljaan kullin kun saa eteeni tai jopa suuhuni olen aivan kivi kovana. 🙈
      Ristiriitaista...

• Anonyymi

Tuttua on. Mietin mitä saan naiselta tunteiden tasolla romanttisen rakkauden tasolla ja miksi en voi saada sitä mieheltä. Naisten suhteen voisin gaerasraa seksiä melkein joka naisen kanssa. Miesten suhteen oikean elämän miehistä. Mulla on fantasioita vain muutamasta miehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82