Tietääkö kukaan, miksi Röölässä osoitteen mukaan toimiva Prima-mausteet ei toimita tilattuja tuotteita vaan on pitänyt rahat eikä vastaa yhteydenottoihin?
Prima-mausteet
15
9226
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tästä tietoa?
- Anonyymi
Sama kokemus täällä. Olen odottanut tilaustani maaliskuusta asti. Ennen on toiminut hyvin.
Kuluttajaneuvojakaan ei asiaan tartu. - Anonyymi
Mitä kuuluu prima-mausteille?
- Anonyymi
Onko kuulunut prima-mausteista mitään? Kuka on tämä yrittäjä nimeltään?
- Anonyymi
Meinasin tehdä tilauksen ja huomasin että moni mauste on ettei ole varastossa. Ennen joulua tilasin onnistuneesti. Mikä on nyt tilanne,onko firma vielä olemassa?
- Anonyymi
sehan on niin etta jos konkka tulee niin rahat menee. varastot tyhjat ei nayta hyvalta
- Anonyymi
02.08.2022 Velkojan jättämä konkurssihakemus = Taitaa ton firman loppu häämöttää.
- Anonyymi
Juu, konkurssiin taisi mennä tämä firma. Kalliita olivatkin niiden mausteet. Nyt oon onneksi löytänyt Maustemestan, sieltä saa hyvin kaikkia mausteita.
- Anonyymi
Sieltä meidänkin työporukka on nyt tilannut 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä meidänkin työporukka on nyt tilannut 👌
Maustemestalla ei taida olla ryhmätilausmahdollisuutta? Tilasin sieltä itselleni suoraan ja olivat kyllä laadukkaita mausteita 👍 ja herkkujakin tuli kyllä tilattua, ei voinut vastustaa 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maustemestalla ei taida olla ryhmätilausmahdollisuutta? Tilasin sieltä itselleni suoraan ja olivat kyllä laadukkaita mausteita 👍 ja herkkujakin tuli kyllä tilattua, ei voinut vastustaa 😋
Tilattiin myökin porukalla tuolta Maustemestasta. Ihanan tuoreita mausteita, tuli ihanat tuoksut kotiin saakka. Ja nuo herkut, nami nami. Suosittelen lämpimästi kaikille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilattiin myökin porukalla tuolta Maustemestasta. Ihanan tuoreita mausteita, tuli ihanat tuoksut kotiin saakka. Ja nuo herkut, nami nami. Suosittelen lämpimästi kaikille!
Mekin tilattiin sieltä työporukalla. Ja täytyy kyllä sanoa, että oli siellä paremmat mausteet kuin Prima-mausteella. Olisipa vaan löydetty tämä paikka aikaisemmin. Toimituksessa meni kyllä jonkin aikaa, mutta kannatti odottaa 👍
- Anonyymi
Tilasin viimeks Kuopion maustesopilta. Vika kerta, sellaisia sormenpäänkokoisia pusseja. Ei jatkoon😤😡😡🥶 pitääpä koklata tuota Maustemestaa
- Anonyymi
Hei kiitos vinkeistä. Just meinasin, että tilaan Primalta mutta jos on kokemusta, ettei ole tullut tuotteet kuulostaa vähän huonolta ja jos ei vastata asiakaspalveluun. Kokeilen Maustemestaa. Kiitti
- Anonyymi
sinullahan on siitä kuitenkin tosite maksustasi ( tiliotteessasi tai luottokortillasi)ja sen saat kyllä takaisin. Titeääkseni yritys lopetti kokonaan toiminnat ja yritystä ei tietojeni mukaan enään ole olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483