Prima-mausteet

Anonyymi

Tietääkö kukaan, miksi Röölässä osoitteen mukaan toimiva Prima-mausteet ei toimita tilattuja tuotteita vaan on pitänyt rahat eikä vastaa yhteydenottoihin?

15

8106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tästä tietoa?

• Anonyymi

Sama kokemus täällä. Olen odottanut tilaustani maaliskuusta asti. Ennen on toiminut hyvin.
      Kuluttajaneuvojakaan ei asiaan tartu.

• Anonyymi

Mitä kuuluu prima-mausteille?

• Anonyymi

Onko kuulunut prima-mausteista mitään? Kuka on tämä yrittäjä nimeltään?

• Anonyymi

Meinasin tehdä tilauksen ja huomasin että moni mauste on ettei ole varastossa. Ennen joulua tilasin onnistuneesti. Mikä on nyt tilanne,onko firma vielä olemassa?

• Anonyymi

sehan on niin etta jos konkka tulee niin rahat menee. varastot tyhjat ei nayta hyvalta

• Anonyymi

02.08.2022 Velkojan jättämä konkurssihakemus = Taitaa ton firman loppu häämöttää.

• Anonyymi

Juu, konkurssiin taisi mennä tämä firma. Kalliita olivatkin niiden mausteet. Nyt oon onneksi löytänyt Maustemestan, sieltä saa hyvin kaikkia mausteita.

• Anonyymi

Sieltä meidänkin työporukka on nyt tilannut 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä meidänkin työporukka on nyt tilannut 👌

Maustemestalla ei taida olla ryhmätilausmahdollisuutta? Tilasin sieltä itselleni suoraan ja olivat kyllä laadukkaita mausteita 👍 ja herkkujakin tuli kyllä tilattua, ei voinut vastustaa 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maustemestalla ei taida olla ryhmätilausmahdollisuutta? Tilasin sieltä itselleni suoraan ja olivat kyllä laadukkaita mausteita 👍 ja herkkujakin tuli kyllä tilattua, ei voinut vastustaa 😋

Tilattiin myökin porukalla tuolta Maustemestasta. Ihanan tuoreita mausteita, tuli ihanat tuoksut kotiin saakka. Ja nuo herkut, nami nami. Suosittelen lämpimästi kaikille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilattiin myökin porukalla tuolta Maustemestasta. Ihanan tuoreita mausteita, tuli ihanat tuoksut kotiin saakka. Ja nuo herkut, nami nami. Suosittelen lämpimästi kaikille!

Mekin tilattiin sieltä työporukalla. Ja täytyy kyllä sanoa, että oli siellä paremmat mausteet kuin Prima-mausteella. Olisipa vaan löydetty tämä paikka aikaisemmin. Toimituksessa meni kyllä jonkin aikaa, mutta kannatti odottaa 👍

• Anonyymi

Tilasin viimeks Kuopion maustesopilta. Vika kerta, sellaisia sormenpäänkokoisia pusseja. Ei jatkoon😤😡😡🥶 pitääpä koklata tuota Maustemestaa

• Anonyymi

Hei kiitos vinkeistä. Just meinasin, että tilaan Primalta mutta jos on kokemusta, ettei ole tullut tuotteet kuulostaa vähän huonolta ja jos ei vastata asiakaspalveluun. Kokeilen Maustemestaa. Kiitti

• Anonyymi

sinullahan on siitä kuitenkin tosite maksustasi ( tiliotteessasi tai luottokortillasi)ja sen saat kyllä takaisin. Titeääkseni yritys lopetti kokonaan toiminnat ja yritystä ei tietojeni mukaan enään ole olemassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4561
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2548
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2278
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1767
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1591
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1284
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      42
      1161
    Aihe