Prima-mausteet

Anonyymi

Tietääkö kukaan, miksi Röölässä osoitteen mukaan toimiva Prima-mausteet ei toimita tilattuja tuotteita vaan on pitänyt rahat eikä vastaa yhteydenottoihin?

15

9225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tästä tietoa?

    • Anonyymi

      Sama kokemus täällä. Olen odottanut tilaustani maaliskuusta asti. Ennen on toiminut hyvin.
      Kuluttajaneuvojakaan ei asiaan tartu.

    • Anonyymi

      Mitä kuuluu prima-mausteille?

    • Anonyymi

      Onko kuulunut prima-mausteista mitään? Kuka on tämä yrittäjä nimeltään?

    • Anonyymi

      Meinasin tehdä tilauksen ja huomasin että moni mauste on ettei ole varastossa. Ennen joulua tilasin onnistuneesti. Mikä on nyt tilanne,onko firma vielä olemassa?

    • Anonyymi

      sehan on niin etta jos konkka tulee niin rahat menee. varastot tyhjat ei nayta hyvalta

    • Anonyymi

      02.08.2022 Velkojan jättämä konkurssihakemus = Taitaa ton firman loppu häämöttää.

    • Anonyymi

      Juu, konkurssiin taisi mennä tämä firma. Kalliita olivatkin niiden mausteet. Nyt oon onneksi löytänyt Maustemestan, sieltä saa hyvin kaikkia mausteita.

      • Anonyymi

        Sieltä meidänkin työporukka on nyt tilannut 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä meidänkin työporukka on nyt tilannut 👌

        Maustemestalla ei taida olla ryhmätilausmahdollisuutta? Tilasin sieltä itselleni suoraan ja olivat kyllä laadukkaita mausteita 👍 ja herkkujakin tuli kyllä tilattua, ei voinut vastustaa 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maustemestalla ei taida olla ryhmätilausmahdollisuutta? Tilasin sieltä itselleni suoraan ja olivat kyllä laadukkaita mausteita 👍 ja herkkujakin tuli kyllä tilattua, ei voinut vastustaa 😋

        Tilattiin myökin porukalla tuolta Maustemestasta. Ihanan tuoreita mausteita, tuli ihanat tuoksut kotiin saakka. Ja nuo herkut, nami nami. Suosittelen lämpimästi kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilattiin myökin porukalla tuolta Maustemestasta. Ihanan tuoreita mausteita, tuli ihanat tuoksut kotiin saakka. Ja nuo herkut, nami nami. Suosittelen lämpimästi kaikille!

        Mekin tilattiin sieltä työporukalla. Ja täytyy kyllä sanoa, että oli siellä paremmat mausteet kuin Prima-mausteella. Olisipa vaan löydetty tämä paikka aikaisemmin. Toimituksessa meni kyllä jonkin aikaa, mutta kannatti odottaa 👍


    • Anonyymi

      Tilasin viimeks Kuopion maustesopilta. Vika kerta, sellaisia sormenpäänkokoisia pusseja. Ei jatkoon😤😡😡🥶 pitääpä koklata tuota Maustemestaa

    • Anonyymi

      Hei kiitos vinkeistä. Just meinasin, että tilaan Primalta mutta jos on kokemusta, ettei ole tullut tuotteet kuulostaa vähän huonolta ja jos ei vastata asiakaspalveluun. Kokeilen Maustemestaa. Kiitti

    • Anonyymi

      sinullahan on siitä kuitenkin tosite maksustasi ( tiliotteessasi tai luottokortillasi)ja sen saat kyllä takaisin. Titeääkseni yritys lopetti kokonaan toiminnat ja yritystä ei tietojeni mukaan enään ole olemassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe