Millasia koti menetelmiä on aseen sinistämiseen tai pinnottamiseen.. muita kuin tervaaminen ja kumimaalilla maalaminen
Aseen sinistäminen
5
558
Vastaukset
- Anonyymi
Laita youtubeen hakusanaksi gun blueing.
- Anonyymi
Kuulla idiootit,jaloruostutus on yksi vanhimpia tapoja pinnoittaa aseita.😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulla idiootit,jaloruostutus on yksi vanhimpia tapoja pinnoittaa aseita.😁😁😁
Jaloruostutus on taitoa vaativa laji ja vaatii, että on oma sauna. Tulee kyllä hieno pinta.
Mitä tahansa pinnoitusta käyttääkään niin ase kannattaa kyllä viedä pinnoitettavaksi ammattilaiselle. Itse voi hieroa pohjatyörviimeisen päälle, sillä se on homman kallein vaihe. Kotikonstein tehdyt pinnoitukset eivät tahdo olla pitkäikäisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaloruostutus on taitoa vaativa laji ja vaatii, että on oma sauna. Tulee kyllä hieno pinta.
Mitä tahansa pinnoitusta käyttääkään niin ase kannattaa kyllä viedä pinnoitettavaksi ammattilaiselle. Itse voi hieroa pohjatyörviimeisen päälle, sillä se on homman kallein vaihe. Kotikonstein tehdyt pinnoitukset eivät tahdo olla pitkäikäisiä.Ammattilaisen työnjälki heikkoa,parhaat aineet kielletty myrkylisinä.Kokenusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaisen työnjälki heikkoa,parhaat aineet kielletty myrkylisinä.Kokenusta on.
Ammattilaisia on monenlaisia. Todellisia osaajia on vähän ja työ maksaa. Hyviä tekijöitä löytyy ja heille on pitkät jonot. Ammattilaisille mytkytkin ovat sallittuja, mutta kuluttajille niitä ei myydä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818