Voi kun menisi nyt Stefan katsoo tyttären uutta ponia, viettäisi aikaa hänen kanssa.

Anonyymi

Aika parantaa kaiken ja meillä kaikilla on elämässä vastoinkäymisiä ja yli kyllä pääsee ainakin ajan kanssa.

139

2754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa asia mietin, kun Martina kertoi et nyt on poni saapunut tyttärelle. Lasten kanssa vietetty aika on parasta lääkettä ja siinä unohtuu turhat ikävät asiat ainakin siksi hetkeksi.

      • Anonyymi

        Tsempaajia tarvitsee mies,on selvin päin oikein fiksu ja vielä aran oloinen toisten henkilöiden kanssa.Paineet työssään ja yksityiselämän asiat on jostakin syystä luisuneet hankalaksi hänen itse käsitellä.👍.


      • Anonyymi

        Stefan Therman tarvitsee ammattiauttajaa, ei siinä enää ponit eikä tytär auta. Minusta aika ylimielisesti suuntasi katseensa kameraan päin ja näytti vielä voitonmerkkiä. Therman suorastaan halusi, että varmasti tulee kasvot kuvaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan Therman tarvitsee ammattiauttajaa, ei siinä enää ponit eikä tytär auta. Minusta aika ylimielisesti suuntasi katseensa kameraan päin ja näytti vielä voitonmerkkiä. Therman suorastaan halusi, että varmasti tulee kasvot kuvaan..

        Taitaa Stefu olla hyvää vauhtia menossa turmioon. Itsensä aiheuttamaan törkyyn 🙁.


      • Anonyymi

        Martina itse oli suhdepanolla, kun poni saapui , että.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan Therman tarvitsee ammattiauttajaa, ei siinä enää ponit eikä tytär auta. Minusta aika ylimielisesti suuntasi katseensa kameraan päin ja näytti vielä voitonmerkkiä. Therman suorastaan halusi, että varmasti tulee kasvot kuvaan..

        Juu ihan akan tilaamaa kuvausryhmää oli ylimielinen katse suunnattu.


      • Anonyymi

        Mitä valetta siinä on, meinaatko että jalat ristissä ollut Jessensä kanssa Mallorcalla?


      • Anonyymi

        Et, et, et, et. Etkö sä taukki jo viimein tajua, että se sana on ETTÄ! Toki muutenkin sun aivopierut tunnistaa kirjoitustaidottomuudestasi, mutta yritä edes vähän enemmän. Vai lieneekö mahdoton toive?

        Ei kai toi tytön oma poni ole vaan sen tallin, missä tyttö käy ratsastamassa. Eihän Martina itsekään ole viikkoon ollut tyttöjen kanssa, kun oli deittailemassa Mallorcalla. Tänään on juoksevinaan puolimaratonin. Ei ole aikaa tytöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsempaajia tarvitsee mies,on selvin päin oikein fiksu ja vielä aran oloinen toisten henkilöiden kanssa.Paineet työssään ja yksityiselämän asiat on jostakin syystä luisuneet hankalaksi hänen itse käsitellä.👍.

        Voi, voi sentään. Moni muukin muuttuu kännissä aivan erilaiseksi kuin selvin päin. Itsehän tuo viinat kurkustaan kaataa alas. Yksityiselämän paineet alkoivat jo silloin, kun Martinaan kapsahti, mutta sekin oma vikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et, et, et, et. Etkö sä taukki jo viimein tajua, että se sana on ETTÄ! Toki muutenkin sun aivopierut tunnistaa kirjoitustaidottomuudestasi, mutta yritä edes vähän enemmän. Vai lieneekö mahdoton toive?

        Ei kai toi tytön oma poni ole vaan sen tallin, missä tyttö käy ratsastamassa. Eihän Martina itsekään ole viikkoon ollut tyttöjen kanssa, kun oli deittailemassa Mallorcalla. Tänään on juoksevinaan puolimaratonin. Ei ole aikaa tytöille.

        Ai luulin että ihan täyspitkän maratonin juoksee, ainakin on hehkuttanut joka välissä omaa hyvää kuntoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä valetta siinä on, meinaatko että jalat ristissä ollut Jessensä kanssa Mallorcalla?

        Valehtelit että oli Mallorcalla kun poni saapui. Poni saapui tänään kuten hyvin tiedät koska stalkkaat Martinan instaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelit että oli Mallorcalla kun poni saapui. Poni saapui tänään kuten hyvin tiedät koska stalkkaat Martinan instaa.

        Tottakai tietää koska jo ottanut Martinan tämänpäiväisen puolimaratonin hampaisiinsa ja jauhaa sitä taas ties kuinka kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ihan akan tilaamaa kuvausryhmää oli ylimielinen katse suunnattu.

        "ihan akan tilaamaa kuvausryhmää oli ylimielinen katse suunnattu"???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelit että oli Mallorcalla kun poni saapui. Poni saapui tänään kuten hyvin tiedät koska stalkkaat Martinan instaa.

        Tulkoot vaikka vasta ensi vuonna, ei se ole mikään maata järisyttävä uutinen kuin ehkä Martinan mielestä , joka hehkuttaa sitä nyt joka välissä, kuin mainostaakseen, että poni on ostettu , tuskin sitä Martina on rahoittanut....heh heh heh..... antaisi jo olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tietää koska jo ottanut Martinan tämänpäiväisen puolimaratonin hampaisiinsa ja jauhaa sitä taas ties kuinka kauan.

        Martina on itse ilmoittanut tästä puolimaratonin juoksusta tänään, joten onko joku ongelma ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihan akan tilaamaa kuvausryhmää oli ylimielinen katse suunnattu"???

        Kenen akan? Sofia oli kuvauksissaan, hän ei tiennyt poliisien tulosta yhtään mitään. Älä valehtele, kohta sinut häädetään pihalle täältä jatkuvan valehtelun vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelit että oli Mallorcalla kun poni saapui. Poni saapui tänään kuten hyvin tiedät koska stalkkaat Martinan instaa.

        Niin Martinan instahan se tunnetusti onkin oikea totuuden torvi 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tietää koska jo ottanut Martinan tämänpäiväisen puolimaratonin hampaisiinsa ja jauhaa sitä taas ties kuinka kauan.

        *Tirsk. Luulit vastaavasi ihan eri ihmiselle kuin kenelle vastasit. Harhat taas valloillaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen akan? Sofia oli kuvauksissaan, hän ei tiennyt poliisien tulosta yhtään mitään. Älä valehtele, kohta sinut häädetään pihalle täältä jatkuvan valehtelun vuoksi.

        Sofiahan oli itse kuvausryhmän eli p##kalehden kutsunut katsomaan kuinka Stefu repeää kun hän on muuttanut muka omilleen eli muiden kämppään taas.Olihan hän jo vienyt isoon muuttoautoon tyhjiä paperisia logokasseja ja yhden pienen pöydän,siinä sen omaisuus,eihän isoon autoon enempää mahtunut,feikki mikä feikki akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiahan oli itse kuvausryhmän eli p##kalehden kutsunut katsomaan kuinka Stefu repeää kun hän on muuttanut muka omilleen eli muiden kämppään taas.Olihan hän jo vienyt isoon muuttoautoon tyhjiä paperisia logokasseja ja yhden pienen pöydän,siinä sen omaisuus,eihän isoon autoon enempää mahtunut,feikki mikä feikki akka.

        Eikö kaikki vuokra-asunnot ole toisten omistamia ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on itse ilmoittanut tästä puolimaratonin juoksusta tänään, joten onko joku ongelma ?

        ongelma on
        ongelma olet sinä
        mene itse juoksemaan edes 3 metriä vatsasi kanssa


    • Anonyymi

      Noi hullut tyrkyt pilas ton miehen.

      • Anonyymi

        Saattaa pitää paikkansa. Herkkä mies luonteeltaan ja ilman päihteitä ihan ok. mutta näin siinä sitten pahimmillaan käy.


      • Anonyymi

        Mies itse on pilannut itsensä jo nuoresta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies itse on pilannut itsensä jo nuoresta alkaen.

        Martina pilasi Stefanin! Mies tarvitsee terapiaa vielä monta vuotta.


      • Anonyymi

        hah hah, äläpä höpötä siellä keittiöpsykiatri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies itse on pilannut itsensä jo nuoresta alkaen.

        Stefu oli vielä jokseenkin alaikäinen, kun biletti Susanna Sievisen kanssa, silloin jo muutakin kuvioissa kuin...
        Hän on aina tarvinnut vahvan naisen ja mieluiten vähän vanhemmankin,
        mutta riitaa tulee, ellei mumma jaksa bilettää jatkuvasti pojan kanssa.
        Susannasta ja Stefusta on Sev enilläkin valokuvaa...


    • Anonyymi

      Mies on itse aina valintansa tehnyt. Itse on itsensä pilannut.

      • Anonyymi

        Turha syyttää noita naisia, jotka Stefu on ihan ITSE valinnut. Päästi fiksun Saaran menemään ja alkoi pelleillä tissibimbojen kanssa. Yhdelle väänsi vielä pullan uuniin. Kyllä loppupeleissä, mies itse vastaa teoistaan…siis jos on oikea mies 🧐, eikä suttuinen törkymöykkyinen päihteiden väärinkäyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha syyttää noita naisia, jotka Stefu on ihan ITSE valinnut. Päästi fiksun Saaran menemään ja alkoi pelleillä tissibimbojen kanssa. Yhdelle väänsi vielä pullan uuniin. Kyllä loppupeleissä, mies itse vastaa teoistaan…siis jos on oikea mies 🧐, eikä suttuinen törkymöykkyinen päihteiden väärinkäyttäjä.

        Näin on, ja aivan liian nuori oli kun joutui Martinan käsittelyyn, ehkä herkkä luonne sai ensimmäiset kolhut jo silloin, kuka tietää ?
        Ammattiauttaja ehdottomasti nyt kehiin , muuten ei hyvää seuraa.

        Toivottavasti tytär ei ole nähnyt näitä Seiskan julkaisemia kuvia, mutta koulukavereiden kotona varmaan kuvat nähty ja juttu luettu, joten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ja aivan liian nuori oli kun joutui Martinan käsittelyyn, ehkä herkkä luonne sai ensimmäiset kolhut jo silloin, kuka tietää ?
        Ammattiauttaja ehdottomasti nyt kehiin , muuten ei hyvää seuraa.

        Toivottavasti tytär ei ole nähnyt näitä Seiskan julkaisemia kuvia, mutta koulukavereiden kotona varmaan kuvat nähty ja juttu luettu, joten..

        Elä saasta syytä Martina mistään, kaksi ihmistä rakastuivat ja molemmat jätti ex kumppanin.Stefan monivuotisen tyttöystävän ja Martina oman aviomiehensä. Parhaat hetket oli Stefanil kun oli Martinan kans, oli riitoja ja niin on meille kaikilla ja siksi oli paras ratkaisu, et Martina jätti miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha syyttää noita naisia, jotka Stefu on ihan ITSE valinnut. Päästi fiksun Saaran menemään ja alkoi pelleillä tissibimbojen kanssa. Yhdelle väänsi vielä pullan uuniin. Kyllä loppupeleissä, mies itse vastaa teoistaan…siis jos on oikea mies 🧐, eikä suttuinen törkymöykkyinen päihteiden väärinkäyttäjä.

        Ei ollut sen fiksumpi tää Sara ja se olisi kuitenkin päättynyt eroon, kun Stefan olisi käynyt vieraissa.Elihan Sara kertonut, et Stefan oli jo aikaisemminkin pettänyt häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä saasta syytä Martina mistään, kaksi ihmistä rakastuivat ja molemmat jätti ex kumppanin.Stefan monivuotisen tyttöystävän ja Martina oman aviomiehensä. Parhaat hetket oli Stefanil kun oli Martinan kans, oli riitoja ja niin on meille kaikilla ja siksi oli paras ratkaisu, et Martina jätti miehen.

        Mene horisemaan metsän puille noita satujasi. Martina rikkoi lapsen ydinperheen, kun sekoili Levillä muitten miesten kanssa. Eikös ollut joku ruotsalainenkin messissä jossain vaiheessa?

        Mä olen satavarma, että Stefulla olisi ihan eri vastaus, jos häneltä kysyttäisiin ajasta Martinan tossun alla.

        Tää nyt oli hyvä juttu, että Sofia jätti Stefun, kun ei osaa olla ilman viinaa se mies ja sitten sekoaa täysin. Stefu voi palata Martinan luo, kun ei tuosta suhteesta tanskalaisen miehen kanssa kuitenkaan mitään pitempiaikaista seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä saasta syytä Martina mistään, kaksi ihmistä rakastuivat ja molemmat jätti ex kumppanin.Stefan monivuotisen tyttöystävän ja Martina oman aviomiehensä. Parhaat hetket oli Stefanil kun oli Martinan kans, oli riitoja ja niin on meille kaikilla ja siksi oli paras ratkaisu, et Martina jätti miehen.

        Elä saasta....no mutta kuka se suurin saasta oikein onkaan ?
        SANA ON ÄLÄ.....mistä helvetin perähikiältä olet kotoisin.

        Ei ollut kovin # onnellista # kiitollista ja # siunattua se perhe-elämä nähnytkään, vaikka Martina yritti muuta väittää, huutoriitaa naapurit soittivat poliisit jo silloin kuin rva odotti lastaan, pettämistä puolin ja toisin , jos tuo on mielestäsi onnea niin huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä saasta syytä Martina mistään, kaksi ihmistä rakastuivat ja molemmat jätti ex kumppanin.Stefan monivuotisen tyttöystävän ja Martina oman aviomiehensä. Parhaat hetket oli Stefanil kun oli Martinan kans, oli riitoja ja niin on meille kaikilla ja siksi oli paras ratkaisu, et Martina jätti miehen.

        Kovinpa tarkkaan tunnut taas tietävän ulkopuolisten parhaat hetket sun muut. Yritä ymmärtää että sinun mielikuvituksesi ei ole yhtä kuin todellisuus, voi voi... 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene horisemaan metsän puille noita satujasi. Martina rikkoi lapsen ydinperheen, kun sekoili Levillä muitten miesten kanssa. Eikös ollut joku ruotsalainenkin messissä jossain vaiheessa?

        Mä olen satavarma, että Stefulla olisi ihan eri vastaus, jos häneltä kysyttäisiin ajasta Martinan tossun alla.

        Tää nyt oli hyvä juttu, että Sofia jätti Stefun, kun ei osaa olla ilman viinaa se mies ja sitten sekoaa täysin. Stefu voi palata Martinan luo, kun ei tuosta suhteesta tanskalaisen miehen kanssa kuitenkaan mitään pitempiaikaista seuraa.

        No nyt on, Martina vaan kehiin, niin Therman raitistuu ja ryhdistäytyy sekä onni palaa pikkuperheen luo Hankoon ja voivat sitten yhdessä istutella orvokkeja tallin pihaan.
        Valitettavasti taitaa vaan olla jo perintörahat Finito ja uutta ei ole näköpiirissä, ei ne äveriäät kaverit iänkaiken jeesaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene horisemaan metsän puille noita satujasi. Martina rikkoi lapsen ydinperheen, kun sekoili Levillä muitten miesten kanssa. Eikös ollut joku ruotsalainenkin messissä jossain vaiheessa?

        Mä olen satavarma, että Stefulla olisi ihan eri vastaus, jos häneltä kysyttäisiin ajasta Martinan tossun alla.

        Tää nyt oli hyvä juttu, että Sofia jätti Stefun, kun ei osaa olla ilman viinaa se mies ja sitten sekoaa täysin. Stefu voi palata Martinan luo, kun ei tuosta suhteesta tanskalaisen miehen kanssa kuitenkaan mitään pitempiaikaista seuraa.

        Tanskalainen mies on vaan somea varten niinkuin oli palomieskin. Ettekö te torvet tajua? Martina elää vaan työlleen ja harrastuksilleen. Kaikki on teatteria. Suurta näytelmää yksinkertaisia ihmisiä varten. Hän tienaa sillä. Tanskalainen mies ei kauaa marttaa ja seurakuntaa kattelis saman katon alla. Kaikki kestää aikansa. Rakkaus (?) Kestää ikuisesti. Vain kohteet vaihtuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanskalainen mies on vaan somea varten niinkuin oli palomieskin. Ettekö te torvet tajua? Martina elää vaan työlleen ja harrastuksilleen. Kaikki on teatteria. Suurta näytelmää yksinkertaisia ihmisiä varten. Hän tienaa sillä. Tanskalainen mies ei kauaa marttaa ja seurakuntaa kattelis saman katon alla. Kaikki kestää aikansa. Rakkaus (?) Kestää ikuisesti. Vain kohteet vaihtuvat.

        Martinan työ ???? Vielä niitä roska tv ohjelmia tuotetaan.....hahhhhhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan työ ???? Vielä niitä roska tv ohjelmia tuotetaan.....hahhhhhaaa

        Me Naisten rakkaushaastattelusta on myös tulossa massia. Martina antaa haastattelun yksin, samaan tyyliin kuin meni kihloihin Thermanin kanssa yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me Naisten rakkaushaastattelusta on myös tulossa massia. Martina antaa haastattelun yksin, samaan tyyliin kuin meni kihloihin Thermanin kanssa yksin.

        Martina rahastaa eroilla, rahanahne kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä saasta syytä Martina mistään, kaksi ihmistä rakastuivat ja molemmat jätti ex kumppanin.Stefan monivuotisen tyttöystävän ja Martina oman aviomiehensä. Parhaat hetket oli Stefanil kun oli Martinan kans, oli riitoja ja niin on meille kaikilla ja siksi oli paras ratkaisu, et Martina jätti miehen.

        Jaaha, kommentoijien nimittelijä taas vauhdissa. Stefun alamäki alkoi siitä, kun bylsi varatun Aitolehden kanssa Levillä. Kokenut nainen pyöritti nuorta poikaa. Oliko siellä myös naisen aviomies ja ihan pieni vauva, mukana Levillä? Mutta joo, Stefu on itse asiansa pilannut. Stop- nappulaa olisi voinut painaa ihan koska vaan matkan varrella. Mutta luisteli vaan täydellä kaasulla menemään. Stefulla ”kaasu hirtti kiinni”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä saasta syytä Martina mistään, kaksi ihmistä rakastuivat ja molemmat jätti ex kumppanin.Stefan monivuotisen tyttöystävän ja Martina oman aviomiehensä. Parhaat hetket oli Stefanil kun oli Martinan kans, oli riitoja ja niin on meille kaikilla ja siksi oli paras ratkaisu, et Martina jätti miehen.

        Näinhän asian haluaa Martina nähdä. Totuus on kuitenkin aivan muuta. Mitähän tulevassa kirjassaan satulee.


    • Anonyymi

      Martinalle tuo uutinen ei varmasti ollut yllätys. Tuollaista käytöstä on ollut aiemminkin.

      • Anonyymi

        Onko näin, aikoinaan Martinan insta oli täynnä ainoastaan # onnellista # kiitollista ja siunattua, ihan viime metreille asti. Totuus taisi olla kuitenkin aika karua settiä.


      • Anonyymi

        Martina roikkui Stefun rahoissa, tuskin siinä muuta rakkautta oli, kuin rakkaus luksuselämään 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina roikkui Stefun rahoissa, tuskin siinä muuta rakkautta oli, kuin rakkaus luksuselämään 🤔.

        …ja samat taisivat olla motiivit Sofiallakin. Stefu mahdollisti itse noiden mirkkujen makean elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …ja samat taisivat olla motiivit Sofiallakin. Stefu mahdollisti itse noiden mirkkujen makean elämän.

        Nyt on sitten ”kultamekko-Iida” jonon jatkona .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina roikkui Stefun rahoissa, tuskin siinä muuta rakkautta oli, kuin rakkaus luksuselämään 🤔.

        Turhaa Sofia jaksat Martina ei kuulu tähän asiasn millään tavalla ihan tositv- leffatähti- sofian omaa järjestämää leffaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …ja samat taisivat olla motiivit Sofiallakin. Stefu mahdollisti itse noiden mirkkujen makean elämän.

        Martina olisi lentänyt jo puolen vuoden jälkeen, ilman yllätystä. Sofiaa varmaan rakasti kun noin vahvasti reagoi. Mutta apua tarvitsee oli miten oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina olisi lentänyt jo puolen vuoden jälkeen, ilman yllätystä. Sofiaa varmaan rakasti kun noin vahvasti reagoi. Mutta apua tarvitsee oli miten oli.

        Alkoivat odottamaan lasta vasta kun olivat jo vuoden olleet yhdessä. Ja sinä täällä väität valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoivat odottamaan lasta vasta kun olivat jo vuoden olleet yhdessä. Ja sinä täällä väität valheita.

        ”Elämäsi kunnossa -kirjassa Martina kertoo, kuinka Stefan joutui kasvamaan pikavauhtia aikuiseksi Isabellan synnyttyä.

        – Yhteinen tyttäremme Isabella syntyi reilu vuosi seurustelun aloittamisen jälkeen”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sitten ”kultamekko-Iida” jonon jatkona .

        No tuo kultamekko-Iitu ei kelpaa kenellekään muuta kuin yhdeksi yöksi. Likka pilasi maineensa jo ensi metreillä julkisuudessa. Eikä ole todellakaan mikään kaunotar. Päinvastoin. Suhmuran Santra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina olisi lentänyt jo puolen vuoden jälkeen, ilman yllätystä. Sofiaa varmaan rakasti kun noin vahvasti reagoi. Mutta apua tarvitsee oli miten oli.

        Näin se hyvin todennäköisesti on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoivat odottamaan lasta vasta kun olivat jo vuoden olleet yhdessä. Ja sinä täällä väität valheita.

        Martina ei ehkä olisi halunnut lasta niin pian, kun ensimmäinen lapsi Eskon kanssa oli vielä niin nuori, mutta Martina varmisti Stefun itselleen vanhanaikaisella konstilla... Stefu varmaan oli lähtökuopissa tuolloin, kun Martina pisti pullan uuniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina roikkui Stefun rahoissa, tuskin siinä muuta rakkautta oli, kuin rakkaus luksuselämään 🤔.

        Nää on lokin kommentteja kiirettä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on lokin kommentteja kiirettä pitää.

        Kiirettä pitää sisällöntuottajalla vastailla jokaikiseen kommenttiin ja ketjuun mutku Martina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo kultamekko-Iitu ei kelpaa kenellekään muuta kuin yhdeksi yöksi. Likka pilasi maineensa jo ensi metreillä julkisuudessa. Eikä ole todellakaan mikään kaunotar. Päinvastoin. Suhmuran Santra.

        No niin!

        Juuri näin, miksi tituleerataan "kaunottareksi" tms...?
        Kaukana kaunottaresta!

        Omituinen naama, miksi jo nuorena noin suttuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Elämäsi kunnossa -kirjassa Martina kertoo, kuinka Stefan joutui kasvamaan pikavauhtia aikuiseksi Isabellan synnyttyä.

        – Yhteinen tyttäremme Isabella syntyi reilu vuosi seurustelun aloittamisen jälkeen”

        Joten mitenköhän on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Elämäsi kunnossa -kirjassa Martina kertoo, kuinka Stefan joutui kasvamaan pikavauhtia aikuiseksi Isabellan synnyttyä.

        – Yhteinen tyttäremme Isabella syntyi reilu vuosi seurustelun aloittamisen jälkeen”

        Tapasivat Levillä vuoden 2011 alussa uutena vuotena. Lapsi syntyi syyskuussa 2012. Tuo tarkoittaa siis sitä että eivät aloittaneet seurustelua tuolloin kun tapasivat Levillä. Okei. Mitä sitten väitetään sellaista. Esko kyllä otti eron tammikuussa 2011 ja muuttivat Eskon kanssa erilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ehkä olisi halunnut lasta niin pian, kun ensimmäinen lapsi Eskon kanssa oli vielä niin nuori, mutta Martina varmisti Stefun itselleen vanhanaikaisella konstilla... Stefu varmaan oli lähtökuopissa tuolloin, kun Martina pisti pullan uuniin.

        Martina ei suunnitellut lasta koska oli päässyt opiskelemaan sisustussuunnittelua. Tuli kuitenkin raskaaksi ja koulun aloitus jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten mitenköhän on ?

        Jos lapsi syntyi reilu vuosi seurustelun aloittamisen jälkeen, niin tuon perusteella olisi muutaman kuukauden seurustelun jälkeen tullut raskaaksi, eikä vuoden seurustelun jälkeen!

        Toisekseen, Martina ja Stefu ottivat yhteen jo raskausaikana niin rajusti, että Seiska kertoi että oli poliisit hälytetty kotiin. Myös erosivat ennen koko lapsen syntymää.
        https://www.is.fi/viihde/art-2000006473449.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina roikkui Stefun rahoissa, tuskin siinä muuta rakkautta oli, kuin rakkaus luksuselämään 🤔.

        Missä helvetin rahoissa? Stefulla ei koskaan ole ollut rahaa, kaikki ollut kiinni yrityksessä.
        Eron jälkeen on tainnut kaikki se vähäkin mennä Levin huvila, Marbella ja Dubai ei koskaan liene ollut edes Stefun omistuksessa, toivottavasti omistaa vielä Hangossa olevan talon, että on katto pään päällä, kun palaa harharetkiltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä helvetin rahoissa? Stefulla ei koskaan ole ollut rahaa, kaikki ollut kiinni yrityksessä.
        Eron jälkeen on tainnut kaikki se vähäkin mennä Levin huvila, Marbella ja Dubai ei koskaan liene ollut edes Stefun omistuksessa, toivottavasti omistaa vielä Hangossa olevan talon, että on katto pään päällä, kun palaa harharetkiltään.

        Jos Stefulla ei koskaan ole ollut rahaa ja Martinakin oli suhteen alkuaikoina yhä ulosotossa, jonka äiti maksoi lehtijuttujen mukaan pois, niin kerro ihmeessä, miten oli huvilaa Levillä, Hangon tilukset, Marbellaa, arvo-asunto Tähtitorninmäellä, sitten Eirassa jne. Ja Martina kertoi myös, että Stefu hyvitti riitoja kalliilla lahjoilla, laukuilla yms.

        Itseäni kiinnostaa kovasti, miten rahattomana tuommoinen elämäntyyli on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei suunnitellut lasta koska oli päässyt opiskelemaan sisustussuunnittelua. Tuli kuitenkin raskaaksi ja koulun aloitus jäi.

        Ei elämä mitä juttua, no miksi jäi tämän vuoden kansainvälinen koulutus enkuksi, jonka piti alkaa tammikuussa? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ehkä olisi halunnut lasta niin pian, kun ensimmäinen lapsi Eskon kanssa oli vielä niin nuori, mutta Martina varmisti Stefun itselleen vanhanaikaisella konstilla... Stefu varmaan oli lähtökuopissa tuolloin, kun Martina pisti pullan uuniin.

        Ihan satavarmasti näin on asia ollut, turha sitä on mustaa valkoiseksi väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei suunnitellut lasta koska oli päässyt opiskelemaan sisustussuunnittelua. Tuli kuitenkin raskaaksi ja koulun aloitus jäi.

        Martina opiskelemaan ja oikein sisustusta...WAU olisko kieli siinäkin opiskelussa ollut englanti .......LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä helvetin rahoissa? Stefulla ei koskaan ole ollut rahaa, kaikki ollut kiinni yrityksessä.
        Eron jälkeen on tainnut kaikki se vähäkin mennä Levin huvila, Marbella ja Dubai ei koskaan liene ollut edes Stefun omistuksessa, toivottavasti omistaa vielä Hangossa olevan talon, että on katto pään päällä, kun palaa harharetkiltään.

        Stefu oli saanut perintörahat, kun isä kuoli Isabellan ollessa ihan pieni. Tytär mainittiin Stefanin isän kuolinilmoituksessa, mutta Martinaa ei...mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei elämä mitä juttua, no miksi jäi tämän vuoden kansainvälinen koulutus enkuksi, jonka piti alkaa tammikuussa? 😂

        Totta, miksi jäi myös tämä kansainvälinen opiskelu englannin kielellä yhtä torsoksi kuin sisustusuunnittelijan opiskelu.
        Martinasta ei vaan ole opiskelemaan mitään, on sen verran yksinkertainen ja tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on lokin kommentteja kiirettä pitää.

        Häh, Martinako itse kirjoittelisi, eikös hän ole maratonilla jonkun puheiden mukaan?
        Nyt harhaiset lopettakaa nuo kuvitelmanne, että julkkikset teidän kanssanne täällä kirjoittelisivat. Enpä ole naurettavampaa kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei suunnitellut lasta koska oli päässyt opiskelemaan sisustussuunnittelua. Tuli kuitenkin raskaaksi ja koulun aloitus jäi.

        Jotkut väittelevät tohtoriksi raskaana ollessaan, mutta Martinalla jäi muutaman kk:n sisustusopinnot nekin suorittamatta. Tuosta ajasta on kulunut n. 9 vuotta. Olisihan niitä opintoja voinut jatkaa raskauden jälkeen. Tosin onhan hienompaa valmistua kandiksi 3 vuoden päästä, kun Martina ilmoitti instassaan loppuvuodesta 21 aloittavansa kv. opinnot englannin kielellä. Martina on ahkera ja kova täti opiskelemaan... :D Vielä ehtii väitellä tohtoriksikin tuolla vauhdilla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut väittelevät tohtoriksi raskaana ollessaan, mutta Martinalla jäi muutaman kk:n sisustusopinnot nekin suorittamatta. Tuosta ajasta on kulunut n. 9 vuotta. Olisihan niitä opintoja voinut jatkaa raskauden jälkeen. Tosin onhan hienompaa valmistua kandiksi 3 vuoden päästä, kun Martina ilmoitti instassaan loppuvuodesta 21 aloittavansa kv. opinnot englannin kielellä. Martina on ahkera ja kova täti opiskelemaan... :D Vielä ehtii väitellä tohtoriksikin tuolla vauhdilla. :D

        Totta, varsinkin kun pohjana on välttävin arvosanoin suoritettu peruskoulun päättötodistus ja englannin kielen sanavarasto on suorastaan ihailtavan laaja...yeah, yeah, yeah....and so

        So Pritty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin, aikoinaan Martinan insta oli täynnä ainoastaan # onnellista # kiitollista ja siunattua, ihan viime metreille asti. Totuus taisi olla kuitenkin aika karua settiä.

        Kuvasi Stefua salaa, kun mies ei halunnut olla hänen kanssaan samoissa kuvissa. Kihlakuvassakin, Martina oli yyyyyksin 😥. Kihloissa itsensä kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasivat Levillä vuoden 2011 alussa uutena vuotena. Lapsi syntyi syyskuussa 2012. Tuo tarkoittaa siis sitä että eivät aloittaneet seurustelua tuolloin kun tapasivat Levillä. Okei. Mitä sitten väitetään sellaista. Esko kyllä otti eron tammikuussa 2011 ja muuttivat Eskon kanssa erilleen.

        Onko, 15:27, joku stalkkeri, kun on noin tarkat tiedot?


    • Anonyymi

      Kyllä aikuinen yli kolmikymppinen mies vastaa itse teoistaan, turha syyttää naisia tässä asioissa. Miehen elämä on yritetty saada raiteilleen jo molempien naisystäviensä avustuksella vuosikausia mutta sekoilut senkun jatkuvat.

    • Anonyymi

      Therman on mahdollisesti edelleen varmassa tallessa. Jos se sai jonkun psykoosin, niin hoitoon ovat vieneet, ei noin hullua voi päästää vapaalle, voi tehdä vielä pahempaa.

    • Anonyymi

      On ikävää kun naiset roikkuu rahan takia. Siinä sokaistuu kuka tahansa.

      • Anonyymi

        Synkkää katsottavaa nuo seiskan kuvat.


      • Anonyymi

        Niin, tosirakkauttahan ei voi olla kuin umpiköyhien kanssa.


    • Anonyymi

      Lastensuojelu puuttuu yleensä tälläisiin tapauksiin.
      Kun vanhempi on poliisin kanssa tekemisissä niin poliisin velvollisuus on aina tehdä lasuilmoitus jos huoltajalla alaikäinen lapsi.
      Vaikka lapsi ei olisi ollut ko keississä lähelläkään.

      • Anonyymi

        Juu jos on paikalla älä jaksa jauhaa!


      • Anonyymi

        Tuskin Stefu mikään huoltaja on koska on huumetuomiokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin Stefu mikään huoltaja on koska on huumetuomiokin.

        Ei ole Stefan huoltaja vaan Martina on, saa kuitenkin tavata lasta kuin se sopii kaikille osapuolille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Stefan huoltaja vaan Martina on, saa kuitenkin tavata lasta kuin se sopii kaikille osapuolille.

        Onko Martsulla yksinhuoltajuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Martsulla yksinhuoltajuus?

        Martina projekti, niin kait on sitten yksinhuoltaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Stefan huoltaja vaan Martina on, saa kuitenkin tavata lasta kuin se sopii kaikille osapuolille.

        Kerropa kuka olet kun noin tarkkaan selität huoltajuusasioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Martsulla yksinhuoltajuus?

        Kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.

        Ainut et joutuu maksaa elatus maksut ja tapaamiset, silloin kun sopii kaikille osapuolille.Esko ja Martina on sopimus, et on vuoroviikoin toisen vanhemman luona lapsi asuu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut et joutuu maksaa elatus maksut ja tapaamiset, silloin kun sopii kaikille osapuolille.Esko ja Martina on sopimus, et on vuoroviikoin toisen vanhemman luona lapsi asuu .

        Et, et, et, et, et, myös, myös, myös ja myöskin. Elä elä elä elä. VAMOS!

        Esko ja Martina on sopimus.. :D Et on vuoroviikoin toisen vanhemman luona lapsi asuu.
        Siis mitäh? Elatus maksut :) Et joutuu maksaa tapaamiset, silloin kun sopii.
        Martina saa maksun siitäkin, kun lapsi tapaa isäänsä.... ?????????


    • Anonyymi

      Martina otti kantaa musiikilla stoorissaan kun vastaanottivat tytön kanssa ponia: "mulla yksi pyyntö ois, älä vie lapsuuttani pois." Niinpä. Ei riitä että Stefu nimenomaan Sofian takia on aiheuttanut niin paljon hallaa. Lisäksi vielä täälläkin näkee että jotkut mielenterveysongelmaiset ovat olleet vuosikausia kimpussa ja edelleen päivittäin. Miten voi yhdelle ihmiselle tulla noin paljon vastusta elämässään.

      • Anonyymi

        Surullista ikävää, en voi muuta sanoa oli ollut ilon päivä lapselle, kun rakas isä olisi ollut ponia kans vastassa.❣️🙋.


      • Anonyymi

        Martsahan se onkin paras sanomaan, Suomen surullisenkuuluisin leijonaemo 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista ikävää, en voi muuta sanoa oli ollut ilon päivä lapselle, kun rakas isä olisi ollut ponia kans vastassa.❣️🙋.

        Voi kyynel sentään, lopeta nyt tuo nyyhkiminen pelle 🤭


      • Anonyymi

        Voi, voi sentään. Ihan syytön mies kaikkeen, ihan kuin Pikkarainenkin. Vastusta vaan tulee, vaikka kuinka kunnollisesti yrittää elää.. :D Et kai oikeasti kuvittele edes, että Stefu roikkuisi jossain juorupalstalla lukemassa sinun ja kaltaistesi höyrypäitten kirjoituksia. Kyllähän sinäkin kaikkesi teit, että Sofialle ja Stefulle tulisi ero ja väsäsit siitä aloituksen "Se on ilon päivä kun S&S eroaa". Onko nyt hyvä mieli sulla? Kyllä pitäisi olla. Sofia teki kuitenkin oikein, kun haki tavaransa pois Stefun isännöimästä kämpästä. Onneksi ei katsellut ja roikkunut Stefun lompsassa 9 vuotta, kuten leijonaemo... Sinäkin voit nyt keskittyä Martinan uuteen rakkaussuhteeseen ja sen keston arvuutteluun. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista ikävää, en voi muuta sanoa oli ollut ilon päivä lapselle, kun rakas isä olisi ollut ponia kans vastassa.❣️🙋.

        Minusta noiden molempien vanhempien pitäisi hieman miettiä omia tekemisiään, jos ovat yhteisen lapsen tänne maailmaan saattaneet. Mutta eihän tämä ole ainoa tapaus, onhan näitä vastaavia pilvin pimein nykypäivänä, kun julkisuus ja materia sekä omat rakastumiset ja panosuhteet ovat elämän ainoa mittari ja tarkoitus.


      • Anonyymi

        Mistä tuollainen muutama mielenterveysongelmainen on tullut kimppuunsa? Eihän terve tuollaista vainoamista vuosikymmenen ja enemmänkin harrasta. Kai se nyt on tiedossa koska aika poikkeuksellista on että nimenomaan yhtä ihmistä noin vainotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta noiden molempien vanhempien pitäisi hieman miettiä omia tekemisiään, jos ovat yhteisen lapsen tänne maailmaan saattaneet. Mutta eihän tämä ole ainoa tapaus, onhan näitä vastaavia pilvin pimein nykypäivänä, kun julkisuus ja materia sekä omat rakastumiset ja panosuhteet ovat elämän ainoa mittari ja tarkoitus.

        Tyttöä käy sääliksi. Eivät ne uudet ponit tai muut korvaa tasapainoisia vanhempia. Toinen riehuu ja on vähän väliä syytteessä. Toisella pakkomielle urheiluun ja jatkuvaan paikasta toiseen matkusteluun. Vaihtuvista
        isäehdokkaista puhumattakaan. Lööpeissä ollaan vähän väliä, eikä mitenkään hyvissä merkeissä. Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöä käy sääliksi. Eivät ne uudet ponit tai muut korvaa tasapainoisia vanhempia. Toinen riehuu ja on vähän väliä syytteessä. Toisella pakkomielle urheiluun ja jatkuvaan paikasta toiseen matkusteluun. Vaihtuvista
        isäehdokkaista puhumattakaan. Lööpeissä ollaan vähän väliä, eikä mitenkään hyvissä merkeissä. Surullista.

        Juuri näin, laiha lohtu se poni taitaa olla, mutta Martinalle se on taas materian hehkutusta, että oikein poni ostettiin, ei niitä ihan pikkurahalla hankita !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta noiden molempien vanhempien pitäisi hieman miettiä omia tekemisiään, jos ovat yhteisen lapsen tänne maailmaan saattaneet. Mutta eihän tämä ole ainoa tapaus, onhan näitä vastaavia pilvin pimein nykypäivänä, kun julkisuus ja materia sekä omat rakastumiset ja panosuhteet ovat elämän ainoa mittari ja tarkoitus.

        Tiedät hyvin asian, et Martina parempaa äitiä ei voi olla.Malempien tyttöjen isät on näin myös mediassa kertoneet.Meitä on paljon äitejä, jotka olemme töissä viikot toisella paikkakunnalla ja osa ulkomaillakin.Miehistä puhuminen on AINOASTAAN ikävää ilkeyttä ja pahaa oloa, jota henkilöt tänne suoltavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät hyvin asian, et Martina parempaa äitiä ei voi olla.Malempien tyttöjen isät on näin myös mediassa kertoneet.Meitä on paljon äitejä, jotka olemme töissä viikot toisella paikkakunnalla ja osa ulkomaillakin.Miehistä puhuminen on AINOASTAAN ikävää ilkeyttä ja pahaa oloa, jota henkilöt tänne suoltavat.

        Mitä iloa on omistaa "maailman paras" äiti, jos hän ei ole läsnä juuri muutamaa päivää pidenpään? Se auttaisi tietenkin, jos edes "maailman paras" isä olisi läsnä. Mutta kun ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät hyvin asian, et Martina parempaa äitiä ei voi olla.Malempien tyttöjen isät on näin myös mediassa kertoneet.Meitä on paljon äitejä, jotka olemme töissä viikot toisella paikkakunnalla ja osa ulkomaillakin.Miehistä puhuminen on AINOASTAAN ikävää ilkeyttä ja pahaa oloa, jota henkilöt tänne suoltavat.

        Tällaista paras äiti mittaria ei ole olemassakaan, joten turha on sellaista edes määrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä iloa on omistaa "maailman paras" äiti, jos hän ei ole läsnä juuri muutamaa päivää pidenpään? Se auttaisi tietenkin, jos edes "maailman paras" isä olisi läsnä. Mutta kun ei...

        Ja silloinkin kun äitiänsä tapaavat niin äiti kragaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi sentään. Ihan syytön mies kaikkeen, ihan kuin Pikkarainenkin. Vastusta vaan tulee, vaikka kuinka kunnollisesti yrittää elää.. :D Et kai oikeasti kuvittele edes, että Stefu roikkuisi jossain juorupalstalla lukemassa sinun ja kaltaistesi höyrypäitten kirjoituksia. Kyllähän sinäkin kaikkesi teit, että Sofialle ja Stefulle tulisi ero ja väsäsit siitä aloituksen "Se on ilon päivä kun S&S eroaa". Onko nyt hyvä mieli sulla? Kyllä pitäisi olla. Sofia teki kuitenkin oikein, kun haki tavaransa pois Stefun isännöimästä kämpästä. Onneksi ei katsellut ja roikkunut Stefun lompsassa 9 vuotta, kuten leijonaemo... Sinäkin voit nyt keskittyä Martinan uuteen rakkaussuhteeseen ja sen keston arvuutteluun. :D

        Eipä tidä mennä vannomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta noiden molempien vanhempien pitäisi hieman miettiä omia tekemisiään, jos ovat yhteisen lapsen tänne maailmaan saattaneet. Mutta eihän tämä ole ainoa tapaus, onhan näitä vastaavia pilvin pimein nykypäivänä, kun julkisuus ja materia sekä omat rakastumiset ja panosuhteet ovat elämän ainoa mittari ja tarkoitus.

        15:02 Tarkoittamatta juuri tätä tapausta niin yleisesti naisten helpoin keino nauliuttaa mies itselleen on valehdella ehkäisystä. Et ilmeisesti tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät hyvin asian, et Martina parempaa äitiä ei voi olla.Malempien tyttöjen isät on näin myös mediassa kertoneet.Meitä on paljon äitejä, jotka olemme töissä viikot toisella paikkakunnalla ja osa ulkomaillakin.Miehistä puhuminen on AINOASTAAN ikävää ilkeyttä ja pahaa oloa, jota henkilöt tänne suoltavat.

        Missä mediassa ovat kertoneet isät näin? Laitatko linkkiä?


    • Anonyymi

      Ap ihan herkistyneessä mielentilassa 😅

    • Anonyymi

      Kyllä se voi pinna palaa, kun nainen ei ymmärrä totella!
      Ymmärrän erittäin hyvin miestä, hermot, menee kun kauniimpi osapuoli haluaisi itsenäistyä ja kokeilla siipiään.

      • Anonyymi

        Kun lukee Seiskasta tuosta heidän "rakkaustarinastaan" niin kas kummaa, siellä lukee että ensimmäinen ero tuli jo kesäkuussa kun Sofia viestitteli Nikolle kun Niko vapautui. Sitten seuraava ero kun Sofia kävi soittamassa Nikon ovikelloa ja pyrki sisään. Ja nyt sitten Sofia muutti Nikon siskon asuntoon. Ja kuinka paljon on muita riitoja jotka johtuvat Nikosta. Ehkä Stefu on tajunnut että häntä on koko ajan vain hyväksikäytetty ja Niko on se oikea rakkaus. Stefulta meni perhe ja bisnekset ja terveys heikkeni lisää, koska päihteidenkäyttö lisääntyi. Lisäksi tuli tuomioita ja syytteitä suhteen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lukee Seiskasta tuosta heidän "rakkaustarinastaan" niin kas kummaa, siellä lukee että ensimmäinen ero tuli jo kesäkuussa kun Sofia viestitteli Nikolle kun Niko vapautui. Sitten seuraava ero kun Sofia kävi soittamassa Nikon ovikelloa ja pyrki sisään. Ja nyt sitten Sofia muutti Nikon siskon asuntoon. Ja kuinka paljon on muita riitoja jotka johtuvat Nikosta. Ehkä Stefu on tajunnut että häntä on koko ajan vain hyväksikäytetty ja Niko on se oikea rakkaus. Stefulta meni perhe ja bisnekset ja terveys heikkeni lisää, koska päihteidenkäyttö lisääntyi. Lisäksi tuli tuomioita ja syytteitä suhteen aikana.

        Kova höpöttäjä. Sepittelet asiat parhain päin, mutta kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lukee Seiskasta tuosta heidän "rakkaustarinastaan" niin kas kummaa, siellä lukee että ensimmäinen ero tuli jo kesäkuussa kun Sofia viestitteli Nikolle kun Niko vapautui. Sitten seuraava ero kun Sofia kävi soittamassa Nikon ovikelloa ja pyrki sisään. Ja nyt sitten Sofia muutti Nikon siskon asuntoon. Ja kuinka paljon on muita riitoja jotka johtuvat Nikosta. Ehkä Stefu on tajunnut että häntä on koko ajan vain hyväksikäytetty ja Niko on se oikea rakkaus. Stefulta meni perhe ja bisnekset ja terveys heikkeni lisää, koska päihteidenkäyttö lisääntyi. Lisäksi tuli tuomioita ja syytteitä suhteen aikana.

        No Nikon sisko sitten sai vuorostaan lokin pyörimään jalkoihinsa. Eikö tuon ikäinen muija saa itse hankittua asuntoa itselleen sekä maksamaan asumisensa kulut itse. Ikuinen siivelläelelijä.


    • Anonyymi

      Stefu vaikuttaa melko tyypilliseltä adhd tapaukselta, siihen yhdistettynä huono itsetunto ja ilmeisesti läheisriippuvuus koska aina pitää olla joku joka häntä kannattelee. Stefun kannattais aloittaa terapia ja laittaa parisuhteet katkolle ja lopettaa päihteet.

    • Anonyymi

      Jos puolisollasi (14:55) palaa pinna, niin hyväksytkö sen mielihyvin, että hän nakkelee tavaroitasi ulos ikkunasta ja solvaa sinua mahdollisimman härkisti? Oletko mielelläsi puolisosi kynnysmatto?

      • Anonyymi

        En tiedä keneltä kyselet mutta vastaan kuitenkin että jos toinen isapuoli olisi myös itse käyttäytynyt suhteen aikana aikuismaisesti olisi tilanne varmaan ollut toinen. Osallistunut asumiskuluihin eikä kinunnut naurettavan hintaisia turhakelaukkuja ja kaikkee muuta kallista paskaa. Eikä vaan repinyt toisesta kaikkea ns luksusta omaa egoansa pönkittämään.


    • Anonyymi

      Nämä naiset eivät olisi köyhää Stefania ottaneet. Eikä Aitolehti olisi lasta tehnyt.

      • Anonyymi

        Raha on tässäkin tapauksessa ainoa motiivi näillä kummallakin naisella. Valitettavasti.


      • Anonyymi

        Niinpä Martina laskelmoi härskisti ja Stefan maksaa siitä kauan mielenterveydellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä Martina laskelmoi härskisti ja Stefan maksaa siitä kauan mielenterveydellään.

        Täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Miten meet ja vietät aikaa tyttären kanssa jos on putkasa pidätettynä?

      • Anonyymi

        Telepatia käyttöön. Ei taida olla älyvehkeet latingissa tällä hetkellä.....
        Viddu mikä luuseri!


      • Anonyymi

        Onneksi meidät pidetään tilanteen tasalla, Etelärannassa satavarmasti istuu autossa Seiskan reportteri ja odottelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatia käyttöön. Ei taida olla älyvehkeet latingissa tällä hetkellä.....
        Viddu mikä luuseri!

        Eikä ole ihan kaikki inkkarit kanootissa - uskomaton törppö/tollo.


    • Anonyymi

      Ponihan on tallin eikä tyttären oma, Martsa tietenkin innokkaille seuraajilleen senkin jotenkin valehdellut 👍

      • Anonyymi

        Martinalla on köyhän tytön syndrooma, kaikella pröystäillään, vaikkei olisi edes omaa nähnytkään. Sääliksi käy.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät että on tallin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että on tallin ?

        Juttu oli lehdessä että ponin ostaa tallin pitäjä, Martina ja tytär olivat mukana reissulla Hollannissa tai jossakin. Varmaankin mukana siksi että Martina sai sepittää taas instaansa valheita.


    • Anonyymi

      Uskon että poni on Martinan ostama. Talli luultavasti auttoi yhteyksillään ponin hankinnassa.

      • Anonyymi

        Tietenkin uskot kun uskot kaiken muunkin mitä Martina sanoo 😅 Osaat varmaan kertoa siitä kansainvälisestä koulutuksestakin, että kuinka on opinnot sujuneet? Entä miten onnistui pyöräileminen kotiin vaikka oli jäänyt auton alle ja ambulanssikin tulossa? Miksi ei mennyt koskaan jenkkeihin maratoonille vaikka hehkutti sitä ainakin puoli vuotta jne jne.


      • Anonyymi

        Stefanin rahoilla ostettiin poni.


    • Anonyymi

      Onko Stefan ihan huumeiden käyttäjä lastensuojeluilmoitus hyvä olis tehdä kukaan normaali ei heittele ikkunoista tavaraa

      • Anonyymi

        Eiköhän lasu ole tietoinen jo tästäkin.


    • Anonyymi

      Ei lapsen tai tyttökaverin tehtävä ole kannatella miestä joka käyttäytyy kuin lapsi. Päihderiippuvuus ei poneilla parane. Stefu hoitaa mielenterveysongelmia päihteillä. Lapsi säälittää. Martinasta voi olla mitä mieltä haluaa mutta varmaan hän kärsii kun katsoo oman lapsen kärsimystä vierestä. Isä voi ostaa vaikka 5 ponia mutta lapsen onnellisuutta ei rahalla osteta.

      • Anonyymi

        Raha ei tuo onnellisuutta vaan läsnäolo ja yhdessä tekeminen. 0n se sääli, jos ei kummassakaan ole aidosti sitä taitoa. Kahdesta ongelmaisesta ei ole vanhemmiksi.


    • Anonyymi

      Stefun on nyt korkea aika hoitaa ongelmansa ja itsensä kuntoon. Tämän päiväinen oli tedellakin se viimeinen niitti.
      Nyt nöyrästi hattu käteen ja AA - ryhmään. Sieltä ne on korkeammissakin asemissa olevat henkilöt ponnistaneet takaisin normaaliin elämään.
      Suosittelen lämpimästi Stefan, nyt on sen paikka.
      Jos Stefu valitsee AA:n nostan hänelle hattua. AA:n kautta ne on monet muutkin, korkeammissa asemissa olevat ihmiset saaneet avun.
      Suosittelen sydämellisesti.
      Stefan, ole mies ja ota se askel!

      • Anonyymi

        Entä huumeet miten niistä pääsee?


    • Anonyymi

      Stefu tsiigailee jatkuvasti naisia sillä silmällä. Hänellä on hyvä ihmistuntemus ja vielä parempi tuntuma naisiin. Hän löytää aina itselleen sopivimman daamin. Seksielämä on heillä aina taivaallista.

      • Anonyymi

        Miten sitten tämä muu elämä, jossa tarvitaan alapään sijasta yläpää ? Se taitaa olla hakusessa vielä pitkän aikaa.


    • Anonyymi

      voiku ny menis steffe hoitoon
      rahaa ainakin riittää ostaa vaikka kalleinta mahdollista saatavissa olevaa hoitoa
      mieluummin kokkelirahat kunnon terapiaan kuin noihin bile-iitoihin

      • Anonyymi

        Mikä hiton steffe ??? Oletko ihan steffen kaveri vai ?


    • Anonyymi

      kyl se Iso-Iita parantelee Stefun haavat :D

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe