Jollain naiselle on hirveä hätä

Anonyymi

sotkea taas muiden naisten rakastavat viestit..
Tulin tänne tunti sitten itkien miehen perään ja lähden nyt naureskellen palstan huIIuudelle. Tämä jos mikä on viihdettä ja terapiaa ikävöivälle mielelle.

Ja miehelle tiedoksi, mun oot. Rakastan sua.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jättäisit mies tuon turhan taeatraalisuuden ja itsesi ylistämisen vähemmälle, niin joku voisi uskoa sinun itkuvirsiisi

      • Anonyymi

        Tää nainen lähtee nyt ulos raittiiseen ilmaan, satoi tai ei. Kumpparit jalkaan ja metsään. Kivaa päivää kaikille. Myös sinulle hätähousuämmä.

        Kivaa kun on vapaapäivä. Koittakaa muutkin ulkoilla ja nauttia elämästä.
        Rakastan sitä miestä! t. riman alittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää nainen lähtee nyt ulos raittiiseen ilmaan, satoi tai ei. Kumpparit jalkaan ja metsään. Kivaa päivää kaikille. Myös sinulle hätähousuämmä.

        Kivaa kun on vapaapäivä. Koittakaa muutkin ulkoilla ja nauttia elämästä.
        Rakastan sitä miestä! t. riman alittaja

        Tuo rakastan sitä miestä tarkoittaa sitä, että puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa ja sen pitäisi kyllä näkyä esim kolme päivää täällä käyneille, mutta onhan se gtoki niin, että toiset jää vuosiksi junnaamaan ja väittämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rakastan sitä miestä tarkoittaa sitä, että puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa ja sen pitäisi kyllä näkyä esim kolme päivää täällä käyneille, mutta onhan se gtoki niin, että toiset jää vuosiksi junnaamaan ja väittämään

        Ei tarkoita, minä nainen rakastan sitä miestä oikeasti.


    • Anonyymi

      Tuli ulkoiltua riittävästi, kaupassa käytyä tälle päivälle. Olin jäädä sähkölaudan kolhimaksi vaikka oikeaoppisesti liikun nurtsin reunoja nuoleskellen. Mitä vielä!
      Itku meinasi päästä, koska lautailija sohaisi itseään tolppaan väistäessään minua. Sekin vielä!
      Tulihan päivän hyvä työ tehtyä tuotakin kautta ja kuskasin nuoren kotiinsa.

      • Anonyymi

        Aika paljon puolessa tunnissa. Miten maltoit pysyä palstalta pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon puolessa tunnissa. Miten maltoit pysyä palstalta pois?

        Ei tuo ole aloittaja. Minä tulin vasta nyt takaisin :) t. aloittajanainen


      • Anonyymi

        Taidat olla jossain Hki keskustassa? Olitpa kiltti kun veit hänet vielä kotiinsa. Sieltä en kaipaa ketään mutta turvallista ulkoilua sinulle sinne.
        Tää aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon puolessa tunnissa. Miten maltoit pysyä palstalta pois?

        Miten sinä kehtaat muuten kysyä joltain miten hän malttaa pysyä poissa palstalta? Itse et pazkalle uskalla kun naiset voi sillä aikaa esiintyä miehinä. Taas kunnon naurut vaikka toisen sairaus ei ole naurun asia. Mutta sinun en laske ihmiseksi enää. Olet nolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä kehtaat muuten kysyä joltain miten hän malttaa pysyä poissa palstalta? Itse et pazkalle uskalla kun naiset voi sillä aikaa esiintyä miehinä. Taas kunnon naurut vaikka toisen sairaus ei ole naurun asia. Mutta sinun en laske ihmiseksi enää. Olet nolla!

        Nyt taisit kirjoittaa kuvion nurinkurin haukkuen tavallaan väärää puuta, eipä sillä, että tuo esitetty kysymys olisi missään nimessä ollut millään tavalla hyväntahtoinen, vaan luultavasti jotain pilkan yritystä vastoin parempaa tietoa, mutta on se huomio jokaisen hoonattava tavallansa. On varmaan kerrassaan mukavaa elää palstoilla päivät pitkät ja luulla olevansa jotenkin uberkiusaaja kun urputtaa naisena esiintyvälle trollille. voi mitä ironiaa tuo puolen tunnin aikaviive siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisit kirjoittaa kuvion nurinkurin haukkuen tavallaan väärää puuta, eipä sillä, että tuo esitetty kysymys olisi missään nimessä ollut millään tavalla hyväntahtoinen, vaan luultavasti jotain pilkan yritystä vastoin parempaa tietoa, mutta on se huomio jokaisen hoonattava tavallansa. On varmaan kerrassaan mukavaa elää palstoilla päivät pitkät ja luulla olevansa jotenkin uberkiusaaja kun urputtaa naisena esiintyvälle trollille. voi mitä ironiaa tuo puolen tunnin aikaviive siis

        Miten olisi orkku palstavahti. Tunge sormi pimpsaan ja ähise hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon puolessa tunnissa. Miten maltoit pysyä palstalta pois?

        Et voi oikeasti olla niin tyhmä, että kuvittelet yhden ihmisen kirjoittavan kaiken tänne. Kun yksi lähtee niin toinen tulee tilalle. Niin se menee. No, mieheksiluulija asuu täällä, muut menee ja tulee ja joku muu jatkaa siitä mihin yksi jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi orkku palstavahti. Tunge sormi pimpsaan ja ähise hetki.

        Minäpä taidan olla yhtä kiero ja ymmärtää tahallaan sen verran väärin, että ihan pokalla tulkitsen sinut siksi kommentoijaksi, joka kävi tuossa änkyttämässä kiusaamisentapaistaan ja jolle kommentin osoitin. Ohhoh, olipa nyt kyllä sivistymätöntä tekstiä


    • Anonyymi

      Rakasta vaan! Onhan niitä sellaisiakin miehiä! Hahahaaa

      • Anonyymi

        Millaisia miehiä? Hän on maailman ihanin mies. En usko että voin kehenkään rakastua koskaan kuten häneen. Tän naisen sydän on sulaa vahaa sen miehen edessä, tai laavaa..


    • Anonyymi

      Aijaa, jezillä on viekastava rasti joka ratketa tahtoo. Illalla hieman saunottua ...

      • Anonyymi

        Ahdistaa

        Mikä
        Auttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaa

        Mikä
        Auttaa

        112!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        112!

        Ei sinne kyllä ole syytä soitella kuin akuutissa hengenahdistustilanteessa ym, ei naurata. Sivusta


      • Anonyymi

        En valitettavasti ymmärrä kommenttiasi. Eikä kaikkia tarviikaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaa

        Mikä
        Auttaa

        Tämä ei ole aloittaja, Tämä huutelee tähän tyyliin aina sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne kyllä ole syytä soitella kuin akuutissa hengenahdistustilanteessa ym, ei naurata. Sivusta

        Kaikki ne on sivusta. Minä ap sanoin lähteväni metsään ja sinne todellakin menin. Sen jälkeen tein vielä koti- ja pihahommia. Kohta vielä imuri laulamaan ja ilta on katettu onnella.


    • Anonyymi

      Käytä ällä.On monta käviää .Monta saman koenutta miestä naista. Joten lulevat hänelle viestisi. Laita vaikka paikka kunta.Hei kalle tältä lapista. Tai maija popanen turusta tai aku-ankka esposta.Mikki hiri hesasta Kaipaan odotan suo aina.Selekeytää hieman lährtäjä.Vai uletko todella tällä on vain sinä ja esim 2 vastaaja.

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan. Tuollaisia mongerruksia kukaan lue.


    • Anonyymi

      Naiselle tiedoksi. Niin rakastan minäkin sinua!

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu. Sehän tässä palstassa on parasta kun suurin osa on ala-arvoista harhailijaa mutta välissä teitä timantteja. Rakastan sitä miestä, en tiä ootko sä.


      • Anonyymi

        En todellakaan kirjoittanut tuollaista. Tykkään sinusta, enkä miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan kirjoittanut tuollaista. Tykkään sinusta, enkä miehistä.

        Nämä ei liity aloittajaan kumpikaan. Mitä jos molemmat menisitte välillä ulos?


      • Anonyymi

        Anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi.

        Älä pyydä anteeksi. Ihmetyttää vaan ettet erota kuka huutelee sivusta ja kuka haukkuu ketäkin. Tällä palstalla haukutaan vain naisia enkä minä nainen ainakaan ota niitä itseeni enää. Olen joskus alussa itkenyt noiden tyyppien takia. Olin niin sekaisin rakkaudesta ja kokematon netissä. Itku tuli herkkinä hetkinä. Nyt jo tottunut ja kovettanut sen verran itseään, että ei enää haittaa. Naiset on susia toisilleen täällä.


    • Anonyymi

      Missä olet parrakas mies... Ikävä...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe