Aika huono talo tuo Varkaudessa toimiva Soisalon liikenne, lupaavat kuin ja taivaan, mutta asia kun tulee eteen sitten asia jotain muuta.
Soisalon liikenne Ilkka
16
2043
Vastaukset
- Anonyymi
Sille pomolle oikea ja ainoa paikka hiekkalaatikko muovi lapio kourassa 😆😆😂😂
- Anonyymi
Perussuomalaiset puolueen säännöt.
Jäsen voi erota puolueeta ilmoittamalla puoluehallitukselle tai paikallisosastolle.
Jäsen voidaan erottaa puolueesta jos hän vahingoittaa puoluetta.Mitå tämä rahastonhoitaja teki levittäessään pertöntätietoa julkisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset puolueen säännöt.
Jäsen voi erota puolueeta ilmoittamalla puoluehallitukselle tai paikallisosastolle.
Jäsen voidaan erottaa puolueesta jos hän vahingoittaa puoluetta.Mitå tämä rahastonhoitaja teki levittäessään pertöntätietoa julkisestiSinähä sait fudut nii tiiät.
- Anonyymi
Linjuriautossa Warkaudessa on tunnelmaa,
tästä jokainen on kokenut unelmaa.
Palvelu on iloista ja rivakkaa,
lepytellään rouvaa kipakkaa.
Lippu on suorastaan sikahalpa,
oma auto talliin ja oveen salpa.
Huristellaan pitkin Savon raittia,
juodaan taskumatin kossuspraittia. - Anonyymi
Nämä ovatkin niitä avustuksilla pyörittäviä lesta yrittäjiä.
- Anonyymi
Soisalon liikenteen kuskit kaahaa ja ajavat päin punaisia. Ei oikein turvalliselle kyydillä vaikuta.
- Anonyymi
Huomattu on, paljon puutteita koko talossa
- Anonyymi
Huonoa palvelua Soisalon liikenteen porukalta se johtaja kusipää siellä
- Anonyymi
Missä on ajamassa se pieni pullero kiharapää. Hienoa työnantajalta tämä "händsfree" hänelle. On tietenkin oudon näköinen, kun puhelin laitettu Jeesus teipillä päähän kiinni kuljettajalle.
- Anonyymi
Rätei ja lumpui, ja hernekeittoa ja romuja
- Anonyymi
Imeksi välillä moloas pipipää
- Anonyymi
Sisäsiittoisuus on vakava ongelma
- Anonyymi
Osa autoista on mallia häkäpönttö, ainakin savuista päätellen.
- Anonyymi
Mikä teitä riivaa?
Vaikutteet siis??
- Anonyymi
pultti
Soisalon liikenne vei minulta yli 20€, eikä palauttanut senttiäkään heinäkuun 29. vuonna 2019. Olin matkalla Mikkelistä Savonlinnaan Waltti-vuorolla Anttolan ja Puumalan kautta. Maksoin matkan Mikkelin matkakeskuksessa Waltti-kortilla. Rahat auton rahastuslaite velotti Waltilta mutta kuljettajan maksupääte ei rekisteröinyt maksua saaduksi, joten jouduin maksamaan matkan toiseen kertaan käteisellä rahalla. Menin seuraavana päivänä Mikkelin kaupungin joukkoliikenteen toimistoon kuitin kanssa. Lisäksi Waltti-kortti tarkitettiin ja todettiin saman matkan velotetun kahteen kertaa sekä Waltilla että käteisellä. Mikkelin kaupunki lähetti kuitin ja tiedot Pohjois-Savon Ely-keskukseen Iisalmeen. Kuukautta myöhemmin Ely-keskus lähetti lipun takaisin kirjeessä ja totesi rahastuksessa tapahtuneen virheen ja kehotti ottamaan yhteyttä Soisalon liikenteen toimistoon ja toimittamaan käteiskuitin sinne. Lähetin mutta liikaa maksettua hieman yli 20€ ei koskaan palautettu, enkä saanut enää edes yhteyttä Soisalon liikenteeseen.
Tuollainen paskalafka joutaa mennä konkurssiin, kun liikaa perittyjä maksuja ei saa takaisin. Savonlinja tai Koiviston Liikenne voisi ostaa tuollaisen kelvottoman yhtiön.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228