Venäjän federaatio on kieltänyt lestadiolaisen kultin toiminnan ulkomaisena agenttina. Syynä ovat lahkon jatkuvasti harjoittama pedesrastia ja insesteeraus lähisukulaisten kesken. Lisäksi tämä harhaoppi on jatkuvasti uhkaillut tulimerellä.
V. Putin
Lestadiolainen lahko kielletty venäjällä
12
108
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti pian Suomessakin.
- Anonyymi
olisi hyvä kieltää suomessaki mutta eihän sitä kieletä ja itse asiassa kannattaa yhteiskunta osioon näistä
- Anonyymi
Onko teillä lestat yhteneväinen käytäntö siinä mitä saa katsoa netistä..Saako esimerkiksi tv uutisia katsoa. Siellähän monesti haastatellaan josta kansanedustajiakin. Urheilua kuulemma saatte katsoa netistä.
- Anonyymi
Siis lesta kansanedustajiakin monesti haastatellaan.
- Anonyymi
Monilla kesäurheilija naisilla on melkein pylly paljaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilla kesäurheilija naisilla on melkein pylly paljaana.
Pituushyppy on tiukka laji.
- Anonyymi
Iskelmä musiikkin soi usein kisoissa . Eikö se häiritse.
- Anonyymi
Lest lestampi lestoin.
- Anonyymi
Venäjä edellä kävijä.
- Anonyymi
O kumma jos jotkut vieläkin uskoo että tuo lahko ainoa oikea.
- Anonyymi
Se on kielletty muuallakin, koska on niin sekopäätä porukkaa nämä pleen talepaanit. .
- Anonyymi
Sairaita
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841