Ei ole korvienvälissä kuin aktivointisana. Ei ymmärrä olevansa täysi typerys.
Aktivointi vittuilja saisi kuolla
16
86
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä paskin palstan aktivointi aloitus ?
- Anonyymi
Mikähän seuraavaksi harmittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän seuraavaksi harmittaa?
Minä veikkaan että paskimman aloituksen tekijää harmittaa kun sille nauretaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monitralla paskatkin muuttuu liukkaaksi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nyt paha mieli? Pitäisikö pistää pari ulinaa jonkun ketjun jatkoksi ennen kuin vedät itsesi narun jatkoksi?
- Anonyymi
Tämähän onkin aivan älykääpiöiden palsta. Mitä pitäisi odottaa keskustelun tasosta?
- Anonyymi
Monitralla paskatkin muuttuu liukkaaksi puhumattakaan siitä miten hyvin aktivointi aloituksetkin irtoavat !
- Anonyymi
Joku syrjäytynyt hylkiö josta ei kannata välittää.
- Anonyymi
Ei se voi olla ihan syrjäytynyt yksilö kun se kerran keksi ruveta kisaamaan paskimmasta aloituksesta.
- Anonyymi
Monitra voitelee pahimmankin syrjäytyneen loistavaksi bile-eläimeksi!!
- Anonyymi
Taas alkoi aloitukset ahistamaan
- Anonyymi
Ihminen on paha toivotaan ydinpommin laukeamista ,pian aktivointi aloittaja kuolee samalla,heh.
- Anonyymi
Nyt meni jo liikaa monitraa koneeseen.
- Anonyymi
Aktivointikaveri työntää jokakerta monitralla voidellun kiertokangen sisuksiinsa kun toistaa sanat" aktivointi, monitra, turha aloitus"
Ja näitä työntöjä riittää😅- Anonyymi
Ja aloittajaa harmittaa kun sille nauretaan.
- Anonyymi
Saantio muistuttaakin sopivasti mikä sen vointio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708