Onko joku saanut halut takaisin?

Anonyymi

Miten vaimon halut ja mielenkiinnon saa sytytettä uudestaan? Onko joku onnistunut ilman vierasta?

24

3274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhu vaimollesi, mies! Kerro, kuinka asia painaa mieltäsi. Molemminpuolinen rehellinen avautuminen ja halu ymmärtää miksi tilanne on mikä on, antaa mahdollisuuden muutokseen, mikäli niin haluatte.

      • Anonyymi

        Halusin erota, kun oli vaan riitoja vaimon toimesta ja mikään ei riittänyt. Seksielämä oli kuollut. Sanoin, että hän on elämäni rakkaus, mutta en jaksa enää tämmöistä. Vaimo tajusi menettävänsä kaikki kulissit. Sanoin, että en kulissielämää halua vaan rakkautta. Halusin aikoinaan vaimon, jonka kanssa tehdä yhdessä asioita, en halunnut parisuhdetta, jossa kumpikin on yksin.
        Olin niin loppu ja suutuksissa vaimon riitoihin ja vaimon minä-minä elämään. Ajattelin, että avioliitto on loppu. Sitten viha panin vaimoani, enkä välittänyt hänestä yhtään. Hän syttyikin siitä eloon. Alkoi seksielämän uusi aikakausi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin erota, kun oli vaan riitoja vaimon toimesta ja mikään ei riittänyt. Seksielämä oli kuollut. Sanoin, että hän on elämäni rakkaus, mutta en jaksa enää tämmöistä. Vaimo tajusi menettävänsä kaikki kulissit. Sanoin, että en kulissielämää halua vaan rakkautta. Halusin aikoinaan vaimon, jonka kanssa tehdä yhdessä asioita, en halunnut parisuhdetta, jossa kumpikin on yksin.
        Olin niin loppu ja suutuksissa vaimon riitoihin ja vaimon minä-minä elämään. Ajattelin, että avioliitto on loppu. Sitten viha panin vaimoani, enkä välittänyt hänestä yhtään. Hän syttyikin siitä eloon. Alkoi seksielämän uusi aikakausi.

        Mistä te riitelitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä te riitelitte?

        Vaimo aloitti riidat tyhjästä. Mehupurkki jäänyt pöydälle, olinko siivonnut vai en, lähetin vaimon mielestä tyhmän vitsin naapurin miehelle, vaimo kysyi neuvoa ja vastasin, (ei ollut kysymys minulle).
        Vessanpöntön kansi jäänyt ylös, vaimo halusi ison ja kalliin remontin, johon ei ollut varaa, halusi sisustussuunnittelijan, kysyi mielipiteitä minulta, mutta suuttui niistä, kun ne olivat vääriä, omia menoa, joista en saanut kysellä, haukkui mustasukkaiseksi jos kysyin. Minun kuului kertoa missä liikun, halusi myöhemmin remontoida pojan huoneen, autoin kukkapenkit teossa ja vaimo kysyi mielipidettä minne eri kukat sopisivat, sanoi mielipiteeni, joka oli väärä. Tein vaimolle 5 kasvilaatikkoa, maalasin ne, kärräsin mullat, kalkitsin. Kun vaimo halusi istuttaa siemenet niihin, odotin laatikoiden luona 30 minuuttia ja vaimon rupesikin kastelemaan kukkia ja juttelemaan naapurin kanssa, kun menin sisälle odottamaan, vaimo suuttui kun istutus piti olla yhteinen juttu. Kun menin kuvaamaan luontokuvia kahdeksi tunniksi, pilasin vaimon päivän. Vaimo suuttui, kun arvostelin Sanna Marinia, kesällä 2020, kun jätti kaikki valmistelut tekemättä koronatoimia varten. Kehuin kyllä ensin, että koronan alun hoiti hienosti.

        Joo, riitti että olin kotona. Vaikeimpia hetkiä oli kun vaimo kysyi mielipidettä ja tiesin että joku mun sanoista menee väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo aloitti riidat tyhjästä. Mehupurkki jäänyt pöydälle, olinko siivonnut vai en, lähetin vaimon mielestä tyhmän vitsin naapurin miehelle, vaimo kysyi neuvoa ja vastasin, (ei ollut kysymys minulle).
        Vessanpöntön kansi jäänyt ylös, vaimo halusi ison ja kalliin remontin, johon ei ollut varaa, halusi sisustussuunnittelijan, kysyi mielipiteitä minulta, mutta suuttui niistä, kun ne olivat vääriä, omia menoa, joista en saanut kysellä, haukkui mustasukkaiseksi jos kysyin. Minun kuului kertoa missä liikun, halusi myöhemmin remontoida pojan huoneen, autoin kukkapenkit teossa ja vaimo kysyi mielipidettä minne eri kukat sopisivat, sanoi mielipiteeni, joka oli väärä. Tein vaimolle 5 kasvilaatikkoa, maalasin ne, kärräsin mullat, kalkitsin. Kun vaimo halusi istuttaa siemenet niihin, odotin laatikoiden luona 30 minuuttia ja vaimon rupesikin kastelemaan kukkia ja juttelemaan naapurin kanssa, kun menin sisälle odottamaan, vaimo suuttui kun istutus piti olla yhteinen juttu. Kun menin kuvaamaan luontokuvia kahdeksi tunniksi, pilasin vaimon päivän. Vaimo suuttui, kun arvostelin Sanna Marinia, kesällä 2020, kun jätti kaikki valmistelut tekemättä koronatoimia varten. Kehuin kyllä ensin, että koronan alun hoiti hienosti.

        Joo, riitti että olin kotona. Vaikeimpia hetkiä oli kun vaimo kysyi mielipidettä ja tiesin että joku mun sanoista menee väärin.

        Hirvee vaimo sulla, vaihda ihmeessä toiseen, fiksuja naisia on paljon.


      • Anonyymi

        Naisen halut saa takaisin vaihtamalla halukkaaseen. Suomi on täynnä halukkaita naisia.


    • Anonyymi

      Ei haluta enää syty samaan mieheen,jos menneet!

    • Anonyymi

      Ottaa vaan ja lähtee pitkälle ennenkokemattomalle matkalle. Elämä On.

    • Anonyymi

      Ei syty halut uudestaan ero tulee.

    • Anonyymi

      En usko tähän tarinaan.

      • Anonyymi

        Tarina on totta, mutta voi olla että seksillä kusetettiin, ehkä olen narsistin kanssa naimisissa. Viime vuonna seksiä oli enemmän kuin 7 edellisen vuoden aikana yhteensä. Nyt iski jäätävä masennus, mua on kusetettu koko suhteen ajan. Historia alkaa nivoutua yhteen tajuan että mua on petetty kokoajan.


    • Anonyymi

      Mitähän sun vaimo sanoisi nyt, jos näkisi tämän tekstin. ?

      • Anonyymi

        Olen jutellut vaimon kanssa asioista. Hän on hämmentynyt. On luullut että kaikki on hyvin.
        Myös pariterapeutti meni tähän lankaan. Ihmetteli käytöstäni kun vaimo selitti hänellekin, että kaikki on ollut hyvin...
        Kerroin muutama viikko sitten vaimolle, että hänellä on paljon narsistisia piirteitä 22/25. Kävin jokaisen piirteen hänen kanssaan läpi. Luulen, että tuon narsistiominaisuuden takia hän on ehkä elänyt omaa "hyvää" mielikuvituselämäänsä eikä ole tajunnut kuinka pahoin kohtelee minua.

        Pettämistä hän ei myönnä, mutta hän täyttää myös klassisen pettäjän merkit. Olen kirjannut yli viisikymmentä käytösmuutosta, jotka alkoivat viimeisen lapsen syntymän jälkeen, jotka kaikki poistuivat, kun meinasin erota ja syytin vaimoa pettämisestä.

        Näitä pettämisen merkkejä en ole käynyt hänen kanssaan läpi enkä noita käytösmuutoksia.

        En tosiaan tiedä kenen kanssa olen naimisissa. Nyt vaimo on täydellinen, hoitaa kodin ja lapset, on paljon hyvää seksiä. Erektioni on palautunut täysin. Ei kiukuttele eikä halua riidellä.

        Uskomaton tarina, mutta täysin totta. Ehkä siksi myös pariterapeutti ehdotti minulle että elän mielikuvitusmaailmassa. Totuus on nyt se, että narsisti vaimo pyöritti näitä pariterapeutteja. Petti myös, mutta kun tajusi, että menettää kaiken jos tulee ero, alkoikin käyttäytyä ihan täydellisesti. Nyt en löydä hänestä mitään vikaa tai pahaa sanottavaa. En tiedä onko pysyvää.

        Tota pahaa aikaa kesti 7 vuotta ja puolet lopusta vuosista olin pelkkää huoneilmaa vaimolle. Sitten kaikki muuttui kuin salamaniskusta täydelliseksi.


    • Anonyymi

      Ja millä tavalla kusetettu?

    • Anonyymi

      Haluttomuus on asia, joka todella vie itsetunnon ja usein johtaa eroon tai pettämiseen. Ollaan kirjoitettu aiheesta useampi artikkeli blogiin. Käy lukaisemassa: https://onnellinenparisuhde.fi/tag/seksi/ Toivon, että löydät näistä apua tilanteeseen.

    • Anonyymi

      Sehän riippuu siitä, miksi ne halut on menny.
      Oletko kohdellut vaimoa joskus huonosti, oletko pettänyt? Kosketko muuten kuin saadaksesi seksiä? Katsotko häntä silmiin? Kuunteletko hänen juttujaan? Onko hänellä liikaa stressiä? Joutuuko huolehtimaan aina muista? Onko vaihdevuodet? Onko seksi yleensä vaimollekin hyvää vai sinulle vain? Hemmotteletko häntä koskaan? Ja jos hemmottelet, odotatko heti jotain vastapalveluksia? Oletko loukannut häntä jotenkin sängyssä tai muuten? Onko teillä henkinen yhteys? Mitä vaimolle ylipäätään elämässä kuuluu? Mitä teidän suhteelle kuuluu? Huolehditko itsestäsi ja hygieniasta?

      Siinä nyt muutama juttu mietittäväksi. Saattaa osua useampikin. Nuori nainen saattaa suostua, vaikkei asiat olisi kunnossa, mutta aikuinen nainen osaa jo kieltäytyä siitä, mikä ei ole hänelle hyväksi.

      • Anonyymi

        En ole koskaan kohdellut vaimoa huonosti, olen ollut aina ollut myös ystävällinen. Meillä on aina haluttu joka päivä esim töihin lähtiessä. Huolehdin hygieniastani, huolehdin kodista, lapsista, koulusta, lasten harrastuksista, en juo itseäni humalaan, en petä, olen pyytänyt vaimo syömään ulos ja kahden keskisiin reissuihin. En ole loukannut sängyssä. Olen aina kehunut häntä myös raskaana ollessa. Auttanut vaihtamaan työpaikkaa, auttanut haastavissa työasioissa, saanut olla kotona lasten kanssa kun olivat pieniä. Seksiä hän alkoi itse rajoittamaan ja teki siitä tylsää. Sitten viimeisen lapsen saannin jälkeen hän kertoi haluttomuudesta. Yritin sopeutua. Tästä tuli riitaa kun seksiä alkoi olla niin vähän. Autoin ja tein paljon, että vaimoa ei kotihommat kuormita. Annoin myös läheisyyttä. Yritin kehua häntä, mutta minun kehut lähinnä ärsytti häntä.

        Vaimo vaan vetäytyi kauemmaksi ja kauemmaksi. Lopulta olin hänelle pelkkää ilmaa. Minulle tuli rytmihäiriöitä ja rintakipuja kun vaimo oli henkisesti jossain muualla enkö saanut enää mitään henkistä kontaktia häneen. Tuli myös erektio-ongelmia kun ei ollut seksiä. Minulta meni itsetunto.


    • Anonyymi

      No lukematta saamiasi vastauksia, tiedän kyllä tason, olisko mitään yhteyttä enää edes keskusteluun? Onko vaihdevuodet ja yksi mikä on todella naisten riesa, on kilpirauhanen. Siitä kärsii moni nainen tietämättäänkin, kunnes "iskee" joku kohtaus, kilpiraihanen vaikuttaa koko kehoon.

      • Anonyymi

        Vaimolla oli viimeisen raskauden aikana kilpirauhasarvot pielessä. Oli kärttyinen kokoajan. Kun sai lääkkeet siihen, vaimo muuttui nopeasti lempeäksi. Lääkitys loppui kun viimeinen lapsi syntyi. Sen jälkeen alkoi haluttomuus, mutta ilmeisesti silloin kilpirauhasarvot olivat oikealla tasoilla.


    • Anonyymi

      Gynen juttusille, voi olla hormonaalista - varsinkin jos vaimo on yli 40v. Sen voi korjata. Hormonikierukka vie monilta halut, samoin ei sopivat e-pillerit ja estrogeenin puutos vaihdevuosieen aikaan ja sen jälkeen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin itse haluton vaimo, koska seksi oli samaa kaavaa noudattavaa tikkausta. Mies ei näyttänyt haluavan juuri minua, tikkasi vaan vauhdilla kunnes tuli ja teki toki minullekin asioita, mutta tuntui että ne olivat velvollisuudesta. Kun näitä asioita korjattiin, parani seksielämä

      • Anonyymi

        Anteeksi mutta... tai ei mitään :)


    • Anonyymi

      Koita koskettaa puolisoasi kerrankin ilman sitä kuuluisaa pillun virnettä naamalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe