olet rakas, tiedäthän sen? 🤗 t. nainen läheltä.
Hei mies läheltä
24
566
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä Antti jo rauhaan, tyrkky
- Anonyymi
Itse olet myrkky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet myrkky.
Ei ollut viesti Antille.
- Anonyymi
Mitä liikkuu ihmisten päässä jotka tulee selvittämään joistain randomeista tuntemattomille? Itse en tunne mitään antteja, mutta saattaisin sellaisena olla suivaantunut jos joku harhainen saisi päähänsä alkaa liimailemaan jonnekin nettipalstalle päähänpistosta
- Anonyymi
Tosi kiva.🤗
- Anonyymi
Missä päin Suomea? Olennaista.
- Anonyymi
Jopas on sattumaa kerrakseen. Mies on läheltä, mutta nainenkin on. Miten voi olla noin
- Anonyymi
Tiedän ;)
- Anonyymi
Sinä sinne hoitoon kuuluisit mennä.
- Anonyymi
Kyllä mä sen tiedän
- Anonyymi
Minkä verran välimatkaa metreissä ilmaisten teillä on?
- Anonyymi
Tuo aloitus on miehittelyä, värväystä riviin, mitä nyt pari tissiä, että siinä pyritään tiivistämään vapaaehtoisuus, mihin osallistumalla, ei olekkaan kas, enää olemassa.
Nyt kielioppia.
Naisen yliälykäs idea ajella kissansa karvattomaksi, miten peruna, johti ennaltaehkäiseviin viranomaistoimiin.
Superintelligent idea, for shaving potatoe like, led officing actions, for womans for ööör pussy...
Moro
https://m.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU- Anonyymi
Haluisin kertoo sulle. Esteitä tiellä vielä..
- Anonyymi
Nainen rakas läheltä. Tulisit luokseni. ☺️
- Anonyymi
Tule hakemaan kahville.
T; Nainen läheltä
- Anonyymi
Voinko minä sellaista tietää, kun en ole pitkään aikaan kuullut mitään tuon kaltaista suustasi?
t: mies läheltä - Anonyymi
Ikäviä kommentteja. Älä aloittaja lannistu.
- Anonyymi
Ihmisiä ovat?
- Anonyymi
En tiedä. Ei ole ilmennyt mitenkään omassa lähipiirissä.
- Anonyymi
Voisin vastata ihan samalla tavalla... -sivusta
- Anonyymi
Tuu käymään ihana E kahvilla just pannu tippu
- Anonyymi
Voi että, tulisin jos vain tietäisin olevan hän ❤
- Anonyymi
Helinä keiju🧚♀️
- Anonyymi
Vaikea tietää, jollei ole rakkautta saanut aiemmin. Silloin turha haaveilla asioista, jotka tuntuu enemmän harhalta kuin todelta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028