Okei eli mun kaveri on 14 ja seiskalla ja oon aika huolissani siitä. Se on menettäny neitsyyden jo ja vetäny kännit, kokeillu tupakkaa ja sähkötupakkaa ja liikkuu muutenki tosi huonoissa porukoissa. Tän vanhemmat ei tiedä asiasta mitään ja musta tuntuu et mulla ois velvollisuus tehä asialle jotain. Mut toisaalta en haluu kannella ja mun kaveri saa kuitenki tietää et just mä kerroin. Niin mitä täs kannattais tehä
Vastaukset 2
- Anonyymi
Älä puutu sit kaiki vaan vihaa siis ja toi on aik normaalii. Tota nuoremmatkin jo on ihan samanlaisii. 3 luokkalasetki
Hei,
Hienoa, että kannat huolta ystävästäsi ja auttaa häntä tilanteessaan.
Laitan tähän tiedoksesi paikkoja, joissa voit halutessasi jutella tilanteesta itse tai voit myös vinkata ystävällesi näistä:
https://sekasin247.fi/
Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.
Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.
Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/
Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Ystävällisin terveisin
SOS-kriisikeskus/Kata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241546Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681367- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731092Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629