Olisi kiva tutustua katolisuuteen ja katolilaisiin.
Onko Riihimäellä katolilaisia?
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Vatikaani on pääpaikka ja paavi siellä salaisuuksien vartija. Siellä on arkitoituina tietoja sellaisista kauheuksista, että on päätetty pitää satojen vuosien arkistot avaamattomina. Vahinko on jo tapahtunut ja tekijät edesmenneitä.
Onneksi Suomessa ei ole ollut katolisia sisäoppilaitoksia.
En haluaisi tutustua.- Anonyymi
Riihimäellä on vapaamuurareita. Heidän jälkensä ulottuvat sinne soppatehtaan pimeyksiin.
- Anonyymi
riihimäellähän on vaikka mitä kultteja
- Anonyymi
Veikkaan, että saattaa tietysti olla yksittäisiä, mutta kat. kirkkoahan täällä ei ole. Lähimmät seurakunnat ovat Helsingissä ja Tampereella.
- Anonyymi
Eikös tuo luterilaisten maailmaneuvosto todennut jokunen vuosikymmen sitten että
luterilainen kirkko on katolinen.- Anonyymi
Kolme neljästä vastaatulijasta Hämeenkadulla on sitten katolisia. Hassuja nuo uskolliset termit kun juuri kukaan ei tunne niitä ja niiden sisältöä.
- Anonyymi
"Katolinen" tarkoittaa yleistä, joten siinä mielessä luterilaiset kirkot katsovat olevansa samaa ja yhteistä kristinuskon jatkumoa, mutta tässä haetaan varmaan niitä varsinaisia roomalaiskatolisia. Näiden suhteen saattaa olla aika hiljaista Hämeenkadulla ja Atomissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tappo Kajaanissa
Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html612825Nyt kaikki joukolla....
...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk282192Oletko jo unohtanut minut mies?
Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi221657Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida
Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen2701571Mietin yön yli
Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e471303- 771266
- 1501150
Iljettävä Maisa Torppa
Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.1661147- 761012
Olet elämäni mies
Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit59812