Onko Riihimäellä katolilaisia?

Anonyymi

Olisi kiva tutustua katolisuuteen ja katolilaisiin.

7

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vatikaani on pääpaikka ja paavi siellä salaisuuksien vartija. Siellä on arkitoituina tietoja sellaisista kauheuksista, että on päätetty pitää satojen vuosien arkistot avaamattomina. Vahinko on jo tapahtunut ja tekijät edesmenneitä.

Onneksi Suomessa ei ole ollut katolisia sisäoppilaitoksia.

En haluaisi tutustua.

• Anonyymi

Riihimäellä on vapaamuurareita. Heidän jälkensä ulottuvat sinne soppatehtaan pimeyksiin.

• Anonyymi

riihimäellähän on vaikka mitä kultteja

• Anonyymi

Veikkaan, että saattaa tietysti olla yksittäisiä, mutta kat. kirkkoahan täällä ei ole. Lähimmät seurakunnat ovat Helsingissä ja Tampereella.

• Anonyymi

Eikös tuo luterilaisten maailmaneuvosto todennut jokunen vuosikymmen sitten että
      luterilainen kirkko on katolinen.

• Anonyymi

Kolme neljästä vastaatulijasta Hämeenkadulla on sitten katolisia. Hassuja nuo uskolliset termit kun juuri kukaan ei tunne niitä ja niiden sisältöä.

• Anonyymi

"Katolinen" tarkoittaa yleistä, joten siinä mielessä luterilaiset kirkot katsovat olevansa samaa ja yhteistä kristinuskon jatkumoa, mutta tässä haetaan varmaan niitä varsinaisia roomalaiskatolisia. Näiden suhteen saattaa olla aika hiljaista Hämeenkadulla ja Atomissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tappo Kajaanissa

Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      61
      2825
    2. Nyt kaikki joukolla....

...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      28
      2192
    3. Oletko jo unohtanut minut mies?

Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      22
      1657
    4. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      270
      1571
    5. Mietin yön yli

Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      47
      1303
    6. Kuvittele että olen hän

Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      77
      1266
    7. Nainen älä tee

Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      150
      1150
    8. Iljettävä Maisa Torppa

Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1147
    9. Mitä kannustavaa

Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      76
      1012
    10. Olet elämäni mies

Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      812
    Aihe