Mitähän tuommoinen pitää vauhtina soratiellä ? 70km/h ? Kaiketi on 27hv tuossa koneessa vuodelta 2006. Renkaat ei ole alkuperäiset vaan iso nappulakuviointi.
Honda fpe 500 27hv huippunopeus noin on ?
5
141
Vastaukset
Kyllä tuolla sataa päästään jos välitykset on kohdillaa.
- Anonyymi
Ei ikinä eikä milloinkaan uskalla ajaa 100kmh! Hirvittää välillä jo 43kmh! Hiukan rauhaton tai hiukankin asfaltilla epätasaisuutta siis eri korkeus asfaltissa toisella puolella niin jo vetelee epämiellyttävästi. Eiköhän ilmanvastus jo rajoita tuohon 70kmh ja vastamäkeen jo putoaa luulen minä . Miksei jollain autonrenkailla tukevammin mutta mitäpä sileillä renkailla tekee metsässä kärryn edessä.
- Anonyymi
Miten ohitetaan se 40km/h nopeus rajoitin? Tankin päällä on musta laatikko johon menee. 2 liitintä ja monta johtoa liittimissä. Mustan boxin päällä on tarra ja 40km/h tulostuslapussa. Olisipa jollain läppärissä ohjelma jolla saisi muuttaa 50km/h niin tieajo siivut menisi tyhjällä kuormalla nopeampaa ja voisi bensaa säästääkseen kevyellä kuormalla pitää 5vaihdetta päällä syystä että mäissä putoaa korvakuulolta hiukan makean vedon alle eikä halua vedättää 5vaihteella vaan pudottaa ns turhaan 4 vaihteelle jolla kierroksia on kyllä liikaa. Korostuu kun on mäkinen tie jota liikkua ja tympeää kulla kun rajoitin täkättää niin helpolla. Pieni olisi laiton teko hyöty ajoneuvossa tämmöinen. Ja alunpetinhän kone on tehty rajoittamattomaksi joten laittomuus ei ole vaarallista niiltä osin edes. Teinit ja juopot on vaarallisempia hurjasteluissaan ei aikuisiän hyötyajelu. Mönkijä on huippu vehje.
- Anonyymi
mulla on läppärissä ohjelma jolla pystyy muuttamaan hondan rajoitinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379