Miksi koskelaiset ovat pariutuvat lähinnä vaan keskenään ja ovat niin sisäsiittoisia? Moni on jämähtänyt koko iäksi paikkakunnalle vaikka tekisi hyvää käydä vähän muuallakin asumassa välillä.
Koskelaiset
9
2742
Vastaukset
Olisi hienoa, jos paikkakunnalle tulisi runsaasti muualta muuttaneita, jotka toisivat uutta näkökulmaa ja hyväntuulista tunnelmaa.
- Anonyymi
Olen asunut Koskella, mutta en päässyt siellä mukaan mihinkään paikallisiin juttuihin. Muualta tulevana olin ulkopuolinen vaikka olin ystävällinen kaikille. Ajan myötä tein havainnon että koskelainen luonteenlaatu on tietyllä tavalla nihkeän leuhka. Sellaiseksi ei voi ryhtyä, siihen kai kasvetaan. Ehkä siksi he tulevat parhaiten toimeen keskenään. Ja itse tulen parhaiten toimeen kaupungissa, johon muutin takaisin.
- Anonyymi
Minäkin olen ollut työtehtävissä Koskella noin 30 vuotta sitten, ja huomasin, että paikallisten asukkaiden luonne on aivan outo.
- Anonyymi
Olisi hieno juttu, jos paikkakunnalle muuttaisi rohkeita ihmisiä, jotka osaavat vähän hassutella, ja jotka eivät mieti, että "mitähän toiset minusta ajattelee?".
- Anonyymi
Paikkakunnan asukkaat saisivat esittää kommentteja tähän asiaan.
- Anonyymi
Jos ei muuten tahdo päästä mukaan kuvioihin, kannattaa liittyä vaikka johonkin yhdistykseen tai vaikka poliittiseen paikallisjärjestöön. Eivät voi nurkuilla kun ei porukkaa ole kuitenkaan liikaa.
- Anonyymi
vaikka satopääläiset ovatkin kaikki sukua keskenään ei saa yleistää on täällä muutamia normaaleitakin.
- Anonyymi
Se on vähän pidemmän aikavälin tulosta tuo Koskelle kotoutuminen. Turha olettaa, että kuntaan muualta muuttaja voi päästä nopeasti piireihin sisälle. Edes heidän jälkeläiset ei vielä ole koskelaisia, vaikka vanhempien siellä asuessa syntyvätkin. Kolmannen tai neljännen polven koskelainen saattaa jo paljasjalkaiseksi paskavarpaaksi kelvata, jos syntyperä muilta aikalaisilta jää tietämättä...
- Anonyymi
Mutta koskelaiset neidit ja rouvat ei ole tunnetusti niin tarkkoja tavarastaan olleet, että kyllä reissumiehet maaseutumatkoillaan isäntien tietämättä on geneettistä perimäänsä maakuntaan jättäneet...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412059Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744