Miksi koskelaiset ovat pariutuvat lähinnä vaan keskenään ja ovat niin sisäsiittoisia? Moni on jämähtänyt koko iäksi paikkakunnalle vaikka tekisi hyvää käydä vähän muuallakin asumassa välillä.
Koskelaiset
9
2150
Vastaukset
Olisi hienoa, jos paikkakunnalle tulisi runsaasti muualta muuttaneita, jotka toisivat uutta näkökulmaa ja hyväntuulista tunnelmaa.
- Anonyymi
Olen asunut Koskella, mutta en päässyt siellä mukaan mihinkään paikallisiin juttuihin. Muualta tulevana olin ulkopuolinen vaikka olin ystävällinen kaikille. Ajan myötä tein havainnon että koskelainen luonteenlaatu on tietyllä tavalla nihkeän leuhka. Sellaiseksi ei voi ryhtyä, siihen kai kasvetaan. Ehkä siksi he tulevat parhaiten toimeen keskenään. Ja itse tulen parhaiten toimeen kaupungissa, johon muutin takaisin.
- Anonyymi
Minäkin olen ollut työtehtävissä Koskella noin 30 vuotta sitten, ja huomasin, että paikallisten asukkaiden luonne on aivan outo.
- Anonyymi
Olisi hieno juttu, jos paikkakunnalle muuttaisi rohkeita ihmisiä, jotka osaavat vähän hassutella, ja jotka eivät mieti, että "mitähän toiset minusta ajattelee?".
- Anonyymi
Paikkakunnan asukkaat saisivat esittää kommentteja tähän asiaan.
- Anonyymi
Jos ei muuten tahdo päästä mukaan kuvioihin, kannattaa liittyä vaikka johonkin yhdistykseen tai vaikka poliittiseen paikallisjärjestöön. Eivät voi nurkuilla kun ei porukkaa ole kuitenkaan liikaa.
- Anonyymi
vaikka satopääläiset ovatkin kaikki sukua keskenään ei saa yleistää on täällä muutamia normaaleitakin.
- Anonyymi
Se on vähän pidemmän aikavälin tulosta tuo Koskelle kotoutuminen. Turha olettaa, että kuntaan muualta muuttaja voi päästä nopeasti piireihin sisälle. Edes heidän jälkeläiset ei vielä ole koskelaisia, vaikka vanhempien siellä asuessa syntyvätkin. Kolmannen tai neljännen polven koskelainen saattaa jo paljasjalkaiseksi paskavarpaaksi kelvata, jos syntyperä muilta aikalaisilta jää tietämättä...
- Anonyymi
Mutta koskelaiset neidit ja rouvat ei ole tunnetusti niin tarkkoja tavarastaan olleet, että kyllä reissumiehet maaseutumatkoillaan isäntien tietämättä on geneettistä perimäänsä maakuntaan jättäneet...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020