Koskelaiset

Anonyymi

Miksi koskelaiset ovat pariutuvat lähinnä vaan keskenään ja ovat niin sisäsiittoisia? Moni on jämähtänyt koko iäksi paikkakunnalle vaikka tekisi hyvää käydä vähän muuallakin asumassa välillä.

9

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi hienoa, jos paikkakunnalle tulisi runsaasti muualta muuttaneita, jotka toisivat uutta näkökulmaa ja hyväntuulista tunnelmaa.

    • Anonyymi

      Olen asunut Koskella, mutta en päässyt siellä mukaan mihinkään paikallisiin juttuihin. Muualta tulevana olin ulkopuolinen vaikka olin ystävällinen kaikille. Ajan myötä tein havainnon että koskelainen luonteenlaatu on tietyllä tavalla nihkeän leuhka. Sellaiseksi ei voi ryhtyä, siihen kai kasvetaan. Ehkä siksi he tulevat parhaiten toimeen keskenään. Ja itse tulen parhaiten toimeen kaupungissa, johon muutin takaisin.

      • Anonyymi

        Minäkin olen ollut työtehtävissä Koskella noin 30 vuotta sitten, ja huomasin, että paikallisten asukkaiden luonne on aivan outo.


    • Anonyymi

      Olisi hieno juttu, jos paikkakunnalle muuttaisi rohkeita ihmisiä, jotka osaavat vähän hassutella, ja jotka eivät mieti, että "mitähän toiset minusta ajattelee?".

    • Anonyymi

      Paikkakunnan asukkaat saisivat esittää kommentteja tähän asiaan.

    • Anonyymi

      Jos ei muuten tahdo päästä mukaan kuvioihin, kannattaa liittyä vaikka johonkin yhdistykseen tai vaikka poliittiseen paikallisjärjestöön. Eivät voi nurkuilla kun ei porukkaa ole kuitenkaan liikaa.

    • Anonyymi

      vaikka satopääläiset ovatkin kaikki sukua keskenään ei saa yleistää on täällä muutamia normaaleitakin.

    • Anonyymi

      Se on vähän pidemmän aikavälin tulosta tuo Koskelle kotoutuminen. Turha olettaa, että kuntaan muualta muuttaja voi päästä nopeasti piireihin sisälle. Edes heidän jälkeläiset ei vielä ole koskelaisia, vaikka vanhempien siellä asuessa syntyvätkin. Kolmannen tai neljännen polven koskelainen saattaa jo paljasjalkaiseksi paskavarpaaksi kelvata, jos syntyperä muilta aikalaisilta jää tietämättä...

      • Anonyymi

        Mutta koskelaiset neidit ja rouvat ei ole tunnetusti niin tarkkoja tavarastaan olleet, että kyllä reissumiehet maaseutumatkoillaan isäntien tietämättä on geneettistä perimäänsä maakuntaan jättäneet...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe