Koskelaiset

Anonyymi

Miksi koskelaiset ovat pariutuvat lähinnä vaan keskenään ja ovat niin sisäsiittoisia? Moni on jämähtänyt koko iäksi paikkakunnalle vaikka tekisi hyvää käydä vähän muuallakin asumassa välillä.

9

2760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi hienoa, jos paikkakunnalle tulisi runsaasti muualta muuttaneita, jotka toisivat uutta näkökulmaa ja hyväntuulista tunnelmaa.

    • Anonyymi

      Olen asunut Koskella, mutta en päässyt siellä mukaan mihinkään paikallisiin juttuihin. Muualta tulevana olin ulkopuolinen vaikka olin ystävällinen kaikille. Ajan myötä tein havainnon että koskelainen luonteenlaatu on tietyllä tavalla nihkeän leuhka. Sellaiseksi ei voi ryhtyä, siihen kai kasvetaan. Ehkä siksi he tulevat parhaiten toimeen keskenään. Ja itse tulen parhaiten toimeen kaupungissa, johon muutin takaisin.

      • Anonyymi

        Minäkin olen ollut työtehtävissä Koskella noin 30 vuotta sitten, ja huomasin, että paikallisten asukkaiden luonne on aivan outo.


    • Anonyymi

      Olisi hieno juttu, jos paikkakunnalle muuttaisi rohkeita ihmisiä, jotka osaavat vähän hassutella, ja jotka eivät mieti, että "mitähän toiset minusta ajattelee?".

    • Anonyymi

      Paikkakunnan asukkaat saisivat esittää kommentteja tähän asiaan.

    • Anonyymi

      Jos ei muuten tahdo päästä mukaan kuvioihin, kannattaa liittyä vaikka johonkin yhdistykseen tai vaikka poliittiseen paikallisjärjestöön. Eivät voi nurkuilla kun ei porukkaa ole kuitenkaan liikaa.

    • Anonyymi

      vaikka satopääläiset ovatkin kaikki sukua keskenään ei saa yleistää on täällä muutamia normaaleitakin.

    • Anonyymi

      Se on vähän pidemmän aikavälin tulosta tuo Koskelle kotoutuminen. Turha olettaa, että kuntaan muualta muuttaja voi päästä nopeasti piireihin sisälle. Edes heidän jälkeläiset ei vielä ole koskelaisia, vaikka vanhempien siellä asuessa syntyvätkin. Kolmannen tai neljännen polven koskelainen saattaa jo paljasjalkaiseksi paskavarpaaksi kelvata, jos syntyperä muilta aikalaisilta jää tietämättä...

      • Anonyymi

        Mutta koskelaiset neidit ja rouvat ei ole tunnetusti niin tarkkoja tavarastaan olleet, että kyllä reissumiehet maaseutumatkoillaan isäntien tietämättä on geneettistä perimäänsä maakuntaan jättäneet...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe