ollaan oltu kahdessa ooppelissa 😍. Huomasitkohan, että olin pyörällä päästäni ❤.
Euroviisujen lomasta oikein hyvää yötä!
Miehelle jonka kanssa
13
89
Vastaukset
- Anonyymi
Huomentakin aurinkoiseen sunnuntaiaamuun/aloittaja
- Anonyymi
Rakas jo vähän kuluneenkin sanonnan mukaan kaikista autoista tulee ennen pitkää Ooppeleita🥰
- Anonyymi
Rakkaus sille kenelle se kuuluu. Mutta ooppeli on joskus ollut TM testissä ykkösenä talviajossa omassa luokassaan.
- Anonyymi
Tällekin yölle hellä hyvänyön toivotus 😍👍☕.
Värit olivat Nocturne Blue ja Star Silver. - Anonyymi
Pikkainen kappeli
- Anonyymi
Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?
Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute
Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.
Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.
Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔
Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.
Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista
Ai hyvät ihmiset! Sulla tuo ajatus junnaa yhtä raitaa niinkuin joskus levareissa neula juuttui uraan. Sulla ei ole mitään tekemistä mun aloituksen kanssa. Se ei ole sinulle, eikä keneltäkään tuntemaltasi ihmiseltä. Ei edes luuloistasi huolimatta keneltäkään mieheltä. Tätä jankutustasi voisit jatkaa tuossa aitoriitta aloituksessa. Vai onko sekin liikaa olemattomille älynystyröille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483