Miehelle jonka kanssa

Anonyymi

ollaan oltu kahdessa ooppelissa 😍. Huomasitkohan, että olin pyörällä päästäni ❤.

Euroviisujen lomasta oikein hyvää yötä!

13

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomentakin aurinkoiseen sunnuntaiaamuun/aloittaja

    • Anonyymi

      Rakas jo vähän kuluneenkin sanonnan mukaan kaikista autoista tulee ennen pitkää Ooppeleita🥰

      • Anonyymi

        Rakkaus sille kenelle se kuuluu. Mutta ooppeli on joskus ollut TM testissä ykkösenä talviajossa omassa luokassaan.


    • Anonyymi

      Tällekin yölle hellä hyvänyön toivotus 😍👍☕.
      Värit olivat Nocturne Blue ja Star Silver.

    • Anonyymi

      Pikkainen kappeli

      • Anonyymi

        Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?

        Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute

        Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.

        Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.

        Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔

        Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.

        Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista

        Ai hyvät ihmiset! Sulla tuo ajatus junnaa yhtä raitaa niinkuin joskus levareissa neula juuttui uraan. Sulla ei ole mitään tekemistä mun aloituksen kanssa. Se ei ole sinulle, eikä keneltäkään tuntemaltasi ihmiseltä. Ei edes luuloistasi huolimatta keneltäkään mieheltä. Tätä jankutustasi voisit jatkaa tuossa aitoriitta aloituksessa. Vai onko sekin liikaa olemattomille älynystyröille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe