Miehelle jonka kanssa

Anonyymi

ollaan oltu kahdessa ooppelissa 😍. Huomasitkohan, että olin pyörällä päästäni ❤.

Euroviisujen lomasta oikein hyvää yötä!

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomentakin aurinkoiseen sunnuntaiaamuun/aloittaja

• Anonyymi

Rakas jo vähän kuluneenkin sanonnan mukaan kaikista autoista tulee ennen pitkää Ooppeleita🥰

• Anonyymi

Rakkaus sille kenelle se kuuluu. Mutta ooppeli on joskus ollut TM testissä ykkösenä talviajossa omassa luokassaan.

• Anonyymi

Tällekin yölle hellä hyvänyön toivotus 😍👍☕.
      Värit olivat Nocturne Blue ja Star Silver.

• Anonyymi

Pikkainen kappeli

• Anonyymi

Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?

Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute

Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.

Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.

Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔

Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.

Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista

Ai hyvät ihmiset! Sulla tuo ajatus junnaa yhtä raitaa niinkuin joskus levareissa neula juuttui uraan. Sulla ei ole mitään tekemistä mun aloituksen kanssa. Se ei ole sinulle, eikä keneltäkään tuntemaltasi ihmiseltä. Ei edes luuloistasi huolimatta keneltäkään mieheltä. Tätä jankutustasi voisit jatkaa tuossa aitoriitta aloituksessa. Vai onko sekin liikaa olemattomille älynystyröille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      176
      3181
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2111
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      44
      1929
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1911
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1451
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1231
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1193
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      362
      1039
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      983
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      42
      807
    Aihe