Miehelle jonka kanssa

Anonyymi

ollaan oltu kahdessa ooppelissa 😍. Huomasitkohan, että olin pyörällä päästäni ❤.

Euroviisujen lomasta oikein hyvää yötä!

13

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomentakin aurinkoiseen sunnuntaiaamuun/aloittaja

    • Anonyymi

      Rakas jo vähän kuluneenkin sanonnan mukaan kaikista autoista tulee ennen pitkää Ooppeleita🥰

      • Anonyymi

        Rakkaus sille kenelle se kuuluu. Mutta ooppeli on joskus ollut TM testissä ykkösenä talviajossa omassa luokassaan.


    • Anonyymi

      Tällekin yölle hellä hyvänyön toivotus 😍👍☕.
      Värit olivat Nocturne Blue ja Star Silver.

    • Anonyymi

      Pikkainen kappeli

      • Anonyymi

        Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?

        Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute

        Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.

        Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.

        Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔

        Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.

        Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista

        Ai hyvät ihmiset! Sulla tuo ajatus junnaa yhtä raitaa niinkuin joskus levareissa neula juuttui uraan. Sulla ei ole mitään tekemistä mun aloituksen kanssa. Se ei ole sinulle, eikä keneltäkään tuntemaltasi ihmiseltä. Ei edes luuloistasi huolimatta keneltäkään mieheltä. Tätä jankutustasi voisit jatkaa tuossa aitoriitta aloituksessa. Vai onko sekin liikaa olemattomille älynystyröille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe