ollaan oltu kahdessa ooppelissa 😍. Huomasitkohan, että olin pyörällä päästäni ❤.
Euroviisujen lomasta oikein hyvää yötä!
Miehelle jonka kanssa
13
89
Vastaukset 13
- Anonyymi
Huomentakin aurinkoiseen sunnuntaiaamuun/aloittaja
- Anonyymi
Rakas jo vähän kuluneenkin sanonnan mukaan kaikista autoista tulee ennen pitkää Ooppeleita🥰
- Anonyymi
Rakkaus sille kenelle se kuuluu. Mutta ooppeli on joskus ollut TM testissä ykkösenä talviajossa omassa luokassaan.
- Anonyymi
Tällekin yölle hellä hyvänyön toivotus 😍👍☕.
Värit olivat Nocturne Blue ja Star Silver. - Anonyymi
Pikkainen kappeli
- Anonyymi
Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lasten kuuluisi olla nukkumassa noihin aikoihin?
Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on joku käsittelemätön trauma selvästi ja nämä höppänet provoaloitukset on varmasti ihan hyviä alustoja purkaa tätä miehistä traumaa, näkisin, että siitä puhe mistä puute
Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullakin kumma tyyli julistaa kaikki kirjoitukset provoiksi. Aloituksessa on selvä tunniste, joten pelkästään siitä pitäisi ymmärtää ettei se ole provo. Jos on vähänkin järkeä päässä niin siitä pitäisi ymmärtää aloituksen olevan kohdennettu tietylle henkilölle eikä se ole yleisen keskustelun aloitus tai provo.
Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no nämä lapselliset emojit ym epäjohdonmukaisuudet kannattaisi jättää pois jos hakee joiltain muilta uskottavuutta kuin ihan tosi tontuilta.
Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en hae muilta, enkä tontuilta 🎅 uskottavuutta. Mielessä on yksi tuntemani mies. Koeta sinäkin astua nykyaikaan ja ymmärtää, että emojit ovat osa nykyaikaista epävirallista viestintää.🤔
Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että emoji on tehokeino aloituksessa. Sen avulla aloitus erottuu massasta, eikä tarvi avata turhia avauksia.
Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen avulla erottaa naista esittävän trollaajan jonka mielenmaiseman mukaan naisilla ei ole kuin ilmaa päässä ja kaltaisensa omaksuu ne toistuvasti tosiksi. Kerran pari voi erehtyä jokainen, mutta jos kaava toistaa itseään, niin hieman on yssinkeltaista
Ai hyvät ihmiset! Sulla tuo ajatus junnaa yhtä raitaa niinkuin joskus levareissa neula juuttui uraan. Sulla ei ole mitään tekemistä mun aloituksen kanssa. Se ei ole sinulle, eikä keneltäkään tuntemaltasi ihmiseltä. Ei edes luuloistasi huolimatta keneltäkään mieheltä. Tätä jankutustasi voisit jatkaa tuossa aitoriitta aloituksessa. Vai onko sekin liikaa olemattomille älynystyröille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741208
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47930- 82801
- 69792
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14772- 149736
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80709- 64709
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37695Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202596Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19595Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120593- 52549
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115535- 90518
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet168506Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline116487YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25456Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451