Vihaan näitä ihmisiä

Anonyymi

ja sun takia koukutuin tänne, alan varmaan kohta vihata suakin.

19

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta palstailu jos se aiheuttaa vihaa.

• Anonyymi

Se on jo aiheuttanut vihaa. Eikä sitä voi noin vaan lopettaa kun on koukussa. Mua on haukuttu ja mustamaalattu täällä ihan järkyttävän paljon. En ole enää tyttönen, olen elänyt aika tapahtumarikkaan elämän enkä silti tiennyt, että tällaisia ihmisiä on olemassa. Kiusaamisen syy: kirjoitan tänne miehelle miten tykkään. Onko se mustasukkaisuutta vai mitä, että siitä tulee niin paljon turpaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jo aiheuttanut vihaa. Eikä sitä voi noin vaan lopettaa kun on koukussa. Mua on haukuttu ja mustamaalattu täällä ihan järkyttävän paljon. En ole enää tyttönen, olen elänyt aika tapahtumarikkaan elämän enkä silti tiennyt, että tällaisia ihmisiä on olemassa. Kiusaamisen syy: kirjoitan tänne miehelle miten tykkään. Onko se mustasukkaisuutta vai mitä, että siitä tulee niin paljon turpaan?

No ihan sama täällähän on vaikka kuinka monta eikä kukaan tiedä kuka sinä olet minä olen tai vaikka riitta rölli??? ei pidä ottaa henk koht anonyymipalstalla kirjoitellaan hyvää päivää sulle. Ei sulle joka haukut ja kiusaat muita!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So. palstalaisten kateutta ja sitä myöden puhdasta kiusantekoa! Älä pahoita mieltäsi palstalaisten takia, jos siellä jotain Sulle murjotaan. Pääasia, että Sinä&mies-yhteys toimii täälläkin.

• Anonyymi

Minäkin naisen takia tulin ja koukutuin... Toivottavasti täältä päästään joskus, tavalla taikka toisella.

• Anonyymi

Juuri niin enkä oikeasti ala miestä vihata. Mutta hänellä on iso osuus tähän koukutukseen. Naiset joutuu täällä järkyttävän kiusaamisen ja haukkumisen kohteeksi muilta naisilta. Voin kertoa että kanssasisarten arvostus on siinä määrin karissut täällä, että elämäni ihmiset on tästä lähtien miespuolisia.. paitsi tietysti läheisimmät saa olla naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin enkä oikeasti ala miestä vihata. Mutta hänellä on iso osuus tähän koukutukseen. Naiset joutuu täällä järkyttävän kiusaamisen ja haukkumisen kohteeksi muilta naisilta. Voin kertoa että kanssasisarten arvostus on siinä määrin karissut täällä, että elämäni ihmiset on tästä lähtien miespuolisia.. paitsi tietysti läheisimmät saa olla naisia.

On monenlaista kiusaamista täällä ollut havaittavissa. Osaltaan sille on jo tullut immuuniksi, eikä enää reagoi kaikkeen negaan niin kuin alussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On monenlaista kiusaamista täällä ollut havaittavissa. Osaltaan sille on jo tullut immuuniksi, eikä enää reagoi kaikkeen negaan niin kuin alussa.

En minäkään reagoi enää yleensä, kovettuu ja tottuu, huvittuu lähinnä. Mutta kun itsellä on vaikea tilanne tunnepuolella ja on herkkänä, se ärsyttää taas ja siihen reagoi sillä hetkellä. Uskomattoman kamalia ihmisiä, mikään sana ei riitä sitä kuvaamaan miten vastemielisiä muutama on täällä H Y I H E L V E T T I.

• Anonyymi

Sama, paitsi mä en niinkää vihaa yleensä ketään. Joskus tunnen ärsytystä yhtä miestä kohtaan.

• Anonyymi

Ja minä tulin miehen takia ja koukutuin ja inhoan negaajia toivottavasti en ala vihaamaan sua varsinkaan.

• Anonyymi

Älä suotta. Samassa veneessä ollaan.

• Anonyymi

Tyhmä nuorena tyhmä aina näin minulle kävi. Sama typerys.

• Anonyymi

Nukkumaan sairaat sielut kohta aurinko nousee

• Anonyymi

Tapa itses heterosexuasli🤮

• Anonyymi

oletko katkera homofiili?

• Anonyymi

Joo jaa jii

• Anonyymi

😊😊

• Anonyymi

Kaikki, menee ajan myötä paremmin,

sinun täytyy vain uskoa siihen, ja, luottaa siihen,

ja, toivo, antaa, uskon tulevaisuuteen ja toivon, avulla,

jaksamme, aikojen yli, vaikeiden,

ja, lopulta, vaikeudet,

jäävät taakse,

ja, elämä, hieno alkaa,

ja, täytyy vain luottaa, itseensä,

uskoa, toivoon,

ja, toivon avulla, jaksaa,

ja, antaa toivon kannatella,

kunnes, ajat, hienot tulevat,

ja, ovat, kaikkien,

ihmisten, jotka jaksavat uskoa hyvään,

niin, se aika tulee,

ja, on meidän,

viimeinkin, ja, aina,

aina, ja, ikuisesti, aina,

ja,

vain,

N

eli, PAKSU PEKKA,

• Anonyymi

Joo on paljo oksettavaa jengiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      568
      4142
    2. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      149
      2999
    3. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      22
      2555
    4. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      2025
    5. Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa

Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      1549
    6. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      1533
    7. Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."

No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://
      Bachelor
      15
      1403
    8. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      125
      1186
    9. Zaharova yllättäisi sotilaallisesti

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa
      Maailman menoa
      218
      1161
    10. Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa

monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett
      Maailman menoa
      304
      1014
    Aihe