Minä menetän sinut kokonaan

Anonyymi

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen.
Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä.
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.

110

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et menetä tuu takas 💕

      • Anonyymi

        Sinulla on se A mutta ei se minuun liity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on se A mutta ei se minuun liity.

        Ei A välitä 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei A välitä 😔

        Onhan teillä jo lapsikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan teillä jo lapsikin?

        Ei ole lapsia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan teillä jo lapsikin?

        :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei A välitä 😔

        En ole A enkä tiedä kuka olet. Arvelin tuosta emojista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei A välitä 😔

        kenestä A ei välitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei A välitä 😔

        A välittää edelleen A:asta, mutta siitä kauniimmasta A:asta kaikki on kiinni, kuten aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A välittää edelleen A:asta, mutta siitä kauniimmasta A:asta kaikki on kiinni, kuten aina.

        Tämä An kaipaa vielä vahvistusta kuka A kaipaa ennenkuin yritän irl lähestymistä. Olemmeko mm. työkavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä An kaipaa vielä vahvistusta kuka A kaipaa ennenkuin yritän irl lähestymistä. Olemmeko mm. työkavereita?

        Emme ole työkavereita.


    • Anonyymi

      Miksi pelkäät sellaista? Minulla on ihan ok. En tiedä olenko hän.

      • Anonyymi

        Tietäisit miksi pelkään sitä, jos olisit hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisit miksi pelkään sitä, jos olisit hän.

        Pelkäätkö, että en tule?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö, että en tule?

        Pelkään että hän katoaa enkä näe enää koskaan ja pelko on aiheellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään että hän katoaa enkä näe enää koskaan ja pelko on aiheellinen.

        Soita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään että hän katoaa enkä näe enää koskaan ja pelko on aiheellinen.

        Nähdäänhän me joka viikko😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänhän me joka viikko😊

        Eikö tuo kommenttini ollut kirjoitettu tulevaan aikaan :)


    • Anonyymi

      Et menetä, kun laitat irl viestiä.

      • Anonyymi

        Kaikki sanoo täällä noin, tuskin tarkoitat minua, toivot vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sanoo täällä noin, tuskin tarkoitat minua, toivot vaan.

        Onhan se suora yhteys 100 x parempi, kuin tämä. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se suora yhteys 100 x parempi, kuin tämä. -sivusta

        Niin jos sellaista edes on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos sellaista edes on.

        Se tietenkin. Eipä sellaista yhteyttä tällä hetkellä ole, jos ei ota yhteyttä.


    • Anonyymi

      Miten niin menetät hänet kokonaan? Mitä olet tehnyt asian eteen?

    • Anonyymi

      Menetit. Tämä lintu lensi pois...

      • Anonyymi

        Tsirp tsirp! Kyllä ne linnut yleensä arvostelee uroon pesänrakennus ja tanssitaidot soidinmenoissa.
        Usein kriteerit on niin tiukat että vaihtoon menee.


      • Anonyymi

        Siinähän näytät vielä kirjoittelevan. Ei mennyt aloitus nyt tipuselle.


    • Anonyymi

      Et sinä mitään menetä, itse ajatellut täysin samoin eräästä.:)

      • Anonyymi

        Lupaava viesti sulla. Hoidetaan tämä valmiiksi muualla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaava viesti sulla. Hoidetaan tämä valmiiksi muualla :)

        Heh, taas luulijoita riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, taas luulijoita riittää.

        Tuliko hyvä mieli tuosta kommentista? Pissi housuun kun noin naurattaa?


    • Anonyymi

      Niin minäkin menetän hänet.

      • Anonyymi

        Et ole menettänyt minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole menettänyt minua.

        No missä sitten olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä sitten olet?

        Ei tuo viesti multa ollut. Mutta ei hän mua menetä, jos tahtoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä sitten olet?

        Hmm....Se joka vanhoja muistelee ,sitä tikulla silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm....Se joka vanhoja muistelee ,sitä tikulla silmään.

        Tuo on rikos, ei kestä enään, olette tiedossa!


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta minulle on ihan sama mitä minulle tuntemattomat ihmiset tekevät elämässään. Ei ole minkäänlaista kiinnostusta tututua yhteenkään tuntemattomaan.

      • Anonyymi

        No eipä näitä juuri sinua varten tänne kirjoitella. Hengitä!


    • Anonyymi

      Ehkä kokonaan sivusta, mutta yhtä seikkaa alati ihmettelen.
      Minulle mielenkiintoinen nainen muutti. Aikaisemmassa osoitteessa asuessaan hän jätti yhteystietonsa yleiseen osoiteluetteloon.
      Nyt uuden muuton jälkeen hän on jättänyt vain puhelinnumeron ei osoitettaan. On kai vapaaehtoinen asia?
      Olisin kirjoittanut hänelle. Soittaessani hänelle, hän sulkee välittömästi luurin. Miehenä en ehkä kelpaa hänelle?

      • Anonyymi

        Jos numero on oikea ja se on varmasti hän, joka sen luurin sulkee, niin sitten teille on tapahtunut jotain mitä et kerro tänne. Ei kukaan tee noin ilman pätevää syytä.


      • Anonyymi

        Tai sitten hän on löytänyt miehen itselleen. Tulee ensimmäiseksi mieleen.


    • Anonyymi

      Katosimme toisiltamme ennenkuin edes tajusimme, mutta tunteet jää.

      • Anonyymi

        Kyllä minä tajusin jo paljon ennen sitä. En vaan osannut.


    • Anonyymi

      Miksi menettäisi hänet kokonaan? Jos olette ennen olleet yhdessä, pääset kyllä yli.

      Jos ette ole edes olleet yhdessä, sinulla on vielä mahdollisuus. Jos vain lähestyt häntä, edes ystävänä

      • Anonyymi

        Ei me olla seurusteltu koskaan. En minä exien perässä juokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me olla seurusteltu koskaan. En minä exien perässä juokse.

        En minäkään koska ei ole tapaistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään koska ei ole tapaistani.

        Koska exiä ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska exiä ei ole ollut.

        Mulla on yksi, jota voi sanoa ihan ystäväksi, mutta on tätä nykyä vain kaveri.
        Eikä olla tekemisissä kuin harvoin.


    • Anonyymi

      Eiköhän hänellä ole yhtä surkea olo sinun menettämisen pelossa. Sitä vain luulee, että toinen ei samalla lailla välitä.

      • Anonyymi

        Niin, kun ei tiedä, toivoo että toisen tuntee saman ja pelkää että ei. On tämä ollut melkoinen tunnekaruselli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kun ei tiedä, toivoo että toisen tuntee saman ja pelkää että ei. On tämä ollut melkoinen tunnekaruselli.

        Kun tapaat hänet seuraavan kerran, silloin näet missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tapaat hänet seuraavan kerran, silloin näet missä mennään.

        Niinkö luulet? Hänestä ei ota selvää kyllä kukaan :) En ole enää paniikissa...


    • Anonyymi

      Et menetä mua tietenkään. Ei ole mikään call of duty peli. Nyt olen mustasukkainen ja ärtynyt. Tietenkään en voi pakottaa sua mihinkään. En tiedä, mitä tehdä. Olen rakastunut suhun.. suudelma sulle.

      • Anonyymi

        En usko että olet hän.


      • Anonyymi

        Usko pois teen kaikkeni että olet mustasukkaisempi niin kauan vedän roolin että puhut mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko pois teen kaikkeni että olet mustasukkaisempi niin kauan vedän roolin että puhut mulle.

        Vain epävarma ihminen yrittää tehdä toisesta mustasukkaisen.
        Aika törkeää mielestäni. Ei tule käymään hyvin sellaiselle ihmiselle joka tahtoo tehdä toisen mustasukkaiseksi.
        Sellainen vain harrastaa pelailua ihmisillä, eikä se ole oikein sitä kohtaan joka joutuu siihen peliin kolmanneksi osapuoleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain epävarma ihminen yrittää tehdä toisesta mustasukkaisen.
        Aika törkeää mielestäni. Ei tule käymään hyvin sellaiselle ihmiselle joka tahtoo tehdä toisen mustasukkaiseksi.
        Sellainen vain harrastaa pelailua ihmisillä, eikä se ole oikein sitä kohtaan joka joutuu siihen peliin kolmanneksi osapuoleksi.

        Hän ei liity aloitukseen etkä sinäkään. Älkää paasatko täällä.


    • Anonyymi

      Kysyt häneltä suoraan miten menee?

    • Anonyymi

      Näin se on

      • Anonyymi

        Et menetä minua. Näin se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et menetä minua. Näin se on

        Kiva

        Ei hukata toisiamme

        Kehäkettu

        Hukkaa paossa


    • Anonyymi

      Mikähän tämän "ikävä" palstan tarkoitus on? Laittakaa kirjeitä mielitietyillenne, ilahtuvat varmasti.

    • Anonyymi

      Koskettavaa mielelle, kun ei enää näe. Vain ajatus toimii.

    • Anonyymi

      Aika tuo, aika vie ja aika auttaa unohtamaan.

    • Anonyymi

      Ikävä on kipu eikä siihen ole lääkettä, joka veisi kivun pois.

      • Anonyymi

        Ikävään on lääke. Se hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävään on lääke. Se hän.

        Ei voi kun ei voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kun ei voi.

        Minä kirjoitin "hän", en "sinä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin "hän", en "sinä".

        Niinpä. Itsekseni juttelen.


    • Anonyymi

      Etkä menetä 🤗

      • Anonyymi

        Hyvä, koska en halua menettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, koska en halua menettää.

        Et menetä. Ei sun semmosta tatte enää pelätä, me ollaan kuin täit tervassa tässä meidän päättymättömässä "symbioosissa", johan sen on jo historiakin osoittanut. Mut jonkin sortin sinkkumiehelle sopiva aikalisä täs on nyt otettava. Mutta voidaanhan me silti jatkossakin tunnustella ja tutustua aina kun vaan sopiva rako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et menetä. Ei sun semmosta tatte enää pelätä, me ollaan kuin täit tervassa tässä meidän päättymättömässä "symbioosissa", johan sen on jo historiakin osoittanut. Mut jonkin sortin sinkkumiehelle sopiva aikalisä täs on nyt otettava. Mutta voidaanhan me silti jatkossakin tunnustella ja tutustua aina kun vaan sopiva rako.

        Voit vain haaveilla poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et menetä. Ei sun semmosta tatte enää pelätä, me ollaan kuin täit tervassa tässä meidän päättymättömässä "symbioosissa", johan sen on jo historiakin osoittanut. Mut jonkin sortin sinkkumiehelle sopiva aikalisä täs on nyt otettava. Mutta voidaanhan me silti jatkossakin tunnustella ja tutustua aina kun vaan sopiva rako.

        Ehkäpä et ole hän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit vain haaveilla poika

        Sunhan pitäis olla jo nukkumassa! Kiireesti nyt hammaspesulle ja nukkumaan siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et menetä. Ei sun semmosta tatte enää pelätä, me ollaan kuin täit tervassa tässä meidän päättymättömässä "symbioosissa", johan sen on jo historiakin osoittanut. Mut jonkin sortin sinkkumiehelle sopiva aikalisä täs on nyt otettava. Mutta voidaanhan me silti jatkossakin tunnustella ja tutustua aina kun vaan sopiva rako.

        Ai että se sun "kulta" pupune on sulle vain varalla kaiken muun jälkeen jos aikaa sattuu jäämään.
        Never ever, forget


    • Anonyymi

      Sydämiä särkyi taas satoja viikonlopun aikana.
      Omanikin meni siinä sivussa.
      Hirveä ikävä vain jäi.
      Parin tahattoman suudelman takia, jotka eivät merkanneet toiselle mitään.

      • Anonyymi

        Nuoriso vauhdissa siellä.


    • Anonyymi
    • Joku joskus sanoi ettei sellaista voi menettää, mitä sulla ei koskaan ole ollutkaan. Tiedä sitten..

      • Anonyymi

        Mulla oli hänet. Ei rakkaana vaan jossain muodossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli hänet. Ei rakkaana vaan jossain muodossa.

        Ystävänä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli hänet. Ei rakkaana vaan jossain muodossa.

        Minäkin ajattelin jokin aika sitten, että mulla oli eräs ihminen elämässäni, mutta tarkemmin ajateltuani ei mulla ollut. Jos olisi ollut, ei hän olisi polttanut siltoja takanaan. Niin etten merkannut mitään mitä luulin. Sitä vaan huijaa itseään, kun ihastuu.

        Luulee että toinenkin tuntee edes vähän jotain mitä itse tuntee. Se on toiveajattelua. Sen tajuaa kun herää haaveestaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ystävänä?

        Annetaan olla. Vanha aloitus ja tällaiset vetää kaikkitietävät puoleensa. En jaksa jauhaa monettako päivää samaa aloitusta. Näitä kirjoitetaan hetkessä eikä viikoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan olla. Vanha aloitus ja tällaiset vetää kaikkitietävät puoleensa. En jaksa jauhaa monettako päivää samaa aloitusta. Näitä kirjoitetaan hetkessä eikä viikoksi.

        Selvä. :)


      • Noo oli se jonkun aikaa surkeeta, mutta varmaan parempi näin. Taisin tehdä hänen suhteen useammankin virhearvion näin jälkeenpäin asioita ja käytöstään pohtiessani.

        Tajusin vaan vähän myöhään jotain. Mutta hyvä näin. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Noo oli se jonkun aikaa surkeeta, mutta varmaan parempi näin. Taisin tehdä hänen suhteen useammankin virhearvion näin jälkeenpäin asioita ja käytöstään pohtiessani.

        Tajusin vaan vähän myöhään jotain. Mutta hyvä näin. :)

        Ehkä kannattaisi jutella hänen kanssaan irl. Saattaisi saada selvyyden todelliseen tilanteeseen. Saattaahan hänkin olla sinusta kiinnostunut.
        Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi jutella hänen kanssaan irl. Saattaisi saada selvyyden todelliseen tilanteeseen. Saattaahan hänkin olla sinusta kiinnostunut.
        Sivusta

        On juteltu sen verran, että tiedän ettei ole minusta kiinnostunut. Ja kun nyt järkevästi mietin, niin minäkin varmasti maalailin turhan nättiä kuvaa kaikenkaikkiaan.

        Nyt vaan pidetään järki päässä ja eletään eteenpäin.


      • Bätääs kirjoitti:

        On juteltu sen verran, että tiedän ettei ole minusta kiinnostunut. Ja kun nyt järkevästi mietin, niin minäkin varmasti maalailin turhan nättiä kuvaa kaikenkaikkiaan.

        Nyt vaan pidetään järki päässä ja eletään eteenpäin.

        Ja en häneen saisi enää yhteyttäkään, pääsy evätty niin sekin kertoo, että olen torjuttujen ja taakse jätettyjen ihmisten listalla.

        Tämä nyt vähän on avannut silmiäni myös kokonaisuudessaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ja en häneen saisi enää yhteyttäkään, pääsy evätty niin sekin kertoo, että olen torjuttujen ja taakse jätettyjen ihmisten listalla.

        Tämä nyt vähän on avannut silmiäni myös kokonaisuudessaan.

        Jos hän on muuttanut mielensä ja odottaa yhteydenottoa?
        X


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän on muuttanut mielensä ja odottaa yhteydenottoa?
        X

        Enpä usko ja se olisi sääli, jos näin. Kun minäkin olen tullut toisiin aatoksiin. Se ymmärrysten yhteys jonka kuvittelin meidän välille ja jonkun spessun sielujen sympatian, se on selkeesti ollut yksipuolista ja mun mielikuvitusta pelkästään.

        Kuten sanoin oon maalaillut liian nättiä kuvaa ja nyt se kuva on jotain muuta. Se on herätys todellisuuteen. Oppia ikä kaikki. Ei tässä mitään suurta vahinkoa ehtinyt syntyä. Pettymys nyt ainoostaan, mutta siitä pääsee yli ja elämä jatkuu. Molemmilla.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ja en häneen saisi enää yhteyttäkään, pääsy evätty niin sekin kertoo, että olen torjuttujen ja taakse jätettyjen ihmisten listalla.

        Tämä nyt vähän on avannut silmiäni myös kokonaisuudessaan.

        Mitään et menettänyt kun noin kylmästi käänsi kelkkansa!!


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Enpä usko ja se olisi sääli, jos näin. Kun minäkin olen tullut toisiin aatoksiin. Se ymmärrysten yhteys jonka kuvittelin meidän välille ja jonkun spessun sielujen sympatian, se on selkeesti ollut yksipuolista ja mun mielikuvitusta pelkästään.

        Kuten sanoin oon maalaillut liian nättiä kuvaa ja nyt se kuva on jotain muuta. Se on herätys todellisuuteen. Oppia ikä kaikki. Ei tässä mitään suurta vahinkoa ehtinyt syntyä. Pettymys nyt ainoostaan, mutta siitä pääsee yli ja elämä jatkuu. Molemmilla.

        Entä jos se kuva onkin nätti kun pitkän ajan jälkeen kohtaatte? Olet päättänyt että tämä oli tässä niin annat vaan kylmää kyytiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitään et menettänyt kun noin kylmästi käänsi kelkkansa!!

        Mä en oikein tiedä mitä mun pitäisi hänestä ajatella. Jotenkin epäuskoinen olo, että arvioin niin väärin monta asiaa. Myös ihmisen luonteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se kuva onkin nätti kun pitkän ajan jälkeen kohtaatte? Olet päättänyt että tämä oli tässä niin annat vaan kylmää kyytiä?

        No ei me olla koskaan kohdattu irl. Eikä sellaista tapahdu, kun asutaan about 100 km säteellä toisistamme. Ei pyöritä toisen elinpiirissä.


      • Bätääs kirjoitti:

        No ei me olla koskaan kohdattu irl. Eikä sellaista tapahdu, kun asutaan about 100 km säteellä toisistamme. Ei pyöritä toisen elinpiirissä.

        Enkä usko, että kummallakaan on mitään intressejä enää nähdä vaivaa edes kaveruuden suhteen. Eiköhän tämä ole jo läpi nähty ja todettu, ettei kiinnosta tutustua. Noh elämä jatkuu.

        Hänellä on ne ihmiset lähellä joista välittää ja mulla myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se kuva onkin nätti kun pitkän ajan jälkeen kohtaatte? Olet päättänyt että tämä oli tässä niin annat vaan kylmää kyytiä?

        Sitäpaitsi hän sen päätöksen teki, en minä. Jo kauan sitten. Minä vaan velloin ihastumisessani vuoden vielä sen jälkeenkin ja tajusin paljon jälkijunassa etten ole millään tavalla merkityksellinen hänelle. Sitä vaan ihastuneena huijaa itseään ja katselee pinkkien linssien läpi, näkee toisen perfectina ja miettii kaikkee kaunista.

        Yksipuolisesti. Joskus unesta on herättävä todellisuuteen.


    • Anonyymi

      Kävitkä koputtelemaassa vappuna?

      • Anonyymi

        Kannattaa vain uskoa, ettei toista kiinnosta. Me ihmiset olemme erilaisia. Yhet kiinnostavat toisia ja kolmannet neljänsiä, eikä se ole kenenkään vika eikä auta itkut markkinoilla.


      • Anonyymi

        En ole mitään koputellut vappuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vain uskoa, ettei toista kiinnosta. Me ihmiset olemme erilaisia. Yhet kiinnostavat toisia ja kolmannet neljänsiä, eikä se ole kenenkään vika eikä auta itkut markkinoilla.

        Kannattaa vaan uskoa, että sinä et tiedä muiden kiinnostuksesta mitään. Keskity omiin asioihisi, äläkä puutu ventovieraiden ihmisen tunteisiin.


    • Anonyymi

      ei A välitä:/

      • Anonyymi

        En minä ketään A:ta kaipaakaan. Sulla troIIilla on huono osumatarkkuus tänään. :)


      • Anonyymi

        Kuka olet, joka noin ajattelet A:sta?


    • Anonyymi

      Se mikä kerran menee se toki mennä joutaa, näin on kerran käynyt ja kyllä siitä selviää, vaikka alkuun tuntui hyvinkin vaikealta.

    • Anonyymi

      Just nii - ja rommia pullo.
      ( mut oikiast siitä pullosta vain röhee naukku illoin aamuin )

    • Anonyymi

      Kattila pätää soimaa. Lähes on toisin pää edellä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe