Eli millä tavoin lukitsette airot? Itsellä on nivelhankaimet airoissa, eikä niiden välistä saa ketjua läpi. Onko muuta keinoa kuin porata reikä lapaan, josta ketjun saisi vedettyä läpi?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Yleensä porataan lapaan reikä.
- Anonyymi
Toinen tapa on lyödä aspi kunnolla kiinni airon paksumpaan osaan. Eli siis metallista taivutettu mutka joka on teroitettu molemmista päistä.
- Anonyymi
Eikös tuo lavassa oleva reikä heikennä airojen tehoa?
- Anonyymi
Mielestäni paras olisi eräänlaiset käsiraudat lukittuna airojen kapeimpaan kohtaan ja raudoista lyhyt ketju kiinni veneeseen. Yksinkertainen ja varma systeemi, joka ei millään muotoa vaurioita airoja turhilla reillä. Sellaista lukkoa ei vaan myydä missään, ihmettelen miksei?
- Anonyymi
Käsirautoja saa ostaa esimerkiksi:
https://www.totalshop.fi/fi/product/kel-met-pro-kasiraudat-nato-std-/11056?gclid=EAIaIQobChMIuKi-qaGpgQMV9pWDBx2vFAGAEAQYASABEgJec_D_BwE
Tai
https://www.teemajuhlat.fi/products/vaaleanpunaiset-karvaiset-kasiraudat?variant=32285985374256¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad=1&gclid=EAIaIQobChMIuKi-qaGpgQMV9pWDBx2vFAGAEAQYByABEgJgDPD_BwE
- Anonyymi
Miksi airot pitää lukita? Ei kai venettä kannata muutenkaan missään narkkarikeskuksessa pitää.
- Anonyymi
Ei niitä tarvitsekkaan lukita.niiten paikka on veneessä ja veneen vedessä.
Narkkareilla on omat veneet.
- Anonyymi
Varaston ovessa on Abloyn lukko.
- Anonyymi
Helppo homma. Laittaisin lapoihin reiän.
- Anonyymi
kevyempi soutaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kevyempi soutaa
Aika raskasta niillä on soutaa jos on ketjulla lukittu.
- Anonyymi00013
Pakoputkiklemmarin pyöreä osa kahdesta reiästä airosta läpi, aluslevy ja mutterilla kiinni. Hitsauslaitteella mutteriin pieni hitsi. Hitsauksen jälkeen heti vettä päälle, niin ei pala kauan.
- Anonyymi00014
Siitä vain ketjulla kiinni kapeimmasta osasta.
Ei reikiä, ei.
Käsiraudat tarvitaan makuuhuoneessa. - Anonyymi00015
Mulla on kyltti veneessä : " Pöllipä airot niin pihalla on aivot". Ei oo airoja enää pöllitty. Tosin sitä en tiedä onko tällä kyltillä ollut tekemistä asian kanssa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481