Kokemuksia paljasjalkakengistä

Anonyymi

Paljasjalkakenkiä suositellaan moneen jalkavaivaan. Kiinnostaisi kokeilla ainakin kesäkengiksi. Onko jollain kokemuksia niistä?
Siili

63

11011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta ja kokeile! Ilmota sitten, miltä tuntu🦶🏻

      • Anonyymi

        Häytyy käydä sovittelemassa jalkaan ensin. Aika hintavia näyttävät olevan,l tosin halpaversioitakin löytyy.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häytyy käydä sovittelemassa jalkaan ensin. Aika hintavia näyttävät olevan,l tosin halpaversioitakin löytyy.
        Siili

        Kaikki tällä Helsinki joilla ne on ja tunnen..Ovat teettäneet ne itselleen oman jalan mukaiset ja sanovat ovat hyvät.Niinpä heillä niitä on myös talvikenkinä.Itselläni ei varaa teettää .Harkinnut kyllä ostaa valmiina ne. Silloinkin ovat hintavat.


    • Anonyymi

      Ei kai niissä oikein muuta eroa ole, kuin että on erittäin ohut ja joustava pohja, vai olenko väärässä?

    • Anonyymi

      Mitenhän on asfaltilla kävely kun on niin ohut pohja. Ehkä siistille risuttomalla ja kivettömälle metsäpolulle parhaat. Arvelen.

      • Anonyymi

        Tuntuu varmaan kivet läpi. Harjatulla asfaltilla ok
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu varmaan kivet läpi. Harjatulla asfaltilla ok
        Siili

        Ei tunnu kivet läpi edes niillä kiinahalpiksilla kävellessä mitkä mulla on . Yhtä hyvä kävellä niin asfaltilla, metsäpolulla kuin hiekkatielläkin. viime kesänä kerkesin kokeilla kaikki moneen kertaan.

        vn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu varmaan kivet läpi. Harjatulla asfaltilla ok
        Siili

        Metsäpoluilla puiden juuret ym. tuntuu hyvältä ja jalkoja hierovalta paljasjalkakengillä. Niillä on hyvä kävellä myös asfaltilla. Ovat ihan parhaat, eikä muita kenkiä tee enää mieli käyttääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsäpoluilla puiden juuret ym. tuntuu hyvältä ja jalkoja hierovalta paljasjalkakengillä. Niillä on hyvä kävellä myös asfaltilla. Ovat ihan parhaat, eikä muita kenkiä tee enää mieli käyttääkään.

        Minullakin muut kengät, talvi- ja nastakenkiä lukuunottamatta on jäänyt käyttämättä kokonaan kun on käytössä myös nahkaiset paljasjalkakävelykengät ja keväällä ostin myös nahkaiset paljasjalkanilkkurit. Ainoat mitkä puuttuu on kovemmille pakkasille paljasjalkatalvikengät, mutta tyydyn vanhoihin korottomiin kuomiin ja riekereihin kun niin vähän käyttöä.

        vn


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä sellasilla teet? On nuoriin notkeisiin koipiin. Vanhat tarvitsee jalkaa tukevat kengät, jotka pitävät jalan ryhdissä.

      • Anonyymi

        No tuostakin asiastanon niin monta mieltä kuin miestä/naista.
        Siili


    • Anonyymi

      Välimeren helteissä kukaan ei käytä sukkia, paitsi jotkin pohjolan pakkasta pelkäävät turistit.

    • Anonyymi

      Tavallisiin kenkiin saa muotopohjalliset, jotka lämmitetään ja muotoutuvat sitten jalanpohjan mukaan. Sellaisia voin ainakin suositella.

      • Anonyymi

        Juu kiitos mut ne eivät korvaa paljasjalkakenkiä jos sellaiset haluaa.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kiitos mut ne eivät korvaa paljasjalkakenkiä jos sellaiset haluaa.
        Siili

        Osta ja kokeile! Lukasin asian tiimoilta monta kannustavaa juttua, että moneen vaivaan auttavat. On tietysti joitain vaivoja, joista kärsiviä varoiteltiin, etteivät välttämättä sovi, mutta kysymällä ja kokeilemalla sekin selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta ja kokeile! Lukasin asian tiimoilta monta kannustavaa juttua, että moneen vaivaan auttavat. On tietysti joitain vaivoja, joista kärsiviä varoiteltiin, etteivät välttämättä sovi, mutta kysymällä ja kokeilemalla sekin selviää.

        Juu kiitos edelleen mutta kaikenlaisia pohjallusia olen jo kokeillut😊
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta ja kokeile! Lukasin asian tiimoilta monta kannustavaa juttua, että moneen vaivaan auttavat. On tietysti joitain vaivoja, joista kärsiviä varoiteltiin, etteivät välttämättä sovi, mutta kysymällä ja kokeilemalla sekin selviää.

        Niin siis paljasjalkakenkiä tarkoitin. Pohjallisista en tiedä mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis paljasjalkakenkiä tarkoitin. Pohjallisista en tiedä mitään!

        Aijaa käsitin väärin😆.
        Paljasjalkakengät on aika hintavat joten ihan hetken mielijohteesta niitä ei viitsi ostaa. Tiedän muutamia joilla on niin vapaa-ajan ja työkenkinä ja ovat kokeneet ne hyviksi monenöaiseen vaivaan. Toki päinvadtaisiakin kokemuksia on.
        Siili


    • Anonyymi

      Maksavat liikaa. Minun eläke ei riitä! Saan eläkeni työstä.Ei puolisia ei lesken eläkettä ei siis miehen kukkaroa,ei sossun tukia tai kelan!Ei perintöäkään!. Kaikki kehuvat ja aina paremmat jos teetät ne omalle jalalle.

      • Anonyymi

        Pitää vielä harkita ja käydä sovittelemassa.
        Siili


    • Anonyymi

      Viime kesän kävelin paljasjalkakengillä ja nyt jatkan. Parhaat "lenkkarit" ikinä. Tavallisilla lenkkareilla aiemmin alkoi oikea jalkaterä oikkuilla pitemmillä yli 5km lenkeillä, mutta paljasjalkakengillä ei mitään kipuja. Märälle kelille ostin välikausi versiot, niissä ei ole reikiä pohjassa niinkuin tavallisissa joita käytän kuivalla kelillä. Reiät on pohjassa siksi kun niitä voi käyttää myös uimakenkänä.
      Kalliit ei mun kengät olleet, e-villeltä tilasin molemmat ja lähetyskuluineen alle 40€

      vn

      • Anonyymi

        Näyttää noita paljasjalkakenkiä löytyvän monenhintaisia ja joka vuodenajalle omanlaisiaan. Ehkä talveksi en sellaisia näillä korkeuksilla ostaisi mutta esimerkiksi siistit kävelykengät kyllä tekisi mieli ostaa.
        Niissä on tarpeeksi leveä lesti jaloille.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää noita paljasjalkakenkiä löytyvän monenhintaisia ja joka vuodenajalle omanlaisiaan. Ehkä talveksi en sellaisia näillä korkeuksilla ostaisi mutta esimerkiksi siistit kävelykengät kyllä tekisi mieli ostaa.
        Niissä on tarpeeksi leveä lesti jaloille.
        Siili

        Kannattaa vertailla ja jos mahdollista käydä liikkeissä katsomassa malleja. Kuulemma löytyy ihan intersportistakin jo nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vertailla ja jos mahdollista käydä liikkeissä katsomassa malleja. Kuulemma löytyy ihan intersportistakin jo nykyään.

        Cittarissakin on tarjouksessa# tosin en vielä kokeillut.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cittarissakin on tarjouksessa# tosin en vielä kokeillut.
        Siili

        Itse ole katsellut esim Rock springs paljasjalkakenkiä. Niitänon myös nahkaisena kävelykenkäversiona. Ei pelkästään lenkkareina. Tosin en ole vielä sovittanut.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ole katsellut esim Rock springs paljasjalkakenkiä. Niitänon myös nahkaisena kävelykenkäversiona. Ei pelkästään lenkkareina. Tosin en ole vielä sovittanut.
        Siili

        Kiitos vinkistä. Pitääpä tutustua noihin nahkaisiinkin, jos vaikka kävis tanssikengiksikin :)

        vn


    • Anonyymi

      Satakakskytvuotiaana voi vähän selkäpiitä kolottaa näissä suvissa niiden kaa.

      • Anonyymi

        Aijaa. Onko kokemusta🙂?
        Siili


    • Anonyymi

      Huh! Noin rumia kenkiä en halua! Minä käytän vain kauniita, naisellisia kenkiä ja korkoa pitää olla sekä mekkoa. Ei koskaan lenkkareitakaan eikä farkkuja
      T. Lady

      • Anonyymi

        Korkokengät eivät ole oikein mukavat lenkkipoluilla ja ylipäätään pitkiä matkoja kävellessä.
        Paremmin sporttinen Siili


      • Anonyymi

        Lady varmaan sitten liikkuukin vain autolla, eikä käy kävelyillä eikä muutenkaan kuntoile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lady varmaan sitten liikkuukin vain autolla, eikä käy kävelyillä eikä muutenkaan kuntoile.

        Liekkö pelkästään korkkateilla liikkuu hänkään. Itelle on ainaki iän myötä tullut halu satsata kengissä mukavuuteen ja vaivaisenluu, luupiikki kantapäässä sekä ajoittain vaivaava plantaarifaskiitti ei todellakaa tykkää korkkaresta.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkö pelkästään korkkateilla liikkuu hänkään. Itelle on ainaki iän myötä tullut halu satsata kengissä mukavuuteen ja vaivaisenluu, luupiikki kantapäässä sekä ajoittain vaivaava plantaarifaskiitti ei todellakaa tykkää korkkaresta.
        Siili

        Kyllä se ikä tekee tehtävänsä. Mullakin nuorempana oli korkkareita, tosin 7cm oli korkeimmat korot mutta sitten jo 80- luvulla heitin korkkarit hittoon kun alkoi oikean jalan ukkovarpaan tyvi vihottelemaanja tuntui että pitää alkaa kattelemaan leveämpilestisiä kenkiä. Silloin madaltui korot max 4cm. Nykyään on vielä matalampia ja ei ole vaivaisenluuta tullut eikä enää kipujakaan ukkovarpaassa. Nyt pitää kengät olla niin että ei yhtään purista päkiän kohdalta. Oikean jalkaterän kipuja epäilen nivelrikoksi, mutta en ole vielä tutkituttanut.
        Löysin muuten ne nahkaiset paljasjalkakengät Halosen verkkokaupasta ja muutaman päivän päästä pääsen testaamaan ja ensi kuun alussa testaamaan myös lähilavalle humpalle :)

        vn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ikä tekee tehtävänsä. Mullakin nuorempana oli korkkareita, tosin 7cm oli korkeimmat korot mutta sitten jo 80- luvulla heitin korkkarit hittoon kun alkoi oikean jalan ukkovarpaan tyvi vihottelemaanja tuntui että pitää alkaa kattelemaan leveämpilestisiä kenkiä. Silloin madaltui korot max 4cm. Nykyään on vielä matalampia ja ei ole vaivaisenluuta tullut eikä enää kipujakaan ukkovarpaassa. Nyt pitää kengät olla niin että ei yhtään purista päkiän kohdalta. Oikean jalkaterän kipuja epäilen nivelrikoksi, mutta en ole vielä tutkituttanut.
        Löysin muuten ne nahkaiset paljasjalkakengät Halosen verkkokaupasta ja muutaman päivän päästä pääsen testaamaan ja ensi kuun alussa testaamaan myös lähilavalle humpalle :)

        vn

        Kerrohan sitten mitä tykkäsit.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan sitten mitä tykkäsit.
        Siili

        Siili
        Nopea oli Halosen verkkokauppa, eilen jo sain haettua kengät automaatista ja samantien kun tulin kotiin vaihdoin ne jalkaani ja hilipasin reilun 7 kilsan reippaan kävelylenkin , osan matkasta hiekkatiellä ja aivan ihanat on nuo nahkaisetkin jalkaan, pehmeät ja mukavat ja ei varpaatkaan hikoilleet.
        Varmasti tulee pidettyä "kaupunkikenkänä" ainakin kun sopii mustina hyvin vaikka farkkujen kanssa ja mekonkin jos olisin mekkoihminen, näyttää liki nahkatennareilta. Kahden viikon päästä testaan sitten lähilavalla tansseissa miten luistaa parketilla, kun kuitenkin kumipohja. Kotona laminaatilla ainakin ihan riittävä luisto tanssia :)

        Kokokin (39) piti hyvin paikkansa kun vertasin jalkapohjani pituutta (24cm) kokotaulukkoon ja sen mukaan valitsin. Varmasti jos kesäisin on pitänyt esim matalia kangaskenkiä tms korottomia kenkiä niin nuo nahkaiset sopii myös hyvin jalkaan ja on mun mielestä jopa pehmeämmät kuin joustamattomat kangaskengät.
        Suosittelen :)

        vn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siili
        Nopea oli Halosen verkkokauppa, eilen jo sain haettua kengät automaatista ja samantien kun tulin kotiin vaihdoin ne jalkaani ja hilipasin reilun 7 kilsan reippaan kävelylenkin , osan matkasta hiekkatiellä ja aivan ihanat on nuo nahkaisetkin jalkaan, pehmeät ja mukavat ja ei varpaatkaan hikoilleet.
        Varmasti tulee pidettyä "kaupunkikenkänä" ainakin kun sopii mustina hyvin vaikka farkkujen kanssa ja mekonkin jos olisin mekkoihminen, näyttää liki nahkatennareilta. Kahden viikon päästä testaan sitten lähilavalla tansseissa miten luistaa parketilla, kun kuitenkin kumipohja. Kotona laminaatilla ainakin ihan riittävä luisto tanssia :)

        Kokokin (39) piti hyvin paikkansa kun vertasin jalkapohjani pituutta (24cm) kokotaulukkoon ja sen mukaan valitsin. Varmasti jos kesäisin on pitänyt esim matalia kangaskenkiä tms korottomia kenkiä niin nuo nahkaiset sopii myös hyvin jalkaan ja on mun mielestä jopa pehmeämmät kuin joustamattomat kangaskengät.
        Suosittelen :)

        vn

        Kiitos kokemuksen jakamisesta👍. Tällä hetkellä jalkaani kiusaa jalkapöydän jänteen tulehdus johtunee liiasta rasituksesta joten ei arvaa tässä vaiheessa alkaa kengän lestiä kovin vaihtelemaan. Mut ostan vielä.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lady varmaan sitten liikkuukin vain autolla, eikä käy kävelyillä eikä muutenkaan kuntoile.

        Itse käytän lenkkareita. Kävelen paljon päivtäin .Nissä kuin muissakin kengissäni minun on saatava jalan kiero liike vapaana. Eli kun ostan kengän ,lenkarit. Ne on pehmesti taivuttava pohja uu muoton.Kovilla kengän pohilla en kävele.Minulla on molemipien polvien nivelrikot ja toisessa polvessa lisänä kierukan repeämine .Silti päivtäin kävelen 2-3 kertaa .Askeleita kerään 20 000.Periksi en anna kivuille.Vaikka satella ajatelen olisipa kirves vetäisin polven yläpuolelta toisen jalan katki. Niin kipeä se on välillä.Vaikka on sinä kipugeliä ja kipuun kipuläkettä. periksi en anna.


    • Anonyymi

      Käytän paljasjalkakenkiä töissä. Nyt ollet keväästä saakka käytössä. Syksyllä ostin paljasjalka vaellus kengät ja tänään talvikengät. Maailman parhaat kengät jalassa. Selkävaivat vähentynyt.

    • Anonyymi

      2 henkilöllä on ne. Joilla on varaa ne ostaa. Joten useampia ja talvellakin talvikenkiinä.Toinen sanoi parhaimat kun on ne teetänyt! toinen sanoi on ne likestä ostanut ja hyvät hänen jalalle. Minulla ei työeläkeläisenä ole niihin rahaa.En saa mitän tukia. Joten itse maksan menoistani ykin kaiken. Kun en älynnyt miestä tähän ottaa olisi ollut joku jakamassa menot.

    • Anonyymi

      Mitä hintaluokkaa sellaiset kengät ovat ?

      • Anonyymi

        Riippuu mistä ostaa, halvimmillaan on ollut tarjouksessa alle 30€ nettikaupassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      e-villeltä tilasin kesäksi taas uudet mustat fitbare paljasjalkakengät tarjouksesta, hintaa tuli lähetyskuluineen 35.90€. Siinä ei paljoa köyhän eläkeläisen pussi keventynyt ja niillä kävelen useamman kesän. Edellisetkin toki on vielä ihan ehjät ja hyvässä kunnossa, mutta kun kohdalle osui tuotarjous niin säästinpä taas :)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi ostaa kipukaupan kiinalaista kuralaatua, kun kotimaisia ja eu alueella tehtyjäkin on

        Be lenka
        Feelmax
        Leguano
        Hukkasiini


    • Sellaiset eikö yhdellä lehdistön valokuvaajalla ollut Turkin palatsissa, kun Sauli oli siellä vierailulla, niin Erdogan katsoi niitä säälivästi ja osti hänelle oikeat kengät.

    • Anonyymi

      Jos varaa teettää ne itsellesi?On ok. Käy sitä ennen jalka pesialistilla joka kertoo sopivatko kengät sinulle.Riippuu jalkojesi kunnosta ihan .Ovatko ,jalkapohjasi terveitä?Entä nilkkasi , jalka pöytäsi?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse teettää. Itse jo kaksi kesää kävellyt halvoilla kiinaversioilla ilman jalkavaivoja ja nyt lähti kolmas kesä samoilla. On minulla toki nahkaiset kävelykengän malliset paljasjalkakengätkin ja niitä käytän tanssikenkänä sekä kaupungille yms mennessä ns parempana kenkänä. Ennen paljasjalkakenkien ostoa lenkkeilin lenkkareilla ja yleensä aina ilmeni jotain kipuja jaloissa yli 5 km käveltyäni, nyt paljasjalkakengillä ei mitään pitemmilläkään matkoilla. Nyt keväällä ostin myös nahkaiset paljasjalkanilkkurit ja nekin tosi hyvät jalkaan ja hyvin sujui testilenkki 12 km niilläkin ilman jalkavaivoja. Tavalliset lenkkarit joutaa jo roskiin minun kaapistani.

        vn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse teettää. Itse jo kaksi kesää kävellyt halvoilla kiinaversioilla ilman jalkavaivoja ja nyt lähti kolmas kesä samoilla. On minulla toki nahkaiset kävelykengän malliset paljasjalkakengätkin ja niitä käytän tanssikenkänä sekä kaupungille yms mennessä ns parempana kenkänä. Ennen paljasjalkakenkien ostoa lenkkeilin lenkkareilla ja yleensä aina ilmeni jotain kipuja jaloissa yli 5 km käveltyäni, nyt paljasjalkakengillä ei mitään pitemmilläkään matkoilla. Nyt keväällä ostin myös nahkaiset paljasjalkanilkkurit ja nekin tosi hyvät jalkaan ja hyvin sujui testilenkki 12 km niilläkin ilman jalkavaivoja. Tavalliset lenkkarit joutaa jo roskiin minun kaapistani.

        vn

        Pitäisi varmaan minunkin ostaa nuo paljasjalka-
        lenkkarit. Eivät ole kovin kalliitakaan. Harrastan myös juoksua ja siihenkin on oma kenkämalli! Muutenkin tykkään kesäisin liikkua ihan myös paljain jaloin.


    • Anonyymi

      Eihän nuo kalliita ole, satasella saa. Hinta sama kuin normikengilläkin.
      Halvemmallakin saa kipukauppa.com, jalkakauppa.fi esim.

      • Anonyymi

    • Itse en paljasjalkakenkiin päätynytkään sitten lopulta. Sen sijaan haluan lenkkikenlänimpohjaan hyvin tukevan pohjan ja tilaa vaivaisenluun alulle. Tilasin verkosta Skechersin lenkkarit# jossa kantapää on kapea siis tulee kantapäätä pysymään paikoillaan mutta päkiän kohdalla on tilavuutta. Lisäksi kengät on pestävät. Tykkään. Sattui vielä ensimmäisellä tilauksella sopivat, yleensä en osta kenkiä verkosta.

      • Anonyymi

        Täytyypä ehkä kokeilla sen merkin lenkkareita seuraavalla kerralla. Voiko niitä käyttää kylmemmälläkin kelillä juuri ennen lumisateita?
        Kun hain kesäksi käytettäviä kenkiä, niin löytyi varastosta myös 4 paria kesäkelilenkkareitakin, nyt eläkkeellä hyvä käyttää ne ensin loppuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä ehkä kokeilla sen merkin lenkkareita seuraavalla kerralla. Voiko niitä käyttää kylmemmälläkin kelillä juuri ennen lumisateita?
        Kun hain kesäksi käytettäviä kenkiä, niin löytyi varastosta myös 4 paria kesäkelilenkkareitakin, nyt eläkkeellä hyvä käyttää ne ensin loppuun.

        Nämä mitkä tilasin: Relaxed Fit D'Lux Walker - Fresh Finesse.
        Nämä nimenomaan kesäkengät päällinen kangasta, pestävät, pohjassa joku viilennys. Ostin nimenomaan kesälenkkareiksi. Syksy-talvi-kevätkeleille mulla on goretexin kengät vielä ihan hyvät# nekin leveämpilestiset Merrelin.

        Skechersillä ainakin näillä korkeuksilla on kaupoissa vain aika lailla perusmalleja. Katselin niiden verkkosivuilta koska tarjonta paljon isompi.


      • Siili2 kirjoitti:

        Nämä mitkä tilasin: Relaxed Fit D'Lux Walker - Fresh Finesse.
        Nämä nimenomaan kesäkengät päällinen kangasta, pestävät, pohjassa joku viilennys. Ostin nimenomaan kesälenkkareiksi. Syksy-talvi-kevätkeleille mulla on goretexin kengät vielä ihan hyvät# nekin leveämpilestiset Merrelin.

        Skechersillä ainakin näillä korkeuksilla on kaupoissa vain aika lailla perusmalleja. Katselin niiden verkkosivuilta koska tarjonta paljon isompi.

        Siis: tarjolla myös syys-ja talvimalleja. Itse perehdyn vain kesälenkkareihin koska edellisistä alkoi tulla varvas kankaasta läpi. :).


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Siis: tarjolla myös syys-ja talvimalleja. Itse perehdyn vain kesälenkkareihin koska edellisistä alkoi tulla varvas kankaasta läpi. :).

        Kiitos Siili, minulla tuuria kun täällä kauungilla on sen merkin kenkäliike, itsellä on tarvetta syys-talvilenkkareihin, täytyy käydä katsomassa kaupan tarjontaa kunhan syysmallit tulevat esille. Nyt siellä on vain enimmäkseen esillä sandaaleja ja muita vaaleita malleja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Siili, minulla tuuria kun täällä kauungilla on sen merkin kenkäliike, itsellä on tarvetta syys-talvilenkkareihin, täytyy käydä katsomassa kaupan tarjontaa kunhan syysmallit tulevat esille. Nyt siellä on vain enimmäkseen esillä sandaaleja ja muita vaaleita malleja.

        Kannattaa kysyä myyjiltä jos jaloissa jotain erityistarpeita. Tosin minun käymässä liikkeessä parissakin eivät olleet tietoisia muista kuin heillä olevista malleista. Perehtyivät kyllä sitten ja olivat halukkaita tilaamaan haluamani mutta tilasin itse suoraan.


    • Anonyymi

      Suosittelen ehdottomasti paljasjalkakenkiä, ainakin testausta. Kaikillehan ne ei sovi, mutta väittäisin, että suurin osa jotka niitä kokeilee, niin jäävät sille tielle. Monet saaneet apuja jalka- ja selkävaivoihin. Itse oon aina kärsiny alaselkäkivuista ja lisäks normaalit kengät on aina painaneet varpaita, nämä kivut poistuivat jo viikon paljasjalkakenkäilyn jälkeen.

      Tälle sivustolle on hyvin koottu paljasjalkakenkiä myyviä liikkeitä, niin helppo suunnistaa eri liikkeiden sivuille ja etsiä itseä miellyttävät kengät.
      https://paljasjalkakenkia.fi/

    • Anonyymi

      Tilasin 22.8 kengät, eikä niitä vaan tule. Yhteyttä firmaan ei saa. Ensin tuli viestiä 6.9. että muutama tunti ja kengät saapuvat. Sitten 23.9. Tuli viesti, että kenkiä ei voi toimittaa. Vaaditaan jotain helvetin varastointi maksua 19.90. Kengät on maksettu. Tuli hitokseen huijatuksi tulemisen tunne!

      • Anonyymi

        Minkänimisestä firmasta tilasit nuo kengät ja paljonko maksoit?? Kyllä olisi hyvä tietää niin, ettei sieltä itse tilaa mitään. Käytän aika paljon verkkokauppoja, mutta nykyisin en uskalla ulkomaisista verkkokaupoista tilata yhtään mitään, kotimaisia verkko-ostoksiakin olen tuntuvasti vähentänyt. Kaiken maailman vale-verkkokauppoja taitaa olla vaikka kuinka paljon, mistä noistakaan tietää mikä on aito ja mikä huijari-verkkokauppasivusto, huh!


      • Anonyymi

        Itselläni on ainoastaa ollut käytössä ulkomailla , ei mielestäni mitenkää erikoisia .mutta kunkin tavallaan sekin on okay


    • Anonyymi

      Ei jatkoon, tuli kuukauden kestävä penikka vaiva ja akilles jänne joka ei ollu häirinnä vuosii nii alko uuvestaa. Ja hiton liukkaat ovat, ei mittää pitoa missää kelissä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2494
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      293
      2190
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      114
      1300
    Aihe